Kaj je zadovoljstvo s storitvami za stranke?
Zadovoljstvo strank je izraz, ki se pogosto uporablja pri trženju. V gospodarstvu je zadovoljstvo strank sklop tehnik in strategij, katerih cilj je povečati zadovoljstvo strank. Je merilo, kako izdelki in storitve, ki jih ponuja podjetje, izpolnjujejo ali presegajo pričakovanja strank. Zadovoljstvo strank je opredeljeno kot število strank ali odstotek vseh strank, katerih poročilo o njihovih izkušnjah s podjetjem, njegovimi izdelki ali storitvami (bonitetni indeksi) presega ugotovljeno raven zadovoljstva.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni zadovoljstvo strank?
Zadovoljstvo s storitvami za stranke ni nič drugega kot zadovoljstvo strank, ki jih imajo po stiku s službo za stranke. To je stopnja njihovega zadovoljstva z opravljeno storitvijo, reševanjem njihovih težav ter pridobivanjem pomoči in podpore.
Kako izmeriti zadovoljstvo storitev za stranke?
Zadovoljstvo storitev za stranke lahko merimo na več načinov. Od stranke lahko zahtevate, da izpolni anketo, bodisi v aplikaciji (če jo imate) ali kjer koli po opravljeni storitvi - v družabnih medijih, po e -pošti in po telefonu. Zadovoljstvo lahko merite tudi s posebnimi ukrepi, kot so kot CSAT, neto ocena promotorja ali ocena napora strank.
Kako izboljšati zadovoljstvo strank?
Če želite izboljšati zadovoljstvo strank, morate najprej razviti storitve za stranke in si prizadevati za odličnost. Izjemno pomembno je, da je stranka v središču pozornosti - poslušajte stranke, jim dajte tisto, kar potrebujejo, in bodite proaktivni. Aktivnost kaže, da je stranka pomembna za podjetje.
Strokovna opomba
Zadovoljstvo strank je ključno za uspeh podjetja. Potrebno je zagotoviti odlične storitve za stranke ter biti proaktiven pri reševanju njihovih težav. Aktivnost kaže, da je stranka pomembna.

Predloge za pridobitev e-pošte
Za vse priložnosti uporabite naše brezplačne predloge za e-pošto za pridobivanje strank! Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več!
Klepet v živo statistika in trendi
Storitev za stranke v realnem času je ključnega pomena. Oglejte si našo statistiko klepeta v živo in trende, da ugotovite, koliko je vaše podjetje odvisno od tega.