Zagotovite najboljšo uporabniško izkušnjo z našim samopostrežnim portalom za stranke. Izboljšajte dnevno rutino svojih agentov podpore strankam in zagotovite izjemno uporabniško izkušnjo z možnostmi samopostrežne podpore. Izkoristite orodja baze znanja LiveAgent in zagotovite ustrezne članke, navodila in druge uporabne informacije za vsako posamezno stranko. Preizkusite našo platformo baze znanja še danes in si oglejte, kako vam lahko pomaga izboljšati podporo strankam.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Prikrita sporočila
Baza znanja je platforma, kjer lahko agenti za podporo strankam delijo članke s strankami. Platforma služi kot enoten vir institucionalnega znanja, do katerega je mogoče preprosto dostopati. Baza znanja je del samopostrežnega portala za stranke. Vaše stranke lahko brskajo po vaši bazi znanja in vsebini samopostrežnega portala, da poiščejo nasvete na forumih ali delijo znanje z drugimi strankami.
00:00/05:06
Programska oprema baze znanja
Baza znanja je običajno opremljena z intuitivnim vmesnikom, urejevalnikom obogatenega besedila in drugimi bistvenimi funkcijami, ki lahko agentom pomagajo pri pripravi vsebine za svoje stranke. Funkcije pametne baze znanja vključujejo podporo za več jezikov, zmogljiv iskalnik, teme po meri, diskusijske table in več bistvenih funkcij.
Izboljšajte svoje upravljanje znanja in zagotovite ustrezne odgovore vsem, ki iščejo odlične storitve za stranke.
Naša intuitivna programska oprema za zbirko znanja vam lahko pomaga upravljati znanje podjetja in ga naredi dostopnega za vsako stranko. Rešite težave strank in vstopnice za podporo strankam z deljenjem znanja in se osredotočite na bolj pereča vprašanja.
Samo nekaj tega, kar lahko uporabljajo vaši agenti:
Naša programska oprema baze znanja vam lahko pomaga zmanjšati število vstopnic, tako da vam zagotovi samopostrežno platformo za vse stranke. Zagotovite še hitrejše odgovore, učno vsebino in članke znanja na enem mestu, da bodo stranke srečnejše.
Le delček tega, kar prejmejo vaše stranke:
Zagotovite preproste odgovore na vprašanja in skrajšajte svoj odzivni čas. Naše orodje vključuje več vrst baz znanja,
funkcije iskanja in orodja za timsko sodelovanje.
Upravljanje vsebin
Naš urejevalnik What-you-see-is-what-you-dobiš (WYSIWYG) vam lahko pomaga pri ustvarjanju člankov, vodnikov, navodil in informacijskih segmentov, ki vam bodo pomagali razširiti svoje središče znanja. Z našim čudovitim urejevalnikom je izmenjava znanja preprosta. Oblikujte svoja besedila, dodajte slike ali izkoristite druge napredne funkcije, ki so vam na voljo. Deluje tudi kot urejevalnik oznak, tako da lahko uporabite tudi HTML ali CSS za ustvarjanje dizajnov po meri.
Sledenje obiskovalcem
Forum LiveAgent je sestavni del vaše platforme baze znanja. Vsaka stranka ali član skupine za podporo strankam lahko sodeluje v pogovoru na forumu. Skupaj z njimi je mogoče odpravljati težave, dajati predloge in iskati rešitve za težave. Izkoristite lahko tudi interne forume in sodelujete pri vprašanjih notranje baze znanja z eno rešitvijo baze znanja.
Srečnejše stranke
Zbiranje povratnih informacij in branje predlogov strank izboljša tako vašo bazo znanja kot vaše podjetje. Če preberete predloge in odgovorite nanje, vam lahko pomaga izboljšati učno vsebino in vzpostaviti boljše odnose s strankami. Ponudite svojim strankam možnost, da predlagajo spremembe ali vam dajo nove ideje za izboljšave. Dodajte in prilagodite gumb za povratne informacije po svojih željah.
Napredno iskanje
Vaše stranke lahko uporabljajo iskalno polje, ki jim pomaga hitro najti odgovore ali določene teme v vaši bazi znanja. Z našo zmogljivo vrstico iskalnika je naša programska oprema za upravljanje znanja enostavna za uporabo, še posebej, če je vsebine veliko. S ponudbo enostavne funkcije iskanja lahko strankam pomagate pri iskanju strokovnih člankov in zmanjšate število zahtevkov za podporo za pogoste težave.
Intuitiven vmesnik
Imeti učinkovito bazo znanja pomeni pomagati svojim strankam z ustrezno vsebino. Ne smete pa pozabiti tudi na zaposlene. Uporabniku prijazna nadzorna plošča v orodju za upravljanje znanja je še ena ključna lastnost, ki je morda pogosto spregledana. Vmesnik LiveAgent omogoča vašim agentom ustvarjanje novih člankov z malo ali nič časa za usposabljanje. Ste pripravljeni preizkusiti? Preizkusite brezplačno predstavitev in se prepričajte sami.
Več o graditelju baze znanja
Enostavno organiziranje
Bistvo ustvarjanja programske rešitve za spletno bazo znanja je, da je po njej mogoče enostavno iskati. Vendar pa več vsebine kot ustvari vaše podjetje, bolj lahko postane kaotično. Posledično vam LiveAgent omogoča ustvarjanje kategorij za vaše stranke in ne boste se izgubili v vsebini. Ustvarite različne kategorije za najpogostejše teme, na katere je treba odgovoriti, in razdelite učno vsebino, kot se vam zdi primerno.
Več o kategorijah baze znanja
Svetovni doseg
Rešitev baze znanja LiveAgent je odličen način za ponujanje samopostrežne možnosti 24/7 v več državah. Vaše podjetje mora ustvariti le bistvene članke in jih zagotoviti v jezikih, ki jih potrebujejo vaše stranke. Ta rešitev lahko izboljša uporabniško izkušnjo in s tem zadovoljstvo strank. Ustvarite kategorijo za vsak jezik, da posodobite vsebino svoje baze znanja za nove ciljne skupine.
Baza več znanja
Baza več znanj je zelo priročna, če vaše podjetje prodaja več izdelkov, blagovnih znamk ali ponuja več neodvisnih storitev. En sam račun LiveAgent vam daje priložnost, da ustvarite neomejene baze znanja, pri čemer ima vsaka svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino. Svojim strankam zagotovite želeno znanje z osupljivimi vodniki.
Uporabniški priročniki
Pišite izčrpne članke, polne koristnih informacij, organizirajte jih in jih enostavno najdite. Članke je enostavno napisati z LiveAgentovim urejevalnikom WYSIWYG. Širite znanje in pustite svojim strankam, da same najdejo rešitve. Želite izobraziti svoje člane ekipe za podporo strankam? Članki interne zbirke znanja lahko služijo kot izobraževalno gradivo in lahko pomagajo vašim agentom pri hitrejšem reševanju težav.
Podpora za datoteke
Želite izboljšati svoje pisno znanje s prilogami? Dodajte slike, posnetke zaslona, fotografije, zvočne datoteke, kot so posnetki, ali celo video datoteke in vdelajte videoposnetke iz storitev, kot je YouTube. Priloge lahko olajšajo razumevanje in branje vaših člankov ali pa jih naredijo bolj zabavne. Svojim vodnikom dodajte video vadnice ali predstavitve ali prikažite navodila po korakih s posnetki zaslona izdelkov.
Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom
Vi najbolje poznate svoje stranke. Dajte jim informacije, ki jih potrebujejo, in se osredotočite na njihovo zadovoljstvo.
Dobro napisan članek o bazi znanja vašim strankam nudi najhitrejšo pomoč. Z urejevalnikom WYSIWYG pripravite, oblikujte in uredite vse članke v zbirki znanja.
Izgubljene stranke lahko odpadejo. Če želite to preprečiti, ustvarite pogosta vprašanja (pogosta vprašanja) in tehnične vodnike za izdelke kot del svojega portala za podporo.
Ali želite z omejenimi sredstvi zagotoviti odlično storitev za stranke? Zmanjšajte obremenitev dohodne e-pošte in klepetov z ustvarjanjem baze znanja.
Izboljšajte svoje poslovanje v vseh pomembnih vidikih in začnite izpolnjevati pričakovanja strank s pravo rešitvijo baze znanja
Pridobite prednost
Večina podjetij svoje ekipe za pomoč strankam osredotoča izključno na neposredno podporo. Napredujte s programsko opremo za upravljanje baze znanja in zagotovite prave vire za samopostrežne storitve strank.
1%
podjetij uporablja baze znanja
Ne varčujte s samopostrežbo in pridobite prednost pred konkurenco z bazo znanja za svojo bazo strank. Dajte svojim strankam zanesljivo možnost samopomoči
Izpolnite pričakovanja
Stranke pričakujejo ustrezne odgovore, ne da bi se jim bilo treba obrniti na skupino za podporo strankam. Naša funkcija iskanja vam lahko pomaga zagotoviti takojšnje odgovore in zmanjšati število poizvedb strank.
66%
strank ima raje samopostrežno
Večina strank poskuša svoje težave rešiti sama, preden se obrnejo na podporo strankam. Izboljšajte njihovo zadovoljstvo z zagotavljanjem zmogljivih orodij za samopodporo.
Ustvarite zvestobo strank
Večina obiskovalcev baze znanja se zaradi številnih člankov v bazi znanja spremeni v plačljive stranke. Razširite svojo bazo strank z učinkovito programsko opremo za bazo znanja.
90%
strank prihaja iz baz znanja
Članki iz zbirke znanja vam lahko pomagajo pridobiti več strank in povečati njihovo ohranitev zahvaljujoč koristnim in strokovnim nasvetom
Izberite odlično programsko opremo z možnostjo klepeta za pravo ceno. Prihranite denar z našim kalkulatorjem cen in si zagotovite najboljšo
vrednost za funkcijo klepeta.
Skrbno smo izbrali funkcije v naših cenovnih paketih, tako da lahko izberete najugodnejši paket z najboljšo vrednostjo. Plačajte samo za tisto, kar uporabljate, ne da bi pri tem presegli proračun.
Most Popular
Če imate vprašanja, imamo odgovore. Oglejte si najpogostejša vprašanja o kalkulatorju cen službe za pomoč uporabnikom.
Orodja za baze znanja so orodja, ki vašim strankam omogočajo, da najdejo odgovore na njihova vprašanja, ne da bi se morali obrniti na skupino za podporo strankam. Baze znanja najdete na spletnem mestu podjetja v obliki pogostih vprašanj, foruma ali člankov z navodili .
Upravljanje baze znanja je programska oprema, namenjena upravljanju baz podatkov in podpori vašim uporabnikom. Baze znanja nudijo članke z navodili, forume in pogosta vprašanja.
Gradnja baze znanja se začne z odločitvijo, katere informacije želite vključiti. Po tem se odločite za strukturo svojega prvega članka in ga začnite pisati. Naj bo vaša vsebina uporabniku prijazna, tako da dodate posnetke zaslona ali video vadnice. Vključite pogosta vprašanja in forume. Objavite svojo bazo znanja in prejmite povratne informacije ter predloge svojih uporabnikov, da vidite, kaj je še treba dodati.
Programska oprema baze znanja je del kompleksne rešitve službe za pomoč uporabnikom. Je oblika samopostrežne storitve za obiskovalce/stranke vašega spletnega mesta. Poleg tega lahko vaše podjetje ustvari članke, forume in table s predlogi, da poveča CX.
Vsak račun je opremljen z brezplačnim primerom portala za stranke/baze znanja, ki ga lahko v celoti prilagodite svojim željam. Za prilagoditev se pomaknite na Portal za stranke>Splošno>Nastavitve.
Baze znanja so pomembne, ker zmanjšajo delovno obremenitev agentov za pomoč strankam in strankam prihranijo čas. Namesto da bi se morale obrniti na podjetja in čakati na odgovor, lahko stranke takoj najdejo odgovor, ki ga potrebujejo, na spletu, ne da bi se morale obrniti kdorkoli.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih