Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dobra izbira za poslovanje podjetij

Popolnoma nastavljiv& prilagodljiv vašim potrebam

  • ✓ Ni pristojbin za namestitev    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Preklic kadarkoli
Uporabljajo
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Generirajte več dobička

Ustvarite nepozabne izkušnje strank, ki povečajo prihodek.

97%

Izboljšajte zadovoljstvo

Zadovoljite svoje stranke s hitrim odzivom.

16×

Povečajte vrednost strank

Naredite več prodaje in zagotovite zvestobo strank vaši blagovni znamki.

Business background

Programska oprema službe za pomoč strankam v podjetjih

Pridružite se širokemu spektru uspešnih podjetniških podjetij in se zanesite na LiveAgent, najbolje ocenjeno #1 v 2020 programsko opremo za pomoč malim in srednjim podjetjem. Bodite bližje svojim strankam in jim pomagajte hitreje z LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Person holding gift

Z lahkoto razširite svoje poslovanje

Zavedamo se, da je za izvajanje tako zapletene rešitve, kot je LiveAgent, v večini podjetij izpolnjevati posebne postopke in pravila. Z našo rešitvijo lahko dodajate in odstranjujete agente na podlagi zahtevane obremenitve pri podpori, sezonsko ali ob spremembah notranje strukture. Naj bodo vaši najboljši agenti nagrajeni ob pravem času, drugi pa naj počivajo, ko je manj prošenj.

Implementacija brez težav

LiveAgent deluje na ločeni nadzorni plošči in usmerja podatke iz več virov v podjetjih v en univerzalni nabiralnik. Ne glede na to, ali gre za podporo s spletnim mestom, družabnim medijem, portalom za stranke, e-mailom ali klicnim centrom, LiveAgent olajša uvedbo vsakega kanala v določen oddelek podjetja. Prihraniti čas vam pomagajo tudi napredne funkcije, kot so posneta sporočila.

Implementation without issues
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Prilagodite svojo nadzorno ploščo

Podjetja v podjetju imajo navadno specifične zahteve glede funkcij in prilagajanja na podlagi svojih notranjih politik in procesov. Glede na to smo razvili programsko opremo za pomoč uporabnikom in ponujamo prilagodljivo rešitev, ki bo ustrezala vašemu poteku dela in ne obratno. Poleg tega velika podjetja pogosto pridobijo donosnost z LiveAgent s funkcijo vnosa v realnem času, ki jim omogoča hitrejšo pripravo odziva.

Proaktivna komunikacija po dostopni ceni

Poenostavite komunikacijo s funkcijo neposrednih sporočil, ki je programska oprema za klepet v živo. Opolnomočite svoje podporne agente, tako da lahko s proaktivnimi vabili na klepet dosežejo stranke z več napravami. Posli se ne sklepajo več le lokalno. Pojdite v svet, prilagodite svoje pripomočke in pozdravite mednarodne stranke v njihovem želenem jeziku.

Live chat as a part of the help desk software

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

Ponujamo storitve spremljane migracije iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

badges

Kako bo vaše podjetje uporabilo implementacijo LiveAgent?

euro

Izboljšajte zadovoljstvo

Dajte strankam svobodo, da stopijo v stik z vami na poljubnem kanalu – ne glede na to, ali gre za klepet v živo, e-mail, telefon ali družabna omrežja.

increase

Izboljšajte s podatki

Z analitiko lahko spremljate svojo uspešnost, prepoznavate ponavljajoče se težave in ustvarjate načrte za izboljšave, ki jih boste lahko uporabili.

icon lightbulb

Izboljšajte produktivnost

Zagotovite hitrejšo podporo strankam s klepetom v živo, interaktivno tehnologijo glasovnega odziva (IVR) in edinstvenimi CRM vpogledi.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Učinkovita razporeditev virov

Pravilna razporeditev in upravljanje virov je ključnega pomena za splošno dobrobit vsakega podjetja. LiveAgent vam omogoča prilagodljivost dodajanja ali odstranjevanja agentov za podporo strankam glede na vaše potrebe, sezono ali časovno obdobje v letu. Nikoli ne obvezujte svojega podjetja s strogimi pravili. LiveAgent vam daje moč, da se odločite, kam boste vložili svoj čas in finance. Donosnost naložbe v službo za pomoč uporabnikom v podjetjih lahko hitro vidimo v obliki večjega zadovoljstva in zvestobe strank.

Napredne avtomatizirane funkcije

Ponavljajoče se naloge in dejavnosti hitro postanejo dolgočasne in zahtevajo veliko časa in virov. Vaši podporni agenti se morajo osredotočiti na medsebojno interakcijo med sodelavci in strankami in jim zagotoviti potrebno podporo. Ta majhna, a izjemno potrebna opravila je mogoče opraviti z zmogljivimi funkcijami avtomatizacije, kot so snemana sporočila, časovna pravila, vnaprej določeni odgovori ali celo SLA. Olajšajte si vsakdanje življenje s pravo službo za pomoč strankam v podjetju.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Brezhibno reševanje zahtev strank

Kupci pričakujejo, da se bodo njihovi problemi rešili takoj in brez kakršnih koli ovir, ne glede na platformo, s katero so vzpostavili stik s podjetji. Zagotavljanje brezhibnih izkušenj v vseh vaših digitalnih kanalih za stranke pozitivno vpliva na vašo blagovno znamko in poslovanje na splošno. Naj naša programska oprema za pomoč uporabnikom lepo združi vse kontaktne točke v eno univerzalno mapo »Prejeto« in se osredotoči na pomembne stvari. Začnite pogovor v klepetu v živo, nadaljujte po e-pošti in zaključite težavo s klicem, vse iz istega mesta.

Najboljša možnost na trgu

LiveAgent poleg drugih funkcij ponuja brezplačen paket ponuja brezplačno bazo znanja. S plačanim paketom lahko za primerno ceno dobite še več

Package Name

Zahtevki+klepet

Za mala in velika podjetja, profesionalni marketing in velike agencija

$29 /mes
Package Name

Vse vključeno

Za velika podjetja in mednarodne korporacije

$39 /mes

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kaj je služba podjetja za pomoč strankam?

Služba podjetja za pomoč strankam je pomoč, ki jo korporacija nudi svojim strankam. Zahteve strank se običajno upravljajo s pomočjo programske opreme za pomoč strankam, ki zbere vso komunikacijo v eno samo platformo. Kot rezultat, lahko družba učinkovito in uspešno upravlja vsa vprašanja strank.

Kako deluje programska oprema službe za pomoč strankam?

Programska oprema službe za pomoč strankam samodejno zbere vso komunikacijo s strankami v en vmesnik. Na primer, e-mail, klepeti v živo, poizvedbe na družabnih omrežjih, klici in še več. Poleg tega lahko programska oprema avtomatizira številne naloge za ustvarjanje učinkovitega poteka dela agenta. Najbolj opazne funkcije so SLA, avtomatizirana distribucija zahtevkov, portal strank in pripravljeni odzivi.

Kakšne so prednosti službe za pomoč strankam?

Koristi službe za pomoč uporabnikom so večji prihodek, zadovoljstvo strank, zadrževanje strank, učinkovit potek dela agenta, zmanjšani stroški in krajši odzivni čas.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico