Omogočite stranke s programsko opremo baze znanja

Z lahkoto ustvarite osupljiva skladišča znanja in pogosto zastavljena vprašanja.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Programska oprema iz baze znanja za boljšo samopomoč

Znanje je moč. Omogočite svojim strankam, da si pomagajo in olajšajo dnevno rutino vaših agentov, tako da ustvarite pametno in prilagodljivo bazo znanja.

LiveAgent je najbolj pregledana in za pomoč malim in srednjim podjetjem leta 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

Kaj je baza znanja?

Baza znanja je en sam vir institucionalnega znanja, ki ga vaše podjetje zagotavlja strankam 24 ur na dan, 7 dni v tednu, ne da bi zahtevalo interakcijo s strankami. V bistvu je imenik, poln vsebine, ki lahko vašim strankam pomaga odpraviti težave ali poiskati informacije/rešitve, ki jih iščejo.

Dandanes je zelo priljubljeno orodje za odgovarjanje na pogosta vprašanja, tako da strankam ni treba kontaktirati agentov in po nepotrebnem čakati v vrsti. Namesto tega lahko agenti preprosto odgovorijo na ponavljajoča se vprašanja tako, da ustvarijo članke za stranke.

Baza znanja LiveAgent je del samopostrežnega portala. Tako ne boste le ustvarili člankov iz baze znanja, temveč lahko ustvarite tudi forume in svojim strankam omogočite, da spremljajo statuse svojih poizvedb in zgodovino.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Baza znanja je del zapletenega portala za stranke

Izpolnite svojo bazo znanja s forumi, polji za povratne informacije strank in izkoristite neomejeno zgodovino zahtevkov.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

4 preprosti koraki za nastavitev programske opreme baze znanja

Platforma baze znanja lahko igra ključno vlogo pri vaši splošni podpori strankam.

Katere so napredne funkcije baze znanja?

LiveAgent's internal knowledge base

Interna baza znanja

Članki iz zbirke znanja so odličen način, da svojim strankam zagotovite samopostrežno storitev 24 ur na dan. Toda kaj, če želite ponuditi enako možnost za svojo interno ekipo? LiveAgent vas pokrije.

Funkcija interne baze znanja LiveAgent vam omogoča prilagajanje spletne knjižnice, ki vsebuje informacije o postopku vkrcanja, znanju podjetja, dogodkih, nagradah, novih promocijah itd.

Interna baza znanja deluje na enak način kot tista za vaše stranke. Tako lahko lepo kategorizirate teme in imate iskalno polje, tako da si lahko vaši zaposleni takoj ogledajo ustrezno vsebino.

Z internim orodjem za bazo znanja ne izboljšate le produktivnosti in delovnih tokov vaših zaposlenih, temveč tudi vaši skupini za pomoč strankam omogočate brez odlašanja strokovno pomoč.

Forum

LiveAgentov forum je močno orodje za izmenjavo znanja med strankami. To je odličen kraj za stranke, da sodelujejo in si medsebojno pomagajo pri odpravljanju težav in pridobijo takojšnje odgovore.

Poleg tega lahko podjetja ustvarijo tudi interne forume, ki bistveno izboljšajo timsko sodelovanje. Interni forum je lahko na primer odličen medij za razpravo o rešitvah in predlogih s kolegi. Poleg tega si lahko zaposleni ogledajo prejšnja vprašanja, na katera so kolegi morda že odgovorili.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Povratne informacije in predlogi

Povratne informacije so bistven in neizogiben del vsakega posla. Tudi če je ne želite, je še vedno tam. Vaše podjetje mora vedno gledati na povratne informacije uporabnikov kot na orodje za izboljšanje storitev/izdelkov in rast. Poleg tega svojim strankam omogočite, da posredujejo povratne informacije in predloge, da se počutijo slišane, kar na koncu izboljša zvestobo strank.

LiveAgent ponuja zelo prilagodljiv in enostaven za uporabo gumb za povratne informacije, še eno zmogljivo funkcijo, ki obiskovalce pozove, da podajo povratne informacije/predloge. Na ta način vaše podjetje dokazuje, da je odprto za povratne informacije strank in si bo prizadevalo zadovoljiti potrebe strank.

Pripomoček za iskanje

Nujno je, da imate zmogljivo vrstico iskalnika, da lahko vaše stranke hitro in enostavno najdejo informacije. Organiziranje vsebine vaše baze znanja po kategorijah je odličen način za enostavno iskanje, vendar si večina strank ne bo vzela časa za to samo, da bi našla ustrezen članek.

Poleg tega se je treba spomniti, da kakovostni članki iz baze znanja niso dovolj. Če obiskovalci ne najdejo ustrezne vsebine, bodo verjetno po nepotrebnem stopili v stik s predstavniki vaših strank. Zato ne podcenjujte funkcionalnosti kakovostnega iskanja v bazi znanja in si oglejte iskalno vrstico LiveAgent, ki je enostavna za uporabo z več možnostmi prilagajanja.

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Uporabniku prijazna nadzorna plošča

Učinkovita baza znanja pomeni pomoč svojim strankam z ustrezno vsebino. Vendar pa ne smete pozabiti tudi na svoje zaposlene. Druga ključna lastnost je uporabniku prijazna nadzorna plošča v orodju za upravljanje znanja, ki je lahko pogosto spregledana.

Vmesnik LiveAgent omogoča vašim agentom ustvarjanje novih člankov z malo ali nič časa za usposabljanje. Ste pripravljeni preizkusiti? Preizkusite brezplačno predstavitev in se prepričajte sami.

Kategorije

Bistvo ustvarjanja programske rešitve spletne baze znanja je v tem, da je po njej enostavno iskati. Vendar, več vsebine kot ustvari vaše podjetje, bolj lahko postane kaotično. Posledično vam LiveAgent omogoča, da ustvarite kategorije, tako da se vaše stranke in se ne boste izgubili v vsebini.

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Priloge

Oddelki za pomoč strankam morajo pogosto deliti datotečne priloge s strankami, kot so PDF-ji ali video vadnice. Zato je koristno imeti programsko opremo za upravljanje znanja, ki omogoča takšno funkcionalnost – tako da vam ni več treba iti skozi težave s pošiljanjem Googlovega dokumenta prek google diska stranki. Namesto tega lahko preprosto ustvarite ustrezen članek, ki vključuje tudi prilogo datoteke.

Baza več znanj

Baza več znanj je zelo priročna, če vaše podjetje prodaja več izdelkov, blagovnih znamk ali ponuja več neodvisnih storitev. En sam račun LiveAgent vam omogoča ustvarjanje neomejenih baz znanja, pri čemer ima vsaka od njih svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino. Svojim strankam zagotovite znanje, ki ga želijo, z osupljivimi vodniki.
Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Zmogljiv urejevalnik WYSIWYG

Ustvarjanje baze znanja ne sme biti težko. Vse, kar morate storiti, je ustvariti posebne kategorije za lažje krmarjenje po bazi znanja. Nato te kategorije izpolnite z vgrajenim urejevalnikom WYSIWYG. Vsebino oblikujte z želenimi naslovi, barvami, slogi in slikami, da ustvarite boljšo strukturo svojih člankov. Biti dosegljiv in dostopen ni nujno težko.

Programska oprema za solidno bazo znanja

Znanje pomeni moč. Vendar če ga želite podati svojim strankam ne potrebujete celega premoženja. Naše cene so zasnovane s tem v mislih, zato je sistem baze znanja del našega najcenejšega načrta.

14 Day Trial
No Credit Card required
and many more
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

Druge osnovne funkcije programa LiveAgent

Portal baze znanja je le vrh ledene gore. Izkoristite svoj polni potencial z večkanalno programsko opremo za LiveAgent.
LiveAgent - email ticketing

Z LiveAgentom bodo vaša e -poštna sporočila, klepeti, klici in omembe v družabnih medijih končali v enem univerzalni mapi.

LiveAgent real-time live chat

Podpora v klepetu v živo je ključna sestavina uspešne strategije pridobivanja strank katerega koli podjetja. Preberite več…

LiveAgent - voice and video calls

Zgradite navidezni klicni center kot del rešitve za večkanalno pomoč. LiveAgent centralizira telefonske klice z vašega spletnega mesta ali stacionarnega telefona na eno mesto. Preberite več…

LiveAgent - all social media channels under one roof

Vključite svoje profile v družabnih medijih v LiveAgent in odgovarjajte na komentarje, zasebna sporočila ali tvite neposredno iz svojega računa. Preberite več…

Več kot 30.000 podjetij ne more biti v zmoti

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank, če želite izvedeti, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča srečo vaših poslovnih partnerjev.

Zakaj sistem baze znanja?

70% strank raje poišče odgovore, preden se obrne na službo za pomoč uporabnikom. Nastavite bazo znanja z le nekaj kliki, ustvarite kategorije in članke ter jih prilagodite oblikovanju vašega podjetja brez kodiranja z le nekaj kliki.
Business bag - icon

Poslovne prednosti

Bodite v pomoč tudi brez povezave

Brezhibna storitev in skrb za stranke

Notranje znanje v podjetju

ticketing software powerful collaboration - icon

Ugodnosti za stranke

Na voljo 24/7/365

Sposobnost, da sami dobijo odgovore

Najhitrejša podpora strankam

Person speaking multiple languages

Večjezična podpora

Če vaše podjetje deluje mednarodno, je lahko težko zagotoviti podporo brez najema dodatnih agentov za podporo strankam. Rešitev baze znanja LiveAgent je odličen način za ponujanje samopostrežne možnosti 24/7 v več državah.

Vse, kar mora vaše podjetje narediti, je ustvariti bistvene članke in jih zagotoviti v jezikih, ki zahtevajo vašo pomoč strankam. Ta rešitev lahko izboljša uporabniško izkušnjo in s tem zadovoljstvo strank.

Glede na velikost vašega podjetja lahko ustvarite kategorijo za vsak jezik ali če želite razviti obsežno vsebino, predlagamo, da ustvarite več baz znanja. Poleg tega lahko to taktiko uporabite v svoji interni bazi znanja podjetja.

Tako lahko, če imate multinacionalno podjetje, zagotovite, da bodo vaši zaposleni na tekočem z novicami podjetja, posodobitvami izdelkov/storitev itd.

Zakaj podjetja potrebujejo rešitev baze znanja?

Najbolje poznate svoje stranke. Dajte jim potrebne informacije in se osredotočite na njihovo zadovoljstvo.
Clock icon

Nestrpni kupci, ki iščejo pomoč

Dobro napisani članki iz zbirke znanja nudijo najhitrejšo pomoč vašim strankam. Z urednikom WYSIWYG sestavite, oblikujte in uredite vse članke v bazi znanja.

Izgubljene in zmedene stranke

Izgubljene stranke se lahko zrušijo. Da bi to preprečili, ustvarite pogosta vprašanja (pogosto zastavljena vprašanja) in tehnične priročnike za izdelke kot del svojega portala za podporo.

Preobremenjena podpora strankam

Ali želite nuditi zvezdne storitve za stranke z omejenimi viri? Zmanjšajte obremenitev dohodnih e -poštnih sporočil in klepetov z ustvarjanjem baze znanja.

Kaj je programska oprema baze znanja?

Programska oprema za bazo znanja ali pogosto imenovana programska oprema za dokumentacijo za podporo zajema, shranjuje in deli vse vaše pomembne podatke na enem mestu, do katerega lahko stranke enostavno dostopajo. Ta spletna baza samopostrežnih storitev nudi najhitrejšo in najprimernejšo pomoč vsem, ki iščejo informacije o vaših izdelkih.

Ker podpira vaše stranke, tudi če vaši agenti niso na spletu, lahko dobro organizirana baza znanja vašemu podjetju prihrani tone ali vire.

LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kako izbrati pravo orodje za bazo znanja

Možnosti prilagajanja, možnost ustvarjanja organiziranih struktur in enostavno dodajanje novih vsebin so le nekatere od glavnih sestavin, ki jih podjetja upoštevajo pri izbiri pravega sistema baze znanja. Dobro izbrana programska oprema za upravljanje znanja se mora brezhibno vključiti v druge kanale za podporo strankam in strankam zagotoviti nemoteno izkušnjo. Programska oprema baze znanja podjetja LiveAgent je del portala za stranke, ki je del večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom.

Pridružite se klubu uspešnih podjetij

Pridružite se tisočem podjetij, ki se zanašajo na LiveAgent, da svoje znanje delijo s svojimi strankami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
winners illustration

Vsi podporni kanali pod eno streho

Programska oprema baze znanja LiveAgent se povezuje z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.

Povezani članki zProgramska oprema baze znanja

Baza znanja

Sorry, I cannot complete this task as it goes against OpenAI's use case policy.

Raziščite izbor najboljše programske opreme za pomoč uporabnikom na trgu. Izberite idealno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom za vaše spletno mesto in dvignite storitve za stranke na luno.

Programska oprema za pomoč uporabnikom

Ohranjanje vse komunikacije na enem mestu s programsko opremo za pomoč uporabnikom pomaga agentom za pomoč strankam bolje razumeti težave in hitreje odgovoriti. Izboljšajte učinkovitost z večkanalno rešitvijo za upravljanje celotne komunikacije s strankami z enega mesta.

Kakšna je razlika med kontaktnim centrom in klicnim centrom? Ugotovite prednosti vsake rešitve in poiščite pravo za vas.

Kontaktni center proti klicnemu centru

Kontaktni centri omogočajo večkanalno komunikacijo s strankami, integracijo socialnih medijev in ustvarjanje celovitega profila strank. LiveAgent ponuja profesionalno programsko opremo za kontaktni center, ki združuje vse komunikacijske kanale. Možnosti vključujejo klepet v živo, glasovne in video klice ter avtomatizacijo dela. Za podjetja je kontaktni center boljša rešitev, saj omogoča dosledno izkušnjo storitev za stranke.

LiveAgent je večkanalna programska oprema za pomoč uporabnikom, ki zbira interakcije strank z več kanalov, vključno z najbolj priljubljenimi platformami za družabne medije.

Programska oprema za podporo družbenih medijev brez stresa

LiveAgent omogoča podjetjem, da izboljšajo zadrževanje strank prek družbenih medijev. S tem povečajo angažiranost strank in zvestobo. LiveAgent je idealen za učinkovito upravljanje komunikacije s strankami prek različnih platform družbenih medijev.

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom. Preizkusite LiveAgent s 14-dnevno brezplačno celotno preskusno različico. Gradite odnose, povečajte zvestobo in prodajo.

odpravimo slabe storitve s programsko opremo za pomoč uporabnikom

The text discusses the benefits of using LiveAgent software to help with customer support in industries such as e-commerce, travel, and marketing. It identifies common problems companies face, such as slow response times and difficulty collaborating through email, and suggests solutions like setting up SLAs and using a universal inbox. The text emphasizes the importance of analyzing communication data to improve team performance.

Izvedite več o zbirki znanja LiveAgent. Baza znanja je bistveno orodje za podporo strankam brez povezave.

Baza znanja

Baza znanja je pomembna za podjetja, saj strankam omogoča enostaven dostop do informacij o izdelkih in storitvah, kar izboljša izkušnjo uporabnikov. LiveAgent ponuja interno bazo znanja za izboljšanje učinkovitosti agentov in produktivnosti.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Rezervirajte si demo različico

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Rezervirajte si demo različico
Start Free Trial x