Znanje je moč. Omogočite svojim strankam, da si pomagajo in olajšajo dnevno rutino vaših agentov, tako da ustvarite pametno in prilagodljivo bazo znanja.
LiveAgent je najbolj pregledana in najbolj ocenjena programska oprema za pomoč malim in srednjim podjetjem leta 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Baza znanja je en sam vir institucionalnega znanja, ki ga vaše podjetje zagotavlja strankam 24 ur na dan, 7 dni v tednu, ne da bi zahtevalo interakcijo s strankami. V bistvu je imenik, poln vsebine, ki lahko vašim strankam pomaga odpraviti težave ali poiskati informacije/rešitve, ki jih iščejo.
Dandanes je zelo priljubljeno orodje za odgovarjanje na pogosta vprašanja, tako da strankam ni treba kontaktirati agentov in po nepotrebnem čakati v vrsti. Namesto tega lahko agenti preprosto odgovorijo na ponavljajoča se vprašanja tako, da ustvarijo članke za stranke.
Baza znanja LiveAgent je del samopostrežnega portala. Tako ne boste le ustvarili člankov iz baze znanja, temveč lahko ustvarite tudi forume in svojim strankam omogočite, da spremljajo statuse svojih poizvedb in zgodovino.
Izpolnite svojo bazo znanja s forumi, polji za povratne informacije strank in izkoristite neomejeno zgodovino zahtevkov.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Platforma baze znanja lahko igra ključno vlogo pri vaši splošni podpori strankam.
Članki iz zbirke znanja so odličen način, da svojim strankam zagotovite samopostrežno storitev 24 ur na dan. Toda kaj, če želite ponuditi enako možnost za svojo interno ekipo? LiveAgent vas pokrije.
Funkcija interne baze znanja LiveAgent vam omogoča prilagajanje spletne knjižnice, ki vsebuje informacije o postopku vkrcanja, znanju podjetja, dogodkih, nagradah, novih promocijah itd.
Interna baza znanja deluje na enak način kot tista za vaše stranke. Tako lahko lepo kategorizirate teme in imate iskalno polje, tako da si lahko vaši zaposleni takoj ogledajo ustrezno vsebino.
Z internim orodjem za bazo znanja ne izboljšate le produktivnosti in delovnih tokov vaših zaposlenih, temveč tudi vaši skupini za pomoč strankam omogočate brez odlašanja strokovno pomoč.
LiveAgentov forum je močno orodje za izmenjavo znanja med strankami. To je odličen kraj za stranke, da sodelujejo in si medsebojno pomagajo pri odpravljanju težav in pridobijo takojšnje odgovore.
Poleg tega lahko podjetja ustvarijo tudi interne forume, ki bistveno izboljšajo timsko sodelovanje. Interni forum je lahko na primer odličen medij za razpravo o rešitvah in predlogih s kolegi. Poleg tega si lahko zaposleni ogledajo prejšnja vprašanja, na katera so kolegi morda že odgovorili.
Povratne informacije so bistven in neizogiben del vsakega posla. Tudi če je ne želite, je še vedno tam. Vaše podjetje mora vedno gledati na povratne informacije uporabnikov kot na orodje za izboljšanje storitev/izdelkov in rast. Poleg tega svojim strankam omogočite, da posredujejo povratne informacije in predloge, da se počutijo slišane, kar na koncu izboljša zvestobo strank.
LiveAgent ponuja zelo prilagodljiv in enostaven za uporabo gumb za povratne informacije, še eno zmogljivo funkcijo, ki obiskovalce pozove, da podajo povratne informacije/predloge. Na ta način vaše podjetje dokazuje, da je odprto za povratne informacije strank in si bo prizadevalo zadovoljiti potrebe strank.
Nujno je, da imate zmogljivo vrstico iskalnika, da lahko vaše stranke hitro in enostavno najdejo informacije. Organiziranje vsebine vaše baze znanja po kategorijah je odličen način za enostavno iskanje, vendar si večina strank ne bo vzela časa za to samo, da bi našla ustrezen članek.
Poleg tega se je treba spomniti, da kakovostni članki iz baze znanja niso dovolj. Če obiskovalci ne najdejo ustrezne vsebine, bodo verjetno po nepotrebnem stopili v stik s predstavniki vaših strank. Zato ne podcenjujte funkcionalnosti kakovostnega iskanja v bazi znanja in si oglejte iskalno vrstico LiveAgent, ki je enostavna za uporabo z več možnostmi prilagajanja.
Učinkovita baza znanja pomeni pomoč svojim strankam z ustrezno vsebino. Vendar pa ne smete pozabiti tudi na svoje zaposlene. Druga ključna lastnost je uporabniku prijazna nadzorna plošča v orodju za upravljanje znanja, ki je lahko pogosto spregledana.
Vmesnik LiveAgent omogoča vašim agentom ustvarjanje novih člankov z malo ali nič časa za usposabljanje. Ste pripravljeni preizkusiti? Preizkusite brezplačno predstavitev in se prepričajte sami.
Bistvo ustvarjanja programske rešitve spletne baze znanja je v tem, da je po njej enostavno iskati. Vendar, več vsebine kot ustvari vaše podjetje, bolj lahko postane kaotično. Posledično vam LiveAgent omogoča, da ustvarite kategorije, tako da se vaše stranke in se ne boste izgubili v vsebini.
Oddelki za pomoč strankam morajo pogosto deliti datotečne priloge s strankami, kot so PDF-ji ali video vadnice. Zato je koristno imeti programsko opremo za upravljanje znanja, ki omogoča takšno funkcionalnost – tako da vam ni več treba iti skozi težave s pošiljanjem Googlovega dokumenta prek google diska stranki. Namesto tega lahko preprosto ustvarite ustrezen članek, ki vključuje tudi prilogo datoteke.
Ustvarjanje baze znanja ne sme biti težko. Vse, kar morate storiti, je ustvariti posebne kategorije za lažje krmarjenje po bazi znanja. Nato te kategorije izpolnite z vgrajenim urejevalnikom WYSIWYG. Vsebino oblikujte z želenimi naslovi, barvami, slogi in slikami, da ustvarite boljšo strukturo svojih člankov. Biti dosegljiv in dostopen ni nujno težko.
Znanje pomeni moč. Vendar če ga želite podati svojim strankam ne potrebujete celega premoženja. Naše cene so zasnovane s tem v mislih, zato je sistem baze znanja del našega najcenejšega načrta.
Najbolj priljubljena
Z LiveAgentom bodo vaša e -poštna sporočila, klepeti, klici in omembe v družabnih medijih končali v enem univerzalni mapi. Preberite več …
Podpora v klepetu v živo je ključna sestavina uspešne strategije pridobivanja strank katerega koli podjetja. Preberite več…
Zgradite navidezni klicni center kot del rešitve za večkanalno pomoč. LiveAgent centralizira telefonske klice z vašega spletnega mesta ali stacionarnega telefona na eno mesto. Preberite več…
Vključite svoje profile v družabnih medijih v LiveAgent in odgovarjajte na komentarje, zasebna sporočila ali tvite neposredno iz svojega računa. Preberite več…
Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank, če želite izvedeti, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča srečo vaših poslovnih partnerjev.
Bodite v pomoč tudi brez povezave
Brezhibna storitev in skrb za stranke
Notranje znanje v podjetju
Na voljo 24/7/365
Sposobnost, da sami dobijo odgovore
Najhitrejša podpora strankam
Če vaše podjetje deluje mednarodno, je lahko težko zagotoviti podporo brez najema dodatnih agentov za podporo strankam. Rešitev baze znanja LiveAgent je odličen način za ponujanje samopostrežne možnosti 24/7 v več državah.
Vse, kar mora vaše podjetje narediti, je ustvariti bistvene članke in jih zagotoviti v jezikih, ki zahtevajo vašo pomoč strankam. Ta rešitev lahko izboljša uporabniško izkušnjo in s tem zadovoljstvo strank.
Glede na velikost vašega podjetja lahko ustvarite kategorijo za vsak jezik ali če želite razviti obsežno vsebino, predlagamo, da ustvarite več baz znanja. Poleg tega lahko to taktiko uporabite v svoji interni bazi znanja podjetja.
Tako lahko, če imate multinacionalno podjetje, zagotovite, da bodo vaši zaposleni na tekočem z novicami podjetja, posodobitvami izdelkov/storitev itd.
Programska oprema za bazo znanja ali pogosto imenovana programska oprema za dokumentacijo za podporo zajema, shranjuje in deli vse vaše pomembne podatke na enem mestu, do katerega lahko stranke enostavno dostopajo. Ta spletna baza samopostrežnih storitev nudi najhitrejšo in najprimernejšo pomoč vsem, ki iščejo informacije o vaših izdelkih.
Ker podpira vaše stranke, tudi če vaši agenti niso na spletu, lahko dobro organizirana baza znanja vašemu podjetju prihrani tone ali vire.
Možnosti prilagajanja, možnost ustvarjanja organiziranih struktur in enostavno dodajanje novih vsebin so le nekatere od glavnih sestavin, ki jih podjetja upoštevajo pri izbiri pravega sistema baze znanja. Dobro izbrana programska oprema za upravljanje znanja se mora brezhibno vključiti v druge kanale za podporo strankam in strankam zagotoviti nemoteno izkušnjo. Programska oprema baze znanja podjetja LiveAgent je del portala za stranke, ki je del večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom.
Pridružite se tisočem podjetij, ki se zanašajo na LiveAgent, da svoje znanje delijo s svojimi strankami.
Programska oprema baze znanja LiveAgent se povezuje z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.
Programska oprema za pomoč uporabnikom
Ohranjanje vse komunikacije na enem mestu s programsko opremo za pomoč uporabnikom pomaga agentom za pomoč strankam bolje razumeti težave in hitreje odgovoriti. Izboljšajte učinkovitost z večkanalno rešitvijo za upravljanje celotne komunikacije s strankami z enega mesta.
Kontaktni center proti klicnemu centru
Kontaktni centri omogočajo večkanalno komunikacijo s strankami, integracijo socialnih medijev in ustvarjanje celovitega profila strank. LiveAgent ponuja profesionalno programsko opremo za kontaktni center, ki združuje vse komunikacijske kanale. Možnosti vključujejo klepet v živo, glasovne in video klice ter avtomatizacijo dela. Za podjetja je kontaktni center boljša rešitev, saj omogoča dosledno izkušnjo storitev za stranke.
Programska oprema za podporo družbenih medijev brez stresa
LiveAgent omogoča podjetjem, da izboljšajo zadrževanje strank prek družbenih medijev. S tem povečajo angažiranost strank in zvestobo. LiveAgent je idealen za učinkovito upravljanje komunikacije s strankami prek različnih platform družbenih medijev.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.