Brezplačen preizkus

Zadovoljstvo strank

Kaj je zadovoljstvo strank?

Največji cilj mnogih podjetij je zadovoljstvo strank. Zadovoljstvo strank, imenovanih tudi uau stranke, prikliče stranki uau čustva. Ne gre samo za hvaležne besede. Gre za to, da strankam v trenutku, ko je to potrebno, zagotovimo vrednost. Vedeti je treba, kaj stranke pričakujejo od podjetja. Cilj je preseči pričakovanja strank. Obstaja veliko načinov, kako pritegniti veselje strank.

Frequently asked questions

Kako opredeliti zadovoljstvo strank?

Zadovoljstvo strank je zadovoljevanje potreb strank in zagotavljanje vrednosti, ki jo pričakujejo. Da bi zadovoljili stranko, je treba vsaj zadovoljiti njene potrebe. Ključno pa je preseči ta scenarij in preseči potrebe strank.

Kaj so osnove zadovoljstva strank?

Osnova zadovoljstva strank je izpolnitev vseh potreb, ki jih zahteva stranka. To vključuje izpolnitev pričakovanj glede storitve ali izdelka, ustrezno storitev za stranke in pravilno izveden, brezhiben postopek nakupa (npr. Pošiljanje izdelka ob napovedanem času).

Kaj je nasprotje zadovoljstva strank?

Nasprotje zadovoljstva strank je nezadovoljstvo strank. Pojavi se, ko potrebe in pričakovanja stranke niso izpolnjene. Stranka je pričakovala več in na koncu dobila manj. To se lahko zgodi v kateri koli fazi nakupovalnega procesa.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico