Agile CRM integration
Kaj je Agile CRM?
Agile CRM je programska oprema za upravljanje odnosov s strankami (CRM), ki jo po vsem svetu uporabljajo številna podjetja. Uporablja se za avtomatizacijo, prodajo, trženje in shranjevanje podatkov o strankah, ki jih je mogoče uporabiti za različne akcije. Agile CRM zagotavlja poslovno inteligenco in pomaga prodajnim predstavnikom pri procesih.
Kako ga lahko uporabite?
V tej integraciji je na voljo veliko akcij in sprožilcev. Prejemajte obvestila na nadzorni plošči, ko v Agile CRM -ju ustvarite nov primer, posel, zahtevek, dogodek, opravilo, stik ali stranko. Prav tako lahko spremljate oznake in mejnike. Poleg sledenja tem dejanjem jih lahko v LiveAgentu izvedete tudi ročno. Ustvarite nove stike, dodajte oglaševalske akcije, dodajte opombe, ustvarite podjetja, dodajte stranke v skupine, dodajte oznake ali ustvarite pogovore.
Prednosti
- Prejemajte obvestila o Agile CRM na nadzorni plošči LiveAgent
- Opravljajte naloge in delo brez menjave programske opreme
- Povečajte potek dela
Frequently Asked Questions
Kaj je Agile CRM?
Agile je platforma za upravljanje odnosov s strankami, ki strankam omogoča shranjevanje pomembnih podatkov in avtomatizacijo vseh prodajnih ali tržnih procesov.
Kakšne so prednosti integracije Agile CRM z LiveAgent?
- izboljšana učinkovitost storitev za stranke - prejemajte obvestila od Agile CRM znotraj LiveAgent - ustvarite stike/skupine stikov in dodajte oznake iz enega vmesnika
Odkrijte, kaj je trenutek resnice v marketingu in kako lahko interakcije s strankami preoblikujejo njihovo mnenje o vaši blagovni znamki. Naučite se prepoznati ključne točke interakcije, ki vplivajo na zvestobo strank, ter izboljšajte svoje storitve za stranke za nepozabne izkušnje. Razumite pomen petih stopenj trenutkov resnice in kako vplivajo na nakupne odločitve. Obiščite našo stran za poglobljeno razumevanje teh konceptov in si zagotovite konkurenčno prednost.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Izboljšajte zadovoljstvo strank z LiveAgent! Naša napredna programska oprema za podporo strankam omogoča hitro reševanje težav in zbiranje povratnih informacij prek enostavnih anket. Povečajte učinkovitost s prilagojeno podporo in hitrimi odzivi. Preizkusite brezplačno in odkrijte, zakaj smo ocenjeni s 4.8/5 in 5/5.