Kaj je storitev klepeta?
Storitveni klepet, znan tudi kot klepet s storitvami za stranke, uporabnikom, obiskovalcem spletnih mest in strankam omogoča klepet v realnem času s predstavniki strank. Storitveni klepet podpira aplikacija za pomenke, vgrajena na spletno mesto organizacije. Zmanjšuje stroške in je odlična oblika socialne interakcije. Vsaka interakcija med strankami in organizacijo je shranjena v zahtevkih in shranjena v programski opremi za pomoč uporabnikom.
Storitveni klepet je del upravljanja odnosov s strankami. S servisnim klepetom lahko predstavniki strank strankam hitro dostavijo storitev.
FAQ
Kaj je storitev klepeta?
Storitev za klepet je spletna tehnologija ali storitev, ki omogoča prevajanje besedilnih sporočil med udeleženci v realnem času. V službi za stranke, ki se pogosto uporablja kot klepet v živo – poveže agenta s stranko in omogoči pogovor v realnem času.
Ali lahko ponudite storitev klepeta prek LiveAgent?
LiveAgent ponuja storitve takojšnjih sporočil. To vam omogoča klicanje v realnem času. Ta funkcija vam omogoča, da prihranite veliko časa in se osredotočite na izgradnjo odnosov s svojimi strankami.
Kakšne so najboljše prakse storitev klepeta?
Pri ustvarjanju in pisanju v klepet morate upoštevati nekaj dobrih praks. Dobro je, da na vsako stran svojega spletnega mesta v desnem kotu postavite okvir za klepet. To stranki omogoča, da ve, kam naj hitro piše v službo za pomoč uporabnikom. Če želite hitro odgovoriti na ponavljajoča se vprašanja, uporabite klepetalnice na osnovi umetne inteligence. Prav tako se je treba spomniti osebne komunikacije s stranko in dejstva, da je treba graditi odnose. Hiter odzivni čas je za stranke pomemben, zato je treba odgovore posredovati čim prej. Za udobje dela vaše ekipe je vredno integrirati klepet v živo s CRM.
Expert note
Storitev klepeta omogoča neposredno in učinkovito komunikacijo s strankami v realnem času ter zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo.

LiveAgent omogoča klepet kot komunikacijsko orodje s strankami. Klepet je priljubljen kanal med stranko in blagovno znamko. Osnovna pravila klepeta vključujejo pravilno slovnico in črkovanje, hitro odzivnost, izogibanje kraticam in okrajšavam ter uporabo popolnih stavkov. Pripravljeni odgovori lahko podpirajo delo ekipe za pomoč strankam, vendar jih je treba prilagoditi. Stranke imajo rade, ko so nagovorjene po imenu.
Orodje za klepet v živo je učinkovit način komunikacije s strankami na spletnem mestu. Klepetom v živo omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času in konkurenčno prednost po ugodni ceni. Poleg prenosa besedilnih sporočil in drugih vsebin uporabnikom ponuja tudi številne druge funkcije, kot so predklepetni obrazci, obrazci brez povezave in proaktivna vabila na klepet. Napredna verzija klepeta omogoča tudi skupno rabo zaslona in celo glasovne in video klice. Uporaba orodja za klepet na spletnem mestu je stroškovno učinkovit način pretvorbe obiskovalca spletnega mesta v plačljivega kupca.
LiveAgent je orodje za klepetalnice na spletu, ki omogoča hitro storitev za stranke v realnem času. Nudi številne funkcije, kot so proaktivna povabila in oblikovanje gumbov in oken za klepet, ki izboljšujejo podporo strankam. Brezplačen spletni klepet pa pomaga pri zmanjševanju števila opuščenih košaric in povečuje produktivnost storitev za stranke. LiveAgent je del celotnega nabora programske opreme za pomoč strankam, ki je ugodna in ima konkurenčno prednost.
Programska oprema za upravljanje storitev
LiveAgent programska oprema ponuja celovite rešitve za IT službe za pomoč uporabnikom in storitve, vključno s sistemom IT zahtevkov, servisno službo za IT, in programska podpora. Poleg tega ponuja tudi učinkovite storitve za stranke in je najboljša programska oprema za servisne storitve za leto 2022. Med funkcijami vključujejo cenik lastnosti, integracije in alternativne rešitve, podporo strankam, VoIP telefonske sisteme, ter samopostrežno in odjemalsko podporo. Podjetje ponuja tudi demo različico.