Bodite zadovoljni s programsko opremo za upravljanje zadovoljstva strank
Programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank lahko pomaga podjetju ustvariti dolgoročne odnose s strankami, kar vodi k višjim prihodkom in prepoznavnosti blagovne znamke. Ankete CSAT so najboljši način merjenja zadovoljstva strank, vendar je pomembno, da so vprašanja usmerjena v poslovne potrebe. Zadovoljne stranke lahko postanejo zagovorniki blagovne znamke, kar je ključnega pomena za konkurenčno prednost podjetja.
Kako uporabljati spodbude za stranke
Tekst se osredotoča na različne vidike trženja, vključno z večkanalno podporo strankam, zbiranjem pričevanj strank, ustvarjanjem programa zvestobe strank ter vlogo rešitve LiveAgent pri izboljševanju učinkovitosti in rezultatov za podjetja. Text tudi spodbuja preizkušanje in implementacijo naučenega znanja za boljšo uporabniško izkušnjo.
Klepet v živo za ustanovljena podjetja in mala podjetja
Klepeta v živo prinašajo prednosti za mala podjetja, saj zmanjšujejo nezadovoljstvo strank in izboljšujejo učinkovitost podpore. Programska oprema za upravljanje izkušenj strank, kot so vstopnični sistem, klepet v živo in poročila o storitvah za stranke, lahko prav tako izboljša zadovoljstvo strank. Klepet v živo je lažja in hitrejša oblika komunikacije, ki ustvari bolj zadovoljno strankino izkušnjo ter omogoča prilagoditev spletne strani.
odpravimo slabe storitve s programsko opremo za pomoč uporabnikom
LiveAgentova programska oprema ponuja rešitve za upravljanje zadovoljstva in podpore strankam ter združuje vse kanale za komunikacijo v en predal. Brezplačna preskusna različica je na voljo za začetek gradnje odnosov s strankami. Poleg tega je na voljo seznam brezplačne programske opreme za podporo in upravljanje strank, ki pomaga organizirati podatke iz več kontaktnih točk in zagotavlja osebno izkušnjo za stranke. Pomoč uporabnikom je ključnega pomena za zadovoljstvo strank in tržni uspeh.
Brezplačna programska oprema za upravljanje strank
Upravljanje odnosov s strankami je ključno za uspešno poslovanje vsakega podjetja. Programska oprema za upravljanje strank omogoča organiziranje podatkov in analizo interakcij s strankami. Pridobivanje znanja o strankah je ključno za zagotavljanje personalizirane izkušnje. Izbor pravega sistema je pomemben, saj lahko pomeni razliko med rastjo in stagnacijo.
Vlaganje v programsko opremo klicnega centra
Ustvarjanje pozitivne izkušnje klicnega centra je ključno za ohranjanje strank in povečanje dobička. Angažirane stranke v povprečju kupijo 90 % pogosteje in porabijo 60 % več na transakcijo. Dobre uporabniške izkušnje vodijo v večjo porabo, medtem ko ima imajo promotorji večjo verjetnost, da bodo ponovno kupili in sprožili novo poslovanje. Le 5 % povečanje zadrževanja strank lahko poveča dobiček do 95 %. Vlaganje v programsko opremo klicnega centra lahko olajša in izboljša celotno izkušnjo strank.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih