Baza znanja

Ustvarite kategorije na portalu za stranke glede na vaše izdelke, storitve ali vrste strank. Dodajte članke v bazo znanja, forume ali deske za povratne informacije. Ustvarite pripomočke za iskanje v bazi znanja in strankam omogočite enostaven dostop do člankov v vaši bazi znanja. Pripomočki za iskanje so prilagodljivi in jih lahko postavite kamor koli na strani z bazo znanja.

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Izberite temo svojega portala za stranke iz vnaprej določenih predlog ali ustvarite novo s css in HTML po meri. Dodajte svoj logotip, naslov, kode za sledenje, glavo in nogo.

3 vnaprej določene teme:

  • Klasična
  • Minimalistična
  • Montana

Barve lahko prilagodite:

  • Glava
  • Gumb za glavno dejanje
  • Gumb za glavno dejanje – Hover
  • Gumb za sekundarno dejanje
  • Gumb za sekundarno dejanje – premaknite miškin kazalec
  • Desni prostorček
  • Ikona Kategorija
  • Ikona Članek
  • Barva predmeta
  • Barva naslova

Različne vsebine za agente in stranke

Ustvarite lahko ločene članke in kategorije zbirke znanja, ki niso dostopni vašim strankam, vendar jih lahko vidijo le vaši agenti (interni članki, kategorije).

Viri baze znanja

Izvedite več podrobnosti

Create multiple self-service portals

Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico