Omogočite stranke s programsko opremo baze znanja

Z lahkoto ustvarite osupljiva skladišča znanja in pogosto zastavljena vprašanja.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Programska oprema iz baze znanja za boljšo samopomoč

Znanje je moč. Omogočite svojim strankam, da si pomagajo in olajšajo dnevno rutino vaših agentov, tako da ustvarite pametno in prilagodljivo bazo znanja. LiveAgent je najbolj pregledana in najbolj ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednjim podjetjem leta 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Kaj je baza znanja?

Baza znanja je en sam vir institucionalnega znanja, ki ga vaše podjetje zagotavlja strankam 24 ur na dan, 7 dni v tednu, ne da bi zahtevalo interakcijo s strankami. V bistvu je imenik, poln vsebine, ki lahko vašim strankam pomaga odpraviti težave ali poiskati informacije/rešitve, ki jih iščejo. Dandanes je zelo priljubljeno orodje za odgovarjanje na pogosta vprašanja, tako da strankam ni treba kontaktirati agentov in po nepotrebnem čakati v vrsti. Namesto tega lahko agenti preprosto odgovorijo na ponavljajoča se vprašanja tako, da ustvarijo članke za stranke. Baza znanja LiveAgent je del samopostrežnega portala. Tako ne boste le ustvarili člankov iz baze znanja, temveč lahko ustvarite tudi forume in svojim strankam omogočite, da spremljajo statuse svojih poizvedb in zgodovino.
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Baza znanja je del zapletenega portala za stranke

Izpolnite svojo bazo znanja s forumi, polji za povratne informacije strank in izkoristite neomejeno zgodovino zahtevkov.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

4 preprosti koraki za nastavitev programske opreme baze znanja

Platforma baze znanja lahko igra ključno vlogo pri vaši splošni podpori strankam.

Katere so napredne funkcije baze znanja?

internal knowledge base

Interna baza znanja

Članki iz zbirke znanja so odličen način, da svojim strankam zagotovite samopostrežno storitev 24 ur na dan. Toda kaj, če želite ponuditi enako možnost za svojo interno ekipo? LiveAgent vas pokrije. Funkcija interne baze znanja LiveAgent vam omogoča prilagajanje spletne knjižnice, ki vsebuje informacije o postopku vkrcanja, znanju podjetja, dogodkih, nagradah, novih promocijah itd. Interna baza znanja deluje na enak način kot tista za vaše stranke. Tako lahko lepo kategorizirate teme in imate iskalno polje, tako da si lahko vaši zaposleni takoj ogledajo ustrezno vsebino. Z internim orodjem za bazo znanja ne izboljšate le produktivnosti in delovnih tokov vaših zaposlenih, temveč tudi vaši skupini za pomoč strankam omogočate brez odlašanja strokovno pomoč.

Forum

LiveAgentov forum je močno orodje za izmenjavo znanja med strankami. To je odličen kraj za stranke, da sodelujejo in si medsebojno pomagajo pri odpravljanju težav in pridobijo takojšnje odgovore. Poleg tega lahko podjetja ustvarijo tudi interne forume, ki bistveno izboljšajo timsko sodelovanje. Interni forum je lahko na primer odličen medij za razpravo o rešitvah in predlogih s kolegi. Poleg tega si lahko zaposleni ogledajo prejšnja vprašanja, na katera so kolegi morda že odgovorili.
Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Povratne informacije in predlogi

Povratne informacije so bistven in neizogiben del vsakega posla. Tudi če je ne želite, je še vedno tam. Vaše podjetje mora vedno gledati na povratne informacije uporabnikov kot na orodje za izboljšanje storitev/izdelkov in rast. Poleg tega svojim strankam omogočite, da posredujejo povratne informacije in predloge, da se počutijo slišane, kar na koncu izboljša zvestobo strank. LiveAgent ponuja zelo prilagodljiv in enostaven za uporabo gumb za povratne informacije, še eno zmogljivo funkcijo, ki obiskovalce pozove, da podajo povratne informacije/predloge. Na ta način vaše podjetje dokazuje, da je odprto za povratne informacije strank in si bo prizadevalo zadovoljiti potrebe strank.

Pripomoček za iskanje

Nujno je, da imate zmogljivo vrstico iskalnika, da lahko vaše stranke hitro in enostavno najdejo informacije. Organiziranje vsebine vaše baze znanja po kategorijah je odličen način za enostavno iskanje, vendar si večina strank ne bo vzela časa za to samo, da bi našla ustrezen članek. Poleg tega se je treba spomniti, da kakovostni članki iz baze znanja niso dovolj. Če obiskovalci ne najdejo ustrezne vsebine, bodo verjetno po nepotrebnem stopili v stik s predstavniki vaših strank. Zato ne podcenjujte funkcionalnosti kakovostnega iskanja v bazi znanja in si oglejte iskalno vrstico LiveAgent, ki je enostavna za uporabo z več možnostmi prilagajanja.
Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Uporabniku prijazna nadzorna plošča

Učinkovita baza znanja pomeni pomoč svojim strankam z ustrezno vsebino. Vendar pa ne smete pozabiti tudi na svoje zaposlene. Druga ključna lastnost je uporabniku prijazna nadzorna plošča v orodju za upravljanje znanja, ki je lahko pogosto spregledana. Vmesnik LiveAgent omogoča vašim agentom ustvarjanje novih člankov z malo ali nič časa za usposabljanje. Ste pripravljeni preizkusiti? Preizkusite brezplačno predstavitev in se prepričajte sami.

Kategorije

Bistvo ustvarjanja programske rešitve spletne baze znanja je v tem, da je po njej enostavno iskati. Vendar, več vsebine kot ustvari vaše podjetje, bolj lahko postane kaotično. Posledično vam LiveAgent omogoča, da ustvarite kategorije, tako da se vaše stranke in se ne boste izgubili v vsebini.
Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Priloge

Oddelki za pomoč strankam morajo pogosto deliti datotečne priloge s strankami, kot so PDF-ji ali video vadnice. Zato je koristno imeti programsko opremo za upravljanje znanja, ki omogoča takšno funkcionalnost – tako da vam ni več treba iti skozi težave s pošiljanjem Googlovega dokumenta prek google diska stranki. Namesto tega lahko preprosto ustvarite ustrezen članek, ki vključuje tudi prilogo datoteke.

Baza več znanj

Baza več znanj je zelo priročna, če vaše podjetje prodaja več izdelkov, blagovnih znamk ali ponuja več neodvisnih storitev. En sam račun LiveAgent vam omogoča ustvarjanje neomejenih baz znanja, pri čemer ima vsaka od njih svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino. Svojim strankam zagotovite znanje, ki ga želijo, z osupljivimi vodniki.
Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Zmogljiv urejevalnik WYSIWYG

Ustvarjanje baze znanja ne sme biti težko. Vse, kar morate storiti, je ustvariti posebne kategorije za lažje krmarjenje po bazi znanja. Nato te kategorije izpolnite z vgrajenim urejevalnikom WYSIWYG. Vsebino oblikujte z želenimi naslovi, barvami, slogi in slikami, da ustvarite boljšo strukturo svojih člankov. Biti dosegljiv in dostopen ni nujno težko.

Programska oprema za solidno bazo znanja

Znanje pomeni moč. Vendar če ga želite podati svojim strankam ne potrebujete celega premoženja. Naše cene so zasnovane s tem v mislih, zato je sistem baze znanja del našega najcenejšega načrta.
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

Druge osnovne funkcije programa LiveAgent

Portal baze znanja je le vrh ledene gore. Izkoristite svoj polni potencial z večkanalno programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent.

Email zahtevki

Z LiveAgentom bodo vaša e -poštna sporočila, klepeti, klici in omembe v družabnih medijih končali v enem univerzalni mapi. Preberite več …
LiveAgent real-time live chat
Podpora v klepetu v živo je ključna sestavina uspešne strategije pridobivanja strank katerega koli podjetja. Preberite več…
LiveAgent - voice and video calls
Zgradite navidezni klicni center kot del rešitve za večkanalno pomoč. LiveAgent centralizira telefonske klice z vašega spletnega mesta ali stacionarnega telefona na eno mesto. Preberite več…
LiveAgent - all social media channels under one roof
Vključite svoje profile v družabnih medijih v LiveAgent in odgovarjajte na komentarje, zasebna sporočila ali tvite neposredno iz svojega računa. Preberite več…

Več kot 30.000 podjetij ne more biti v zmoti

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank, če želite izvedeti, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča srečo vaših poslovnih partnerjev.

Zakaj sistem baze znanja?

70% strank raje poišče odgovore, preden se obrne na službo za pomoč uporabnikom. Nastavite bazo znanja z le nekaj kliki, ustvarite kategorije in članke ter jih prilagodite oblikovanju vašega podjetja brez kodiranja z le nekaj kliki.
Business bag - icon

Poslovne prednosti

Bodite v pomoč tudi brez povezave Brezhibna storitev in skrb za stranke Notranje znanje v podjetju
ticketing software powerful collaboration - icon

Ugodnosti za stranke

Na voljo 24/7/365 Sposobnost, da sami dobijo odgovore Najhitrejša podpora strankam
Person speaking multiple languages

Večjezična podpora

Če vaše podjetje deluje mednarodno, je lahko težko zagotoviti podporo brez najema dodatnih agentov za podporo strankam. Rešitev baze znanja LiveAgent je odličen način za ponujanje samopostrežne možnosti 24/7 v več državah. Vse, kar mora vaše podjetje narediti, je ustvariti bistvene članke in jih zagotoviti v jezikih, ki zahtevajo vašo pomoč strankam. Ta rešitev lahko izboljša uporabniško izkušnjo in s tem zadovoljstvo strank. Glede na velikost vašega podjetja lahko ustvarite kategorijo za vsak jezik ali če želite razviti obsežno vsebino, predlagamo, da ustvarite več baz znanja. Poleg tega lahko to taktiko uporabite v svoji interni bazi znanja podjetja. Tako lahko, če imate multinacionalno podjetje, zagotovite, da bodo vaši zaposleni na tekočem z novicami podjetja, posodobitvami izdelkov/storitev itd.

Zakaj podjetja potrebujejo rešitev baze znanja?

Najbolje poznate svoje stranke. Dajte jim potrebne informacije in se osredotočite na njihovo zadovoljstvo.
Clock icon

Nestrpni kupci, ki iščejo pomoč

Dobro napisani članki iz zbirke znanja nudijo najhitrejšo pomoč vašim strankam. Z urednikom WYSIWYG sestavite, oblikujte in uredite vse članke v bazi znanja.

Izgubljene in zmedene stranke

Izgubljene stranke se lahko zrušijo. Da bi to preprečili, ustvarite pogosta vprašanja (pogosto zastavljena vprašanja) in tehnične priročnike za izdelke kot del svojega portala za podporo.

Preobremenjena podpora strankam

Ali želite nuditi zvezdne storitve za stranke z omejenimi viri? Zmanjšajte obremenitev dohodnih e -poštnih sporočil in klepetov z ustvarjanjem baze znanja.

Kaj je programska oprema baze znanja?

Programska oprema za bazo znanja ali pogosto imenovana programska oprema za dokumentacijo za podporo zajema, shranjuje in deli vse vaše pomembne podatke na enem mestu, do katerega lahko stranke enostavno dostopajo. Ta spletna baza samopostrežnih storitev nudi najhitrejšo in najprimernejšo pomoč vsem, ki iščejo informacije o vaših izdelkih. Ker podpira vaše stranke, tudi če vaši agenti niso na spletu, lahko dobro organizirana baza znanja vašemu podjetju prihrani tone ali vire.
LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Kako izbrati pravo orodje za bazo znanja

Možnosti prilagajanja, možnost ustvarjanja organiziranih struktur in enostavno dodajanje novih vsebin so le nekatere od glavnih sestavin, ki jih podjetja upoštevajo pri izbiri pravega sistema baze znanja. Dobro izbrana programska oprema za upravljanje znanja se mora brezhibno vključiti v druge kanale za podporo strankam in strankam zagotoviti nemoteno izkušnjo. Programska oprema baze znanja podjetja LiveAgent je del portala za stranke, ki je del večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom.

Pridružite se klubu uspešnih podjetij

Pridružite se tisočem podjetij, ki se zanašajo na LiveAgent, da svoje znanje delijo s svojimi strankami.
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
winners illustration

Vsi podporni kanali pod eno streho

Programska oprema baze znanja LiveAgent se povezuje z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj so orodja baze znanja?

Orodja v bazi znanja so orodja, ki strankam omogočajo, da poiščejo odgovore na svoja vprašanja, ne da bi se morali obrniti na skupino za podporo strankam. Baze znanja najdete na spletnem mestu podjetja v obliki pogostih vprašanj, forumov ali navodil.

Kaj je upravljanje, ki temelji na znanju?

Upravljanje baze znanja je programska oprema za upravljanje baz podatkov in podporo vašim uporabnikom. Baze znanja ponujajo članke z navodili, pogosta vprašanja in forume.

Kako zgraditi bazo znanja?

Prvi korak pri izgradnji baze znanja je odločitev, katere informacije želite v njej. Nato se odločite za njegovo strukturo in začnite pisati svoje prve članke. Dodajte slike, kot so posnetki zaslona ali video vaje, da bo vaša vsebina prijaznejša do uporabnika. Dodajte pogosta vprašanja in forume. Objavite svojo bazo znanja in prejemajte povratne informacije in predloge od svojih uporabnikov, da vidite, kaj je še treba dodati.

Kaj je programska oprema baze znanja?

Programska oprema baze znanja je del kompleksne rešitve za pomoč uporabnikom. To je oblika samopostrežbe za obiskovalce/stranke vašega spletnega mesta. Poleg tega lahko vaše podjetje ustvari članke, forume in deske za predloge za izboljšanje CX do največjega potenciala.

Kako ustvarite bazo znanja v LiveAgentu?

Vsak račun ima brezplačen portal za stranke/primer baze znanja, ki ga lahko popolnoma prilagodite glede na vaše želje. Za prilagoditev pojdite na Portal strank> Splošno> Nastavitve.

Zakaj je baza znanja pomembna?

Baze znanja so pomembne, ker zmanjšujejo delovno obremenitev agentov za pomoč strankam in strankam prihranijo čas. Namesto da se obrnejo na podjetja in čakajo na odgovor, lahko stranke takoj poiščejo odgovor, ki ga potrebujejo na spletu, ne da bi se morali obrniti na koga.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Povezani članki zProgramska oprema baze znanja
"LiveAgent ponuja učinkovito aplikacijo za klepet v živo za iOS, ki omogoča enostavno podporo strankam na poti, kar povečuje produktivnost in zadovoljstvo strank."

Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS

"LiveAgent ponuja učinkovito aplikacijo za klepet v živo za iOS, ki omogoča enostavno podporo strankam na poti, kar povečuje produktivnost in zadovoljstvo strank."

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Predstavitev klepeta v živo LiveAgent

Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.

Klep v živo je ključen za podjetja, željna izboljšanja sodelovanja strank. Spletni seminarji LiveAgent ponujajo obsežno razlago in navodila za optimalno uporabo klepeta v živo.

LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet

Klep v živo je ključen za podjetja, željna izboljšanja sodelovanja strank. Spletni seminarji LiveAgent ponujajo obsežno razlago in navodila za optimalno uporabo klepeta v živo.

Poenostavite in izboljšajte komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Zagotavlja prilagojeno pomoč, hitrejše reševanje težav in izboljšanje izkušnje strank. IVR omogoča avtomatizirano interakcijo s strankami. Preizkusite brezplačno!

LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom

Poenostavite in izboljšajte komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Zagotavlja prilagojeno pomoč, hitrejše reševanje težav in izboljšanje izkušnje strank. IVR omogoča avtomatizirano interakcijo s strankami. Preizkusite brezplačno!

LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki nudi interaktivne spletne seminarje za razumevanje funkcij in zmožnosti programske opreme.

LiveAgent Webinar 2: E-pošta, avtomatizacija, SLA

LiveAgent je celovita rešitev za podporo strankam, ki pomaga upravljati poizvedbe strank. Poglobite se v funkcije skozi spletni seminar.

LiveAgent je vse-v-enem rešitev za podporo strankam, ki omogoča učinkovito upravljanje operacij podpore strankam in izboljšanje zadovoljstva strank. Spletni seminarji pa omogočajo pridobivanje znanja iz prve roke.

Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled

Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico