Dandanes stranka komunicira preko številnih različnih platform, toda na katero se naj vaše podjetje osredotoči večino časa?
Danes je enostavno izgubiti stranko zaradi konkurence. Zato je pomembno, da vsem svojim strankam vedno zagotovite odlične storitve/podporo. Ali ste vedeli, da;
ima 42% strank ima raje klepet v živo v primerjavi s 23% za e-mail in 16% za družbena omrežja ali forume.
J. D. Power
Gumb za klepet LiveAgent je odlično orodje, ki zagotavlja kakovostne storitve za stranke. Gumbi za klepet strankam omogočajo, da v trenutku dobijo klepet s predstavnikom za pomoč strankam. LiveAgent vam ponuja veliko različnih many different oblik gumbov. Tudi sami jih lahko prilagodite in ustvarite.
Primer v realnem življenju:
Funkcije gumba za klepet:
Izberite jezik
Če ste podjetje, ki deluje v več državah, lahko uporabite funkcijo jezikov, kjer izberete želeni jezik za pripomoček za klepet. LiveAgent trenutno ponuja na izbiro 43 jezikov.
Usmerite stranke v pravi oddelek
Poizvedbe strank takoj usmerite v ustrezen oddelek tako, da omogočite obrazec za klepet. Obrazci pred klepetom se prikažejo, ko stranka klikne gumb za klepet v živo. V LiveAgent lahko obrazec pred klepetom popolnoma prilagodite glede na potrebe vašega podjetja.
Omogoči pošiljanje sporočil brez povezave
Omogočite svojim strankam, da se obrnejo na vas, čeprav vaša služba za stranke trenutno ni prisotna. Dajte jim možnost, da stopijo v stik z vami in obravnavajo poizvedbo takoj, ko bodo vaši zastopniki spet na spletu ali na voljo.
Kako bo LiveAgent vplival na hitrost vašega spletnega mesta?
Z gumbom za klepet boste izboljšali vaše spletno mesto. Vendar pa lahko veliko pripomočkov za klepet hkrati upočasni vaše spletno mesto. Kot rezultat je LiveAgent ustvaril gumb za klepet, ki ne vpliva na hitrost vašega spletnega mesta. Tako imate lahko samo korist od njegove uporabe.
Če bi radi dobili več vpogledov, je tukaj odličen članek / študija o tem: Kako različni spletni pripomočki vplivajo na učinkovitost vaše spletne strani
Kako ustvarite gumb za klepet v LiveAgent?
1. Prijavite se v LiveAgent račun
2. Kliknite na Konfiguracija
3. Izberite Klepet > Gumbi za klepet
4. Kliknite na gumbe Ustvari
Opomba: Če želite imeti prilagojen gumb za klepet, kliknite Po meri in oddajte svojo kodo/sliko HTML.
Kako lahko iz LiveAgent na svoje spletno mesto dodate gumb za klepet v živo?
V razdelku integracija lahko najdete kodo, ki jo je treba implementirati na vašem spletnem mestu. Priporočamo vam, da prosite spletnega skrbnika v vašem podjetju, da vdela klepet. Po vdelanem klepetu se vsaka sprememba samodejno shrani, ne da bi morali ponovno spremeniti kodo.
Za poglobljen video vodič poiščite razdelek Kako ustvariti gumb za klepet v LiveAgent v naši bazi znanja.
Poslovne prednosti:
- Zadrževanje strank
- Zadovoljstvo strank
- Prihrani čas stranki in agentu
- Prihrani denar
- Poveča prodajo
- Probleme rešuje hitreje
- Učinek proti konkurentom
Integrate a chat button for free!
LiveAgent offers a 14-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.
Kakšne vrste gumbov za klepet so v LiveAgent?
1. Nastavljivi gumbi, kot so; Mehurček, drsnik, vogal, vrstica
2. Gumbi s sliko po meri
3. Gumbi HTML po meri
Možnosti oblikovanja gumba za klepet v živo:
Online gumb:
V tem razdelku lahko ustvarite želeno zasnovo gumba.
Tukaj se lahko z lahkoto odločite:
- Pozicija
- Barve
- Animacija
- Učinek lebdenja
- Možnost prilagajanja za telefonske naprave
- Z-indeks: s tem boste lažje nastavili gumb na želeno mesto na vašem spletnem mestu. Primer: če želite imeti gumb pred spodnjim delom, ga boste tu nastavili
Okno za klepet:
Ko prilagodite spletni gumb, lahko oblikujete tudi okno za klepet.
Tukaj so stvari, ki jih lahko spremenite:
- Barve
- Naslov
- Pozdravno sporočilo/skrij pozdravno sporočilo
- Stil
- Velikost okna za klepet
- Skrij gumb za začetek klepeta znova
- Omogočite puščanje sporočila brez povezave
- Z-indeks
- Pozicija
- Poljuben CSS
Če želite prebrati več, pojdite na Okno za klepet.
Offline gumb:
Ta gumb se bo aktiviral, če ni nihče na voljo za klepet s stranko. Spet lahko ta gumb v celoti prilagodite potrebam vašega podjetja.
Funkcije, ki jih lahko prilagodite:
- Animacija
- Pozicija
- Z-indeks
- Pojavnost na mobilnih telefonih
- Barve
Kontaktni obrazec:
Prilagoditev kontaktnega obrazca omogoča strankam, da stopijo v stik z vami preko vašega spletnega mesta. Ustvarili smo obsežna navodila z vsemi funkcijami, posebej za obrazce za stike.
Če želite izvedeti več, preberite Kontaktni obrazci.
Bonus nasveti za učinkovito uporabo gumba za klepet v živo na vašem spletnem mestu:
Služba za podporo strankam dnevno prejema ogromno povpraševanj strank. Veliko poizvedb so ponavljajoča se vprašanja ali zahteve. Če želite ustvariti učinkovit potek dela za stranke in najboljšo uporabniško izkušnjo, lahko;
Oblikujete vnaprej pripravljena sporočila
Če se odločite za LiveAgent, morate vsekakor uporabiti pripravljena sporočila. Pripravljena sporočila so odlična možnost za ponavljajoče se probleme. To je odlično orodje, ki je učinkovito in omogoča, da vaša ekipa ves čas deluje profesionalno, saj vedno ponuja hitre in natančne odgovore. Če morate vrniti denar, vam na primer ni treba razmišljati o pravilnem načinu pisanja splošnih podatkov. Uporabite lahko predlogo (sporočilo je predpripravljeno), ki vam prihrani čas, da se osredotočite na nalogo/vračilo kupnine.
Ustvarite pogosta vprašanja/članke v zbirki znanja iz ponavljajočih se vprašanj
Predstavili smo že prednosti in funkcije klepetalnice za spletna mesta. Naš drugi nasvet je, da pomanjkljivost ponavljajočih se vprašanj spremenimo v prednost. Kako? Preprosto tako, da napišete poglobljen članek v Bazi znanja ali razdelek s pogostimi vprašanji. Posledično lahko stranka uporabi to možnost kot samopomoč, namesto da v čakalni vrsti čaka na odgovor. Poleg tega lahko vaša služba za stranke zagotovi hitro in učinkovito podporo.
Get a Live chat button for FREE
LiveAgent offers a 14-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!
Viri za bazo znanja:
Če bi radi izvedeli več, se obrnite na LiveAgent – Klepet v živo.
Če želite na svoje spletno mesto vključiti klepet službe za pomoč s strankami, sledite tem navodilom.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.