Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zakaj uporabljati sistem za upravljanje s pritožbami strank?

Pritožbe strank so izziv, s katerim se mora spopadati služba za pomoč strankam v vsakem podjetju. Ker komunikacija s strankami vključuje poročanje o težavah, je znanje, kako jih rešiti, ključ do uspeha.

Podjetja se lahko (in morajo) lotiti pritožbe stranke z uporabo strukturiranega procesa, ki bo pomagal rešiti težavo. Če lahko odpravite težavo tako, kot je treba, se le-ta lahko spremeni v poslovno priložnost. V primeru, da razrešite težavo z odličnimi rezultati, boste spet pridobili strankino zaupanje in jo obdržali. S pravimi orodji lahko spremenite strankino težavo v svojo korist. Ko raziščete vzroke za pojav omenjene težave, jo boste lahko odpravili in se izognili podobni situaciji v prihodnosti.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
image person 3

Potrebujete sistem za upravljanje s pritožbami strank?

LiveAgent je popoln sistem za upravljanje s pritožbami strank, ki omogoča vaši ekipi reševanje zapletenih situacij efektivno in profesionalno. Ponuja rešitev za podporo vse-v-enem, ki deluje na vseh vaših komunikacijskih kanalih – elektronski pošti, klepetu v živo, telefonskih klicih in družbenih omrežjih – s pomočjo deljenega predala.

Pomembnost pritožb

Če je pritožba obravnavana pravilno, bo pozitiven rezultat pripomogel k čustveni navezanosti s podjetjem ali znamko – stranka se bo vedno vračala nazaj. Zanimiva je statistika, ki podpira to dejstvo in pravi, da ljudje dvakrat raje govorijo o slabih izkušnjah, kot o dobrih. Še ena statistika pa razkriva, da je potrebno 12 dobrih izkušenj, da se popravi ena slaba.

Najbolj pomemben del službe za podporo strankam je biti sposoben spremeniti težavno situacijo v dobro izkušnjo stranke. Zato je pomembno, da opremite podporno ekipo z vsemi orodji, ki jih potrebuje, da bo v očeh stranke odlična.

sad face emoji
woman mapping out process on three posters

Uporaba sistema za upravljanje s pritožbami strank

Sistem za upravljanje s pritožbami strank se uporablja za lažje upravljanje s težavami. Ekipi podporne službe omogoča shranjevati podatke o težavi in slediti reševanju od začetka do konca.

Programska oprema uporablja več kriterijev za priotiziranje pritožb, opozarjanje članov podporne ekipe in iskanje virov za reševanje težave. Pomaga tudi shranjevati podatke za raziskovanje in analizo v prihodnje.

Ključne funkcije

Izbira prave programske opreme za reševanje pritožb strank, ki bo ustrezala potrebam vašega podjetja, zahteva ogromno časa. Različni ponudniki lahko ponujajo zelo različne pakete z različnimi funkcijami. Kako boste hitro našli pravo rešitev?

Preden sprejmete odločitev, je potrebno raziskati nekaj pomembnih stvari o sistemu za urejanje pritožb strank. Za vas smo pripravili seznam glavnih funkcij, ki jih mora imeti dobra programska oprema.

Group 370 icon

Večkanalna rešitev

Prava programska oprema za reševanje težav strank mora ponuditi kompatibilnost z vsemi glavnimi komunikacijskimi kanali (telefon, klepet v živo, elektronska pošta in družbena omrežja)

Email icon

Kategorizacija in priotiziranje

Da bi zagotovili efektivno delo agentov pri obdelavi velikih količin zahtevkov strank in hkrati ohranili kvaliteto razrešitev, napredni sistemi uporabljajo samodejno distribucijo in priotiziranje, ki temelji na različnih parametrih (vir, predmet, kategorija in drugi).

Statistic icon

Centralizirano upravljanje

Za izvajanje brezhibne podpore strankam je pomembno imeti vse zahtevke vaših strank na enem mestu z možnostjo vpogleda in urejanja vseh podatkov in komunikacije s stranko.

Dodatne prednosti

Uporaba prave rešitve za upravljanje s pritožbami lahko prinese dodatne prednosti. Nekater od teh, kot je skrajšan čas razrešitve, imajo lahko takojšen vpliv na produktivnost delavcev. Ostale, kot je pozitiven izgled znamke – so prednosti na dolgi rok, ki se nanašajo na strateške dele podjetja.

cartoon woman holding two shopping bags
woman and man mapping out solution on board

Skrajšan čas razrešitve

Če morajo stranke ponavljati opis njihove težave na več komunikacijskih kanalih, jih to zelo verjetno spravi v slabo voljo. Če pa ima vaš oddelek za podporo strankam vse podatke in urejeno komunikacijo na enem mestu, je dobro opremljen za razreševanje vseh težav strank.

S programsko opremo za razreševanje težav strank, agenti podporne službe pridobijo širše razumevanje težav in se razreševanja lotijo na pravi način. Če imajo vse informacije na enem mestu, hitro ugotovijo vzrok za težavo še preden stranka z njimi deli podrobnosti.

Efektivno sodelovanje

Omogočanje dostopa do vstopnice za določeno težavo vsem, ki so vpleteni v reševanje, olajša sodelovanje med ljudmi iz različnih oddelkov. S tem, da so vsi na tekočem in dopuščanjem, da zaposleni med seboj sodelujejo pri razrešitvi težave, sistem za upravljanje s pritožbami zagotavlja, da je komunikacija centralizirana in da je dostop do podatkov hiter in enostaven.

Close More
undraw report mx0a

Funkcionalna spoznanja in dejanski vpogledi

Poleg povišanja produktivnosti, ki je rezultat uporabe sistema za upravljanje s pritožbami, mora rešitev ponuditi tudi funkciji poročanja in analitike. S temi funkcijami dobite pregled nad delovanjem vaše podporne službe in slabosti v vašem poslovanju. Tako boste lahko vpeljali procese za izboljšave.

Večji ugled podjetja

Uspešna služba za podporo strankam vodi k zvestobi strank. Še bolj pomembno pa je učinkovita komunikacija, ki ustvarja čustvene povezave, ki trajajo in promovirajo pozitivno sliko podjetja, znamke in produktov. Investicija v sistem za upravljanje s pritožbami strank pripomore k dobremu slovesu, zadrževanju strank in večji reklami od ust do ust, ki je zelo pomembna za uspeh podjetja na dolgi rok.

undraw stand out 1oag
man and woman receiving awards

Mi poenostavljamo upravljanje s strankami

LiveAgent ponuja popolno rešitev, ki je ustvarjena za efektivno reševanje pritožb. Z LiveAgent bo vaša ekipa dobro opremljena za profesionalno reševanje zapletenih situacij skozi neoviran proces, ki je podprt z najsodobnejšo tehnologijo.

Če želite najboljšo programsko opremo za reševanje težav vaših strank, da bi z njo ustvarili najboljše okolje za podporno službo, preizkusite LiveAgent platformo. LiveAgent je najbolje ocenjena programska oprema za mala in srednja podjetja v letu 2020. Začnite s 14-dnevnim brezplačnim preizkusom že danes in ohranite še tako zahtevne stranke zveste in srečne. Kreditna kartica ni potrebna.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnični sistem in avtomatizacijo, ki nam omogoča ponuditi svojim strankam izjemno podporo.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Pogosta vprašanja

Kaj je sistem za upravljanje s pritožbami strank?

Sistem za upravljanje s pritožbami strank je programska oprema za službo za podporo strankam, ki pomaga agentom učinkoviti razreševati težave. Programska oprema tudi omogoča vašim agentom odgovarjati na zahtevke strank iz enega uporabniškega vmesnika, preko več komunikacijskih kanalov, kar skrajšuje odzivni čas.

Kako slediti pritožbam strank?

Programska oprema za podporo strankam kombinira in se povezuje z več platformami. Tako lahko enostavno sledite pritožbam strank. Na primer, s povezavo Twitter računa z vašo platformo, lahko dobite vstopnico, kadarkoli je vaše podjetje omenjeno v novem tvitu.

Kateri so trije koraki za ravnanje ob pritožbi?

Prvi in najpomembnejši korak je, da prisluhnete. Ne prekinjajte stranke in ji prisluhnite. Naslednji korak je opravičilo za nevšečnosti in strinjanje, če ima stranka prav. Ne poskušajte lagati. Transparentnost je ključna pri reševanju pritožb. Tretji korak je, da daste stranki vedeti, da ji boste pomagali. Četudi ji ne morete pomagati, ji še vedno lahko posredujete informacije, jo usmerite na drug oddelek ali pa najdete alternativno rešitev. Vse te možnosti so nam v pomoč.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico