Urejevalnik elektronske pošte

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

Kaj je urejevalnik elektronske pošte?

Programska oprema za upravljanje e-pošte je orodje, ki se uporablja za upravljanje velikih količin dohodne e-pošte. Programska oprema upravlja e-pošto prek vstopničnega sistema, ki ustvari edinstven identifikator za vsako e-pošto, znan kot ID zahtevka. Programska oprema nato vsako e-pošto dodeli določenemu agentu ali oddelku na podlagi vnaprej določenih pravil za avtomatiziran potek dela.

Kakšna je razlika med programom za elektronsko pošto/klientom in urejevalnikom elektronske pošte?

Odjemalci spletne pošte in e-pošte so manj napredni in ponujajo manj ključnih funkcij. V svojem bistvu so bili odjemalci spletne pošte in e-pošte ustvarjeni za osebno uporabo, medtem ko je bila programska oprema za upravljanje e-pošte ustvarjena za samostojne podjetnike, podjetja in organizacije, ki prejemajo na tisoče e-poštnih sporočil na dan in potrebujejo pomoč pri njihovem upravljanju.

Spletna pošta/e-poštni odjemalciProgramska oprema za upravljanje e-pošte
Zelo omejene ali brez možnosti avtomatizacijeNešteto možnosti avtomatizacije
Natrpan z oglasi/neželeno e-poštoBrez oglasov/neželene e-pošte
Brez možnosti sodelovanjaZasnovan za sodelovanje (skupna mapa Prejeto, ki podpira upravljanje e-pošte ekipe)
Pomanjkanje naprednega filtriranjaOznake in ID-ji zahtevkov za enostavno filtriranje
Brez vnaprej pripravljenih odgovorovNeomejeno število vnaprej pripravljenih odgovorov
Omejeno shranjevanjeNeomejeno shranjevanje
Omejeno ali brez e-poštnih predlogPonudite prilagodljive predloge e-pošte
Omejena kontaktna poljaKontaktna polja + vgrajen CRM
Brez zasebnih/internih opombPonudite zasebne/interne opombe
Ni možnosti združevanja/razdeljevanja e-poštePonudite združevanje/razdelitev e-pošte
Brez zaznavanja trkov agentaPonudite zaznavanje trkov agenta
Nekateri ponujajo več zavihkov za e-poštoPonudite več zavihkov e-pošte
Brez integracij tretjih osebNa stotine integracij tretjih oseb
Brez omnikanalnih zmogljivostiVečkanalne zmogljivosti
Ponudite mobilne e-poštne aplikacijePonudite mobilne e-poštne aplikacije

Koliko email računov lahko integriramo v urejevalnik elektronske pošte?

Napredni urejevalniki elektronske pošte, kot je LiveAgent, ne omejujejo števila možnih računov, ki se lahko povežejo v program.

Je uporaba urejevalnika elektronske pošte varna?

Uporaba urejevalnika elektronske pošte je bolj varna od klasičnega programa ali spletnega predala. Predstavljajte si naslednji scenarij:

  • Za prejemanje elektronske pošte vaših strank uporabljate Gmail ali Outlook.
  • Imate več zaposlenih, ki delajo v različnih izmenah.

V tem primeru morate deliti podatke za prijavo z več ljudmi, kar pomeni varnostno grožnjo — še posebej, če uporabljajo javne računalnike ali pa si delijo naprave z ostalimi.

V urejevalniku elektronske pošte pa ima vsak zaposleni svoj račun za prijavo in zato je ta način veliko bolj varen za vas in celotno vašo ekipo.

Povezava računov elektronske pošte

Kdo lahko največ pridobi z uporabo urejevalnika elektronske pošte?

Urejevalnik elektronske pošte je primeren za vsakogar, ki dnevno prejme na stotine elektronskih sporočil — neodvisno od velikosti podjetja. Če ste samostojni podjetnik ali pa veliko podjetje, je upravljalnik elektronske pošte nujno orodje. Ogromno poročil je potrdilo, da uporaba orodij za upravljanje z elektronsko pošto povečuje produktivnost, zmanjšuje stres in dolgoročno prihrani čas in denar.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Kako lahko pridobite z uporabo urejevalnika elektronske pošte?

Skrajšan odzivni čas in povečano zadovoljstvo strank

Uporaba urejevalnika elektronske pošte lahko skrajša odzivni čas, kar vodi do izboljšanja izkušnje strank in povečanja njihovega zadovoljstva. Z nastavitvijo pravil avtomatizacije bo program sam razdelil prihajajoča sporočila med zaposlene. Časi ročnega dodeljevanja nalog in spremljanja aktivnosti elektronskih sporočil so mimo.

Programska oprema za upravljanje e-pošte ne izgublja časa in zagotavlja, da vsi jasno razumejo svoje odgovornosti. Kot je bilo omenjeno zgoraj, to izboljša odzivni čas, saj odpravlja zmedo, sledenje e-pošti, zadrževanje in ročno upravljanje opravil. Z vzpostavljeno programsko opremo za upravljanje e-pošte se lahko vsi podporni agenti preprosto prijavijo v programsko opremo in začnejo odgovarjati na e-poštna sporočila o storitvah za stranke.

ženska sedi v pisarni za svojo mizo in dela na prenosniku ter si zapisuje

Povečuje produktivnost in zmanjšuje stres

Lepota sistema za upravljanje e-pošte je v tem, da lahko prevzame veliko nalog in jih reši sam. Programska oprema lahko na primer uporabi avtomatizirana pravila poteka dela za reševanje prijav, ki v določenem času niso prejele nobenega odgovora. Druga možnost je, da lahko programska oprema pošilja samodejno spremljanje po e-pošti strankam, ki niso odgovorile na vaša sporočila. To je le vrh ledene gore.

Takšna programska oprema bo prevzela marsikatero breme. Preprečuje ponavljajoča se in dolgočasna opravila, to pa zmanjšuje stres in povečuje produktivnost. Skratka, omogoča popoln potek dela.

Prihrani denar in poveča povrnitev investicije

Tukaj pa je še en razlog, zaradi katerega boste vzljubili urejevalnik elektronske pošte. Prihranil vam bo denar. Če se vaši agenti ne ukvarjajo s ponavljajočimi se opravili in se resnično osredotočajo na zahtevke strank, prihranite denar.

Po mnenju Financesonline, lahko za vsak $1, ki ga investirate v izkušnjo vaših strank (služba za pomoč uporabnikom…), pričakujte povračilo investicije v višini $3.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Odpravlja spremljanje naprav in računov

Če želiti iti še korak dlje, lahko urejevalnik elektronske pošte povežete tudi z drugimi komunikacijskimi kanali, kot so klepet v živo, telefon ali pa družbena omrežja in tako še povečate vašo produktivnost. Poslovite se od spremljanja naprav in različnih računov, ker vas to pri delu ovira in je neproduktivno.

Imeti vsa sporočila na enem mestu– elektronska pošta, komentarji na Instagram-u ali sporočila iz klepeta v živo, vam bo še bolj pomagalo izkoristiti vse prednosti, ki jih ima urejevalnik elektronske pošte.

Povezava s Facebook

Kakšne funkcije in lastnosti naj ima urejevalnik elektronske pošte?

Deljen enotni predal za sporočila

Skupna univerzalna mapa »Prejeto« je glavna značilnost programske opreme za upravljanje e-pošte. Nabiralnik ekipe lahko poenostavi vsa sporočila z več e-poštnih naslovov, računov družbenih medijev, spletnih klepetov in celo telefonov.

Če niste imeli še nikoli opravka s kolaboracijsko platformo, kot je enotni predal, si težko predstavljate, da je to najboljša rešitev, ki bo opazno izboljšala izkušnjo vaših strank in agentov. Najboljše pa je, da imajo vaši agenti lastne račune za vstop v sistem in tako lahko istočasno opravljajo več različnih nalog.

Univerzalni-predal-funkcija-LiveAgent

Spoznajte več o deljenem predalu.

Oddelki in odgovornosti (prenosi)

Drugi dve zvezdni lastnosti programske opreme za upravljanje e-pošte sta oddelki in odgovornosti. Z ustvarjanjem različnih oddelkov za vaše trženje, IT podporo ali prodajne ekipe boste lahko še bolje organizirali svojo mapo »Prejeto«. Filtriranje bo lažje, dodeljevanje odgovornosti prek pravil avtomatizacije pa bo kos pogače.

Kot primer lahko nastavite pravilo samodejnega poteka dela, ki bo samodejno usmerilo vsa e-poštna sporočila, ki vsebujejo besedi »ponastavi« in »geslo«, v oddelek za IT ali celo na namenskega predstavnika za podporo IT.

Oddelki-LiveAgent

Več o oddelkih ali odgovornostih.

Upravljanje s potekom dela in avtomatizacijska pravila email marketinga

Na kratko smo se dotaknili moči avtomatizacije email marketinga. S programsko opremo za upravljanje e-pošte lahko naredite nešteto stvari – od samodejnega dodajanja oznak v e-pošto, dodeljevanja e-pošte oddelkom in agentom do razporejanja e-pošte, ki samodejno pošlje vnaprej oblikovana nadaljnja e-poštna sporočila po določenem času od vaš zadnji stik.

Pravila-funkcija-LiveAgent
Prilagodite e-poštne predloge

Več o pravilih.

Zmogljiva analitična orodja in funkcije za poročanje

Pri tradicionalni e-pošti je težko ugotoviti, kako dobro vam gre glede zmogljivosti in kakovosti. Ali izpolnjujete merila uspešnosti v panogi, kot je povprečna stopnja odziva na e-pošto? Ali so vaše stranke zadovoljne s storitvijo, ki jo prejmejo?

Zanimivo je, da po anketah Bain & Company, 80% direktorjev družb meni, da njihova služba za pomoč strankam ponuja odlično izkušnjo. V resnici pa se z njimi strinja le 8% strank.

Z analitiko urejevalnika elektronske pošte in funkcijo poročanja boste lahko identificirali možnosti izboljšanja določenega področja.

Orodna plošča za poročila v LiveAgent

Več o analitiki in poročanju.

Funkcije ekipnega sodelovanja in detekcija “konflikta”

Nekateri spletni ponudniki elektronske pošte (Gmail) imajo vgrajen klepet v živo ampak večina podobnih te funkcije nima, zato so tudi manj primerni, ko gre za sodelovanje. Po našem mnenju je uporaba dodatnih orodij za klepet kontraproduktivna, ker prehajanje med orodji prekinja tok misli in tudi zapravlja dragoceni čas.

Urejevalnik elektronske pošte LiveAgent ponuja vgrajene možnosti klepeta in klicev. Stik s kolegi, ko potrebujete pomoč, je tako zelo hiter in enostaven.

Dodatno pa ima LiveAgent vgrajene tudi funkcije, ki zaznajo možnost “konflikta”. Te funkcije zagotavljajo, da ne bo nobeno sporočilo odgovorjeno dvakrat. Agenta, ki odpre sporočilo, obvestijo, da je le-to že v obravnavi. Tako preprečijo podvojene odgovore ali brisanje sporočila.

Zaznavanje konflikta agentov

Več o zaznavanju trkov agenta, internih klepetih, ali internih klicih.

Prilagodljive predloge elektronske pošte

Druga funkcija, ki manjka v arzenalu tradicionalnih e-poštnih odjemalcev/spletne pošte, so prilagodljive e-poštne predloge, ki jih je mogoče uporabiti za pošiljanje marketinških e-poštnih sporočil, kot so glasila, e-poštna sporočila službe za stranke, kot so e-poštna sporočila za ponastavitev gesla, ali transakcijska e-poštna sporočila, ki potrdijo naročilo. Seveda so v platformi za upravljanje e-pošte LiveAgent na voljo prilagodljive predloge e-pošte.

predloge-eposte

Več o e-poštnih predlogah.

CRM in prilagodljiva CRM polja

Da bi bila še boljša, ima programska oprema za upravljanje e-pošte odlične funkcije za upravljanje odnosov s strankami (CRM). Poleg vgrajenega CRM-ja, ki je vedno pri roki, lahko beležite podatke po meri o svojih strankah, ki vam lahko pomagajo zagotoviti bolj obveščene in prilagojene storitve za stranke.

CRM

Več o CRM.

Več zavihkov vstopnic/elektronskih spročil

Vas skrbi, da boste ostali brez možnosti več zavihkov? Naj vas ne. Urejevalnik elektronske pošte ponuja tudi to funkcijo. Omogoča vam odgovarjati na več sporočil naenkrat z menjavanjem zavihkov. To je uporabno predvsem, ko pošiljamo prednastavljena sporočila in odgovore več strankam naenkrat.

Več o številnih zavihkih za zahtevke.

Email oznake

Še ena funkcija, ki ni na voljo v klasičinih programih in klientih za elektronsko pošto, so oznake. Uporabljajo se za lažje filtriranje, organizacijo in pregled vsebine elektronskih sporočil.

Več o oznakah.

Upravitelji opravil in pregled pogodb o stopnji podpore

Napredna programska oprema za upravljanje e-pošte vsebuje funkcije, ki delujejo kot upravitelji opravil in obveščajo agente o visoko prioritetnih/kritičnih e-poštnih sporočilih, ki jih je treba rešiti. Na splošno so e-poštna sporočila (zahtevki), ki se prikažejo v upravitelju opravil, dolgo časa neodgovorjena ali pa so povezana z SLA (sporazumi o ravni storitev).

help-desk-software-features-LiveAgent-SLAs

Več o gumbu Razreši.

Zasebni zapiski

Zasebni zapiski v urejevalniku elektronskih sporočil vam omogočajo beleženje dodatnih informacij o sporočilu, stranki ali procesu razrešitve. Vidni bodo tudi vašim kolegom, ki bodo reševali težavo. Če želite, lahko zasebne zapiske uporabljate tudi kot opomnik.

Ticket-Notes-LiveAgent

Več o opombah.

Pripravljena sporočila in predpripravljenii odgovori

Pripravljeni odgovori so še ena odlična funkcija, ki je del programske opreme za upravljanje e-pošte. Omogočajo vam, da ustvarite vnaprej določene odgovore na najpogostejša vprašanja vaših strank. Ko prejmete e-poštno sporočilo, ki zahteva splošen odgovor na takšno vprašanje, si lahko prihranite čas tako, da preprosto kliknete gumb pripravljen odgovor in izberete odgovor, ki ste ga želim.

Posneta sporočila
Primer vnaprej pripravljenih sporočil

Več o pripravljenih odgovorih.

Razrez/sestavljanje vstopnic

Orodja za upravljanje e-pošte, kot je LiveAgent, ponujajo razdelitev in združevanje zahtevkov. Funkcija je edinstvena in lahko izboljša čas razreševanja in učinkovitost agenta. Na primer, če dohodna e-pošta sproži več težav in jo mora rešiti več oddelkov (kot sta prodaja in IT), lahko pošto razdelite na dva dela, da zagotovite hitrejše reševanje težav.

Če vam pa stranka pošlje več sporočil z enako težavo, pa lahko ta sporočila združite v eno samo.

Razrez vstopnic

Več o deljenih zahtevkih in združevanju.

Integracije zunanjih aplikacij

Večina urejevalnikov elektronskih sporočil omogoča integracije zunanjih aplikacij. Ta funkcija zagotavlja nemoten potek dela. Največkrat gre za integracije procesnih sistemov plačil, sistemov za upravljanje odnosov s strankami, aplikacij družbenih omrežij in več.

S temi integracijami je agentom prihranjen čas, ker se jim ni treba vpisovati v ostale aplikacije in večkrat vnašati enakih podatkov.

LiveAgent integracije

Poglejte si vse integracije.

Notranja baza znanja in neomejen prostor za shranjevanje

Omejitev prostora je težava, s katero se soočamo vsakodnevno, kajne? Te težave pri urejevalniku elektronskih sporočil ni. Orodja, kot je LiveAgent, ponujajo neomejeno zgodovino elektronskih sporočil. Brisanje starih sporočil ni potrebno, lahko pa tudi shranite neomejeno število dokumentov in vodičev.

Več o notranjem upravljanju znanja.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Kako najti pravi urejevalnik elektronskih sporočil

Ste se prepričali, da je urejevalnik elektronskih sporočil prava izbira za vas in vaše podjetje? Odlično, berite naprej in ugotovite, kako izbrati pravo orodje za urejanje elektronskih sporočil.

Napišite si vaše zahteve in raziščite to področje

Prvi korak pri iskanju prave programske opreme je, da poznate svoje zahteve in svoj proračun, kajti vsak ponudnik ima drugačen nabor funkcij. Želite le orodje za preprosto urejanje elektronskih sporočil? Ali želite orodje, ki bo usmerjalo tudi ostala sporočila v skupni predal? Kakšne dodatne funkcije potrebujete? Je to e-mail storitev z možnostjo razširitve?

Ko boste naredili seznam zahtev, bo čas za raziskavo. Svetujemo vam, da si ogledate vsakega ponudnika:

Youtube video: LiveAgent Review - Unitied Inbox, Ticket Desk, Phone System, Live Chat, Video Chat & More

Ko boste pregledali lastnosti vseh platform in vedeli, katero želite testirati, je čas za brezplačni preizkus.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Ustvarite račune za brezplačni preizkus in testirajte

Ko ste izbrali najboljše, je čas za brezplačen preizkus. Priporočamo, da preizkusite vse ključne funkcije in se dodobra spoznate z njimi. Preizkusite:

  • Povezavo več elektronskih naslovov s predalom vaše ekipe
  • Nastavitev integracije
  • Povabiti agente/uporabnike e-naslovov v vašo platformo
  • Ustvariti oddelke za vaše IT, marketinške in prodajne ekipe
  • Nastaviti avtomatizacijska pravila za idealen potek dela
  • Nastaviti predloge odgovorov na kritična elektronska sporočila

Med testiranjem si ustvarjajte zapiske o tem, kaj vam je všeč in kaj ne. Kmalu boste ugotovili katera platforma je najprimernejša za vas. Če se vam preizkusno obdobje prekmalu konča in bi želeli več časa za testiranje vseh funkcij, se ne obotavljajte in kontaktirajte podporo strankam.

Večina ponudnikov vam bo z največjim veseljem za nekaj tednov podaljšala brezplačno preizkusno obdobje.

Nagrade

Happy customers are the best customers

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

View more

Značke

Dogovorite se za predstavitev/govorite z vodjo prodaje

Če se ne morete odločiti med dvema platformama, se dogovorite za predstavitev in govorite s prodajno ekipo. Predstavite jim seznam vaših želja, postavljajte vprašanja in si delajte zaznamke o povratnih informacijah.

Na splošno je lahko vedenje vašega vodje prodaje dober pokazatelj tega, kako bodo ekipe za pomoč strankam prodajalca ravnale z vami, ko ste stranka, ki plača. Če menite, da poznajo izdelek in so vam kadar koli pripravljeni pomagati, ste lahko prepričani, da ste se dobro odločili.

Če pa imate občutek, da ne morejo odgovoriti na vsa vaša vprašanja in jih vaš uspeh resnično ne zanima, pa se raje odločite za drugo platformo.

Kakšna je dobra cena za urejevalnik elektronskih sporočil?

To je težko vprašanje. Večina platform bazira na naročniških razmerjih, zato vam enkrat mesečno pošljejo račun za uporabo. Je pa vsaka platforma različna, ko govorimo o funkcijah, integracijah in številu uporabnikov.

Če pogledamo ocenjevalne spletne strani, lahko rečemo, da je normalen razpon cen od 15 do 39 dolarjev mesečno (na uporabnika).

Če je to za vas predrago, razmislite o brezplačnem urejevalniku elektronskih sporočil.

Kateri brezplačni urejevalniki elektronskih sporočil so dobri?

Čeprav so brezplačna orodja te vrste najpogostejša, so tudi funkcionalno omejena.

Ne, da bi se hvalili, ampak LiveAgent ponuja precej dobro brezplačno rešitev, ki še vedno ponuja velik nabor funkcij. Na primer:

  • 1 integracija elektronskega naslova
  • Osnovno poročanje
  • Upravljanje z bazo znanja
  • 7-dnevna zgodovina vstopnic
  • Integracija 1 gumba za klepet in 1 telefonske številke
  • Razrez in združitev elektronskih sporočil
  • Prilagodljiva CRM polja vstopnic
  • Upravljanje z opravili
  • Oznake
  • Zasebni zaznamki
  • Prenos elektronskih sporočil
  • Več zavihkov za elektronska sporočila
  • 24/7 podporna služba
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kaj je urejevalnik elektronskih sporočil?

Urejevalnik elektronske pošte je orodje, ki se uporablja za urejanje velike količine prejetih elektronskih sporočil. Programska oprema deluje skozi vstopnični sistem, ki vsako sporočilo opremi s serijsko številko, ki jo poznamo tudi kot ID vstopnice. Program na osnovi predpripravljenih avtomatiziranih pravil dodeli vsako sporočilo določenemu agentu ali oddelku.

Kakšna je razlika med e-poštnim odjemalcem/spletno pošto in programsko opremo za upravljanje e-pošte?

Programi in klienti so manj napredni in ponujajo manj ključnih funkcij. V osnovi so ti programi in klienti narejeni za osebno rabo, medtem ko je urejevalnik elektronskih sporočil namenjen samostojnim podjetnikom, podjetjem in organizacijam, ki dnevno dobivajo več tisoč elektronskih sporočil in potrebujejo pomoč pri urejanju.

Komu lahko koristi uporaba programske opreme za upravljanje e-pošte?

Urejevalnik elektronske pošte je primeren za vsakogar, ki dnevno prejme na stotine elektronskih sporočil — neodvisno od velikosti podjetja. Če ste samostojni podjetnik ali pa veliko podjetje, je upravljalnik elektronske pošte nujno orodje. Ogromno poročil je potrdilo, da uporaba orodij za upravljanje z elektronsko pošto povečuje produktivnost, zmanjšuje stres in dolgoročno prihrani čas in denar.

Naučite se, kako učinkovito zagnati e -pošto. LiveAgent ponuja več namigov in predlog, s katerimi lahko izboljšate način zagona vseh e -poštnih sporočil.

Kako začeti e -poštno sporočilo (Nasveti + predloge)

E-pošta je ključno sredstvo komunikacije, vendar je za mnoge izziv, kako začeti poslovno e-pošto, še posebej, če pišete neznancu. Priporočljivo je začeti s pravilnim pozdravom, ki vključuje ime prejemnika, predstaviti se in vključiti jedrnat stavek o cilju e-pošte. Na koncu lahko dodate tudi zahvalno vrstico. Obstaja nekaj predlaganih e-poštnih pozdravov, ki jih lahko uporabite, odvisno od formalnosti in števila prejemnikov.

Za vse priložnosti uporabite naše brezplačne predloge za e-pošto za pridobivanje strank! Izboljšajte sodelovanje strank, stopnjo obiskov e-pošte in še več!

Predloge za pridobitev e-pošte

Natančna vrsta sporočil je odvisna od panoge podjetja, vendar je glasilo na splošno dobra ideja. Ustvariti morate vsebino, ki jo ljudje želijo prejemati. S promocijo lahko pridobite e-poštne naslove. Po pridobitvi naslovov pošljite sporočilo potrditve naročnine. Pri konsolidaciji baze podatkov omogočite naročnikom odjavo. Če naročnik ne odgovori, verjetno ni več zainteresiran.

Spoznajte avtomatizacijo e -pošte za namene trženja in takoj poiščite nasvete in koristi za izboljšanje svojih trženjskih strategij.

Avtomatizacija e -pošte

Avtomatizacija e-poštnega trženja omogoča izboljšano zadrževanje strank, tržni potek dela, večjo zvestobo strank ter prodajo. Za avtomatizacijo e-pošte je treba določiti primerno orodje glede na prilagoditve, ceno, napredne funkcije in enostavnost uporabe. Ne uporabljajte samodejnih e-poštnih sporočil za odgovore na poizvedbe strank. Orodja za avtomatizacijo e-pošte so najboljši način za izboljšanje učinkovitosti zaposlenih in povečujejo prodajo.

LiveAgent izboljša zadovoljstvo strank s programsko opremo za večkanalno izkušnjo strank. V tem priročniku vam bomo pokazali, kako.

Programska oprema za upravljanje izkušenj strank

Bitrix24, SurveyMonkey CX, Startquestion in Userlike so štiri marketinške aplikacije, namenjene podjetjem, ki aktivno vlagajo v digitalno trženje ter želijo racionalizirati svoja prizadevanja. Bitrix24 ponuja tri načrte, ki se razlikujejo po ceni in funkcionalnosti. SurveyMonkey CX omogoča hitro ustvarjanje prilagodljivega programa uporabniške izkušnje. Startquestion je priporočljiv za srednje velika in velika podjetja, ki želijo boljši stik s svojimi zaposlenimi in strankami. Userlike pa se integrira z drugimi aplikacijami za sporočanje in pomaga spremljati vedenje strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico