Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Storitev klepeta

Kaj je storitev klepeta?

Storitveni klepet, znan tudi kot klepet s storitvami za stranke, uporabnikom, obiskovalcem spletnih mest in strankam omogoča klepet v realnem času s predstavniki strank. Storitveni klepet podpira aplikacija za pomenke, vgrajena na spletno mesto organizacije. Zmanjšuje stroške in je odlična oblika socialne interakcije. Vsaka interakcija med strankami in organizacijo je shranjena v zahtevkih in shranjena v programski opremi za pomoč uporabnikom.

Storitveni klepet je del upravljanja odnosov s strankami. S servisnim klepetom lahko predstavniki strank strankam hitro dostavijo storitev.

FAQ

Kaj je storitev klepeta?

Storitev za klepet je spletna tehnologija ali storitev, ki omogoča prevajanje besedilnih sporočil med udeleženci v realnem času. V službi za stranke, ki se pogosto uporablja kot klepet v živo – poveže agenta s stranko in omogoči pogovor v realnem času.

Ali lahko ponudite storitev klepeta prek LiveAgent?

LiveAgent ponuja storitve takojšnjih sporočil. To vam omogoča klicanje v realnem času. Ta funkcija vam omogoča, da prihranite veliko časa in se osredotočite na izgradnjo odnosov s svojimi strankami.

Kakšne so najboljše prakse storitev klepeta?

Pri ustvarjanju in pisanju v klepet morate upoštevati nekaj dobrih praks. Dobro je, da na vsako stran svojega spletnega mesta v desnem kotu postavite okvir za klepet. To stranki omogoča, da ve, kam naj hitro piše v službo za pomoč uporabnikom. Če želite hitro odgovoriti na ponavljajoča se vprašanja, uporabite klepetalnice na osnovi umetne inteligence. Prav tako se je treba spomniti osebne komunikacije s stranko in dejstva, da je treba graditi odnose. Hiter odzivni čas je za stranke pomemben, zato je treba odgovore posredovati čim prej. Za udobje dela vaše ekipe je vredno integrirati klepet v živo s CRM.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico