Najboljši klepet v živo za trgovine Shopify
Klepeta omogočajo hitro in natančno komunikacijo ter notranjo komunikacijo med oddelki. S sledenjem sejam klepeta lahko izmerite vpliv klepeta v živo in agentov na konverzije in prihodek. LiveAgent Klepet v živo ima najnižjo ceno med konkurenco.
Program za pomoč strankam za samostojne podjetnike
Za učinkovito upravljanje z zahtevki za podporo strankam, je priporočljivo uporabiti večkanalno programsko opremo LiveAgent, ki vam omogoča, da usmerite vsa sporočila v eno mesto in avtomatizirate ponavljajoče se opravila, s čimer se lahko vaši agenti osredotočajo na vzpostavljanje kakovostnih odnosov s strankami. Poleg tega, lahko ponudite 24/7 podporo strankam s ponudbo celovitega portala za samopodporo, ki je dostopen vse dni v letu.
Programska oprema za državne službe
LiveAgent je programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem na področju telekomunikacij, ki ponuja 24/7 podporo in brezplačne preskusne različice. LiveAgent se uporablja v številnih velikih podjetjih, kot so Huawei, BMW, Yamaha in O2, in je najbolj pregledana in ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Program zagotavlja celovito rešitev za pomoč strankam in ponuja ponudbo celovitega portala za samopodporo, ki je dostopen vse dni v letu. Poleg tega pa omogoča avtomatizacijo ponavljajočih se opravil, kar omogoča podjetjem, da se osredotočajo na vzpostavljanje kakovostnih odnosov s strankami.
Klepet v živo za industrijo potovanja in nastanitve
Tekst se osredotoča na različne vidike trženja, vključno z večkanalno podporo strankam, zbiranjem pričevanj strank, ustvarjanjem programa zvestobe strank ter vlogo rešitve LiveAgent pri izboljševanju učinkovitosti in rezultatov za podjetja. Klepet v živo prinaša prednosti za mala podjetja, saj zmanjšuje nezadovoljstvo strank in izboljšuje učinkovitost podpore. Poleg tega tekst spodbuja preizkušanje in implementacijo naučenega znanja za boljšo uporabniško izkušnjo.
Program za pomoč strankam za majhna podjetja
Klepeta v živo in univerzalni nabiralnik lahko za start-upe predstavljajo priložnost, da vsako sporočilo obrnejo v zaupanja vredno izkušnjo. Vpeljava multikanalnega programa za pomoč strankam za mala podjetja lahko pomembno vpliva na vsakodnevne naloge. Izkoristite potencial zmogljivih funkcij avtomatizacije in prihranjeni čas vložite v pomembnejše dele svojega podjetja.
Klepet v živo za izobraževalne in nevladne organizacije
Klepet v živo je učinkovito orodje za komunikacijo in povečanje zadovoljstva strank v realnem času. Programska oprema za klepet v živo je dragocen pripomoček za mala podjetja, ki želijo učinkovito komunicirati s strankami. Klepet v živo zagotavlja personalizirano izkušnjo stranki ter zmanjšuje nezadovoljne stranke in izboljšuje učinkovitost podpore. Klepet v živo omogoča enostavno uporabo, priročnost in neposrednost. Podpora v živo je najhitrejši način pomoči obiskovalcem spletnega mesta. Prednosti klepeta v živo pred telefonijo in elektronsko pošto so večja priročnost, nižji stroški in povečan donos.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih