Opombe so uporabna funkcija za vse agente, ki želijo bolj organizirati zahtevke in obdržati opomnike za določene zahtevke ali stranke.
LiveAgent ponuja možnost dodajanja zasebnih zapiskov v zahtevek, ki so vidni samo agentom, ne pa tudi prosilcu zahtevka ali katerim koli drugim končnim uporabnikom, ki so bili morda vpisani v CC. To vam omogoča, da interno delite napredek ali prijavite svoje posodobitve za kasnejšo uporabo. Zahtevek lahko celo prenesete z notranjo opombo drugemu agentu.
Primer
Vaša stranka je težavo razložila v šestih dolgih e-poštnih sporočilih, to težavo lahko povzamete v opombi in jo prenesete razvijalcem, ki jo bodo obravnavali in rešili. Ni jim treba prebrati vseh e-poštnih sporočil stranke (s tem bi zapravljali čas), njihov povzetek težave v dodani opombi jim zadostuje.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Preberite več podrobnosti
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.