Partner
Kaj je Agile CRM?
Agile CRM je programska oprema za upravljanje odnosov s strankami (CRM), ki jo po vsem svetu uporabljajo številna podjetja. Uporablja se za avtomatizacijo, prodajo, trženje in shranjevanje podatkov o strankah, ki jih je mogoče uporabiti za različne akcije. Agile CRM zagotavlja poslovno inteligenco in pomaga prodajnim predstavnikom pri procesih.
Kako ga lahko uporabite?
V tej integraciji je na voljo veliko akcij in sprožilcev. Prejemajte obvestila na nadzorni plošči, ko v Agile CRM -ju ustvarite nov primer, posel, zahtevek, dogodek, opravilo, stik ali stranko. Prav tako lahko spremljate oznake in mejnike. Poleg sledenja tem dejanjem jih lahko v LiveAgentu izvedete tudi ročno. Ustvarite nove stike, dodajte oglaševalske akcije, dodajte opombe, ustvarite podjetja, dodajte stranke v skupine, dodajte oznake ali ustvarite pogovore.
Prednosti
- Prejemajte obvestila o Agile CRM na nadzorni plošči LiveAgent
- Opravljajte naloge in delo brez menjave programske opreme
- Povečajte potek dela
Frequently asked questions
Kaj je Agile CRM?
Agile je platforma za upravljanje odnosov s strankami, ki strankam omogoča shranjevanje pomembnih podatkov in avtomatizacijo vseh prodajnih ali tržnih procesov.
Kakšne so prednosti integracije Agile CRM z LiveAgent?
- izboljšana učinkovitost storitev za stranke
- prejemajte obvestila od Agile CRM znotraj LiveAgent
- ustvarite stike/skupine stikov in dodajte oznake iz enega vmesnika
CRM programska oprema omogoča upravljanje odnosov s strankami ter analiziranje informacij o izdelkih in storitvah za izboljšanje poslovne strategije. LiveAgent ponuja močno vgrajeno CRM in integracije za najboljšo podporo. Upravljanje storitev za stranke, ki vključuje avtomatizacijo ter zagotavlja dolgoročne odnose, je ključno za uspešno poslovanje v današnjem konkurenčnem svetu. LiveAgent nudi tudi prilagojene programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, programsko opremo za upravljanje pritožb in e-pošte.
CRM (upravljanje odnosov s strankami) je tehnologija, ki podpira poslovne odnose med podjetji in strankami. Storitve CRM so izjemno koristne, saj omogočajo lažje delovanje celotnega podjetja in dinamično delo posameznih skupin. Programska oprema CRM omogoča organizacijo informacij in sledenje potencialnim strankam, pogodbam in podpori strankam, kar omogoča boljši potek dela. Upravljanje storitev za stranke oz. CRM je poslovni pristop, ki vključuje ustvarjanje in vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami in tehnologijo zbiranja in obdelave podatkov o strankah. LiveAgent ponuja močno vgrajeno CRM, ki omogoča enostaven dostop do podatkov o strankah, sledenju potencialnim strankam, upravljanju sredstev in virov ter nudenju najboljše podpore s pomočjo integracij, zato je odlično orodje za upravljanje odnosov s strankami.
Programska oprema CRM je odličen način za upravljanje odnosov s strankami in lažje delovanje celotnega podjetja. Ponuja analizo podatkov, ustvarjanje najboljše uporabniške izkušnje, merjenje zadovoljstva strank in povečanje zadrževanja strank. Zanesljiva programska oprema CRM vam bo pomagala doseči svoje najbolj divje sanje.
Upravljanje storitev za stranke, znano tudi kot CRM, je poslovni pristop, ki vključuje ustvarjanje in vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami v korist obeh strani. To vključuje tudi tehnologijo zbiranja in obdelave podatkov o strankah. Automatizacija upravljanja storitev za stranke omogoča boljše upravljanje človeških in čustvenih virov. Potrebne so rešitve, ki omogočajo avtomatizacijo, poslušanje strank in agentov za boljše ravnanje s strankami. LiveAgent ponuja programske rešitve za pomoč strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, sistem upravljanja pritožb in programsko opremo za upravljanje e-pošte.