Prava izbira za vsako poslovanje

Popolnoma nastavljiv & prilagodljiv vašim potrebam.

  • ✓ Ni pristojbin za vzpostavitev    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Ni zahtevane kreditne kartice    
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generira več prihodkov

Ustvari nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodek.

97%

Izzboljša zadovoljstvo

Razveseli vaše stranke s hitrim odzivom.

16×

Poveča vrednosti strank

Naredite več prodaje tako, da stranke ostanejo zveste vaši blagovni znamki.

Business background

Ena kompleksna rešitev za različne vrste podjetij

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki se prilagaja potrebam različnih poslovnih modelov. Odkrijte, kako lahko vašemu podjetju pomaga pri podpori strankam.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Odkrijte, kako LiveAgent spada v vašo nišo

 S pomočjo proaktivnih vabil za klepet v nekaj dosežite in prepričajte obiskovalce spletnega mesta, ki z zanimanjem brskajo po spletnih straneh.

Izvedite več

Omogočite enostaven dostop do pomembnih informacij s privlačnim samopostrežnim portalom, ki je napolnjen s pogostimi vprašanji in forumom skupnosti.

Izvedite več

Prilagodite prizadevanja za pomoč strankam in avtomatizirajte potek dela, dokler podpora strankam ne postane izjemna.

Izvedite več

Ustvarite zaupanje tako, da ponudite najvišje varnostne standarde, ko gre za zaščito podatkov vaše stranke.

Izvedite več

Storitev za stranke spremenite v svoje največje bogastvo z zagotavljanjem osebnih izkušenj, zaradi katerih vaše stranke želijo več.

Izvedite več

Prihranite čas in denar tako, da hkrati upravljate več pogovorov s strankami.

Izvedite več

Prihranite več z LiveAgentom

Oglejte si, zakaj podjetja izberejo LiveAgent

  • “Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert

  • “Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik

  • “Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron

  • “Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam

  • “Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad

  • “Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga

  • “Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal

  • “Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Rast z najboljšimi

Pridružite se vedno večjemu številu podjetij, ki se zanašajo na LiveAgent in prihajajo iz različnih poslovnih okolij. Spoznajte, kako izkoriščajo prednosti večkanalne komunikacijske platforme in kako jo lahko tudi vi izkoristite. LiveAgent lahko izpolnjuje zahteve številnih industrijskih področij. Spoznajte kako in si oglejte njegovo delovanje.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

“Pogosta

Kaj naredi služba za podporo uporabnikom?

Podpora v službi za pomoč uporabnikom nudi pomoč, običajno z uporabo programske opreme za pomoč strankam. Poleg tega programska oprema agentom omogoča reševanje vseh poizvedb iz ene platforme.

Zakaj je potrebno imeti službo za pomoč uporabnikom?

Dobra služba za pomoč strankam nudi potrebno pomoč in znanje za takojšnjo rešitev strankinih težav. Poleg tega uporablja ustrezna orodja za učinkovito upravljanje vseh zahtev.

Zakaj bi podjetja vlagala v programsko opremo službe za pomoč strankam?

Programska oprema službe za pomoč strankam povečuje zadovoljstvo strank, prihodek in zadržuje stranke v vseh tipih podjetij.

Related Articles to Poslovanje
Povečajte zadovoljstvo svojih strank z LiveAgentom in njegovim vgrajenim programskim orodjem za merjenje zadovoljstva strank Nicereply.

Bodite zadovoljni s programsko opremo za upravljanje zadovoljstva strank

Programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank lahko pomaga podjetju ustvariti dolgoročne odnose s strankami, kar vodi k višjim prihodkom in prepoznavnosti blagovne znamke. Ankete CSAT so najboljši način merjenja zadovoljstva strank, vendar je pomembno, da so vprašanja usmerjena v poslovne potrebe. Zadovoljne stranke lahko postanejo zagovorniki blagovne znamke, kar je ključnega pomena za konkurenčno prednost podjetja.

Bi radi spodbudili nakupe strank? Preberite o tem, kako uporabljati spodbude za stranke in izboljšati storitve za stranke z LiveAgentom.

Kako uporabljati spodbude za stranke

Tekst se osredotoča na različne vidike trženja, vključno z večkanalno podporo strankam, zbiranjem pričevanj strank, ustvarjanjem programa zvestobe strank ter vlogo rešitve LiveAgent pri izboljševanju učinkovitosti in rezultatov za podjetja. Text tudi spodbuja preizkušanje in implementacijo naučenega znanja za boljšo uporabniško izkušnjo.

Zmanjšajte stroške za pridobivanje novih strank in povečajte njihovo vrednost za podjetje s programsko opremo za klepet v živo

Klepet v živo za ustanovljena podjetja in mala podjetja

Klepeta v živo prinašajo prednosti za mala podjetja, saj zmanjšujejo nezadovoljstvo strank in izboljšujejo učinkovitost podpore. Programska oprema za upravljanje izkušenj strank, kot so vstopnični sistem, klepet v živo in poročila o storitvah za stranke, lahko prav tako izboljša zadovoljstvo strank. Klepet v živo je lažja in hitrejša oblika komunikacije, ki ustvari bolj zadovoljno strankino izkušnjo ter omogoča prilagoditev spletne strani.

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom. Preizkusite LiveAgent s 14-dnevno brezplačno celotno preskusno različico. Gradite odnose, povečajte zvestobo in prodajo.

odpravimo slabe storitve s programsko opremo za pomoč uporabnikom

LiveAgentova programska oprema ponuja rešitve za upravljanje zadovoljstva in podpore strankam ter združuje vse kanale za komunikacijo v en predal. Brezplačna preskusna različica je na voljo za začetek gradnje odnosov s strankami. Poleg tega je na voljo seznam brezplačne programske opreme za podporo in upravljanje strank, ki pomaga organizirati podatke iz več kontaktnih točk in zagotavlja osebno izkušnjo za stranke. Pomoč uporabnikom je ključnega pomena za zadovoljstvo strank in tržni uspeh.

Če želite, da vaše podjetje uspe, je bistvenega pomena, da uvedete zanesljivo brezplačno programsko opremo za upravljanje strank. Spoznajte prednosti in najboljše prakse.

Brezplačna programska oprema za upravljanje strank

Upravljanje odnosov s strankami je ključno za uspešno poslovanje vsakega podjetja. Programska oprema za upravljanje strank omogoča organiziranje podatkov in analizo interakcij s strankami. Pridobivanje znanja o strankah je ključno za zagotavljanje personalizirane izkušnje. Izbor pravega sistema je pomemben, saj lahko pomeni razliko med rastjo in stagnacijo.

Bi morali vlagati v programsko opremo klicnega centra? Oglejte si našo statistiko in odkrijte, zakaj je klicni center pomemben za vaše podjetje.

Vlaganje v programsko opremo klicnega centra

Ustvarjanje pozitivne izkušnje klicnega centra je ključno za ohranjanje strank in povečanje dobička. Angažirane stranke v povprečju kupijo 90 % pogosteje in porabijo 60 % več na transakcijo. Dobre uporabniške izkušnje vodijo v večjo porabo, medtem ko ima imajo promotorji večjo verjetnost, da bodo ponovno kupili in sprožili novo poslovanje. Le 5 % povečanje zadrževanja strank lahko poveča dobiček do 95 %. Vlaganje v programsko opremo klicnega centra lahko olajša in izboljša celotno izkušnjo strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico