Podkrepite stranke s takojšnjimi odgovori

Z lahkoto ustvarite osupljiva skladišča znanja in pogosta vprašanja.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base background
Knowledge base software animation

Programska oprema iz baze znanja za boljšo samopomoč

Zagotovite najboljšo uporabniško izkušnjo z našim samopostrežnim portalom za stranke. Izboljšajte dnevno rutino svojih agentov podpore strankam in zagotovite izjemno uporabniško izkušnjo z možnostmi samopostrežne podpore. Izkoristite orodja baze znanja LiveAgent in zagotovite ustrezne članke, navodila in druge uporabne informacije za vsako posamezno stranko. Preizkusite našo platformo baze znanja še danes in si oglejte, kako vam lahko pomaga izboljšati podporo strankam.

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Prikrita sporočila

Baza znanja je platforma, kjer lahko agenti za podporo strankam delijo članke s strankami. Platforma služi kot enoten vir institucionalnega znanja, do katerega je mogoče preprosto dostopati. Baza znanja je del samopostrežnega portala za stranke. Vaše stranke lahko brskajo po vaši bazi znanja in vsebini samopostrežnega portala, da poiščejo nasvete na forumih ali delijo znanje z drugimi strankami.

Message sneak-peeks

Baza znanja /
Predstavitev portala za stranke

00:00/05:06

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Programska oprema baze znanja

Baza znanja je običajno opremljena z intuitivnim vmesnikom, urejevalnikom obogatenega besedila in drugimi bistvenimi funkcijami, ki lahko agentom pomagajo pri pripravi vsebine za svoje stranke. Funkcije pametne baze znanja vključujejo podporo za več jezikov, zmogljiv iskalnik, teme po meri, diskusijske table in več bistvenih funkcij.

  • Preprosto dostopni članki zbirke znanja za vse stranke
  • Zanesljivo upravljanje znanja v eni rešitvi za podporo strankam

Knowledge base management

Izboljšajte svoje upravljanje znanja in zagotovite ustrezne odgovore vsem, ki iščejo odlične storitve za stranke.

Lets talk

Upravljanje znanja za podporne ekipe

Naša intuitivna programska oprema za zbirko znanja vam lahko pomaga upravljati znanje podjetja in ga naredi dostopnega za vsako stranko. Rešite težave strank in vstopnice za podporo strankam z deljenjem znanja in se osredotočite na bolj pereča vprašanja.

Samo nekaj tega, kar lahko uporabljajo vaši agenti:

  • Z našim urejevalnikom WYSIWYG napišite in strankam zagotovite izdelane članke
  • Zunanje in notranje baze znanja za izmenjavo znanja
  • Prilagodljive teme in čudovit vmesnik za vaše središče znanja

Spletna baza znanja kot del portala za stranke​

Zagotovite preproste odgovore na vprašanja in skrajšajte svoj odzivni čas. Naše orodje vključuje več vrst baz znanja,
funkcije iskanja in orodja za timsko sodelovanje.

Upravljanje vsebin

Naš urejevalnik What-you-see-is-what-you-dobiš (WYSIWYG) vam lahko pomaga pri ustvarjanju člankov, vodnikov, navodil in informacijskih segmentov, ki vam bodo pomagali razširiti svoje središče znanja. Z našim čudovitim urejevalnikom je izmenjava znanja preprosta. Oblikujte svoja besedila, dodajte slike ali izkoristite druge napredne funkcije, ki so vam na voljo. Deluje tudi kot urejevalnik oznak, tako da lahko uporabite tudi HTML ali CSS za ustvarjanje dizajnov po meri.

  • Napišite svojo učno vsebino z našim urejevalnikom WYSIWYG
  • Izkoristite HTML ali CSS za izboljšanje svojih člankov
Content management

Sledenje obiskovalcem

Forum LiveAgent je sestavni del vaše platforme baze znanja. Vsaka stranka ali član skupine za podporo strankam lahko sodeluje v pogovoru na forumu. Skupaj z njimi je mogoče odpravljati težave, dajati predloge in iskati rešitve za težave. Izkoristite lahko tudi interne forume in sodelujete pri vprašanjih notranje baze znanja z eno rešitvijo baze znanja.

  • Gradite odnose s strankami prek foruma za podporo
  • Sodelovanje s sodelavci in strankami na enem mestu

Srečnejše stranke

Zbiranje povratnih informacij in branje predlogov strank izboljša tako vašo bazo znanja kot vaše podjetje. Če preberete predloge in odgovorite nanje, vam lahko pomaga izboljšati učno vsebino in vzpostaviti boljše odnose s strankami. Ponudite svojim strankam možnost, da predlagajo spremembe ali vam dajo nove ideje za izboljšave. Dodajte in prilagodite gumb za povratne informacije po svojih željah.

  • Zberite povratne informacije in predloge z enim gumbom
  • Izboljšajte odnose s poslušanjem predlogov strank
Happier customers

Napredno iskanje

Vaše stranke lahko uporabljajo iskalno polje, ki jim pomaga hitro najti odgovore ali določene teme v vaši bazi znanja. Z našo zmogljivo vrstico iskalnika je naša programska oprema za upravljanje znanja enostavna za uporabo, še posebej, če je vsebine veliko. S ponudbo enostavne funkcije iskanja lahko strankam pomagate pri iskanju strokovnih člankov in zmanjšate število zahtevkov za podporo za pogoste težave.

  • Pripomoček za napredno iskanje, ki strankam pomaga najti odgovore
  • Hitrejša rešitev težav in zadovoljnejše stranke

Intuitiven vmesnik

Uporabniku prijazna nadzorna plošča

Imeti učinkovito bazo znanja pomeni pomagati svojim strankam z ustrezno vsebino. Ne smete pa pozabiti tudi na zaposlene. Uporabniku prijazna nadzorna plošča v orodju za upravljanje znanja je še ena ključna lastnost, ki je morda pogosto spregledana. Vmesnik LiveAgent omogoča vašim agentom ustvarjanje novih člankov z malo ali nič časa za usposabljanje. Ste pripravljeni preizkusiti? Preizkusite brezplačno predstavitev in se prepričajte sami.

  • Zberite povratne informacije in predloge z enim gumbom
  • Izboljšajte odnose s poslušanjem predlogov strank
Intuitive interface

Enostavno organiziranje

Kategorije

Bistvo ustvarjanja programske rešitve za spletno bazo znanja je, da je po njej mogoče enostavno iskati. Vendar pa več vsebine kot ustvari vaše podjetje, bolj lahko postane kaotično. Posledično vam LiveAgent omogoča ustvarjanje kategorij za vaše stranke in ne boste se izgubili v vsebini. Ustvarite različne kategorije za najpogostejše teme, na katere je treba odgovoriti, in razdelite učno vsebino, kot se vam zdi primerno.

  • Izboljšajte izmenjavo znanja s kategorijami
  • Naj bo vaše članke enostavno najti glede na ustrezne teme

Svetovni doseg

Rešitev baze znanja LiveAgent je odličen način za ponujanje samopostrežne možnosti 24/7 v več državah. Vaše podjetje mora ustvariti le bistvene članke in jih zagotoviti v jezikih, ki jih potrebujejo vaše stranke. Ta rešitev lahko izboljša uporabniško izkušnjo in s tem zadovoljstvo strank. Ustvarite kategorijo za vsak jezik, da posodobite vsebino svoje baze znanja za nove ciljne skupine.

  • Ustvarite vsebino baze znanja za več jezikov
  • Dosezite več ciljnih skupin s svojimi javnimi bazami znanja
Worldwide reach

Baza več znanja

Baza več znanj je zelo priročna, če vaše podjetje prodaja več izdelkov, blagovnih znamk ali ponuja več neodvisnih storitev. En sam račun LiveAgent vam daje priložnost, da ustvarite neomejene baze znanja, pri čemer ima vsaka svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino. Svojim strankam zagotovite želeno znanje z osupljivimi vodniki.

  • Upravljajte več zunanjih baz znanja
  • Ustvarite več zasebnih baz znanja za agente

Uporabniški priročniki

Članki

Pišite izčrpne članke, polne koristnih informacij, organizirajte jih in jih enostavno najdite. Članke je enostavno napisati z LiveAgentovim urejevalnikom WYSIWYG. Širite znanje in pustite svojim strankam, da same najdejo rešitve. Želite izobraziti svoje člane ekipe za podporo strankam? Članki interne zbirke znanja lahko služijo kot izobraževalno gradivo in lahko pomagajo vašim agentom pri hitrejšem reševanju težav.

  • Pišite obsežne članke in vodnike za reševanje težav
  • Izobrazite svoje ekipe za podporo strankam in jih naredite strokovnjake
User manuals

Podpora za datoteke

Želite izboljšati svoje pisno znanje s prilogami? Dodajte slike, posnetke zaslona, fotografije, zvočne datoteke, kot so posnetki, ali celo video datoteke in vdelajte videoposnetke iz storitev, kot je YouTube. Priloge lahko olajšajo razumevanje in branje vaših člankov ali pa jih naredijo bolj zabavne. Svojim vodnikom dodajte video vadnice ali predstavitve ali prikažite navodila po korakih s posnetki zaslona izdelkov.

  • V članke dodajte vse pomembne vrste prilog.
  • Izboljšajte svoje članke s slikami, videoposnetki ali glasovnimi posnetki
Medal

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli

Nemoteni poslovni procesi
s platformo baze znanja

Vi najbolje poznate svoje stranke. Dajte jim informacije, ki jih potrebujejo, in se osredotočite na njihovo zadovoljstvo.

Clock icon

Nestrpni kupci, ki iščejo pomoč

Dobro napisan članek o bazi znanja vašim strankam nudi najhitrejšo pomoč. Z urejevalnikom WYSIWYG pripravite, oblikujte in uredite vse članke v zbirki znanja.

Izgubljene in zmedene stranke

Izgubljene stranke lahko odpadejo. Če želite to preprečiti, ustvarite pogosta vprašanja (pogosta vprašanja) in tehnične vodnike za izdelke kot del svojega portala za podporo.

Preobremenjena podpora strankam

Ali želite z omejenimi sredstvi zagotoviti odlično storitev za stranke? Zmanjšajte obremenitev dohodne e-pošte in klepetov z ustvarjanjem baze znanja.

Izboljšajte s prilagodljivo programsko opremo za upravljanje znanja

Izboljšajte svoje poslovanje v vseh pomembnih vidikih in začnite izpolnjevati pričakovanja strank s pravo rešitvijo baze znanja

Pridobite prednost

Večina podjetij svoje ekipe za pomoč strankam osredotoča izključno na neposredno podporo. Napredujte s programsko opremo za upravljanje baze znanja in zagotovite prave vire za samopostrežne storitve strank.

  • Napredujte s fantastično podporo baze znanja
  • Izboljšajte svoje podjetje z boljšo storitvijo za stranke
Chart

1%

podjetij uporablja baze znanja

Ne varčujte s samopostrežbo in pridobite prednost pred konkurenco z bazo znanja za svojo bazo strank. Dajte svojim strankam zanesljivo možnost samopomoči

Izpolnite pričakovanja

Stranke pričakujejo ustrezne odgovore, ne da bi se jim bilo treba obrniti na skupino za podporo strankam. Naša funkcija iskanja vam lahko pomaga zagotoviti takojšnje odgovore in zmanjšati število poizvedb strank.

  • Povečajte zadovoljstvo strank z bazo znanja
  • Zagotovite takojšnje odgovore in zmanjšajte število vstopnic
Chart

66%

strank ima raje samopostrežno

Večina strank poskuša svoje težave rešiti sama, preden se obrnejo na podporo strankam. Izboljšajte njihovo zadovoljstvo z zagotavljanjem zmogljivih orodij za samopodporo.

Ustvarite zvestobo strank

Večina obiskovalcev baze znanja se zaradi številnih člankov v bazi znanja spremeni v plačljive stranke. Razširite svojo bazo strank z učinkovito programsko opremo za bazo znanja.

  • Pritegnite več strank z informativno vsebino
  • Povečajte donosnost naložbe in zaslužek
Chart

90%

strank prihaja iz baz znanja

Članki iz zbirke znanja vam lahko pomagajo pridobiti več strank in povečati njihovo ohranitev zahvaljujoč koristnim in strokovnim nasvetom

Prihranite več s storitvijo klepeta v živo

Izberite odlično programsko opremo z možnostjo klepeta za pravo ceno. Prihranite denar z našim kalkulatorjem cen in si zagotovite najboljšo
vrednost za funkcijo klepeta.

Izjave

Pridobite LiveAgent
in se pridružite 7000 zadovoljnim strankam

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Najboljša vrednost za vaš denar

Skrbno smo izbrali funkcije v naših cenovnih paketih, tako da lahko izberete najugodnejši paket z najboljšo vrednostjo. Plačajte samo za tisto, kar uporabljate, ne da bi pri tem presegli proračun.

14-dnevni preizkus
Kreditna kartica ni potrebna
in veliko več
$9 mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 contact form

Pogosto zastavljena vprašanja

Če imate vprašanja, imamo odgovore. Oglejte si najpogostejša vprašanja o kalkulatorju cen službe za pomoč uporabnikom.

Kaj so orodja baze znanja?

Orodja za baze znanja so orodja, ki vašim strankam omogočajo, da najdejo odgovore na njihova vprašanja, ne da bi se morali obrniti na skupino za podporo strankam. Baze znanja najdete na spletnem mestu podjetja v obliki pogostih vprašanj, foruma ali člankov z navodili .

Kaj je upravljanje baze znanja?

Upravljanje baze znanja je programska oprema, namenjena upravljanju baz podatkov in podpori vašim uporabnikom. Baze znanja nudijo članke z navodili, forume in pogosta vprašanja.

Kako zgraditi bazo znanja?

Gradnja baze znanja se začne z odločitvijo, katere informacije želite vključiti. Po tem se odločite za strukturo svojega prvega članka in ga začnite pisati. Naj bo vaša vsebina uporabniku prijazna, tako da dodate posnetke zaslona ali video vadnice. Vključite pogosta vprašanja in forume. Objavite svojo bazo znanja in prejmite povratne informacije ter predloge svojih uporabnikov, da vidite, kaj je še treba dodati.

Kaj je programska oprema baze znanja?

Programska oprema baze znanja je del kompleksne rešitve službe za pomoč uporabnikom. Je oblika samopostrežne storitve za obiskovalce/stranke vašega spletnega mesta. Poleg tega lahko vaše podjetje ustvari članke, forume in table s predlogi, da poveča CX.

Kako ustvarite platformo baze znanja v LiveAgentu?

Vsak račun je opremljen z brezplačnim primerom portala za stranke/baze znanja, ki ga lahko v celoti prilagodite svojim željam. Za prilagoditev se pomaknite na Portal za stranke>Splošno>Nastavitve.

Zakaj je baza znanja pomembna?

Baze znanja so pomembne, ker zmanjšajo delovno obremenitev agentov za pomoč strankam in strankam prihranijo čas. Namesto da bi se morale obrniti na podjetja in čakati na odgovor, lahko stranke takoj najdejo odgovor, ki ga potrebujejo, na spletu, ne da bi se morale obrniti kdorkoli.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Related Articles to Programska oprema baze znanja
Omogočite svojim strankam, da s samopostrežbo poiščejo odgovore, ki jih iščejo. S programsko opremo LiveAgent s pogostimi vprašanji lahko ustvarite osupljive portale za stranke.

Izkoristite programsko opremo s pogostimi vprašanji za optimizacijo samopostrežne izkušnje vaših strank

Močan sistem za zahtevke in klepet v realnem času sta ključna za upravljanje večkanalne komunikacije s strankami. Ponujajo skupne in napredne funkcije, ki vključujejo pametno usmerjanje zahtevkov, pravila avtomatizacije, SLA, odgovornost za zahtevke, odzive responses in orodja za sodelovanje agentov. 63% potrošnikov se bo verjetno vrnilo na spletno mesto, ki ponuja podporo za klepet v živo. Orodje za klepet v živo LiveAgent ponuja zgodovino klepeta, interni klepet in pogled na tipkanje strank v realnem času.

Bi radi izvedeli več o LiveAgentu? Zahtevajte brezplačno predstavitev, če želite izvedeti več o LiveAgentu in kako vam lahko pomaga pri uspehu.

Rezervirajte si predstavitev

LiveAgent ponuja različne programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov, integracijo z družbenimi mediji, SLA upravljanjem, vgrajenim klicnim centrom in analitičnimi poročili. Orodja za pomoč strankam so ključna za opolnomočenje strank, kar vodi v večje zadovoljstvo in zvestobo. LiveAgent ponuja programsko opremo za samopostrežno podporo strankam in bazo znanja, kar pomaga agentom pri njihovem delu. Klepet v živo pa je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije, saj omogoča modernizacijo službe za podporo strankam.

Poleg gradnje izjemnih struktur in konstrukcij lahko zgradite tudi bazo zvestih kupcev. Naučite se uporabljati moč LiveAgentja.

Programska oprema za pomoč uporabnikom za nepremičninsko industrijo

LiveAgent je programska oprema za uspeh strank, ki omogoča brezhibne storitve na vseh kanalih 24/7. Njihova celovita rešitev omogoča personalizacijo, hitrost in uporabnost ter združi vse kanale za komunikacijo s strankami v en enoten poštni predal. LiveAgent omogoča povečanje zagovorništva in ustvarjanje pozitivnega CX, skrajšanje odzivnega časa ter zmanjšanje števila zahtevkov za podporo z uporabo baze znanja. Začenjate lahko z brezplačno preskusno različico in uporabljate brezplačno e-pošto ali e-pošto podjetja.

LiveAgent vam omogoča skupni službeni poštni predal, s katerim lahko vaše osebje deli delovno obremenitev agentov, ki niso na voljo. Preberite več o prednostih programske opreme za uspeh strank.

Ustvarite bogastvo s programsko opremo za uspeh strank

LiveAgent je programska oprema, ki omogoča večjezično podporo in prilagajanje črk z naglasi. Z intuitivnim sistemom za upravljanje zahtevkov lahko preprosto upravljamo interakcije s strankami in avtomatiziramo opravila. Ponuja več kot 179 funkcij za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij.

Več zbirk znanja vam omogoča, da ustvarite neomejeno število portalov za stranke z različnimi informacijami, oblikami in nastavitvami.

Več baz znanja

Podjetje LiveAgent ponuja programsko opremo za pomoč strankam, voip telefonske sisteme in različne programske rešitve za dohodni klicni center ter upravljanje pritožb. Poleg tega ponujajo tudi partnerski program. LiveAgent se ponaša z nagradami in certifikati, ter pozitivnimi mnenji strank. Podjetje ima tudi akademijo, spletni seminarje in glosar. Stranke lahko dobijo podporo preko portala ali odjemalskega portala. LiveAgent ponuja demo različico ter novice o popustih. LiveAgent zagotavlja varnostno politiko zasebnosti in ima pogodbe o poslovanju.

Naučite se in izvajajte teh 15 najboljših praks za pomoč uporabnikom, kot so; Meritve službe za pomoč za še bolj odlične storitve za stranke.

Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom

Članek predstavlja 15 nasvetov za izboljšanje vaše službe za pomoč uporabnikom. Med drugim vključuje, da naj bo vaša služba učinkovita, da morate zagotoviti portal za samopostrežne storitve, zgraditi obsežno bazo znanja in pogosta vprašanja, izkoristiti analitiko, nastaviti integracije tretjih oseb, zagotoviti usposabljanje zaposlenim, redno izvajajte raziskave zadovoljstva strank in poskrbeti za ekipo vaše službe za pomoč uporabnikom.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico