Opombe so uporabna funkcija za vse agente, ki želijo bolj organizirati zahtevke in obdržati opomnike za določene zahtevke ali stranke.
LiveAgent ponuja možnost dodajanja zasebnih zapiskov v zahtevek, ki so vidni samo agentom, ne pa tudi prosilcu zahtevka ali katerim koli drugim končnim uporabnikom, ki so bili morda vpisani v CC. To vam omogoča, da interno delite napredek ali prijavite svoje posodobitve za kasnejšo uporabo. Zahtevek lahko celo prenesete z notranjo opombo drugemu agentu.
Primer
Vaša stranka je težavo razložila v šestih dolgih e-poštnih sporočilih, to težavo lahko povzamete v opombi in jo prenesete razvijalcem, ki jo bodo obravnavali in rešili. Ni jim treba prebrati vseh e-poštnih sporočil stranke (s tem bi zapravljali čas), njihov povzetek težave v dodani opombi jim zadostuje.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Viri v bazi znanja
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.