Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Strankam omogočite takojšnje odgovore

Z lahkoto ustvarite osupljiva skladišča znanja in pogosto zastavljena vprašanja.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Oglejte si v delovanju
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Programska oprema iz baze znanja za boljšo samopomoč

Znanje je moč. Omogočite svojim strankam, da si pomagajo in olajšajo dnevno rutino vaših agentov, tako da ustvarite pametno in prilagodljivo bazo znanja.

LiveAgent je najbolj pregledana in najbolj ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednjim podjetjem leta 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

Baza znanja je del zapletenega portala za stranke

Izpolnite svojo bazo znanja s forumi, polji za povratne informacije strank in izkoristite neomejeno zgodovino zahtevkov.

Izboljšajte svoj potek dela s programsko opremo
zbirke znanja

Stranke pogosto iščejo odgovore same. Dobro strukturirana baza znanja lahko zmanjša število zahtevkov za podporo in izboljša splošno učinkovitost.

Knowledge Base Software by LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

4 preprosti koraki za nastavitev programske opreme baze znanja

Platforma baze znanja lahko igra ključno vlogo pri vaši splošni podpori strankam.

Baza več znanj

Baza več znanj je zelo priročna, če vaše podjetje prodaja več izdelkov, blagovnih znamk ali ponuja več neodvisnih storitev. En sam račun LiveAgent vam omogoča ustvarjanje neomejenih baz znanja, pri čemer ima vsaka od njih svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino.

Svojim strankam zagotovite znanje, ki ga želijo, z osupljivimi vodniki.

Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Zmogljiv urejevalnik WYSIWYG

Ustvarjanje baze znanja ne sme biti težko. Vse, kar morate storiti, je ustvariti posebne kategorije za lažje krmarjenje po bazi znanja. Nato te kategorije izpolnite z vgrajenim urejevalnikom WYSIWYG. Vsebino oblikujte z želenimi naslovi, barvami, slogi in slikami, da ustvarite boljšo strukturo svojih člankov. Biti dosegljiv in dostopen ni nujno težko.

Programska oprema za solidno bazo znanja

Znanje pomeni moč. Vendar če ga želite podati svojim strankam ne potrebujete celega premoženja. Naše cene so zasnovane s tem v mislih, zato je sistem baze znanja del našega najcenejšega načrta.

Ticket

Ticket

For Small Businesses and Professional Marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For Small Businesses and Professional Marketers

$29/mo

Druge osnovne funkcije programa LiveAgent

Portal baze znanja je le vrh ledene gore. Izkoristite svoj polni potencial z večkanalno programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent.

Z LiveAgentom bodo vaša e -poštna sporočila, klepeti, klici in omembe v družabnih medijih končali v enem univerzalni mapi. Preberite več …

Podpora v klepetu v živo je ključna sestavina uspešne strategije pridobivanja strank katerega koli podjetja. Preberite več…

Zgradite navidezni klicni center kot del rešitve za večkanalno pomoč. LiveAgent centralizira telefonske klice z vašega spletnega mesta ali stacionarnega telefona na eno mesto. Preberite več…

Vključite svoje profile v družabnih medijih v LiveAgent in odgovarjajte na komentarje, zasebna sporočila ali tvite neposredno iz svojega računa. Preberite več…

Več kot 30.000 podjetij ne more biti v zmoti

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank, če želite izvedeti, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča srečo vaših poslovnih partnerjev.

Zakaj sistem baze znanja?

70% strank raje poišče odgovore, preden se obrne na službo za pomoč uporabnikom. Nastavite bazo znanja z le nekaj kliki, ustvarite kategorije in članke ter jih prilagodite oblikovanju vašega podjetja brez kodiranja z le nekaj kliki.

Business pages

Poslovne prednosti

Bodite v pomoč tudi brez povezave

Brezhibna storitev in skrb za stranke

Notranje znanje v podjetju

ticketing software powerful collaboration

Ugodnosti za stranke

Na voljo 24/7/365

Sposobnost, da sami dobijo odgovore

Najhitrejša podpora strankam

Zakaj podjetja potrebujejo rešitev baze znanja?

Najbolje poznate svoje stranke. Dajte jim potrebne informacije in se osredotočite na njihovo zadovoljstvo.

Clock icon

Nestrpni kupci, ki iščejo pomoč

Dobro napisani članki iz zbirke znanja nudijo najhitrejšo pomoč vašim strankam. Z urednikom WYSIWYG sestavite, oblikujte in uredite vse članke v bazi znanja.

Lost icon

Izgubljene in zmedene stranke

Izgubljene stranke se lahko zrušijo. Da bi to preprečili, ustvarite pogosta vprašanja (pogosto zastavljena vprašanja) in tehnične priročnike za izdelke kot del svojega portala za podporo.

Clock icon

Preobremenjena podpora strankam

Ali želite nuditi zvezdne storitve za stranke z omejenimi viri? Zmanjšajte obremenitev dohodnih e -poštnih sporočil in klepetov z ustvarjanjem baze znanja.

Kaj je programska oprema baze znanja?

Programska oprema za bazo znanja ali pogosto imenovana programska oprema za dokumentacijo za podporo zajema, shranjuje in deli vse vaše pomembne podatke na enem mestu, do katerega lahko stranke enostavno dostopajo. Ta spletna baza samopostrežnih storitev nudi najhitrejšo in najprimernejšo pomoč vsem, ki iščejo informacije o vaših izdelkih.

Ker podpira vaše stranke, tudi če vaši agenti niso na spletu, lahko dobro organizirana baza znanja vašemu podjetju prihrani tone ali vire.

What is knowledge base software
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kako izbrati pravo orodje za bazo znanja

Možnosti prilagajanja, možnost ustvarjanja organiziranih struktur in enostavno dodajanje novih vsebin so le nekatere od glavnih sestavin, ki jih podjetja upoštevajo pri izbiri pravega sistema baze znanja. Dobro izbrana programska oprema za upravljanje znanja se mora brezhibno vključiti v druge kanale za podporo strankam in strankam zagotoviti nemoteno izkušnjo. Programska oprema baze znanja podjetja LiveAgent je del portala za stranke, ki je del večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom.

Pridružite se klubu uspešnih podjetij

Pridružite se tisočem podjetij, ki se zanašajo na LiveAgent, da svoje znanje delijo s svojimi strankami.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
winners ao2o

Vsi podporni kanali pod eno streho

Programska oprema baze znanja LiveAgent se povezuje z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj so orodja baze znanja?

Orodja v bazi znanja so orodja, ki strankam omogočajo, da poiščejo odgovore na svoja vprašanja, ne da bi se morali obrniti na skupino za podporo strankam. Baze znanja najdete na spletnem mestu podjetja v obliki pogostih vprašanj, forumov ali navodil.

Kaj je upravljanje, ki temelji na znanju?

Upravljanje baze znanja je programska oprema za upravljanje baz podatkov in podporo vašim uporabnikom. Baze znanja ponujajo članke z navodili, pogosta vprašanja in forume.

Kako zgraditi bazo znanja?

Prvi korak pri izgradnji baze znanja je odločitev, katere informacije želite v njej. Nato se odločite za njegovo strukturo in začnite pisati svoje prve članke. Dodajte slike, kot so posnetki zaslona ali video vaje, da bo vaša vsebina prijaznejša do uporabnika. Dodajte pogosta vprašanja in forume. Objavite svojo bazo znanja in prejemajte povratne informacije in predloge od svojih uporabnikov, da vidite, kaj je še treba dodati.

Kaj je programska oprema baze znanja?

Programska oprema baze znanja je del kompleksne rešitve za pomoč uporabnikom. To je oblika samopostrežbe za obiskovalce/stranke vašega spletnega mesta. Poleg tega lahko vaše podjetje ustvari članke, forume in deske za predloge za izboljšanje CX do največjega potenciala.

Kako ustvarite bazo znanja v LiveAgentu?

Vsak račun ima brezplačen portal za stranke/primer baze znanja, ki ga lahko popolnoma prilagodite glede na vaše želje. Za prilagoditev pojdite na Portal strank> Splošno> Nastavitve.

Zakaj je baza znanja pomembna?

Baze znanja so pomembne, ker zmanjšujejo delovno obremenitev agentov za pomoč strankam in strankam prihranijo čas. Namesto da se obrnejo na podjetja in čakajo na odgovor, lahko stranke takoj poiščejo odgovor, ki ga potrebujejo na spletu, ne da bi se morali obrniti na koga.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico