Izboljšajte zadovoljstvo strank z učinkovitimi sistemi za upravljanje pritožb. Preizkusite brezplačno različico z 24/7 podporo. Različne funkcije, kot so klepet v živo, vstopnični sistem in upravljanje družbenih medijev, poenostavijo vaše komunikacijske kanale.
Upravljanje s pritožbami strank je sestavni del poslovne strategije vsakega podjetja. Sistemi za upravljanje pritožb strank (CCMS) so formalni postopki za prejemanje , beleženje in reševanje pritožb strank. CCMS ima tri primarne faze: zajemanje pritožbe, analiziranje problema in izvajanje rešitve.
Ta članek preučuje vodilno programsko opremo za upravljanje pritožb strank v industriji in kaj jih ločuje.
Kako delujejo sistemi za upravljanje pritožb strank?
Sistemi za upravljanje pritožb strank omogočajo organizacijam, da pridobijo povratne informacije. Podjetja lahko to uporabijo za reševanje težav in zmanjšanje pritožb v prihodnosti. Poleg tega lahko uporabniki iščejo po zbirkah podatkov in odgovorijo na svoje vprašanja neposredno pred pogovorom z agentom.
Vsaka programska oprema uporablja različna orodja za zbiranje povratnih informacij in komuniciranje s strankami prek različnih družbeni mediji in spletni kanali. Organizacija lahko bolje obravnava pritožbe z različnimi meritvami in poročili, kot so:
Zbrani podatki se vnesejo v sistem CRM za prihodnjo analizo za izboljšanje prihodnje interakcije s pritožbami strank.
Torej, kako natančno sistemi za upravljanje pritožb zagotavljajo višje ravni podpore strankam?
Pri ocenjevanju sistemov za upravljanje pritožb strank mora biti vaša ekipa dobro seznanjena z osnovnimi komponentami, ki bodo koristile vaši organizaciji.
Vstopnični sistem omogoča agentom za pomoč strankam, da učinkovito uporabljajo en sam vmesnik za odzivanje na poizvedbe. Ko agent za pomoč strankam prejme pritožbo prek katerega koli kanala, se ta interakcija spremeni v prijavo. Agenti lahko te zahtevke najdejo v univerzalnem predalu, kar omogoča hitre in učinkovite odzive strank. Agentom lahko nato dodelite zahtevke in jih obravnavate v več oddelkih. Vstopnični sistem zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo z organizacijo vse komunikacije in izboljšanjem upravljanja opravil.
Programska oprema klepet v živo vam omogoča hitro klepetanje s strankami, ko imajo težave. Svojim strankam lahko pomagate pri hitrem in učinkovitem reševanju težav s funkcijami avtomatizacije ali jih povežete s pravim agentom za podporo. Poleg tega vam bodo najboljši sistemi za upravljanje pritožb strank omogočili pomoč strankam prek besedilnega, video in zvočnega klepeta v živo. Klepet v živo je eden najpogostejših kanalov za sledenje pritožb strank, upravljanje povratnih informacij in upravljanje zagotavljanja kakovosti.
Programska oprema za upravljanje pritožb strank omogoča vaši ekipi, da pomaga strankam v času njihove potrebe prek klicni center. Klici se razdelijo na razpoložljive agente, ko pridejo. Če nimate klicnega centra, ne boste mogli sprejemati dohodnih klicev ali ustrezno razporejati osebja.
Komponenta upravljanja družabnih medijev sistemov za upravljanje pritožb zbira pritožbe strank glede različnih kanalov družbenih medijev. Tržniki in podporne skupine lahko te informacije uporabijo za izboljšanje upravljanja pritožb in nadaljnje upravljanje vaše digitalne prisotnosti.
Portali za stranke vam omogočajo, da nastavite strukturiran in informativni portal za vaše stranke. Ti portali vam omogočajo izmenjavo informacij s svojimi strankami in odgovarjanje na pritožbe. Z ustvarjanjem forumov skupnosti, informacijske baze podatkov ali razdelka s pogostimi vprašanji stranke porabijo manj časa za pogovore z agenti.
Vaša baza znanja je sestavni del vašega portala za stranke, zagotavljanje uporabnikom lahek dostop do informacij v vsakem trenutku. Najboljša programska oprema za dohodni klicni center vam omogoča, da obdržite bazo več znanja za najboljše upravljanje pritožb strank.
Naslednje ključne funkcije estavljajo učinkovit sistem za upravljanje pritožb strank:
Z uvedbo učinkovitega sistema upravljanja s pritožbami lahko najhitreje izkoristite prednosti pritožb strank. Programska oprema za upravljanje pritožb strank mora vključevati naslednje funkcije:
Z uvedbo učinkovitega sistema upravljanja s pritožbami lahko najbolj izkoristite prednosti pritožb strank. Programska oprema za upravljanje pritožb strank mora vključevati naslednje funkcije:
Stopnjevanje nalog v sistemu za upravljanje pritožb strank zagotavlja način za povečanje prioritete pritožb. Do stopnjevanja lahko pride v okolju, ki temelji na timu, kjer več ljudi rešuje večino ali vse težave. Preprost primer je dodelitev višje prednosti telefonskemu klicu, če vključuje podporo več uporabnikov pod naročnino namesto uporabnika brez načrta.
Programska oprema za pritožbe strank bo od strank zahtevala, naj zagotovijo določene informacije, ko predložijo pritožbo. Te informacije lahko vključujejo njihovo ime, telefonsko številko, e-poštni naslov in opis težave, kar podjetjem omogoča, da stopijo v stik s stranko in hitro rešijo pritožbe, hkrati pa pridobijo ustrezne podatke. To bo zagotovilo nemoteno izkušnjo strank, zadovoljilo stranke in zagotovilo boljše upravljanje kakovosti storitev.
Učinkovit sistem bo vse ustrezne zaposlene in vodje obvestil o novi pritožbi takoj, ko jo sistem zabeleži. Ta obvestila bodo vključevala:
Ta obvestila zagotavljajo, da so vključeni ustrezni zastopniki in odgovorne osebe ne smejo zanemariti svojih dolžnosti.
Samodejna e-poštna obvestila o opravilih prihranijo čas in zagotovijo hitro reševanje pritožb. Na primer, samodejno obvestilo o opravilu se lahko sproži, ko prejme pritožbo stranke, tako da jo lahko nekdo takoj pregleda.
Na svoj samopostrežni portal lahko dodate samodejne funkcije. Vaš portal storitev vam na primer omogoča, da vse pritožbe strank nemudoma pošljete, tako da se stranke počutijo slišane. Poleg tega lahko orodja za zadovoljstvo strank, ki podjetjem omogočajo sledenje in upravljanje pritožb, vodijo do koristi, kot je povečana zvestoba strank.
Hibridne vstopnice vsebujejo vse tradicionalne ID-je zahtevkov, vključno z vašimi pritožbo stranke in bistvene informacije. Ta sistem vam omogoča, da shranite komunikacije strank pod ID zahtevka. Zastopnik ve za težavo, ne glede na to, kateri kanal uporablja stranka.
Uporaba sistemov za upravljanje pritožb strank v vašem podjetju omogoča vašim agentom, da takoj vidijo podrobnosti o pritožbi strank, ki jo vložijo. Vaši vpogledi strank vam dajejo kontekst za nudi podporo in storitve za hitro reševanje pritožb.
Raziščite, katere sisteme za upravljanje pritožb uporabljajo druga podjetja v vaši panogi. Ko razumete postopek svojih konkurentov, je čas, da razmislite, kaj potrebujete. Potrebujete nekaj, kar je prilagodljivo, zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in ga je mogoče spremeniti glede na vrste pritožb, ki jih prejmete.
Ko izberete sistem za upravljanje pritožb strank, se morate zavedati obveznosti programske opreme. Zavežete se plačilnemu načrtu, ki vam zaračuna posameznega agenta na mesec z različnimi ravnmi storitev glede na velikost vašega podjetja. Nekateri sistemi, kot je LiveAgent, vam omogočajo, da se zavežete k letnemu načrtu.
Podjetja morajo pri izbiri sistema za upravljanje pritožb strank upoštevati cenovne modele. Večina sistemov za upravljanje pritožb strank vam ponuja številne ravni storitev, da izberete funkcionalnost, ki ustreza vašim potrebam in proračunu. Vašo ceno določajo storitve, ki jih izberete, in število agentov v načrtu.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Ko izberete sistem za upravljanje pritožb strank, želite zagotoviti, da lahko vaša ekipa hitro pomaga strankam s komunikacijskimi orodji. Sistem za upravljanje pritožb strank z 24/7 podporo in klepetom je v pomoč, še posebej, če imeti veliko ali oddaljeno ekipo, ki dela v različnih časovnih pasovih.
Prepričajte se, da vaša pritožba strank in sistem upravljanja kakovosti storitev ponuja več načinov da vas stranke kontaktirajo. Naj bo to e-pošta, klepet v živo, telefon ali več. Sistem za upravljanje pritožb strank bi moral nezadovoljnim strankam omogočiti, da vas hitro kontaktirajo.
Morali bi imeti možnost upravljati ekipo za upravljanje pritožb strank katere koli velikosti od kjer koli na svetu. Ne glede na trenutno velikost vašega podjetja, želite izbrati programsko opremo, ki ustreza trenutnim in prihodnjim potrebam vašega podjetja. Z izbiro sistema, ki vam omogoča povečanje ali znižanje vaše mesečne naročnine, boste lahko prilagodili svoje poslovanje počasnemu ali obremenjenemu času.
Naj bo to ponudnik VoIP ali klepet s strankami, morate izbrati sistem za upravljanje pritožb strank, ki vključuje sodelovanje. Z uporabo vsekanalne programske opreme lahko še povečate učinkovitost sodelovanja zaposlenih in strank.
Če želite izbrati najboljši sistem za upravljanje pritožb strank za vaše podjetje, morate poznati omejitve vaše programske opreme. Upoštevajte na primer velikost svojega obstoječega osebja in izberite programsko opremo, ki najbolje služi vašim strankam, pa naj bodo to kontaktni kanali, dohodni klici, videopodpora ali besedilni klepet. Poleg tega poskrbite, da programska oprema vašega klicnega centra ne omejuje vaših poslovnih praks ali upravljanja kakovosti klicev.
Pri izbiri sistema za upravljanje pritožb strank je nujno, da se pred izbiro seznanite s programsko opremo. Najbolje je, da to storite z demo, ki vam bo pokazala, kako programska oprema deluje in vam pomaga doseči vaše cilje. Vaša ekipa bo lahko v tem trenutku postavila kakršna koli vprašanja o programski opremi, kar vam daje prednost, da se pred nakupom seznanite s svojim sistemom za upravljanje pritožb strank. Pred nakupom se prepričajte, da ustreza vašim potrebam po storitvah za stranke.
Spremljanje storitev za stranke ni lahka naloga. Kljub temu lahko z uporabo demo različice LiveAgent na lastni koži izkusite široko paleto naprednih funkcij in jo sami preizkusite, preden ukrepate. Nujno je treba omeniti, da so demonstracije le prikaz delovanja sistema in nič več. Vendar pa predstavitve omogočajo ogled notranjega delovanja programske opreme.
Looking for the right CCM software?
LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
LiveAgent je najboljši sistem za upravljanje pritožb strank in najbolj zanesljiva rešitev za povratne informacije uporabnikov zaradi:
Drugi konkurenti, kot je Zendesk, uporabnikom ponujajo podobne funkcije z različnimi plačilnimi načrti. Poleg tega se Apptivo mobilni prijazen vmesnik sinhronizira z drugimi aplikacijami na vašem telefonu, tako da vam ni treba znova vnašati gesel.
Postopek upravljanja s pregledi uporabnikov v Apptivu je zelo podoben procesu LiveAgent, vendar ni tako osredotočen na povratne informacije uporabnikov. Poleg tega Apptivo ne vključuje uporabniku prijaznih funkcij, kot so integracija klepeta ali potisna obvestila, kot je LiveAgent. Drugi konkurent, TeamSupport, zagotavlja popolno podporo za ekipe in podjetja. To podjetje izvaja več kot 200 procesov upravljanja pregledov. Vendar pa sistem ni tako uporabniku prijazen kot druge možnosti.
Prednostna naloga številka ena večine podjetij je zagotavljanje odlične storitve za stranke. To je bilo vedno znova dokazano. Izjemno upravljanje s pritožbami strank vodi do povečanja kakovosti prodajnih procesov, zvestobe blagovni znamki in pozitivnega od ust do ust. Če želite najbolje obravnavati pritožbe strank, potrebujete najboljši sistem pritožb strank.
Sistem za upravljanje pritožb strank uporablja analitična orodja za analizo in zbiranje podatki iz reklamacij. Pozitivne in negativne ocene omogočajo vpogled v vedenje strank za izboljšanje prihodnjih interakcij.
Uvedba sistema za upravljanje pritožb strank je hitra in enostavna ter lahko drastično izboljša vaš odziv storitev za stranke. Ustvarjanje takšnega sistema ne vzame veliko časa ali denarja, saj ga je mogoče oblikovati na podlagi vaših trenutnih sistemov in virov. Ko uvedete sistem za upravljanje pritožb strank, je upravljanje učenja ključnega pomena. Morate usposobiti svojo ekipo, da boste kar najbolje izkoristili in zagotovili najboljše upravljanje kakovosti storitev. Morda boste morali nadgraditi nekaj programske opreme in plačati mesečne uporabnine na agenta, zato bodite pripravljeni na nekaj naložb.
Cenovni razpon sistemov za upravljanje pritožb strank je različen. Nekateri sistemi upravljanja ponujajo brezplačne različice ali brezplačne preizkuse in imajo različne plačilne načrte. Stroški se razlikujejo glede na programsko opremo, vendar običajno več kot imate agentov, boljšo ponudbo boste verjetno dobili glede stroškov na agenta.
Da bi vašemu malemu, srednjemu ali velikemu podjetju omogočili, da najbolje obravnava pritožbe strank, smo sestavili seznam 20 najboljših sistemov za upravljanje pritožb strank. Zagotovo bo na voljo možnost za izpolnjevanje potreb po upravljanju pritožb strank z različnimi funkcijami, ugodnostmi, pomanjkljivostmi in možnostmi glede cene.
LiveAgent je odličen sistem za upravljanje pritožb strank in še več, ki vaši ekipi nudi orodja, potrebna za povezovanje s strankami in izboljšanje interakcij s strankami.
Programska oprema LiveAgent lahko pomaga malim, srednjim ali velikim podjetjem pri vseh pritožbah strank . To je posledica zmožnosti hitre interakcije s strankami z uporabo vsekanalne podpore, medtem ko ocenjujete napredek vaše ekipe z analitiko. Poleg tega se LiveAgent integrira s številnimi ponudniki Voice over Internet Protocol. Imajo tudi najboljši pripomoček za klepet na trgu.
LiveAgent je eden edinih kosov programske opreme, ki poleg brezplačne preizkusne različice ponuja brezplačno različico z omejenimi funkcijami. LiveAgent ponuja več ravni storitev in cen, vključno s 9, 29 in 49 $ na mesec. Za brezplačno preskusno različico LiveAgenta ni potrebna kreditna kartica.
Kot pravi Apptivo, njihova programska oprema povečuje zadovoljstvo strank z upravljanjem pritožb. Poleg tega se od druge programske opreme, ki temelji na oblaku, razlikuje zaradi svojega orodja za zajem potencialnih strank in oblike spleta za potencialne stranke.
Apptivo se razlikuje od drugih sistemov, ker je zelo prilagodljiv in vam omogoča, da na nižjih ravneh načrta izberete funkcije, ki ustrezajo vašemu podjetju. Poleg tega je Apptivo združljiv z Googlom, zaradi česar je Apptivo priročna izbira za mala podjetja, ki želijo obvladovati pritožbe strank s prilagajanjem.
Glasbeni format: Apptivo ponuja brezplačno različico svoje programske opreme z omejenimi funkcijami. Cenovni načrti Appirio se začnejo pri 10 USD na uporabnika na mesec za dostop do njihovih funkcij izdelka. Apptivo ima brezplačno preskusno različico programske opreme, če želite pred nakupom preizkusiti vse njihove funkcije za upravljanje pritožb strank.
TeamSupport je programska oprema, ki podjetjem in drugim organizacijam pomaga upravljati in reševati pritožbe strank z naborom izdelkov za dostopnost, upravljanje povratnih informacij in obravnavanje pritožb.
Programska oprema za upravljanje pritožb TeamSupport je priporočljiva za podjetja za storitve za stranke B2B. Njihova velika izbira poročil o zalogah jih loči od drugih sistemov. S podporo TeamSupport lahko stranke preprosto pošljejo povratne informacije neposredno v sistem ali uporabijo orodja tretjih oseb.
TeamSupport ponuja možnost 50 in 69 $ na mesec na uporabnika, ki ponuja različne funkcije. Žal TeamSupport nima brezplačne različice svojega sistema, imajo pa brezplačno preizkusno različico.
Podjetja uporabljajo programsko opremo za upravljanje pritožb Freshservice za učinkovito analizo, poročanje in reševanje pritožb strank. Obstaja tudi mobilna aplikacija, ki jo agenti lahko uporabljajo za upravljanje pritožb na poti.
Freshservice izstopa zaradi svojega poudarka na upravljanju potreb informacijske službe za pomoč uporabnikom različnih organizacij za učinkovito obvladovanje pritožb. Z različnimi funkcijami upravljanja IT se lahko Freshservice integrira v podjetja katere koli velikosti.
Freshservice ponuja 21-dnevno brezplačno preskusno obdobje. Obstaja mesečna možnost za 19, 49, 79 in 99 USD z možnostjo nakupa letnega načrta. Za dostop do vseh razpoložljivih funkcij morate dobiti načrt z višjo ceno. Kljub temu Freshservice ponuja možnost dodajanja dodatnih agentov za 0,20 USD na agenta na mesec. Freshservice ne ponuja brezplačne različice.
Zendesk je sistem za upravljanje pritožb strank, ki podjetjem omogoča sledenje in odzivanje na pritožbe strank in trdi, da je ena izmed vodilnih možnosti na tem trgu.
Sistem za upravljanje pritožb podjetja Zendesk je zasnovan tako, da podjetjem pomaga ostati fleksibilen, ko rastejo. Zendesk omogoča organizacijam, da se enostavno povežejo s strankami, prepoznajo težave in jih čim hitreje odpravijo. Poleg tega se Zendesk integrira z drugimi bistvenimi storitvami znotraj strankinega poslovanja, kot so storitve avtomatizacije trženja, za večjo poslovno prilagodljivost.
Zendesk ponuja različne funkcije programske opreme in ravni storitev. Obstaja storitev za 19, 49, 79 in 99 USD. Zendesk ponuja brezplačno preizkusno različico svojega sistema za upravljanje pritožb strank. Vendar pa ni brezplačne različice Zendeska, zato se morate obrniti na njih za ponudbo, ki ustreza vašim specifičnim potrebam.
Zendesk ponuja različne funkcije programske opreme in ravni storitev. Obstaja storitev za 19, 49, 79 in 99 USD. Zendesk ponuja brezplačno preizkusno različico svojega sistema za upravljanje pritožb strank. Vendar pa ni brezplačne različice Zendeska, zato se morate obrniti na njih za ponudbo, ki ustreza vašim specifičnim potrebam.
Programska oprema za upravljanje pritožb strank Avochato vam omogoča registracijo, preiskavo in ukrepanje glede pritožb strank. Ta programska oprema je zasnovana na podlagi raziskav uporabnikov in poudarja, kako stranke uporabljajo svoje programe.
Avochato nima programskih zahtev in ga lahko uporabljajo ekipe različnih velikosti. Avochato je priporočljiv za tiste, ki želijo doseči stranke s pomočjo besedilnih sporočil. Avochato lahko uporablja več podjetij, ki uporabljajo besedilo, kot so nepremičninski posredniki, e-trgovina, zavarovalni zastopniki in prodajalci avtomobilov.
Avochato ima različne ravni cen, ki ponujajo različne funkcije. Brezplačne različice programske opreme ni, obstaja pa 14-dnevna brezplačna preizkusna različica sistema. Poleg tega obstaja različica za 19 in 35 dolarjev. Za račun z več kot desetimi uporabniki se morate za ponudbo obrniti neposredno na Avochato.
Happyfox je sistem za upravljanje s pritožbami za organizacije za izboljšanje storitev za stranke.
V primerjavi s konkurenti Happyfoxove enostavne za uporabo in integrirane funkcije izdajanja vstopnic olajšajo upravljanje med platformami.
Happyfox ponuja različne ravni storitev in možnosti. Čeprav Happyfox ponuja brezplačno preizkusno različico svoje programske opreme, ne ponuja različice, ki je brezplačna za uporabo. Če želite dobiti ponudbo za vse storitve, se morate obrniti neposredno na Happyfox.
Freshdesk je sistem za upravljanje pritožb, ki podjetjem omogoča sledenje, odgovarjanje in reševanje težav s strankami. Poleg tega ima Freshdeskov portal za stranke vrsto povezljivosti z družbenimi mediji, ki omogoča nemoten prehod od težave do pritožbe.
Podjetja vseh velikosti lahko uporabljajo Freshdesk. Njegove robustne funkcije in različni cenovni načrti imajo možnosti za vsako podjetje. Freshdesk se razlikuje po dostopni ceni, umetni inteligenci in zmožnostih klepeta. Poleg tega, ker Freshdesk deluje na vseh mobilnih napravah, lahko ekipe za pomoč strankam dostopajo do njega kjer koli in kadar koli.
Cena za Freshdesk je na agenta na mesec, izbirate pa lahko med štirimi načrti: brezplačni načrt, 18 $, 47 $, 83 $. Načrti imajo omejene funkcije, razen če izberete najboljšega. Kljub temu, če plačate za celo leto naenkrat, boste prihranili denar. Freshdesk ponuja brezplačno preskusno različico, ki vam pokaže vse funkcije sistema.
Front je sistem za upravljanje pritožb, ki podjetjem pomaga spremljati pritožbe strank. Front uporablja analitiko, da najde skupna problematična področja in strankam olajša zahtevo za pomoč pri specifičnih težavah.
Front ponuja vmesnik v slogu službe za pomoč uporabnikom, ki je uporabnikom preprost za uporabo, kar ga razlikuje od drugih možnosti. Front je priporočljiv za obravnavo pritožb v malih in srednjih podjetjih. Čeprav Front deluje odlično za obvladovanje pritožb v vseh velikih podjetjih, je bolj zapleten za uporabo v večjih podjetjih.
Front ponuja tri cenovne načrte, vsak z različnimi funkcijami: 19 $ in 49 $ na mesec na agenta. Za račun lahko plačate letno, in če vas zanima zgornji načrt, se morate za ponudbo obrniti neposredno na njih.
Zoho Desk omogoča vsakemu podjetju ali blagovni znamki, da učinkovito upravlja pritožbe strank z uporabo aplikacij za klepet, posnetkov klicnih centrov, vstopnic za pomoč uporabnikom in več z ene same platforme.
Zoho Desk je priporočljiv za mala in srednje velika podjetja. Njegove funkcije za upravljanje pritožb so koristne v panogah, ki se ukvarjajo z velikim obsegom zahtev po storitvah za stranke, kot so maloprodaja ali gostinstvo. Zoho Desk se loči od drugih zaradi programske opreme za sledenje težavam.
Zoho Desk ima štiri ravni storitev, brezplačno različico z omejenimi funkcijami, možnost 14, 23 in 40 USD na mesec na agenta. Na voljo je tudi 15-dnevna brezplačna preizkusna programska oprema.
GetMoreReviews je vrhunsko orodje za ustvarjanje verodostojnih mnenj na spletu s pomočjo sistema za upravljanje pritožb strank. Poleg tega ima funkcije, ki agentom pomagajo pri vlaganju pritožb.
GetMoreReviews lahko pomaga vsakemu malemu do velikemu podjetju ustvariti ocene, zato se priporoča za podjetja, ki želijo razviti ocene s 5 zvezdicami. Vključuje tudi funkcije upravljanja pritožb strank.
Po 14-dnevnem brezplačnem preizkusu GetMoreReviews zaračuna 99 USD na mesec. Kot del tega cenovnega načrta sta tudi brezplačna nastavitev in prilagajanje. Ker pogodbe ni, jo lahko kadar koli prekličete.
Qualtrics CustomerXM je programska oprema za upravljanje pritožb, ki daje potrošnikom glas v postopkih reševanja pritožb. Tehnologija upravljanja pritožb strankam zagotavlja nemoten način za vložitev pritožb v najrazličnejših oblikah, vključno s kanali družbenih medijev in tradicionalnimi kanali za pritožbe, kot sta telefon in e-pošta.
Qualtrics CustomerXM prinaša izkušene platforme za storitve za stranke v panoge, ki želijo obravnavati pritožbe z robustno programsko opremo. Medtem ko lahko Qualtrics CustomerXM uporablja katero koli veliko podjetje, se priporoča za srednje in velika podjetja. Zaradi svoje cene in lastnosti bi lahko manjša podjetja našla boljše možnosti.
Intuitivna nadzorna plošča, ki poenostavlja zbiranje pritožb, tako da lahko stranke brezhibno posredujejo povratne informacije prek katerega koli kanala
Zajeti podatki se uporabljajo za poenostavitev zbiranja pritožb, tako da lahko stranke nemoteno posredujejo povratne informacije prek katerega koli kanala.
Samopostrežni portal za pritožbe strankam omogoča da sami odpravite težave.
Nemoteno zajemajte pritožbe s katerega koli kanala – klepeta, družbenih medijev, e-pošte ali telefona.
Izmerite zadovoljstvo s pritožbami z uporabo neto rezultatov promotorja, anket, anket in vprašalnikov.
Qualtrics CustomerXM ni za vsa podjetja, saj je programska oprema na voljo prek letnega načrta, ki se začne pri 1500 $ na leto. Poleg tega ima Qualtrics CustomerXM brezplačno različico z močno omejenimi funkcijami in brezplačno preskusno različico.
Issuetrak je programska oprema za upravljanje pritožb, ki spremlja in spremlja podatke o pritožbah strank, da pomaga podjetjem izboljšati svoje izdelke ali storitve. Sistem za upravljanje pritožb Issuetrak podjetjem ponuja portal za pritožbe in orodja za izmenjavo pritožb, ki jim omogočajo hitro in učinkovito sledenje in reševanje pritožb.
Issuetrak je priporočljiv za skoraj vsako velikost podjetja, vendar je posebej prilagojen agilnim ekipam. Issuetrak lahko pomaga pri reševanju številnih pritožb strank, vendar je njihova posebnost analitika. Vodje lahko spremljajo pritožbe na več trgih in jih dodelijo ustreznemu oddelku.
Obstaja brezplačen račun, ki ima lahko neomejeno število uporabnikov. Poleg tega sistem ponuja brezplačno preskusno različico, načrti pa se začnejo pri 59 USD na mesec. Vendar se boste morali za podrobno ponudbo obrniti na podporo za stranke.
Sistem za upravljanje pritožb Desk360 avtomatizira postopek registracije pritožb. Njegova funkcija generiranja poročil o stanju je zasnovana za ustvarjanje poročil o statusu pritožb za podjetja in njihove stranke v realnem času. Podjetja lahko dostopajo do podrobnosti o pritožbah, zgodovine in dejanj v zvezi s pritožbami z enim klikom.
Desk360 ponuja vsekanalno podporo v desetih različnih kanalih. Desk360 je priporočljiv za podjetja, ki želijo uporabljati samodejno ustvarjanje poročil o pritožbah, kar vam omogoča, da v realnem času preverite stanje pritožb strank. Zaradi tega je Desk360 dobro primeren za mala in srednje velika podjetja, ki želijo poenostaviti pritožbe strank.
Cene Desk360 se razlikujejo, vendar ponuja brezplačno različico z omejenimi funkcijami, različico za 24 $ z večino delov in njihov zgornji načrt. Če želite izvedeti več o njihovem končnem cilju, se morate obrniti neposredno na Desk360.
Sistem za upravljanje pritožb strank Helpdesk je računalniški program, ki tehnikom omogoča upravljanje in poročanje o pritožbah strank. Poleg tega se aplikacija Helpdesk usklajuje z drugimi metodami, kot so telefonski ali poštni strežniki, da zagotovi, da so vsi podatki o vsaki pritožbi pravilno shranjeni.
HelpDesk deluje dobro kot sistem za upravljanje pritožb strank, ki omogoča skupinam, da sodelujejo. Velike organizacije uporabljajo to programsko opremo za sledenje in spremljanje poizvedb, pritožb in povratnih informacij strank. Reševanje težav strank v podjetju zmanjšuje stroške in povečuje zadovoljstvo strank.
Iskalna zbirka znanja/pogosta vprašanja, ki jih je mogoče indeksirati in iskati po ključnih besedah ali besednih zvezah.
Vnaprej določeni in prilagodljivi obrazci za zahtevke za pomoč uporabnikom, ki zbirajo in shranjujejo pomembne informacije o strankah.
Učinkoviti delovni tokovi upravljajo proces komuniciranja s strankami.
Vnaprej določeni in prilagodljivi obrazci za zahtevke za pomoč uporabnikom za zajemanje pomembnih podrobnosti o strankah, kot so kontaktni podatki, ID stranke in opis težave.
Za ponudbo se morate obrniti neposredno na službo za pomoč uporabnikom, ki ponuja brezplačno preskusno različico programske opreme.
Bitrix24 je sistem za upravljanje pritožb strank v oblaku, ki ponuja organizirane in učinkovite načine obravnavanja pritožb strank. Služba za pomoč uporabnikom omogoča beleženje pritožb ali vprašanj strank, da ustvarijo prilagojena polja za zahtevke, kategorije, poglede in omogoča sledenje po celotnem podjetju prek enega samega portala.
Bitrix24 je najbolj primeren za mala in srednja podjetja, ki potrebujejo sistem za upravljanje pritožb strank, ki omogoča, da je vaša ekipa učinkovitejša pri hitri obravnavi pritožb z organiziranim pristopom.
Obstaja 30-dnevna brezplačna preizkusna različica in brezplačen načrt. Poleg tega obstajajo možnosti za 49, 99 in 199 USD ter 2990 USD in 24990 USD za lokalna podjetja.
i-Sight podjetjem pomaga prepoznati glavne vzroke težav, ki blokirajo njihovo delovanje. Programsko opremo je mogoče uporabiti za raziskovanje večjih težav s storitvami za stranke, kot so okvare opreme, delovni izzivi, spori pri zaračunavanju in drugo.
i-Sight je zasnovan za usmerjanje podatkov iz različnih virov v centralno bazo podatkov za analizo. Zaradi velike osredotočenosti na analizo podatkov je ta programska oprema dobra za manjša podjetja, ki želijo rasti in prepoznati trende interakcij s strankami.
Če želite prejeti informacije o ponudbi tega izdelka, se morate obrniti na i-sight.
Wowdesk je programska oprema za upravljanje storitev s strankami, ki podjetjem pomaga izboljšati odnose s strankami, tako da jim pomaga učinkovito in uspešno.
Wowdesk je priporočljiv za rastoča podjetja, ki upravljajo zapletene odnose s strankami prek več kontaktnih kanalov, kot so telefon, e-pošta, klepet ali družbeni mediji. Wowdesk se uporablja v vseh sektorjih, od maloprodaje do zdravstvenega varstva.
Sledenje pritožbam strank omogoča vaši ekipi, da sledi pritožbam v več oddelkih.
Prilagodljiva blagovna znamka za vaše podjetje.
Rešitve za revizijo težav in upravljanje obrazcev.
Samodejno usmerjanje klicev za poenostavitev vašega klicnega centra.
Upravljanje klicnega centra za enostavno upravljanje oddaljenih in internih ekip.
Wowdesk ima tako brezplačno različico kot tudi brezplačno preizkusno različico. Obstaja možnost 6, 30 in 60 USD na agenta na mesec.
JIRA Service Desk je odlična rešitev za sledenje težav, težav in zahtev strank na enem mestu. Z zmogljivimi funkcijami, kot so potek dela po meri, prilagodljiva poročila, integrirani članki iz baze znanja in zmogljivosti za sledenje času.
JIRA Service Management je bil razvit za zagotavljanje sledenja težavam, poročanja in primerov podpore za servisne službe za hitro dokončanje nalog. Priporočljivo je za mala in srednja podjetja.
Obstaja brezplačna preizkusna različica in brezplačna programska oprema z omejenimi funkcijami za največ tri agente. Možnost 20 USD na mesec omogoča do 4-15 agentov in različica 40 USD za 16+ agentov.
Salesforce Service Cloud je programska platforma za storitve za stranke v podjetju, ki temelji na oblaku. Podjetjem omogoča zagotavljanje diferenciranih storitev za stranke 1-na-1 prek telefona, e-pošte, klepeta, spleta in družabnih kanalov.
Salesforce trdi, da so organizacije prve, ki uporabljajo zajem podatkov in analitiko v realnem času za interakcije s strankami. Poleg tega vam omogoča zagotavljanje prilagojenih storitev za stranke v realnem času.
Obstaja brezplačna preizkusna različica Salesforce Service Cloud, vendar se morate za ponudbo obrniti neposredno na njih.
Ko ocenjujete programsko opremo za upravljanje pritožb strank za potrebe vašega podjetja, boste želeli ugotoviti, katere funkcije vam bodo pomagale pri reševanju pritožb strank. Sledi naš izbor najboljše programske opreme za upravljanje pritožb strank na trgu in kaj bi lahko naredilo popolno za vaše podjetje.
Moč LiveAgenta izhaja iz robustnega portala za storitve za stranke, ki uporablja več orodij. Vključuje odziven pripomoček za klepet, ki strankam omogoča hiter klepet s podpornim osebjem. LiveAgent ponuja popolno funkcionalnost klicnega centra, ki vašim skupinam za pomoč strankam omogoča uporabo glasovnega prek internetnega protokola (VoIP). Poleg tega je LiveAgent edina programska oprema, ki vključuje neomejeno število posnetkov klicev. Funkcija vstopničnega sistema LiveAgent samodejno razvrsti vaše interakcije s storitvijo za stranke v zahtevke, napolnjene s podrobnostmi. Zahtevke je mogoče hitro razvrstiti in poslati na ustrezne oddelke. S hibridnim sistemom zahtevkov, ki uporablja podporo za vse kanale, lahko vaša ekipa komunicira s strankami po različnih kanalih z uporabo ene programske opreme.
Avochato je programska oprema za upravljanje pritožb strank, zasnovana za upravljanje težav s storitvami za stranke na spletu. Z uporabo Avochato lahko obravnavate pritožbe strank od prejema do rešitve v enem samem sistemu. Avochato se integrira s priljubljenimi sistemi za upravljanje odnosov s strankami in ponuja funkcije, ki vam pomagajo, da vaše stranke ostanejo zadovoljne s hitrim in učinkovitim upravljanjem njihovih skrbi. Poleg tega se Avochato loči od druge programske opreme na trgu z omogočanjem prilagodljivih sporočil v velikem obsegu za pošiljanje sporočil SMS.
Zendesk je mogoče namestiti na strankine strežnike, kar odpravlja potrebo po predstavniku službe za stranke s polnim delovnim časom. Zendesk za upravljanje zahteva zelo malo strojne opreme ali tehničnega strokovnega znanja in se tako loči od konkurentov. Zendesk lahko pomaga podjetjem vseh velikosti, zlasti tistim, ki aktivno rastejo.
Zoho Desk je programska oprema za upravljanje pritožb strank, ki je bila zasnovana z mislijo na storitve za stranke. Omogoča enostaven način za agente za pomoč strankam za dostop do informacij o strankah, ogled zgodovine strank, prejšnjih pogovorov in še več. ZohoDesk omogoča skupinam za pomoč strankam, da zagotovijo boljšo podporo z racionalizacijo celotne uporabniške izkušnje od trenutka, ko je prijava predložena, do njene rešitve.
Programska oprema za upravljanje pritožb strank Freshdesk predstavlja inteligentno izbiro za podjetja, da razširijo svoje možnosti storitev za stranke. To je učinkovit način za zagotavljanje vrhunske storitve za stranke, ne da bi imeli na voljo namensko ekipo za pomoč strankam 24 ur na dan, 7 dni v tednu. To pomeni, da breme odzivanja na pritožbe strank ne pade na obstoječe zaposlene, kar Freshdesk loči od drugih konkurentov.
Ja! Preskusna različica sistema za upravljanje pritožb strank vam omogoča uporabo vseh funkcij in funkcionalnosti. Kljub temu omejuje vaše delo po izteku določenega obdobja, razen če izdelek kupite. Brezplačne preizkusne različice vam pomagajo razumeti programsko opremo in vse njene funkcije. Poleg tega vam omogoča, da vidite, kako sistem za upravljanje pritožb strank deluje z vašo ekipo.
Na trgu je nešteto sistemov za upravljanje pritožb strank, vendar so funkcije LiveAgent boljše. LiveAgent ponuja vse-v-enem programsko opremo za storitve za stranke za spletna podjetja za boljše upravljanje agentov in strank z uporabo analitike, kar vaši ekipi omogoča upravljanje stikov, nalog, klepetov in pritožb vašega podjetja na enem mestu. Poleg tega se LiveAgent lahko uporablja s katerim koli ponudnikom klepetov, kot sta Google Talk ali Facebook Messenger, in je optimiziran za mobilne naprave, tako da lahko agenti odgovarjajo ali upravljajo pritožbe strank iz mobilnih naprav.
LiveAgent ponuja najboljšo ceno za funkcije, da podpornim ekipam zagotovi funkcije, ki jih potrebujejo za uspešno upravljanje komunikacije s strankami. Prilagodljiva odprta arhitektura LiveAgent zagotavlja vrhunsko uporabniško izkušnjo in je primerna za podjetja vseh velikosti – od novoustanovljenih podjetij z enim agentom do velikih pisarn z več kot 200 agenti. LiveAgent ima več ravni storitev, vključno z brezplačno različico in brezplačno preskusno različico.
Podpora strankam je nujna za mnoga podjetja, LiveAgent pa je najvišje ocenjen sistem za upravljanje pritožb strank na trgu, povprečno 5/5 zvezdic.
Programska oprema za upravljanje pritožb strank je učinkovita, če jo je enostavno integrirati z vašimi trenutnimi operacijami, enostavna za nastavitev in enostavna za uporabo za vašo ekipo. LiveAgentova programska oprema za dohodni klicni center, ki je enostavna za uporabo, zahteva le minimalno usposabljanje in je zelo hitro nastavljena. Z enostavnim dizajnom LiveAgenta lahko agenti že prvi dan pošljejo pritožbe strank. Zaradi večje dostopnosti, enostavne uporabe, nastavitve in cene je LiveAgent najbolj dostopna programska oprema za klicni center.
Find the best customer service software
LiveAgent can help you manage customer complaints with its wide range of tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Predloge e-pošte za vključitev strank
Predloge elektronske pošte za vključitev strank vodijo stranke k pravilni uporabi izdelkov ali storitev, ki so jih kupili.
Avtomatizirane storitve za stranke
Želite avtomatizirati ponavljajoča se opravila agentov? Spoznajte avtomatizirane postopke za storitve za stranke in takoj izboljšajte svoje poslovanje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team