Partner
Če želite v svojo trgovino CS-Cart postaviti gumb za klepet v živo LiveAgent, preprosto sledite spodnjim navodilom za integracijo ali si oglejte priloženi video.
- Prvi korak je ustvariti in prilagoditi nov gumb za klepet na plošči LiveAgent (Nimate računa LiveAgent? Prijavite se tukaj). Kodo HTML (Ctrl + C) kopirajte v odložišče.

- Pojdite na skrbniško ploščo CS-Cart in izberite Hitri meni> Oblikovanje> Bloki> Pomaknite se na GRID 16> Blokiraj ‘Službo za stranke’> Kliknite Block Options> izberite jeziček Content> Prilepi (Ctrl + V) HTML kodo pod ‘ ‘vrstica> Shrani
- Opomba: Ni treba uporabljati sklopa „Služba za stranke“. Ustvarite lahko svoje sklope in jih tudi uporabite.

- Pojdite na spletno stran svoje trgovine, jo osvežite in gumb za klepet je pripravljen.

Kaj je CS-Cart?
CS-Cart je najboljša rešitev za nakupovalno košarico za izdelavo spletnega mesta e-trgovine vseh velikosti: od majhne spletne trgovine do virtualnega nakupovalnega središča. Pripravljena izložba prodajalne, podpora številnim možnostim plačila in pošiljanja, popoln nadzor zalog, neomejeni izdelki, promocijska orodja in druge funkcije programske opreme za e-poslovanje so že na voljo.
Kako ga uporabljati?
Integracija CS-cart LiveAgent vam omogoča, da v svojo trgovino CS-Cart postavite gumb za klepet v živo.
Frequently asked questions
Kakšne so prednosti integracije CS-cart?
Integracija vam omogoča, da gumb za klepet v živo postavite na spletno mesto CS-cart. Glavne prednosti integracije gumba za klepet v živo so:
- izboljšana prodaja
-zmanjšani stroški
- konkurenčna prednost
- boljše zadovoljstvo strank
Kako lahko integrirate CS-cart z LiveAgent?
Upoštevajte ta hitri vodnik za enostavno integracijo:
1. Prijavite se v svoj račun LiveAgent
2. Ustvari/prilagodi gumb za klepet v živo
3. Kopirajte kodo HTML
4. Kodo prilepite v CS-cart
Kako na spletno mesto dodati gumb za klepet v živo
LiveAgent je programska oprema, ki ponuja podporo strankam na vseh kanalih, vključno s ključnim elementom za klepet v živo. Ta funkcija omogoča enostavno komunikacijo in interakcijo s strankami ter skoraj takojšen odgovor. Cena se razlikuje glede na število agentov v podjetju. Poleg tega oblikovanje strani s pogostimi vprašanji zahteva dobro organizacijo in jasno strukturo vprašanj in odgovorov z uporabo enostavne berljivosti ter vizualnih elementov. Glavna razlika med pogostimi vprašanji in bazo znanja je velikost, vsebina in pristop.
Se želite preseliti iz LiveChat v LiveAgent?
LiveAgent je ocenjena kot najboljša programska oprema za SMB v letu 2020. Podjetja, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University, uporabljajo LiveAgent za zagotavljanje svetovne podpore svojim strankam. Zahtevek za mala podjetja in podjetnike stane $15 / mesec, medtem ko je zahtevek+klepet primeren za mala, srednja in velika podjetja za $29 / mesec. Vse to je mogoče brez kreditne kartice.
Ali selite svoje podatke iz Zoho Desk?
LiveAgent vam omogoča izbiro poddomene vašega podjetja ali ekipe ter pošiljanje posodobitev izdelkov in drugih promocijskih ponudb. Ustvarite brezplačen račun, ki vam omogoča prenos podatkov skozi napravo in sprejemanje pogojev ter politike zasebnosti. Za brezplačno pomoč pri selitvi vaših podatkov iz Zoho Desk v LiveAgent se obrnite na podporo prek klepeta v živo ali e-pošte. Na voljo bo tudi vtičnik za selitev iz Zoho Desk v LiveAgent.
LiveAgent ponuja obrazce za stik, ki omogočajo lažjo komunikacijo s strankami in zbiranje poslovnih podatkov. Uporabniki lahko vnašajo vse vrste datotek, vključno s slikami, glasovnimi in video posnetki ter dokumenti, v klepetne seje, vstopnična polja, kontaktne obrazce in članke v bazi znanja. Animacije in galerija gumbov za klepet v živo pa lahko privabijo več obiskovalcev. LiveAgent ponuja brezplačen 14-dnevni preizkus ter številne viri in sorodne izdelke.