Dobra izbira za poslovanje podjetij

Popolnoma nastavljiv& prilagodljiv vašim potrebam

  • ✓ Ni pristojbin za namestitev
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generirajte več dobička

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodek.

97%

Izboljšajte zadovoljstvo

Zadovoljite svoje stranke s hitrim odzivom.

16×

Povečajte vrednost strank

Naredite več prodaje in zagotovite zvestobo strank vaši blagovni znamki.

Business background

Programska oprema službe za pomoč strankam v podjetjih

Pridružite se široki paleti uspešnih podjetniških podjetij LiveAgent in se zanašajte na najbolj pregledano programsko opremo za pomoč uporabnikom za mala in srednja podjetja v letu 2020. Ostanite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgentom.

Person holding gift

Z lahkoto razširite svoje poslovanje

Zavedamo se, da je za izvajanje tako zapletene rešitve, kot je LiveAgent, v večini podjetij izpolnjevati posebne postopke in pravila. Z našo rešitvijo lahko dodajate in odstranjujete agente na podlagi zahtevane obremenitve pri podpori, sezonsko ali ob spremembah notranje strukture. Naj bodo vaši najboljši agenti nagrajeni ob pravem času, drugi pa naj počivajo, ko je manj prošenj.

Implementacija brez težav

LiveAgent deluje na ločeni nadzorni plošči in poenostavi podatke iz več virov poslovnega podjetja v en sam univerzalni nabiralnik. Ne glede na to, ali gre za spletno mesto, družbene medije, portal za stranke, e-pošto ali podporo za klicni center, LiveAgent naredi to enostavno implementirati vsak kanal v določen oddelek podjetja. Pomagate si lahko tudi z naprednimi funkcijami, kot so predstavljena sporočila za prihranek časa.

Izvedite več
Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Prilagodite svojo nadzorno ploščo

Podjetja v podjetju imajo navadno specifične zahteve glede funkcij in prilagajanja na podlagi svojih notranjih politik in procesov. Glede na to smo razvili programsko opremo za pomoč uporabnikom in ponujamo prilagodljivo rešitev, ki bo ustrezala vašemu poteku dela in ne obratno. Poleg tega velika podjetja pogosto pridobijo donosnost z LiveAgent s funkcijo vnosa v realnem času, ki jim omogoča hitrejšo pripravo odziva.

Proaktivna komunikacija po dostopni ceni

Poenostavite komunikacijo s funkcijo neposrednih sporočil, ki je programska oprema za klepet v živo. Opolnomočite svoje podporne agente, tako da lahko s proaktivnimi vabili na klepet dosežejo stranke z več napravami. Posli se ne sklepajo več le lokalno. Pojdite v svet, prilagodite svoje pripomočke in pozdravite mednarodne stranke v njihovem želenem jeziku.
Izvedite več
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve spremljane migracije iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Kako bo vaše podjetje uporabilo implementacijo LiveAgent?

Izboljšajte zadovoljstvo

Dajte strankam svobodo, da stopijo v stik z vami na poljubnem kanalu – ne glede na to, ali gre za klepet v živo, e-mail, telefon ali družabna omrežja.

Izboljšajte s podatki

Z analitiko lahko spremljate svojo uspešnost, prepoznavate ponavljajoče se težave in ustvarjate načrte za izboljšave, ki jih boste lahko uporabili.

Izboljšajte produktivnost

Zagotovite hitrejšo podporo strankam s klepetom v živo, interaktivno tehnologijo glasovnega odziva (IVR) in edinstvenimi CRM vpogledi.
Woman in front of the desk with several light bulbs

Učinkovita razporeditev virov

Pravilna razporeditev in upravljanje virov je ključnega pomena za splošno dobrobit vsakega podjetja. LiveAgent vam omogoča prilagodljivost dodajanja ali odstranjevanja agentov za podporo strankam glede na vaše potrebe, sezono ali časovno obdobje v letu. Nikoli ne obvezujte svojega podjetja s strogimi pravili. LiveAgent vam daje moč, da se odločite, kam boste vložili svoj čas in finance. Donosnost naložbe v službo za pomoč uporabnikom v podjetjih lahko hitro vidimo v obliki večjega zadovoljstva in zvestobe strank.

Napredne avtomatizirane funkcije

Ponavljajoče se naloge in dejavnosti hitro postanejo dolgočasne in zahtevajo veliko časa in virov. Vaši podporni agenti se morajo osredotočiti na medsebojno interakcijo med sodelavci in strankami in jim zagotoviti potrebno podporo. Ta majhna, a izjemno potrebna opravila je mogoče opraviti z zmogljivimi funkcijami avtomatizacije, kot so snemana sporočila, časovna pravila, vnaprej določeni odgovori ali celo SLA. Olajšajte si vsakdanje življenje s pravo službo za pomoč strankam v podjetju.
Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Brezhibno reševanje zahtev strank

Kupci pričakujejo, da se bodo njihovi problemi rešili takoj in brez kakršnih koli ovir, ne glede na platformo, s katero so vzpostavili stik s podjetji. Zagotavljanje brezhibnih izkušenj v vseh vaših digitalnih kanalih za stranke pozitivno vpliva na vašo blagovno znamko in poslovanje na splošno. Naj naša programska oprema za pomoč uporabnikom lepo združi vse kontaktne točke v eno univerzalno mapo »Prejeto« in se osredotoči na pomembne stvari. Začnite pogovor v klepetu v živo, nadaljujte po e-pošti in zaključite težavo s klicem, vse iz istega mesta.

Najboljša možnost na trgu

LiveAgentov brezplačni načrt ponuja brezplačno bazo znanja med drugimi funkcijami. S plačljivim paketom lahko dobite še več za razumno ceno.

9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

Prihranite več z LiveAgentom

Odkrijte, kako prihranite več financ z našim kalkulatorjem cen in izberite pravi sistem za pomoč uporabnikom za svojo ekipo za podporo strankam.

Povezani članki zPodjetja
Podpora

Podpora

The TEXT provides insights into the importance of digital marketing and its impact on businesses. It discusses various strategies and tools for effective marketing in the digital age. Overall, it emphasizes the need for businesses to adapt and leverage digital marketing for success.

Ali potrebujete konkretne odgovore na specifična vprašanja v zvezi z našo programsko opremo? Kontaktirajte nas in mi vam zagotovimo odgovor.

Želite ponudbo?

LiveAgent ponuja odlično programsko opremo za podporo strankam preko več kanalov, vključno s klepetom v živo, orodji za samopostrežno podporo in bazo znanja. Članek ponuja 15 nasvetov za izboljšanje službe za pomoč uporabnikom, kot so usposabljanje zaposlenih, izkoristitev analitike in redno izvajanje raziskav zadovoljstva strank. LiveAgent je edinstvena in dostopna programska oprema, ki združuje več komunikacijskih kanalov pod eno streho ter izboljšuje odzivni čas, zadovoljstvo in prodajo strank.

LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki se prilagaja potrebam različnih poslovnih modelov. Raziščite, kako LiveAgent ustreza vaši niši. Agencija Edu in nevladne organizacije se zanašajo na LiveAgent.

Prava izbira za vsako poslovanje

The text discusses various aspects of customer support and management, including the use of customer satisfaction surveys, incentives, and live chat for small businesses. It emphasizes the importance of building long-term relationships with customers and offers solutions, such as the LiveAgent software, to improve customer support and satisfaction. The text also encourages implementing learned knowledge for a better user experience and provides a list of free software for support and customer management.

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo za izjemno podporo. Povečajte prodajo z LiveAgentom že danes.

Ste zastali? Povečajte prodajo z LiveAgentom!

Podpora za klepet v živo je ključna za povečanje prodaje, saj pretvarja obiskovalce spletne strani v plačujoče stranke. LiveAgent ponuja več kot 180 naprednih funkcij, ki pomagajo zagotoviti najboljšo možno storitev za stranke.

Dobra programska oprema za storitve za stranke je postala nujna za sodobna podjetja, ki si prizadevajo zgraditi pozitivne odnose s strankami.

Kaj je storitev za stranke?

Programska oprema za pomoč strankam, kot je chatbot, je ključna za izboljšanje storitev in zbiranje informacij. Značilnosti kakovostne programske opreme vključujejo vpogled v stranke, avtomatizacijo procesov in snemanje klicev. 24/7 podpora in integracija s trženjsko-prodajnimi platformami sta prav tako pomembni. Inovativna programska oprema je nujna za gradnjo pozitivnih odnosov s strankami.

Spoznajte avtomatizacijo podpore in najboljše orodje za avtomatizacijo procesov podpore v vašem podjetju za učinkovite in uspešne storitve za stranke.

Avtomatizacija podpore

Avtomatizacija podpore strankam omogoča večje zadovoljstvo strank, izboljšano produktivnost zaposlenih in manjšo porabo denarja. Za vzpostavitev avtomatizacije potrebujete učinkovito orodje, kot je LiveAgent, ki ponuja različne funkcije za avtomatizacijo podpore. Pomembno je, da avtomatizacijo prilagodite potrebam in željam vašega podjetja.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x