Kaj je storitev klepeta?
Storitveni klepet, znan tudi kot klepet s storitvami za stranke, uporabnikom, obiskovalcem spletnih mest in strankam omogoča klepet v realnem času s predstavniki strank. Storitveni klepet podpira aplikacija za pomenke, vgrajena na spletno mesto organizacije. Zmanjšuje stroške in je odlična oblika socialne interakcije. Vsaka interakcija med strankami in organizacijo je shranjena v zahtevkih in shranjena v programski opremi za pomoč uporabnikom.
Storitveni klepet je del upravljanja odnosov s strankami. S servisnim klepetom lahko predstavniki strank strankam hitro dostavijo storitev.
FAQ
Kaj je storitev klepeta?
Storitev za klepet je spletna tehnologija ali storitev, ki omogoča prevajanje besedilnih sporočil med udeleženci v realnem času. V službi za stranke, ki se pogosto uporablja kot klepet v živo – poveže agenta s stranko in omogoči pogovor v realnem času.
Ali lahko ponudite storitev klepeta prek LiveAgent?
LiveAgent ponuja storitve takojšnjih sporočil. To vam omogoča klicanje v realnem času. Ta funkcija vam omogoča, da prihranite veliko časa in se osredotočite na izgradnjo odnosov s svojimi strankami.
Kakšne so najboljše prakse storitev klepeta?
Pri ustvarjanju in pisanju v klepet morate upoštevati nekaj dobrih praks. Dobro je, da na vsako stran svojega spletnega mesta v desnem kotu postavite okvir za klepet. To stranki omogoča, da ve, kam naj hitro piše v službo za pomoč uporabnikom. Če želite hitro odgovoriti na ponavljajoča se vprašanja, uporabite klepetalnice na osnovi umetne inteligence. Prav tako se je treba spomniti osebne komunikacije s stranko in dejstva, da je treba graditi odnose. Hiter odzivni čas je za stranke pomemben, zato je treba odgovore posredovati čim prej. Za udobje dela vaše ekipe je vredno integrirati klepet v živo s CRM.
Strokovna opomba
Storitev klepeta omogoča neposredno in učinkovito komunikacijo s strankami v realnem času ter zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo.

How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.