Partner
Prosimo upoštevajte spodnja navodila za integracijo Magento 2 z LiveAgent.
- Prijavite se v svoj račun LiveAgent
- Kliknite Konfiguracija
- Kliknite Sistem in vtičniki

- Poiščite integracijo Magento 2
- Aktivirajte integracijo s pritiskom na drsnik

Kaj je Magento 2?
Magento 2 omogoča na tisoče prodajalcev z najboljšimi platformami za e-poslovanje, da hitro rastejo in postanejo inovativni.
Kako ga uporabljati?
Ta vtičnik vam omogoča, da v vmesnik zahtevkov dodate pripomoček Magneto 2. Z omogočenim vtičnikom boste samodejno prejemali informacije o strankah, ki vam pošljejo e-pošto. LiveAgent se bo povezal z vašo trgovino Magento in preveril, ali je stranka, ki pošilja e-pošto, tudi stranka v vaši trgovini. V tem primeru bo gradnik naložil njihova naročila. Na ta način lahko komunicirate s svojimi strankami brez težav, ne da bi morali ročno slediti njihovim naročilom zunaj storitve LiveAgent.
Frequently asked questions
Kaj je Magento 2 ?
Magento je odprtokodna programska oprema za e-poslovanje. Magento 2 je le hitrejša različica prvotnega Magenta.
Kako lahko integrirate Magento 2?
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent 2. Pomaknite se do Konfiguracije - Sistem - Vtičniki 3. Aktivirajte Magento 2
Krepitev obstoječih prizadevanj za podporo s klepetom v živo ima številne prednosti, saj podjetja izgledajo bolj ugledna in vredna zaupanja ter se poveča zvestoba strank, prodaja in prihodki. Klepet v živo omogoča proaktivno podporo, kar ima pozitivne učinke na prodajo. Blagovne znamke, ki ponujajo proaktivne storitve za stranke, gledajo bolj ugodno in povečujejo svojo prodajo. Klepet v živo tudi izboljša zvestobo strank in poveča konverzije.
Twilio je globalna komunikacijska platforma v oblaku, ki omogoča klicanje prek VOIP preko LiveAgent klicnega centra. LiveAgent ponuja integracijo VOIP prek več partnerjev, med katerimi je eden Twilio. Twilio je že vgrajen v LiveAgent in je brezplačen, vendar pa Twilio storitve zaračunavajo posebej. Za več informacij o cenah se je potrebno obrniti na spletno mesto Twilio. LiveAgent ponuja 14-dnevno brezplačno preskušanje, kjer lahko preizkusite integracijo z brezplačno Twilio integracijo.
CRM sistem omogoča podjetjem konkurenčno prednost s segmentacijo strank, pregledom informacij in boljšo komunikacijo. LiveAgent ponuja hitro podporo prek e-pošte, klepeta v živo, družbenih omrežij, baze znanja in klicnega centra, poleg tega pa podpira tudi družabne medije. Za brezplačno upravljanje strank je na voljo odlična programska oprema, med plačljivimi paketi pa so najboljša orodja za olajšanje dela vaše podporne službe.
LiveAgent je programska oprema za večjezično podporo strankam s sistemom za upravljanje zahtevkov, ki ponuja več kot 179 funkcij za pomoč uporabnikom in preko 40 integracij. Klepet v živo je priporočljiv na pravih straneh spletnega mesta, kot so cena in stran za plačilo. Omogoča pogovor v realnem času, zgodovino klepeta in pogled na tipkanje strank. Klepet v živo na spletni strani je koristen za povečanje angažiranosti, zadovoljstva strank, izboljšanje prodaje in zmanjšanje stroškov podpore strankam. Pri izbiri programske opreme za klepet v živo je treba upoštevati različne faktorje, kot so funkcije, vključevanje in prilagajanje, integracija drugih proizvajalcev, varnost, združljivost z mobilnimi napravami, cene in podpora strankam.