Upoštevajte spodnja navodila za integracijo LiveAgentja z Opencartom.
- Prenesite razširitev LiveAgent s spletne strani Opencart.

- Razpakirajte preneseno datoteko in naložite datoteke admin + katalog v mapo Opencart na vašem strežniku/gostovanju.

- Pomaknite se do razdelka Moduli na skrbniški plošči Opencart in kliknite integracijo LiveAgent (zeleni gumb).

- Spremenite njegovo stanje na omogočeno.

- Nov modul: Integracija LiveAgent-> Konfiguracija je bila dodana v razdelku Moduli, zdaj kliknite modri gumb.

- Če že imate račun LiveAgent, kliknite> PRESKOČI TA KORAK, RAČUN ŽE IMAM in izpolni URL, e-pošto in API ključ svojega računa. Če še nimate računa, v tem oknu lahko ustvarite novega.

Kje je ključ API?
V svojem računu LiveAgent pojdite na Konfiguracija> Sistem> API in od tu kopirajte svoj ključ API.

- Končano. Privzeti gumb za klepet v živo je prikazan na vašem spletnem mestu. Če želite spremeniti privzeti gumb, dodajte nove gumbe v svoj račun LiveAgent in kliknite na Uporabi ta gumb v modulu Opencart LiveAgent.

Kaj je Opencart?
OpenCart je rešitev za nakupovalni voziček, pripravljena na ključ. Preprosto namestite, izberete svojo predlogo, dodate izdelke in ste pripravljeni na sprejemanje naročil. Ima že vgrajeno upravljanje naročil in več plačilnih prehodov, nudimo doživljenjsko brezplačno podporo in brezplačne posodobitve programske opreme.
Kako ga uporabljati?
Integracija OpenAgent za LiveAgent vam omogoča, da v trgovino Opencart postavite gumb za klepet v živo.
Frequently asked questions
Kaj je OpenCart?
OpenCart je sistem nakupovalnih vozičkov od leta 2005 z več kot 900 000 spletnimi mesti.
Kakšne so prednosti integracije OpenCart z LiveAgent?
LiveAgent ponuja integracijo OpenCart, ki strankam omogoča, da na svojem spletnem mestu implementirajo gumb za klepet v živo. Tu je nekaj prednosti uporabe gumba za klepet v živo:
- stroškovno učinkovito
- izboljša prodajo
- povečuje zadovoljstvo strank
Ukit je moderna in zabavna programska oprema, ki vam omogoča prilagajanje svoje predloge z elegantnim urejevalnikom povleci in spusti. Integracija z LiveAgent omogoča postavitev gumba za klepet v živo. Ukit je stroškovno prijazen, prilagodljiv, enostaven za uporabo in ima osupljiv dizajn. Ustvarite brezplačen račun. LiveAgent je odlična alternativa drugim programom za pomoč uporabnikom. Lahko si ogledate demo različico programa, ki vam omogoča podporo 24/7, večkanalni vstopnični sistem in integracije za sledenje časa.
Programska oprema za pomoč uporabnikom za fitnes industrijo
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom v oblačni tehnologiji, ki lahko poveča učinkovitost in produktivnost osebja ter zagotovi zadovoljstvo strank v zdravstvenem sektorju. Uporaba LiveAgent lahko vodi do boljšega razumevanja strank, hitrega odzivanja na vstopnice in posledično povečanja prodaje. Zato bi zdravstveno podjetje moralo razmisliti o uporabi LiveAgenta kot programske opreme za pomoč uporabnikom.
LiveAgent je programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem na področju telekomunikacij. Ponuja podporo strankam 24/7 ter izboljšuje odzivnost, povečuje prodajo in zmanjšuje število zahtevkov. Je enostaven za uporabo in ima mnoge funkcije za obdelavo zahtevkov. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico in se lahko integrira z drugimi programi. Resnično priljubljena programska oprema za upravljanje s storitvami za stranke.
Iščete pravo alternativo SysAid?
LiveAgent je učinkovito orodje za komuniciranje s strankami, ki je pohvaljeno s strani različnih podjetij. Uporaba LiveAgent-a izboljšuje odzivni čas in povečuje zadovoljstvo strank. Orodje se lahko uporablja na več spletnih mestih in olajša podporo strankam, ne glede na njihovo lokacijo. LiveAgent zagotavlja profesionalni pristop in je primeren za vse, ki iščejo izboljšave pri storitvah za stranke.