Sistem upravljanje reklamacij strank

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

Upravljanje s pritožbami strank je sestavni del poslovne strategije vsakega podjetja. Sistemi za upravljanje pritožb strank (CCMS) so formalni postopki za prejemanje , beleženje in reševanje pritožb strank. CCMS ima tri primarne faze: zajemanje pritožbe, analiziranje problema in izvajanje rešitve.

Ta članek preučuje vodilno programsko opremo za upravljanje pritožb strank v industriji in kaj jih ločuje.

Kaj je sistem upravljanja pritožb strank?

  • Lastnikom podjetij in menedžerjem nudi potrebna orodja za sledenje vsem pritožbam in rešitvam strank.
  • Podjetjem pomaga učinkoviteje komunicirati s strankami prek različnih komunikacijskih kanalov.
  • Lastnikom podjetij omogoča, da zagotovijo, da se vse pritožbe hitro obravnavajo s pripravljenimi odgovori.
  • Zagotavlja način za sledenje pritožb v realnem času, hkrati pa nadzoruje, kateri oddelek podaja zahtevke.
  • Zajame pritožbe v osrednji sistem, ki ga podjetja lahko uporabijo za stalne analize in izboljšave z uporabo storitvenega oblaka.
  • Učinkovito spremlja uspešnost osebja pri obravnavi pritožb strank.

Kako delujejo sistemi za upravljanje pritožb strank?

Sistemi za upravljanje pritožb strank omogočajo organizacijam, da pridobijo povratne informacije. Podjetja lahko to uporabijo za reševanje težav in zmanjšanje pritožb v prihodnosti. Poleg tega lahko uporabniki iščejo po zbirkah podatkov in odgovorijo na svoje vprašanja neposredno pred pogovorom z agentom.

Funkcija povratnih informacij in predlogov v programski opremi za pomoč uporabnikom – LiveAgent
Funkcija povratnih informacij in predlogov LiveAgent

Vsaka programska oprema uporablja različna orodja za zbiranje povratnih informacij in komuniciranje s strankami prek različnih družbeni mediji in spletni kanali. Organizacija lahko bolje obravnava pritožbe z različnimi meritvami in poročili, kot so:

  • Ocena zadovoljstva strank
  • Sporazum o ravni storitev
  • Cilji ravni storitev

Zbrani podatki se vnesejo v sistem CRM za prihodnjo analizo za izboljšanje prihodnje interakcije s pritožbami strank.

Torej, kako natančno sistemi za upravljanje pritožb zagotavljajo višje ravni podpore strankam?

  • Stranke se pritožujejo neposredno ali prek platform družbenih medijev, kot sta Facebook ali Twitter.
  • CMS sistemi se odzovejo z možnimi rešitvami in zahtevami po več informacijah.
  • Po potrebi agenti sodelujejo s strankami, da hitro rešijo pritožbo.

Komponente sistemov za upravljanje s pritožbami strank

Pri ocenjevanju sistemov za upravljanje pritožb strank mora biti vaša ekipa dobro seznanjena z osnovnimi komponentami, ki bodo koristile vaši organizaciji.

Vstopnični sistem

Vstopnični sistem omogoča agentom za pomoč strankam, da učinkovito uporabljajo en sam vmesnik za odzivanje na poizvedbe. Ko agent za pomoč strankam prejme pritožbo prek katerega koli kanala, se ta interakcija spremeni v prijavo. Agenti lahko te zahtevke najdejo v univerzalnem predalu, kar omogoča hitre in učinkovite odzive strank. Agentom lahko nato dodelite zahtevke in jih obravnavate v več oddelkih. Vstopnični sistem zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo z organizacijo vse komunikacije in izboljšanjem upravljanja opravil.

Funkcija vstopničnega sistema v programski opremi za pomoč uporabnikom – LiveAgent

Klepet v živo

Programska oprema Klepet v živo vam omogoča hitro klepetanje s strankami, ko imajo težave. Svojim strankam lahko pomagate pri hitrem in učinkovitem reševanju težav s funkcijami avtomatizacije ali jih povežete s pravim agentom za podporo. Poleg tega vam bodo najboljši sistemi za upravljanje pritožb strank omogočili pomoč strankam prek besedilnega, video in zvočnega klepeta v živo. Klepet v živo je eden najpogostejših kanalov za sledenje pritožb strank, upravljanje povratnih informacij in upravljanje zagotavljanja kakovosti.

Klicni center

Programska oprema za upravljanje pritožb strank omogoča vaši ekipi, da pomaga strankam v času njihove potrebe prek klicni center. Klici se razdelijo na razpoložljive agente, ko pridejo. Če nimate klicnega centra, ne boste mogli sprejemati dohodnih klicev ali ustrezno razporejati osebja.

Klicni center LiveAgent

Upravljanje družbenih medijev

Komponenta upravljanja družabnih medijev sistemov za upravljanje pritožb zbira pritožbe strank glede različnih kanalov družbenih medijev. Tržniki in podporne skupine lahko te informacije uporabijo za izboljšanje upravljanja pritožb in nadaljnje upravljanje vaše digitalne prisotnosti.

Portal za stranke

Portali za stranke vam omogočajo, da nastavite strukturiran in informativni portal za vaše stranke. Ti portali vam omogočajo izmenjavo informacij s svojimi strankami in odgovarjanje na pritožbe. Z ustvarjanjem forumov skupnosti, informacijske baze podatkov ali razdelka s pogostimi vprašanji stranke porabijo manj časa za pogovore z agenti.

Funkcija več baze znanja v programski opremi portala za stranke – LiveAgent

Baza znanja

Vaša baza znanja je sestavni del vašega portala za stranke, zagotavljanje uporabnikom lahek dostop do informacij v vsakem trenutku. Najboljša programska oprema za dohodni klicni center vam omogoča, da obdržite bazo več znanja za najboljše upravljanje pritožb strank.

Ključne značilnosti učinkovitega sistema za upravljanje pritožb strank

Naslednje ključne funkcije sestavljajo učinkovit sistem za upravljanje pritožb strank:

  • E-poštna opozorila (ko je poslan samodejni odgovor).
  • Možnost spremljanja prejšnjih pritožb, prejetih od iste stranke.
  • Zastopniki lahko sledijo pritožbam, da omogočijo dostopnejšo komunikacijo med podjetjem in stranko.
  • Stranke lahko kadar koli najdejo odgovore.
  • Analiza pritožb strank lahko izboljša prihodnje interakcije.
  • Štiri glavne kategorije pritožb strank so: običajne, pogoste, kritične in nastajajoče.

Z uvedbo učinkovitega sistema upravljanja s pritožbami lahko najhitreje izkoristite prednosti pritožb strank. Programska oprema za upravljanje pritožb strank mora vključevati naslednje funkcije:

Časovni žig

Z uvedbo učinkovitega sistema upravljanja s pritožbami lahko najbolj izkoristite prednosti pritožb strank. Programska oprema za upravljanje pritožb strank mora vključevati naslednje funkcije:

  • Digitalni časovni žigi vključujejo uporabo tehnologije, kot so računalniki, sistemi GPS ali sateliti za snemanje časovnih žigov.
  • Analogni časovni žigi uporabljajo oznake, ki jih je nekdo ustvaril ročno ob določenem času.

Povečanje nalog

Stopnjevanje nalog v sistemu za upravljanje pritožb strank zagotavlja način za povečanje prioritete pritožb. Do stopnjevanja lahko pride v okolju, ki temelji na timu, kjer več ljudi rešuje večino ali vse težave. Preprost primer je dodelitev višje prednosti telefonskemu klicu, če vključuje podporo več uporabnikov pod naročnino namesto uporabnika brez načrta.

Ustvari-pravilo-v-LiveAgent

Pritožbe strank in kontaktni podatki

Programska oprema za pritožbe strank bo od strank zahtevala, naj zagotovijo določene informacije, ko predložijo pritožbo. Te informacije lahko vključujejo njihovo ime, telefonsko številko, e-poštni naslov in opis težave, kar podjetjem omogoča, da stopijo v stik s stranko in hitro rešijo pritožbe, hkrati pa pridobijo ustrezne podatke. To bo zagotovilo nemoteno izkušnjo strank, zadovoljilo stranke in zagotovilo boljše upravljanje kakovosti storitev.

Obvestila za vse strani, vključene v postopek upravljanja pritožb

Učinkovit sistem bo vse ustrezne zaposlene in vodje obvestil o novi pritožbi takoj, ko jo sistem zabeleži. Ta obvestila bodo vključevala:

  • Zastopnik, ki je odgovoren za preiskavo pritožbe.
  • Agent, ki je odgovoren za rešitev.
  • Zastopnik je moral odobriti vsa sprejeta dejanja.

Ta obvestila zagotavljajo, da so vključeni ustrezni zastopniki in odgovorne osebe ne smejo zanemariti svojih dolžnosti.

Avtomatizirana e-poštna obvestila o opravilih za upravitelje in zainteresirane strani

Samodejna e-poštna obvestila o opravilih prihranijo čas in zagotovijo hitro reševanje pritožb. Na primer, samodejno obvestilo o opravilu se lahko sproži, ko prejme pritožbo stranke, tako da jo lahko nekdo takoj pregleda.

E-poštna obvestila-LiveAgent

Samopostrežni portal

Na svoj samopostrežni portal lahko dodate samodejne funkcije. Vaš portal storitev vam na primer omogoča, da vse pritožbe strank nemudoma pošljete, tako da se stranke počutijo slišane. Poleg tega lahko orodja za zadovoljstvo strank, ki podjetjem omogočajo sledenje in upravljanje pritožb, vodijo do koristi, kot je povečana zvestoba strank.

Hibridni vstopnični sistem

Hibridne vstopnice vsebujejo vse tradicionalne ID-je zahtevkov, vključno z vašimi pritožbo stranke in bistvene informacije. Ta sistem vam omogoča, da shranite komunikacije strank pod ID zahtevka. Zastopnik ve za težavo, ne glede na to, kateri kanal uporablja stranka.

Vpogled v stranke

Uporaba sistemov za upravljanje pritožb strank v vašem podjetju omogoča vašim agentom, da takoj vidijo podrobnosti o pritožbi strank, ki jo vložijo. Vaši vpogledi strank vam dajejo kontekst za nudi podporo in storitve za hitro reševanje pritožb.

CRM-LiveAgent

Kako izbrati najboljši sistem za upravljanje pritožb strank

Raziščite, katere sisteme za upravljanje pritožb uporabljajo druga podjetja v vaši panogi. Ko razumete postopek svojih konkurentov, je čas, da razmislite, kaj potrebujete. Potrebujete nekaj, kar je prilagodljivo, zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in ga je mogoče spremeniti glede na vrste pritožb, ki jih prejmete.

Zaveze

Ko izberete sistem za upravljanje pritožb strank, se morate zavedati obveznosti programske opreme. Zavežete se plačilnemu načrtu, ki vam zaračuna posameznega agenta na mesec z različnimi ravnmi storitev glede na velikost vašega podjetja. Nekateri sistemi, kot je LiveAgent, vam omogočajo, da se zavežete k letnemu načrtu.

Cena

Podjetja morajo pri izbiri sistema za upravljanje pritožb strank upoštevati cenovne modele. Večina sistemov za upravljanje pritožb strank vam ponuja številne ravni storitev, da izberete funkcionalnost, ki ustreza vašim potrebam in proračunu. Vašo ceno določajo storitve, ki jih izberete, in število agentov v načrtu.

Tired of searching?

Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!

Podpora

Ko izberete sistem za upravljanje pritožb strank, želite zagotoviti, da lahko vaša ekipa hitro pomaga strankam s komunikacijskimi orodji. Sistem za upravljanje pritožb strank z 24/7 podporo in klepetom je v pomoč, še posebej, če imeti veliko ali oddaljeno ekipo, ki dela v različnih časovnih pasovih.

Navedite možnosti za stik

Prepričajte se, da vaša pritožba strank in sistem upravljanja kakovosti storitev ponuja več načinov da vas stranke kontaktirajo. Naj bo to e-pošta, klepet v živo, telefon ali več. Sistem za upravljanje pritožb strank bi moral nezadovoljnim strankam omogočiti, da vas hitro kontaktirajo.

Sposobnost povečanja/zmanjšanja

Morali bi imeti možnost upravljati ekipo za upravljanje pritožb strank katere koli velikosti od kjer koli na svetu. Ne glede na trenutno velikost vašega podjetja, želite izbrati programsko opremo, ki ustreza trenutnim in prihodnjim potrebam vašega podjetja. Z izbiro sistema, ki vam omogoča povečanje ali znižanje vaše mesečne naročnine, boste lahko prilagodili svoje poslovanje počasnemu ali obremenjenemu času.

Možnosti sodelovanja

Naj bo to ponudnik VoIP ali klepet s strankami, morate izbrati sistem za upravljanje pritožb strank, ki vključuje sodelovanje. Z uporabo vsekanalne programske opreme lahko še povečate učinkovitost sodelovanja zaposlenih in strank.

LiveAgentov vsekanalni pregled
Pregled vsekanalnega programa LiveAgent

Omejitve programske opreme

Če želite izbrati najboljši sistem za upravljanje pritožb strank za vaše podjetje, morate poznati omejitve vaše programske opreme. Upoštevajte na primer velikost svojega obstoječega osebja in izberite programsko opremo, ki najbolje služi vašim strankam, pa naj bodo to kontaktni kanali, dohodni klici, videopodpora ali besedilni klepet. Poleg tega poskrbite, da programska oprema vašega klicnega centra ne omejuje vaših poslovnih praks ali upravljanja kakovosti klicev.

Demo različica sistemov za upravljanje pritožb strank

Pri izbiri sistema za upravljanje pritožb strank je nujno, da se pred izbiro seznanite s programsko opremo. Najbolje je, da to storite z demo, ki vam bo pokazala, kako programska oprema deluje in vam pomaga doseči vaše cilje. Vaša ekipa bo lahko v tem trenutku postavila kakršna koli vprašanja o programski opremi, kar vam daje prednost, da se pred nakupom seznanite s svojim sistemom za upravljanje pritožb strank. Pred nakupom se prepričajte, da ustreza vašim potrebam po storitvah za stranke.

Spremljanje storitev za stranke ni lahka naloga. Kljub temu lahko z uporabo demo različice LiveAgent na lastni koži izkusite široko paleto naprednih funkcij in jo sami preizkusite, preden ukrepate. Nujno je treba omeniti, da so demonstracije le prikaz delovanja sistema in nič več. Vendar pa predstavitve omogočajo ogled notranjega delovanja programske opreme.

Looking for the right CCM software?

LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?

Kateri je najboljši sistem za upravljanje pritožb strank?

LiveAgent je najboljši sistem za upravljanje pritožb strank in najbolj zanesljiva rešitev za povratne informacije uporabnikov zaradi:

  • Njegov uporabniku prijazen vmesnik
  • Odlično razmerje med ceno in vrednostjo za lastnike podjetij
  • Zmogljiva orodja za poročanje, ki merijo trende izdelkov

Drugi konkurenti, kot je Zendesk, uporabnikom ponujajo podobne funkcije z različnimi plačilnimi načrti. Poleg tega se Apptivo mobilni prijazen vmesnik sinhronizira z drugimi aplikacijami na vašem telefonu, tako da vam ni treba znova vnašati gesel.

Postopek upravljanja s pregledi uporabnikov v Apptivu je zelo podoben procesu LiveAgent, vendar ni tako osredotočen na povratne informacije uporabnikov. Poleg tega Apptivo ne vključuje uporabniku prijaznih funkcij, kot so integracija klepeta ali potisna obvestila, kot je LiveAgent. Drugi konkurent, TeamSupport, zagotavlja popolno podporo za ekipe in podjetja. To podjetje izvaja več kot 200 procesov upravljanja pregledov. Vendar pa sistem ni tako uporabniku prijazen kot druge možnosti.

Prednosti uporabe sistema za upravljanje pritožb strank

Prednostna naloga številka ena večine podjetij je zagotavljanje odlične storitve za stranke. To je bilo vedno znova dokazano. Izjemno upravljanje s pritožbami strank vodi do povečanja kakovosti prodajnih procesov, zvestobe blagovni znamki in pozitivnega od ust do ust. Če želite najbolje obravnavati pritožbe strank, potrebujete najboljši sistem pritožb strank.

Sistem za upravljanje pritožb strank uporablja analitična orodja za analizo in zbiranje podatki iz reklamacij. Pozitivne in negativne ocene omogočajo vpogled v vedenje strank za izboljšanje prihodnjih interakcij.

Funkcija pregleda analitike v programski opremi za pomoč strankam – LiveAgent

Implementacija sistemov upravljanja s pritožbami strank

Uvedba sistema za upravljanje pritožb strank je hitra in enostavna ter lahko drastično izboljša vaš odziv storitev za stranke. Ustvarjanje takšnega sistema ne vzame veliko časa ali denarja, saj ga je mogoče oblikovati na podlagi vaših trenutnih sistemov in virov. Ko uvedete sistem za upravljanje pritožb strank, je upravljanje učenja ključnega pomena. Morate usposobiti svojo ekipo, da boste kar najbolje izkoristili in zagotovili najboljše upravljanje kakovosti storitev. Morda boste morali nadgraditi nekaj programske opreme in plačati mesečne uporabnine na agenta, zato bodite pripravljeni na nekaj naložb.

Stroški sistemov za upravljanje pritožb strank

Cenovni razpon sistemov za upravljanje pritožb strank je različen. Nekateri sistemi upravljanja ponujajo brezplačne različice ali brezplačne preizkuse in imajo različne plačilne načrte. Stroški se razlikujejo glede na programsko opremo, vendar običajno več kot imate agentov, boljšo ponudbo boste verjetno dobili glede stroškov na agenta.

20 najboljših ponudnikov sistemov za upravljanje pritožb strank

Da bi vašemu malemu, srednjemu ali velikemu podjetju omogočili, da najbolje obravnava pritožbe strank, smo sestavili seznam 20 najboljših sistemov za upravljanje pritožb strank. Zagotovo bo na voljo možnost za izpolnjevanje potreb po upravljanju pritožb strank z različnimi funkcijami, ugodnostmi, pomanjkljivostmi in možnostmi glede cene.

1. LiveAgent

LiveAgent je odličen sistem za upravljanje pritožb strank in še več, ki vaši ekipi nudi orodja, potrebna za povezovanje s strankami in izboljšanje interakcij s strankami.

Domača stran LiveAgent

Priporočljivo za mala in velika podjetja v e-trgovini

Programska oprema LiveAgent lahko pomaga malim, srednjim ali velikim podjetjem pri vseh pritožbah strank . To je posledica zmožnosti hitre interakcije s strankami z uporabo vsekanalne podpore, medtem ko ocenjujete napredek vaše ekipe z analitiko. Poleg tega se LiveAgent integrira s številnimi ponudniki Voice over Internet Protocol. Imajo tudi najboljši pripomoček za klepet na trgu.

Ključne funkcije

  • Pritožbe se zabeležijo neposredno v en dnevnik, ki je dostopen z nadzorne plošče LiveAgent za boljše upravljanje kakovosti storitev.
  • Rešitev za upravljanje pritožb strankam omogoča prilaganje računov, informacij o naročilu in posnetkov zaslona.
  • Predloge za odgovore na pritožbe strank agentom omogočajo prihranek časa, saj se samodejno odzovejo s pogosto uporabljenimi frazami in vsebino.
  • Upravljavci lahko dodelijo pritožbe določenim agentom za hitro obravnavo pritožbe.
  • Zastopniki lahko spremljajo spremembe statusa pritožb na nadzorni plošči s statusi pritožb, obvestili o spremembah in seznami opravil.
  • Stranke so samodejno obveščene o vseh posodobitvah svojih pritožb po e-pošti.

Prednosti

  • LiveAgent omogoča lažjo spletno komunikacijo s strankami.
  • Enostaven za uporabo v vsakodnevnih poslovnih praksah.
  • Omogoča upravljanje vseh komunikacijskih kanalov z enim orodjem.

Slabosti

  • Nekatere možnosti vdelave so lahko za določeno programsko opremo.
  • Zahteva nastavitev za prilagoditev funkcij.
  • Čeprav je brezplačna različica morda dovolj za mala podjetja, bo za skaliranje morda potrebna nadgradnja na plačljivo različico.

Cena

LiveAgent je eden edinih kosov programske opreme, ki poleg brezplačne preizkusne različice ponuja brezplačno različico z omejenimi funkcijami. LiveAgent ponuja več ravni storitev in cen, vključno s 15, 29 in 39 $ na mesec. Za brezplačno preskusno različico LiveAgenta ni potrebna kreditna kartica.

2. Apptivo

Kot pravi Apptivo, njihova programska oprema povečuje zadovoljstvo strank z upravljanjem pritožb. Poleg tega se od druge programske opreme, ki temelji na oblaku, razlikuje zaradi svojega orodja za zajem potencialnih strank in oblike spleta za potencialne stranke.

Domača stran Apptivo

Priporočljivo za mala podjetja, ki se želijo prilagoditi

Apptivo se razlikuje od drugih sistemov, ker je zelo prilagodljiv in vam omogoča, da na nižjih ravneh načrta izberete funkcije, ki ustrezajo vašemu podjetju. Poleg tega je Apptivo združljiv z Googlom, zaradi česar je Apptivo priročna izbira za mala podjetja, ki želijo obvladovati pritožbe strank s prilagajanjem.

Ključne funkcije

  • Upravljajte stike strank z ene same lokacije.
  • Spremljajte zgodovino interakcij s strankami.
  • Pritožbe strank dodelite zastopnikom in zastopnikom za nadaljnje ukrepanje.
  • Sledite interakcijam s strankami, vključno z datumom, uro in vključenim agentom.
  • Spremljajte stanje pritožb strank.
  • Prilogam in dokumentom dodajte opombe o pritožbah strank.
  • Prejemajte pritožbe strank po e-pošti ali nastavite obrazce za povratne informacije strank za zbiranje pritožb strank na vašem spletnem mestu.

Prednosti

  • Enostavna za branje in informativno postavitev.
  • Koristno vključevanje strank in storitve za stranke.
  • Sposobnost prilagajanja pritožbenih dejanj strank.

Slabosti

  • Integracija programske opreme je lahko zapletena, odvisno od vašega sistema.
  • Ustvarjanje e-poštnih predlog je lahko zmedeno.
  • Manjkajo nekatere funkcije, standardizirane v industriji.

Cena

Glasbeni format: Apptivo ponuja brezplačno različico svoje programske opreme z omejenimi funkcijami. Cenovni načrti Appirio se začnejo pri 10 USD na uporabnika na mesec za dostop do njihovih funkcij izdelka. Apptivo ima brezplačno preskusno različico programske opreme, če želite pred nakupom preizkusiti vse njihove funkcije za upravljanje pritožb strank.

3. TeamSupport

TeamSupport je programska oprema, ki podjetjem in drugim organizacijam pomaga upravljati in reševati pritožbe strank z naborom izdelkov za dostopnost, upravljanje povratnih informacij in obravnavanje pritožb.

Domača stran TeamSupport

Programska oprema za upravljanje pritožb TeamSupport je priporočljiva za podjetja za storitve za stranke B2B. Njihova velika izbira poročil o zalogah jih loči od drugih sistemov. S podporo TeamSupport lahko stranke preprosto pošljejo povratne informacije neposredno v sistem ali uporabijo orodja tretjih oseb.

Ključne funkcije

  • Uporabniki lahko oddajo vstopnico anonimno ali se prijavijo, da jo oddajo s svojim elektronskim naslovom.
  • Ekipe prejmejo opozorila, ko so nove vstopnice poslane in dodeljene za nadaljnje ukrepanje.
  • Po potrebi se zahtevki dodelijo drugemu članu ekipe.
  • Ekipe si lahko ogledajo pretekle podatke o pritožbah, kot so obseg strank, pogoste težave po liniji izdelkov in oddelku.
  • Uporabniki lahko za vse zahtevke vnesejo opombe, specifične za podjetje.
  • Uporabniki lahko objavljajo obvestila na portalu za pomoč uporabnikom, ki bodo vidna vsem strankam.
  • Stranke prejmejo obvestila, ko agenti posodobijo svoje vstopnice, in si lahko ogledajo pretekle pogovore za referenco.

Prednosti

  • Brezhibno se integrira z Outlookom in je na voljo po dostopni ceni.
  • Omogoča tako dohodne kot odhodne zahtevke.
  • Enostaven za implementacijo in uvajanje.

Slabosti

  • Zmedena in neintuitivna nastavitev.
  • Nekoliko omejena funkcionalnost in funkcije.
  • Lahko pride do prekinitev v klepetu.

Cena

TeamSupport ponuja možnost 50 in 69 $ na mesec na uporabnika, ki ponuja različne funkcije. Žal TeamSupport nima brezplačne različice svojega sistema, imajo pa brezplačno preizkusno različico.

4. Freshservice

Podjetja uporabljajo programsko opremo za upravljanje pritožb Freshservice za učinkovito analizo, poročanje in reševanje pritožb strank. Obstaja tudi mobilna aplikacija, ki jo agenti lahko uporabljajo za upravljanje pritožb na poti.

Freshservice domača stran

Priporočeno za potrebe informacijske službe za pomoč uporabnikom

Freshservice izstopa zaradi svojega poudarka na upravljanju potreb informacijske službe za pomoč uporabnikom različnih organizacij za učinkovito obvladovanje pritožb. Z različnimi funkcijami upravljanja IT se lahko Freshservice integrira v podjetja katere koli velikosti.

Ključne funkcije

  • Sposobnost komuniciranja s strankami prek gostiteljskega telefonskega sistema.
  • Snemanje klica.
  • Spremljanje pritožb in sledenje od začetka do konca.
  • Zgodovina pritožb.
  • Sledenje dejavnosti in potek dela za odobritev.
  • Upravljanje klicnega centra.

Prednosti

  • Koristna skupina za podporo z doslednimi posodobitvami.
  • Avtomatizacija poteka dela za posebne potrebe.
  • Preprost za uporabo vmesnik.

Slabosti

  • Težka uporaba nekaterih komponent.
  • Manjkajo nekatere funkcije, standardizirane v industriji.
  • Prevajalske storitve so lahko nedosledne.

Cena

Freshservice ponuja 21-dnevno brezplačno preskusno obdobje. Obstaja mesečna možnost za 19, 49, 79 in 99 USD z možnostjo nakupa letnega načrta. Za dostop do vseh razpoložljivih funkcij morate dobiti načrt z višjo ceno. Kljub temu Freshservice ponuja možnost dodajanja dodatnih agentov za 0,20 USD na agenta na mesec. Freshservice ne ponuja brezplačne različice.

5. Zendesk

Zendesk je sistem za upravljanje pritožb strank, ki podjetjem omogoča sledenje in odzivanje na pritožbe strank in trdi, da je ena izmed vodilnih možnosti na tem trgu.

Zendesk domača stran

Priporočljivo za poslovno prilagodljivost

Sistem za upravljanje pritožb podjetja Zendesk je zasnovan tako, da podjetjem pomaga ostati fleksibilen, ko rastejo. Zendesk omogoča organizacijam, da se enostavno povežejo s strankami, prepoznajo težave in jih čim hitreje odpravijo. Poleg tega se Zendesk integrira z drugimi bistvenimi storitvami znotraj strankinega poslovanja, kot so storitve avtomatizacije trženja, za večjo poslovno prilagodljivost.

Ključne funkcije

  • Programska oprema samodejno dodeli primere z dodajanjem oznak in komentarjev.
  • Pritožbe strank usmerite na najprimernejšega agenta za pomoč strankam.
  • Podprto v več kot 40 jezikih.
  • Edinstveni centri za pomoč, podporni kanali in poslovna pravila za blagovne znamke.
  • Večkanalna podpora strankam.
  • Zanke za povratne informacije omogočajo agentom, da spremljajo napredek svojih primerov po več podpornih kanalih.

Prednosti

  • Robustna orodja za poročanje in analitiko.
  • Bogato s funkcijami.
  • Funkcije za video, klepet in telefon.

Slabosti

  • Včasih ima sistem težave pri nalaganju podatkov.
  • Lahko je težko komunicirati z agenti Zendesk.
  • Nima potrebnih funkcij na vseh nivojih cen.

Cena

Zendesk ponuja različne funkcije programske opreme in ravni storitev. Obstaja storitev za 19, 49, 79 in 99 USD. Zendesk ponuja brezplačno preizkusno različico svojega sistema za upravljanje pritožb strank. Vendar pa ni brezplačne različice Zendeska, zato se morate obrniti na njih za ponudbo, ki ustreza vašim specifičnim potrebam.

6. Avochato

Programska oprema za upravljanje pritožb strank Avochato vam omogoča registracijo, preiskavo in ukrepanje glede pritožb strank. Ta programska oprema je zasnovana na podlagi raziskav uporabnikov in poudarja, kako stranke uporabljajo svoje programe.

Avochato domača stran

Priporočeno za podjetja, ki uporabljajo SMS sporočila

Avochato nima programskih zahtev in ga lahko uporabljajo ekipe različnih velikosti. Avochato je priporočljiv za tiste, ki želijo doseči stranke s pomočjo besedilnih sporočil. Avochato lahko uporablja več podjetij, ki uporabljajo besedilo, kot so nepremičninski posredniki, e-trgovina, zavarovalni zastopniki in prodajalci avtomobilov.

Ključne funkcije

  • Agenti lahko vodijo veliko pogovorov hkrati.
  • Avtomatizirana sporočila SMS in klepetalnica
  • Pošiljajte samodejna besedila na podlagi dejavnikov, kot so sprožilci.
  • Integrira se s sistemi, kot so Slack, Salesforce in Microsoft Teams
  • Najboljša v svojem razredu varnost in robustne integracije podpirajo velike globalne ekipe.

Prednosti

  • Koristna podpora in enostavno pošiljanje sporočil.
  • Polja po meri za množično oddajanje.
  • Za sporočila je na voljo analitika.

Slabosti

  • Številke besedila lahko pokličete, kar je lahko težava.
  • Ne integrira se s sistemi za upravljanje ugleda strank.
  • S strankami lahko kontaktirate samo na individualni osnovi.

Cena

Avochato ima različne ravni cen, ki ponujajo različne funkcije. Brezplačne različice programske opreme ni, obstaja pa 14-dnevna brezplačna preizkusna različica sistema. Poleg tega obstaja različica za 19 in 35 dolarjev. Za račun z več kot desetimi uporabniki se morate za ponudbo obrniti neposredno na Avochato.

7. HappyFox

Happyfox je sistem za upravljanje s pritožbami za organizacije za izboljšanje storitev za stranke.

HappyFox domača stran

Priporočeno za enostavno uporabo zahtevkov

V primerjavi s konkurenti Happyfoxove enostavne za uporabo in integrirane funkcije izdajanja vstopnic olajšajo upravljanje med platformami.

Ključne funkcije

  • Vključuje različne kanale za prejemanje pritožb strank, kot so telefon, e-pošta in klepet.
  • Programska oprema za upravljanje pritožb pomaga kategorizirati pritožbo glede na vrsto izdelka ali storitve.
  • Happyfox ponuja možnost preverjanja zgodovine pritožb.
  • Stranke si lahko ogledajo podrobnosti o pritožbah, ki so jih predložile same ali druge stranke.
  • Vsaka pritožba, dodeljena zaposlenemu, se kopira v programsko opremo za upravljanje pritožb tega zaposlenega s svojim statusom in vsemi ustreznimi podrobnostmi.
  • Funkcije za upravljanje pritožb v HappyFoxu zagotavljajo odzivni čas na pritožbo.

Prednosti

  • Nastavite lahko samodejne odgovore.
  • Obrazci zahtevkov so prilagodljivi.
  • Sposobnost sledenja zahtevam po servisu in vzdrževanju.

Slabosti

  • Zahteva, da je osebje usposobljeno za sistem, kar je lahko precejšnja časovna naložba,
  • Težko namestiti sistem.
  • Pomanjkljive možnosti baze znanja.

Cena

Happyfox ponuja različne ravni storitev in možnosti. Čeprav Happyfox ponuja brezplačno preizkusno različico svoje programske opreme, ne ponuja različice, ki je brezplačna za uporabo. Če želite dobiti ponudbo za vse storitve, se morate obrniti neposredno na Happyfox.

8. Freshdesk

Freshdesk je sistem za upravljanje pritožb, ki podjetjem omogoča sledenje, odgovarjanje in reševanje težav s strankami. Poleg tega ima Freshdeskov portal za stranke vrsto povezljivosti z družbenimi mediji, ki omogoča nemoten prehod od težave do pritožbe.

Freshdesk domača stran

Priporočljivo za uporabo AI

Podjetja vseh velikosti lahko uporabljajo Freshdesk. Njegove robustne funkcije in različni cenovni načrti imajo možnosti za vsako podjetje. Freshdesk se razlikuje po dostopni ceni, umetni inteligenci in zmožnostih klepeta. Poleg tega, ker Freshdesk deluje na vseh mobilnih napravah, lahko ekipe za pomoč strankam dostopajo do njega kjer koli in kadar koli.

Ključne funkcije

  • Uporabnikom omogoča, da dajo prednost pritožbam in sledijo pritožbam, ustvarjenim v Freshdesku.
  • Večkanalni podporni sistem.
  • Portal za samopostrežno podporo agentom in strankam omogoča takojšnjo pomoč.
  • Integrirajte Freshdesk s Freshrelease, da omogočite funkcije upravljanja projektov.
  • Integrirajte Freshdesk s PagerDuty za boljše obvladovanje stopnjevanja in incidentov.
  • Ustvarite avtomatizacijo scenarijev za hitrejše reševanje zahtevkov.

Prednosti

  • Omogočite več ljudem, da z enim e-poštnim naslovom delajo na različnih težavah.
  • Spletno usposabljanje olajša učenje.
  • Enostavna sinhronizacija s programsko opremo drugih proizvajalcev.

Slabosti

  • V pogovoru ne prikaže vedno imen ekip.
  • Ključne funkcije manjkajo ali so dostopne samo na višjih ravneh.
  • Počasnejša hitrost programske opreme.

Cena

Cena za Freshdesk je na agenta na mesec, izbirate pa lahko med štirimi načrti: brezplačni načrt, 18 $, 47 $, 83 $. Načrti imajo omejene funkcije, razen če izberete najboljšega. Kljub temu, če plačate za celo leto naenkrat, boste prihranili denar. Freshdesk ponuja brezplačno preskusno različico, ki vam pokaže vse funkcije sistema.

9. Front

Front je sistem za upravljanje pritožb, ki podjetjem pomaga spremljati pritožbe strank. Front uporablja analitiko, da najde skupna problematična področja in strankam olajša zahtevo za pomoč pri specifičnih težavah.

Priporočeno za pristop v slogu “službe za pomoč”.

Front ponuja vmesnik v slogu službe za pomoč uporabnikom, ki je uporabnikom preprost za uporabo, kar ga razlikuje od drugih možnosti. Front je priporočljiv za obravnavo pritožb v malih in srednjih podjetjih. Čeprav Front deluje odlično za obvladovanje pritožb v vseh velikih podjetjih, je bolj zapleten za uporabo v večjih podjetjih.

Ključne funkcije

  • Samodejno usmerjanje klicev.
  • Komunikacijsko središče podjetjem omogoča, da ponudijo storitve po meri v velikem obsegu.
  • Preslikate lahko pot stopnjevanja pritožb in ustvarite vrste pritožb za komunikacijo, ki je skladna s sprednjim delom.
  • Omogoča uporabnikom, da delijo pogovore o pritožbah z ekipo.
  • Brezhibno se integrira z obstoječimi platformami službe za pomoč uporabnikom, da je upravljanje pritožb dostopno.
  • Iskalna baza podatkov in shramba za zgodovino pritožb.

Prednosti

  • Enostavna komunikacija z notranjimi in zunanjimi ekipami.
  • Možnost skupne rabe, dodeljevanja, komentiranja, dremeža in ponovnega odpiranja težav.
  • Orodje za skupni nabiralnik, tako da je vse dokumentirano za enostaven dostop.

Slabosti

  • Nišne omejitve.
  • Enostavno zamenjati mape in dokumente v sistemu.
  • Brez baze znanja.

Cena

Front ponuja tri cenovne načrte, vsak z različnimi funkcijami: 19 $ in 49 $ na mesec na agenta. Za račun lahko plačate letno, in če vas zanima zgornji načrt, se morate za ponudbo obrniti neposredno na njih.

10. Zoho Desk

Zoho Desk omogoča vsakemu podjetju ali blagovni znamki, da učinkovito upravlja pritožbe strank z uporabo aplikacij za klepet, posnetkov klicnih centrov, vstopnic za pomoč uporabnikom in več z ene same platforme.

Priporočljivo za zahteve velike količine

Zoho Desk je priporočljiv za mala in srednje velika podjetja. Njegove funkcije za upravljanje pritožb so koristne v panogah, ki se ukvarjajo z velikim obsegom zahtev po storitvah za stranke, kot so maloprodaja ali gostinstvo. Zoho Desk se loči od drugih zaradi programske opreme za sledenje težavam.

Ključne funkcije

  • Sodelujte med skupinami in spremljajte statistiko pritožb z večkanalno podporo.
  • Sposobnost sodelovanja med ekipami.
  • Analitika zagotavlja vpogled in učinek.
  • Nadzorna plošča z informacijami za agente in vodje
  • Gradite svojo komunikacijo z ZIA, kontekstualno umetno inteligenco.
  • Avtomatizacija enostavnih in ponavljajočih se nalog

Prednosti

  • Možnost enostavnega dodeljevanja zahtevkov in spremljanja podpore strank.
  • Možnost prejemanja vseh korakov in zgodovine za vsak zahtevek.
  • Upravljajte komunikacijo iz več kanalov v enem sistemu.

Slabosti

  • Zahtevke ni mogoče razvrstiti po računu.
  • Ni opozoril, ko se zahtevek prenese od agenta do agenta.
  • Omejeno prilagajanje spletnih obrazcev.

Cena

Zoho Desk ima štiri ravni storitev, brezplačno različico z omejenimi funkcijami, možnost 14, 23 in 40 USD na mesec na agenta. Na voljo je tudi 15-dnevna brezplačna preizkusna programska oprema.

11. GetMoreReviews

GetMoreReviews je vrhunsko orodje za ustvarjanje verodostojnih mnenj na spletu s pomočjo sistema za upravljanje pritožb strank. Poleg tega ima funkcije, ki agentom pomagajo pri vlaganju pritožb.

GetMoreReviews domača stran

Priporočeno za podjetja, ki želijo ustvariti ocene

GetMoreReviews lahko pomaga vsakemu malemu do velikemu podjetju ustvariti ocene, zato se priporoča za podjetja, ki želijo razviti ocene s 5 zvezdicami. Vključuje tudi funkcije upravljanja pritožb strank.

Ključne funkcije

  • Sposobnost ustvarjanja mnenj na spletu za vaše podjetje.
  • Postopek pritožbe poteka v centraliziranem predalu za pritožbe, ki služi kot enotna točka dostopa.
  • Matrika stopnjevanja pritožb vam omogoča, da dodelite resnost pritožbe, kategorijo pritožbe in vrsto pritožbe.
  • Slab obdelovalec povratnih informacij in funkcija opomnika za pregled.

Prednosti

  • Stranke lahko preprosto pustijo povratne informacije na javnem forumu.
  • Znano in ustrežljivo podporno osebje.
  • Preprosto pošiljanje zahtev za pregled.

Slabosti

  • Lahko je nerodno in težko razbrati.
  • Naenkrat ni mogoče odstraniti velikega števila stikov.
  • Objave za pregled se lahko odložijo.

Cena

Po 14-dnevnem brezplačnem preizkusu GetMoreReviews zaračuna 99 USD na mesec. Kot del tega cenovnega načrta sta tudi brezplačna nastavitev in prilagajanje. Ker pogodbe ni, jo lahko kadar koli prekličete.

12. Qualtrics CustomerXM

Qualtrics CustomerXM je programska oprema za upravljanje pritožb, ki daje potrošnikom glas v postopkih reševanja pritožb. Tehnologija upravljanja pritožb strankam zagotavlja nemoten način za vložitev pritožb v najrazličnejših oblikah, vključno s kanali družbenih medijev in tradicionalnimi kanali za pritožbe, kot sta telefon in e-pošta.

Qualtrics domača stran

Priporočeno za izkušena orodja za podporo strankam

Qualtrics CustomerXM prinaša izkušene platforme za storitve za stranke v panoge, ki želijo obravnavati pritožbe z robustno programsko opremo. Medtem ko lahko Qualtrics CustomerXM uporablja katero koli veliko podjetje, se priporoča za srednje in velika podjetja. Zaradi svoje cene in lastnosti bi lahko manjša podjetja našla boljše možnosti.

Ključne funkcije

Intuitivna nadzorna plošča, ki poenostavlja zbiranje pritožb, tako da lahko stranke brezhibno posredujejo povratne informacije prek katerega koli kanala
Zajeti podatki se uporabljajo za poenostavitev zbiranja pritožb, tako da lahko stranke nemoteno posredujejo povratne informacije prek katerega koli kanala.
Samopostrežni portal za pritožbe strankam omogoča da sami odpravite težave.
Nemoteno zajemajte pritožbe s katerega koli kanala – klepeta, družbenih medijev, e-pošte ali telefona.
Izmerite zadovoljstvo s pritožbami z uporabo neto rezultatov promotorja, anket, anket in vprašalnikov.

Prednosti

  • Možnost pošiljanja uporabniških anket strankam.
  • Napredne funkcije, ki so specifične za platformo.
  • Preprosto spremljajte izkušnje strank in zaposlenih.

Slabosti

  • Nadzorna plošča naleti na napake pri ročnem prenosu.
  • Prenos lastništva anket ni dovoljen.
  • Težko se je naučiti in zahteva skupinsko usposabljanje za najboljši učinek.

Cena

Qualtrics CustomerXM ni za vsa podjetja, saj je programska oprema na voljo prek letnega načrta, ki se začne pri 1500 $ na leto. Poleg tega ima Qualtrics CustomerXM brezplačno različico z močno omejenimi funkcijami in brezplačno preskusno različico.

13. Issuetrak

Issuetrak je programska oprema za upravljanje pritožb, ki spremlja in spremlja podatke o pritožbah strank, da pomaga podjetjem izboljšati svoje izdelke ali storitve. Sistem za upravljanje pritožb Issuetrak podjetjem ponuja portal za pritožbe in orodja za izmenjavo pritožb, ki jim omogočajo hitro in učinkovito sledenje in reševanje pritožb.

Priporočljivo za sledenje težavam in upravljanje procesov

Issuetrak je priporočljiv za skoraj vsako velikost podjetja, vendar je posebej prilagojen agilnim ekipam. Issuetrak lahko pomaga pri reševanju številnih pritožb strank, vendar je njihova posebnost analitika. Vodje lahko spremljajo pritožbe na več trgih in jih dodelijo ustreznemu oddelku.

Ključne funkcije

  • Lokalni sistem za upravljanje pritožb, ki podjetjem pomaga upravljati svoje pritožbe strank.
  • Podjetja lahko beležijo, spremljajo in razumejo, nad čim se stranke pritožujejo.
  • Informacije o trendu pritožb.
  • Predloge pritožb so edinstvene kode za pritožbe, ustvarjene tako, da ustrezajo potrebam upravljanja s pritožbami vsakega podjetja.
  • Pritožbe je mogoče samodejno kategorizirati, kar prihrani čas in zmanjša ročne napake.
  • Vizualno predstavite pritožbe z uporabo skladnega preslikave.

Prednosti

  • Strankam lahko omogočite dostop in jim omogočite, da vidijo tisto, kar želite, da vidijo.
  • Lahko dodelite nekoga, ki bo delal na zahtevku za vami.
  • Sposobnost pridobivanja neobdelanih podatkovnih nizov o vsem, kar je potrebno.

Slabosti

  • Poda zahteve za vstopnice, medtem ko agenti delajo z drugimi strankami.
  • Pomanjkanje neomejenega prilagajanja polja.
  • Zapletena namestitev.

Cena

Obstaja brezplačen račun, ki ima lahko neomejeno število uporabnikov. Poleg tega sistem ponuja brezplačno preskusno različico, načrti pa se začnejo pri 59 USD na mesec. Vendar se boste morali za podrobno ponudbo obrniti na podporo za stranke.

14. Desk360

Sistem za upravljanje pritožb Desk360 avtomatizira postopek registracije pritožb. Njegova funkcija generiranja poročil o stanju je zasnovana za ustvarjanje poročil o statusu pritožb za podjetja in njihove stranke v realnem času. Podjetja lahko dostopajo do podrobnosti o pritožbah, zgodovine in dejanj v zvezi s pritožbami z enim klikom.

Desk360 domača stran

Priporočeno za ustvarjanje poročila o pritožbah

Desk360 ponuja vsekanalno podporo v desetih različnih kanalih. Desk360 je priporočljiv za podjetja, ki želijo uporabljati samodejno ustvarjanje poročil o pritožbah, kar vam omogoča, da v realnem času preverite stanje pritožb strank. Zaradi tega je Desk360 dobro primeren za mala in srednje velika podjetja, ki želijo poenostaviti pritožbe strank.

Ključne funkcije

  • Odobritev poteka dela reklamacije in nadzor usmerjanja
  • Registracija in kategorizacija pritožb.
  • Pravila za stopnjevanje pritožb glede na prednost, izdelek, regijo itd.
  • Obvestilo o statusu pritožbe.
  • Razširljiva rešitev za podjetja vseh velikosti
  • Stranke lahko zagotovijo dragocene povratne informacije o ponujenih izdelkih in storitvah.

Prednosti

  • Prilagodljiva ekipa za podporo, s katero je enostavno vzpostaviti stik.
  • Uporabno, funkcionalno in enostavno za uporabo.
  • Enostaven za integracijo z drugimi platformami, kot je komunikacija z umetno inteligenco.

Slabosti

  • Klici se ne spremenijo samodejno v zahtevke.
  • Omejena podpora platformi z modulom za upravljanje odjemalca v aplikaciji.
  • Manjkajoče vitalne lastnosti in druge funkcije je treba še razviti.

Cena

Cene Desk360 se razlikujejo, vendar ponuja brezplačno različico z omejenimi funkcijami, različico za 24 $ z večino delov in njihov zgornji načrt. Če želite izvedeti več o njihovem končnem cilju, se morate obrniti neposredno na Desk360.

15. HelpDesk

Sistem za upravljanje pritožb strank Helpdesk je računalniški program, ki tehnikom omogoča upravljanje in poročanje o pritožbah strank. Poleg tega se aplikacija Helpdesk usklajuje z drugimi metodami, kot so telefonski ali poštni strežniki, da zagotovi, da so vsi podatki o vsaki pritožbi pravilno shranjeni.

Helpdesk domača stran

Priporočljivo za proaktivno timsko delo

HelpDesk deluje dobro kot sistem za upravljanje pritožb strank, ki omogoča skupinam, da sodelujejo. Velike organizacije uporabljajo to programsko opremo za sledenje in spremljanje poizvedb, pritožb in povratnih informacij strank. Reševanje težav strank v podjetju zmanjšuje stroške in povečuje zadovoljstvo strank.

Ključne funkcije

Iskalna zbirka znanja/pogosta vprašanja, ki jih je mogoče indeksirati in iskati po ključnih besedah ali besednih zvezah.
Vnaprej določeni in prilagodljivi obrazci za zahtevke za pomoč uporabnikom, ki zbirajo in shranjujejo pomembne informacije o strankah.
Učinkoviti delovni tokovi upravljajo proces komuniciranja s strankami.
Vnaprej določeni in prilagodljivi obrazci za zahtevke za pomoč uporabnikom za zajemanje pomembnih podrobnosti o strankah, kot so kontaktni podatki, ID stranke in opis težave.

Prednosti

  • Agentom je enostavno razumeti in je dostopen na spletu.
  • Dostop ekipe za podporo.
  • Avtomatizirane funkcije.

Slabosti

  • Ni polja za vnos za datum zapadlosti.
  • E-poštna sporočila, ki niso neželena, se ujamejo v mapo z vsiljeno pošto.
  • Brez podpore za vse kanale.

Cena

Za ponudbo se morate obrniti neposredno na službo za pomoč uporabnikom, ki ponuja brezplačno preskusno različico programske opreme.

16. Bitrix24

Bitrix24 je sistem za upravljanje pritožb strank v oblaku, ki ponuja organizirane in učinkovite načine obravnavanja pritožb strank. Služba za pomoč uporabnikom omogoča beleženje pritožb ali vprašanj strank, da ustvarijo prilagojena polja za zahtevke, kategorije, poglede in omogoča sledenje po celotnem podjetju prek enega samega portala.

Bitrix24 domača stran

Priporočljivo za organiziran pristop

Bitrix24 je najbolj primeren za mala in srednja podjetja, ki potrebujejo sistem za upravljanje pritožb strank, ki omogoča, da je vaša ekipa učinkovitejša pri hitri obravnavi pritožb z organiziranim pristopom.

Ključne funkcije

  • Sledite interakcijam s strankami na enem mestu, medtem ko lahko stranke puščajo povratne informacije in prejemajo posodobitve.
  • Vključuje uporabniku prijazno iskanje, filtre in obvestila o dogodkih.
  • Bitrix24 ponuja zmožnosti poročanja za merjenje uspešnosti, kar omogoča razvoj in širitev procesov.
  • Sistem za izdajo zahtevkov vključuje popolno bazo znanja, po kateri lahko uporabniki iščejo pogosto zastavljena vprašanja.

Prednosti

  • Avtomatizira prodajni proces
  • Lahko upravlja potencialne stranke iz različnih virov na platformi.
  • Načrtovanje delovne obremenitve.

Slabosti

  • Več napak v sistemu.
  • Težko navigacijski vmesnik.
  • Brez strukture poročanja.

Cena

Obstaja 30-dnevna brezplačna preizkusna različica in brezplačen načrt. Poleg tega obstajajo možnosti za 49, 99 in 199 USD ter 2990 USD in 24990 USD za lokalna podjetja.

17. i-Sight

i-Sight podjetjem pomaga prepoznati glavne vzroke težav, ki blokirajo njihovo delovanje. Programsko opremo je mogoče uporabiti za raziskovanje večjih težav s storitvami za stranke, kot so okvare opreme, delovni izzivi, spori pri zaračunavanju in drugo.

iSight domača stran

Priporočljivo za prepoznavanje trendov v zahtevah

i-Sight je zasnovan za usmerjanje podatkov iz različnih virov v centralno bazo podatkov za analizo. Zaradi velike osredotočenosti na analizo podatkov je ta programska oprema dobra za manjša podjetja, ki želijo rasti in prepoznati trende interakcij s strankami.

Ključne funkcije

  • Sledenje pritožbam strank za zagotavljanje zadovoljstva strank v vseh oddelkih
  • Korektivni in preventivni ukrepi (CAPA)
  • Skladnost s HIPAA in FDA.
  • Arhiviranje in hramba interakcij s strankami
  • Funkcije za stopnjevanje opozoril in pritožb
  • Upravljanje podatkov vam omogoča boljše spremljanje pritožb strank.

Prednosti

  • Koristne storitve za stranke.
  • Sposobnost vzdrževanja dnevnika sledenja.
  • 24/7 podpora v živo.

Slabosti

  • Searching for previous complaints can be difficult.
  • Ko sistem izpade, se programska oprema izklopi.
  • Manjka več funkcij, standardiziranih v industriji.

Cena

Če želite prejeti informacije o ponudbi tega izdelka, se morate obrniti na i-sight.

18. Wowdesk

Wowdesk je programska oprema za upravljanje storitev s strankami, ki podjetjem pomaga izboljšati odnose s strankami, tako da jim pomaga učinkovito in uspešno.

Priporočljivo za rastoča podjetja

Wowdesk je priporočljiv za rastoča podjetja, ki upravljajo zapletene odnose s strankami prek več kontaktnih kanalov, kot so telefon, e-pošta, klepet ali družbeni mediji. Wowdesk se uporablja v vseh sektorjih, od maloprodaje do zdravstvenega varstva.

Ključne funkcije

Sledenje pritožbam strank omogoča vaši ekipi, da sledi pritožbam v več oddelkih.
Prilagodljiva blagovna znamka za vaše podjetje.
Rešitve za revizijo težav in upravljanje obrazcev.
Samodejno usmerjanje klicev za poenostavitev vašega klicnega centra.
Upravljanje klicnega centra za enostavno upravljanje oddaljenih in internih ekip.

Prednosti

  • Zmogljivo orodje za poročanje.
  • Podpora za e-pošto, klepet, Facebook in Twitter.
  • Odzivna storitev za stranke.

Slabosti

  • Za privajanje ni potrebno usposabljanje.
  • Določiti morate pravila poteka dela.
  • Mobilna aplikacija nima vseh funkcij spletnega brskalnika.

Cena

Wowdesk ima tako brezplačno različico kot tudi brezplačno preizkusno različico. Obstaja možnost 6, 30 in 60 USD na agenta na mesec.

19. Upravljanje storitev JIRA

JIRA Service Desk je odlična rešitev za sledenje težav, težav in zahtev strank na enem mestu. Z zmogljivimi funkcijami, kot so potek dela po meri, prilagodljiva poročila, integrirani članki iz baze znanja in zmogljivosti za sledenje času.

Domača stran za upravljanje storitev JIRA

Priporočljivo za dokončanje nalog

JIRA Service Management je bil razvit za zagotavljanje sledenja težavam, poročanja in primerov podpore za servisne službe za hitro dokončanje nalog. Priporočljivo je za mala in srednja podjetja.

Ključne funkcije

  • Služba za pomoč uporabnikom in viri za upravljanje težav za vašo ekipo.
  • Upravljanje sredstev IT, upravljanje sprememb in upravljanje licenc.
  • Upravljanje baze znanja, tako da lahko stranke hitro dobijo odgovore.
  • Sledenje skladnosti vam omogoča, da zagotovite izpolnjevanje standardov podpore.

Prednosti

  • Obvestila, ko so naloge dodeljene ali zaključene.
  • Preprost in organiziran potek dela.
  • Prilagodljivo.

Slabosti

  • Manjkajoče funkcije, standardne v drugi programski opremi.
  • Pomanjkanje integracije v vaših aplikacijah.
  • Upravljanje zahtevkov je lahko izjemno.

Cena

Obstaja brezplačna preizkusna različica in brezplačna programska oprema z omejenimi funkcijami za največ tri agente. Možnost 20 USD na mesec omogoča do 4-15 agentov in različica 40 USD za 16+ agentov.

20. Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud je programska platforma za storitve za stranke v podjetju, ki temelji na oblaku. Podjetjem omogoča zagotavljanje diferenciranih storitev za stranke 1-na-1 prek telefona, e-pošte, klepeta, spleta in družabnih kanalov.

Salesforce domača stran

Priporočeno za najboljše interakcije z uporabo podatkov v realnem času

Salesforce trdi, da so organizacije prve, ki uporabljajo zajem podatkov in analitiko v realnem času za interakcije s strankami. Poleg tega vam omogoča zagotavljanje prilagojenih storitev za stranke v realnem času.

Ključne funkcije

  • Orodja za upravljanje klicnega centra.
  • Skriptiranje klicev, snemanje in beleženje klicev.
  • Pripravljeni odgovori, ki vam omogočajo samodejno odgovarjanje na pritožbe.
  • Prilagodljiva blagovna znamka za vaše podjetje.
  • Dohodni klicni center s funkcijami geografskega ciljanja.

Prednosti

  • Idealno za delovne tokove, ki so usmerjeni v stranke.
  • Preprosto spremljajte poslovno prodajo.
  • Sposobnost beleženja vseh potreb strank.

Slabosti

  • Omejeno oblikovanje.
  • Vmesnik je lahko zmeden.
  • Nekonsistentne težave s stabilnostjo.

Cena

Obstaja brezplačna preizkusna različica Salesforce Service Cloud, vendar se morate za ponudbo obrniti neposredno na njih.

Primerjava programske opreme za upravljanje pritožb strank

Ko ocenjujete programsko opremo za upravljanje pritožb strank za potrebe vašega podjetja, boste želeli ugotoviti, katere funkcije vam bodo pomagale pri reševanju pritožb strank. Sledi naš izbor najboljše programske opreme za upravljanje pritožb strank na trgu in kaj bi lahko naredilo popolno za vaše podjetje.

LiveAgent

Moč LiveAgenta izhaja iz robustnega portala za storitve za stranke, ki uporablja več orodij. Vključuje odziven pripomoček za klepet, ki strankam omogoča hiter klepet s podpornim osebjem. LiveAgent ponuja popolno funkcionalnost klicnega centra, ki vašim skupinam za pomoč strankam omogoča uporabo glasovnega prek internetnega protokola (VoIP). Poleg tega je LiveAgent edina programska oprema, ki vključuje neomejeno število posnetkov klicev. Funkcija vstopničnega sistema LiveAgent samodejno razvrsti vaše interakcije s storitvijo za stranke v zahtevke, napolnjene s podrobnostmi. Zahtevke je mogoče hitro razvrstiti in poslati na ustrezne oddelke. S hibridnim sistemom zahtevkov, ki uporablja podporo za vse kanale, lahko vaša ekipa komunicira s strankami po različnih kanalih z uporabo ene programske opreme.

Avochato

Avochato je programska oprema za upravljanje pritožb strank, zasnovana za upravljanje težav s storitvami za stranke na spletu. Z uporabo Avochato lahko obravnavate pritožbe strank od prejema do rešitve v enem samem sistemu. Avochato se integrira s priljubljenimi sistemi za upravljanje odnosov s strankami in ponuja funkcije, ki vam pomagajo, da vaše stranke ostanejo zadovoljne s hitrim in učinkovitim upravljanjem njihovih skrbi. Poleg tega se Avochato loči od druge programske opreme na trgu z omogočanjem prilagodljivih sporočil v velikem obsegu za pošiljanje sporočil SMS.

Zendesk

Zendesk je mogoče namestiti na strankine strežnike, kar odpravlja potrebo po predstavniku službe za stranke s polnim delovnim časom. Zendesk za upravljanje zahteva zelo malo strojne opreme ali tehničnega strokovnega znanja in se tako loči od konkurentov. Zendesk lahko pomaga podjetjem vseh velikosti, zlasti tistim, ki aktivno rastejo.

Zoho Desk

Zoho Desk je programska oprema za upravljanje pritožb strank, ki je bila zasnovana z mislijo na storitve za stranke. Omogoča enostaven način za agente za pomoč strankam za dostop do informacij o strankah, ogled zgodovine strank, prejšnjih pogovorov in še več. ZohoDesk omogoča skupinam za pomoč strankam, da zagotovijo boljšo podporo z racionalizacijo celotne uporabniške izkušnje od trenutka, ko je prijava predložena, do njene rešitve.

Freshdesk

Programska oprema za upravljanje pritožb strank Freshdesk predstavlja inteligentno izbiro za podjetja, da razširijo svoje možnosti storitev za stranke. To je učinkovit način za zagotavljanje vrhunske storitve za stranke, ne da bi imeli na voljo namensko ekipo za pomoč strankam 24 ur na dan, 7 dni v tednu. To pomeni, da breme odzivanja na pritožbe strank ne pade na obstoječe zaposlene, kar Freshdesk loči od drugih konkurentov.

Ali je preizkusna različica sistema za upravljanje pritožb strank uporabna?

Ja! Preskusna različica sistema za upravljanje pritožb strank vam omogoča uporabo vseh funkcij in funkcionalnosti. Kljub temu omejuje vaše delo po izteku določenega obdobja, razen če izdelek kupite. Brezplačne preizkusne različice vam pomagajo razumeti programsko opremo in vse njene funkcije. Poleg tega vam omogoča, da vidite, kako sistem za upravljanje pritožb strank deluje z vašo ekipo.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Zaključek

Najboljši vse-v-enem sistem za upravljanje pritožb za stranke

Na trgu je nešteto sistemov za upravljanje pritožb strank, vendar so funkcije LiveAgent boljše. LiveAgent ponuja vse-v-enem programsko opremo za storitve za stranke za spletna podjetja za boljše upravljanje agentov in strank z uporabo analitike, kar vaši ekipi omogoča upravljanje stikov, nalog, klepetov in pritožb vašega podjetja na enem mestu. Poleg tega se LiveAgent lahko uporablja s katerim koli ponudnikom klepetov, kot sta Google Talk ali Facebook Messenger, in je optimiziran za mobilne naprave, tako da lahko agenti odgovarjajo ali upravljajo pritožbe strank iz mobilnih naprav.

dolžnosti storitve za stranke - ustvarite članke iz baze znanja

Najboljši sistem za upravljanje pritožb strank za ceno

LiveAgent ponuja najboljšo ceno za funkcije, da podpornim ekipam zagotovi funkcije, ki jih potrebujejo za uspešno upravljanje komunikacije s strankami. Prilagodljiva odprta arhitektura LiveAgent zagotavlja vrhunsko uporabniško izkušnjo in je primerna za podjetja vseh velikosti – od novoustanovljenih podjetij z enim agentom do velikih pisarn z več kot 200 agenti. LiveAgent ima več ravni storitev, vključno z brezplačno različico in brezplačno preskusno različico.

Najvišje ocenjen sistem za upravljanje pritožb strank

Podpora strankam je nujna za mnoga podjetja, LiveAgent pa je najvišje ocenjen sistem za upravljanje pritožb strank na trgu, povprečno 5/5 zvezdic.

LiveAgentove ocene Capterra decembra 2021
LiveAgentove ocene Capterra decembra 2021

Najlažji sistem za upravljanje pritožb strank za nastavitev, uporabo in integracijo

Programska oprema za upravljanje pritožb strank je učinkovita, če jo je enostavno integrirati z vašimi trenutnimi operacijami, enostavna za nastavitev in enostavna za uporabo za vašo ekipo. LiveAgentova programska oprema za dohodni klicni center, ki je enostavna za uporabo, zahteva le minimalno usposabljanje in je zelo hitro nastavljena. Z enostavnim dizajnom LiveAgenta lahko agenti že prvi dan pošljejo pritožbe strank. Zaradi večje dostopnosti, enostavne uporabe, nastavitve in cene je LiveAgent najbolj dostopna programska oprema za klicni center.

FAQ

What is the complaint management process?

The complaint management support process is designed to help investigate and resolve complaints within an organization and should have a defined scope to include all issues presented. Complaint management systems involve all levels of the business to investigate and resolve complaints. Additionally, data collected can improve your service in the future.

Why is a complaint management system important?

A complaint management system is essential to a business for several reasons. Firstly, having a documented process can help you improve your products and services by identifying which areas are not meeting customer needs. A complaint management system allows employees from all departments to understand their roles in the process and help them learn from mistakes made by other staff members. In addition, understanding how customers feel about your products and services may help you make changes before they complain.

What is a complaints management policy?

A complaint management system allows employees from all departments to understand their roles in the process and help them learn from mistakes made by other staff members.

What are the five key factors of complaints handling?

There are five key factors relevant to the efficient management of customer complaints; set up clear guidelines, understand how different customers behave, develop complaint handling procedures, ensure company staff receive practical training, learn from mismanaged cases and take steps to prevent them from recurring.

How do you create a complaint management system?

Define what kinds of complaints exist and how agents should handle them. Write the complaint management policies, procedures, and forms (how to ask for feedback and how it will be responded to). Enforce these policies consistently and fairly through all levels of the organization. Analyze the data gathered from both employees and customers to identify trends, strengths, weaknesses, etc. Implement changes as needed by updating your documentation and employee training materials over time as you discover areas that need improvement.

What to do if you are unhappy with your customer complaint management system after purchasing?

You should always try a free trial version of customer complaint management software to make sure it fits your needs. If you are not happy with your customer complaint software, you should immediately contact their customer support team. The policies of each company may differ.

Find the best customer service software

LiveAgent can help you manage customer complaints with its wide range of tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico