S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Izpolnite svojo bazo znanja s forumi, polji za povratne informacije strank in izkoristite neomejeno zgodovino zahtevkov.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Najbolj priljubljena
Programska oprema baze znanja LiveAgent se povezuje z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.
Orodja v bazi znanja so orodja, ki strankam omogočajo, da poiščejo odgovore na svoja vprašanja, ne da bi se morali obrniti na skupino za podporo strankam. Baze znanja najdete na spletnem mestu podjetja v obliki pogostih vprašanj, forumov ali navodil.
Upravljanje baze znanja je programska oprema za upravljanje baz podatkov in podporo vašim uporabnikom. Baze znanja ponujajo članke z navodili, pogosta vprašanja in forume.
Prvi korak pri izgradnji baze znanja je odločitev, katere informacije želite v njej. Nato se odločite za njegovo strukturo in začnite pisati svoje prve članke. Dodajte slike, kot so posnetki zaslona ali video vaje, da bo vaša vsebina prijaznejša do uporabnika. Dodajte pogosta vprašanja in forume. Objavite svojo bazo znanja in prejemajte povratne informacije in predloge od svojih uporabnikov, da vidite, kaj je še treba dodati.
Programska oprema baze znanja je del kompleksne rešitve za pomoč uporabnikom. To je oblika samopostrežbe za obiskovalce/stranke vašega spletnega mesta. Poleg tega lahko vaše podjetje ustvari članke, forume in deske za predloge za izboljšanje CX do največjega potenciala.
Vsak račun ima brezplačen portal za stranke/primer baze znanja, ki ga lahko popolnoma prilagodite glede na vaše želje. Za prilagoditev pojdite na Portal strank> Splošno> Nastavitve.
Baze znanja so pomembne, ker zmanjšujejo delovno obremenitev agentov za pomoč strankam in strankam prihranijo čas. Namesto da se obrnejo na podjetja in čakajo na odgovor, lahko stranke takoj poiščejo odgovor, ki ga potrebujejo na spletu, ne da bi se morali obrniti na koga.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS
"LiveAgent ponuja učinkovito aplikacijo za klepet v živo za iOS, ki omogoča enostavno podporo strankam na poti, kar povečuje produktivnost in zadovoljstvo strank."
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet
Klep v živo je ključen za podjetja, željna izboljšanja sodelovanja strank. Spletni seminarji LiveAgent ponujajo obsežno razlago in navodila za optimalno uporabo klepeta v živo.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Poenostavite in izboljšajte komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Zagotavlja prilagojeno pomoč, hitrejše reševanje težav in izboljšanje izkušnje strank. IVR omogoča avtomatizirano interakcijo s strankami. Preizkusite brezplačno!
LiveAgent Webinar 2: E-pošta, avtomatizacija, SLA
LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki pomaga upravljati poizvedbe strank. Poglobite se v funkcije skozi spletni seminar.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih