Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Urejevalnik elektronske pošte

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software
  • Domov
  • Urejevalnik elektronske pošte

Urejevalnik elektronske pošte

Kaj je urejevalnik elektronske pošte?

Urejevalnik elektronske pošte je orodje, ki se uporablja za urejanje velike količine prejetih elektronskih sporočil. Programska oprema deluje skozi vstopnični sistem, ki vsako sporočilo opremi s serijsko številko, ki jo poznamo tudi kot ID vstopnice. Program na osnovi predpripravljenih avtomatiziranih pravil dodeli vsako sporočilo določenemu agentu ali oddelku.

Kakšna je razlika med programom za elektronsko pošto/klientom in urejevalnikom elektronske pošte?

Programi in klienti so manj napredni in ponujajo manj ključnih funkcij. V osnovi so ti programi in klienti narejeni za osebno rabo, medtem ko je urejevalnik elektronskih sporočil namenjen samostojnim podjetnikom, podjetjem in organizacijam, ki dnevno dobivajo več tisoč elektronskih sporočil in potrebujejo pomoč pri urejanju.


Programi za elektronsko pošto/klienti

Urejevalniki elektronske pošte

  • Nič ali zelo omejene možnosti za avtomatizacijo
  • Navlaka reklam in neželenih sporočil
  • Brez kolaboracijskih možnosti
  • Pomanjkanje naprednega filtriranja
  • Brez predpripravljenih sporočil
  • Omejitev prostora za shranjevanje
  • Nič ali zelo malo predlog elektronskih sporočil
  • Omejitev polj za kontakte
  • Brez privatnih/internih zaznamkov
  • Brez možnosti združevanja/razreza sporočil
  • Brez zaznave trka agentov
  • Nekateri ponujajo več zavihkov za elektronska sporočila
  • Brez zunanjih integracij
  • Brez večkanalne podpore
  • Ponuja mobilne aplikacijo za elektronsko pošto
  • Nešteto možnosti avtomatizacije
  • Brez reklam/neželenih sporočil
  • Narejen za kolaboracijo (deljen predal, ki podpira skupinsko urejanje sporočil)
  • Oznake in ID vstopnic za enostavno filtriranje
  • Neomejeno število predpripravljenih sporočil
  • Neomejen prostor za shranjevanje
  • Omogoča prilagodljive predloge elektronskih sporočil
  • Kontaktna polja + vgrajen CRM
  • Omogoča privatne/interne zaznamke
  • Omogoča združevanje/razrez
  • Omogoča zaznavo trka agentov
  • Omogoča več zavihkov za elektronska sporočila
  • Na stotine zunanjih integracij
  • Večkanalna podpora
  • Ponuja mobilne aplikacijo za elektronsko pošto

Koliko email računov lahko integriramo v urejevalnik elektronske pošte?

Napredni urejevalniki elektronske pošte, kot je LiveAgent, ne omejujejo števila možnih računov, ki se lahko povežejo v program.

Je uporaba urejevalnika elektronske pošte varna?

Uporaba urejevalnika elektronske pošte je bolj varna od klasičnega programa ali spletnega predala. Predstavljajte si naslednji scenarij:

  • Za prejemanje elektronske pošte vaših strank uporabljate Gmail ali Outlook.
  • Imate več zaposlenih, ki delajo v različnih izmenah.

V tem primeru morate deliti podatke za prijavo z več ljudmi, kar pomeni varnostno grožnjo — še posebej, če uporabljajo javne računalnike ali pa si delijo naprave z ostalimi.

V urejevalniku elektronske pošte pa ima vsak zaposleni svoj račun za prijavo in zato je ta način veliko bolj varen za vas in celotno vašo ekipo.

Povezava računov elektronske pošte

Kdo lahko največ pridobi z uporabo urejevalnika elektronske pošte?

Urejevalnik elektronske pošte je primeren za vsakogar, ki dnevno prejme na stotine elektronskih sporočil — neodvisno od velikosti podjetja. Če ste samostojni podjetnik ali pa veliko podjetje, je upravljalnik elektronske pošte nujno orodje. Ogromno poročil je potrdilo, da uporaba orodij za upravljanje z elektronsko pošto povečuje produktivnost, zmanjšuje stres in dolgoročno prihrani čas in denar.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Try LiveAgent

Kako lahko pridobite z uporabo urejevalnika elektronske pošte?

Skrajšan odzivni čas in povečano zadovoljstvo strank

Uporaba urejevalnika elektronske pošte lahko skrajša odzivni čas, kar vodi do izboljšanja izkušnje strank in povečanja njihovega zadovoljstva. Z nastavitvijo pravil avtomatizacije bo program sam razdelil prihajajoča sporočila med zaposlene. Časi ročnega dodeljevanja nalog in spremljanja aktivnosti elektronskih sporočil so minili.

Urejevalnik elektronske pošte brez dvoma zagotavlja, da vsak zaposleni razume, kakšne so njegove obveznosti. Kot omenjeno zgoraj, to skrajša odzivni čas, ker odpravlja morebitno zmedo, sledenje sporočilom, posedanje brez jasnega cilja in ročno dodeljevanje opravil. V urejevalnik elektronske pošte se agenti preprosto vpišejo s svojim računom in začnejo odgovarjati na sporočila strank.

ženska sedi v pisarni za svojo mizo in dela na prenosniku ter si zapisuje

Povečuje produktivnost in zmanjšuje stres

Čar urejevalnika elektronske pošte je v tem, da lahko prevzame mnogo opravil in jih opravi namesto vas. Program lahko preko prednastavljenih pravil razreši določene vstopnice, na katere v določenem času še ni bilo odgovora. Lahko tudi pošilja avtomatska naknadna sporočila strankam, ki vam niso odgovorile. To je samo vrh ledene gore.

Takšna programska oprema bo prevzela marsikatero breme. Preprečuje ponavljajoča se in dolgočasna opravila, to pa zmanjšuje stres in povečuje produktivnost. Skratka, omogoča popoln potek dela.

Urejevalnik elektronske pošte

Prihrani denar in poveča povrnitev investicije

Tukaj pa je še en razlog, zaradi katerega boste vzljubili urejevalnik elektronske pošte. Prihranil vam bo denar. Če se vaši agenti ne ukvarjajo s ponavljajočimi se opravili in se resnično osredotočajo na zahtevke strank, prihranite denar.

Po mnenju Financesonline, lahko za vsak $1, ki ga investirate v izkušnjo vaših strank (služba za pomoč uporabnikom…), pričakujte povračilo investicije v višini $3.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Odpravlja spremljanje naprav in računov

Če želiti iti še korak dlje, lahko urejevalnik elektronske pošte povežete tudi z drugimi komunikacijskimi kanali, kot so klepet v živo, telefon ali pa družbena omrežja in tako še povečate vašo produktivnost. Poslovite se od spremljanja naprav in različnih računov, ker vas to pri delu ovira in je neproduktivno.

Imeti vsa sporočila na enem mestu– elektronska pošta, komentarji na Instagram-u ali sporočila iz klepeta v živo, vam bo še bolj pomagalo izkoristiti vse prednosti, ki jih ima urejevalnik elektronske pošte.

Povezava s Facebook

Kakšne funkcije in lastnosti naj ima urejevalnik elektronske pošte?

Deljen enotni predal za sporočila

Deljen enotni predal je ena glavnih lastnosti urejevalnika elektronske pošte. Ta predal lahko sprejema sporočila iz več elektronskih naslovov, računov družbenih omrežij, sej klepeta v živo in celo telefonskih pogovorov.

Če niste imeli še nikoli opravka s kolaboracijsko platformo, kot je enotni predal, si težko predstavljate, da je to najboljša rešitev, ki bo opazno izboljšala izkušnjo vaših strank in agentov. Najboljše pa je, da imajo vaši agenti lastne račune za vstop v sistem in tako lahko istočasno opravljajo več različnih nalog.

Univerzalni-predal-funkcija-LiveAgent

Spoznajte več o deljenem predalu.

Oddelki in odgovornosti (prenosi)

Dve izmed glavnih funkcij urejevalnika elektronske pošte sta tudi funkciji oddelkov in odgovornosti. S kreiranjem oddelkov za vaš marketing, IT podporo ali prodajo, boste še bolje organizirali vaš predal. Filtriranje bo lažje, dodeljevanje nalog pa bo z avtomatizacijskimi pravili resnično enostavno.

Poglejmo si primer. Nastavite lahko pravilo, ki bo avtomatično usmerilo vsa sporočila, ki vsebujejo besedi “ponastavitev” in “gesla” na IT oddelek ali pa celo k določenemu predstavniku IT podpore.

Oddelki-LiveAgent

Spoznajte več o oddelkih in odgovornostih.

Upravljanje s potekom dela in avtomatizacijska pravila email marketinga

Nismo se še dotaknili avtomatizacije email marketinga. Z upravljalnikom elektronske pošte lahko delate nešteto stvari– od samodejnega dodajanja oznak elektronskim sporočilom, dodeljevanja sporočil oddelkom in agentom pa do ustvarjanja urnika za samodejno pošiljanje predpripravljenih naknadnih sporočil, ko je minilo že nekaj časa od zadnjega kontakta s stranko.

Pravila-funkcija-LiveAgent
Prilagodite e-poštne predloge

Spoznajte več o pravilih.

Zmogljiva analitična orodja in funkcije za poročanje

S klasičnim programom za elektronsko pošto je težko določiti delovno uspešnost in kvaliteto. Dosegate povprečni odzivni čas v tej industriji? So vaše stranke zadovoljne s storitvijo?

Zanimivo je, da po anketah Bain & Company, 80% direktorjev družb meni, da njihova služba za pomoč strankam ponuja odlično izkušnjo. V resnici pa se z njimi strinja le 8% strank.

Z analitiko urejevalnika elektronske pošte in funkcijo poročanja boste lahko identificirali možnosti izboljšanja določenega področja.

Orodna plošča za poročila v LiveAgent

Spoznajte več o analitiki in poročanju.

Funkcije ekipnega sodelovanja in detekcija “konflikta”

Nekateri spletni ponudniki elektronske pošte (Gmail) imajo vgrajen klepet v živo ampak večina podobnih te funkcije nima, zato so tudi manj primerni, ko gre za sodelovanje. Po našem mnenju je uporaba dodatnih orodij za klepet kontraproduktivna, ker prehajanje med orodji prekinja tok misli in tudi zapravlja dragoceni čas.

Urejevalnik elektronske pošte LiveAgent ponuja vgrajene možnosti klepeta in klicev. Stik s kolegi, ko potrebujete pomoč, je tako zelo hiter in enostaven.

Dodatno pa ima LiveAgent vgrajene tudi funkcije, ki zaznajo možnost “konflikta”. Te funkcije zagotavljajo, da ne bo nobeno sporočilo odgovorjeno dvakrat. Agenta, ki odpre sporočilo, obvestijo, da je le-to že v obravnavi. Tako preprečijo podvojene odgovore ali brisanje sporočila.

Zaznavanje konflikta agentov

Spoznajte več o zaznavi konflikta agentov, internem klepetu ali internih klicih.

Prilagodljive predloge elektronske pošte

Prilagodljive predloge elektronske pošte so še ena od funkcij, ki jih ne najdemo v klasičnih programih in klientih za elektronsko pošto. Uporablja se jih za pošiljanje marketinških in ostalih sporočil, kot so obvestila o novostih, sporočila o ponastavitvi gesla in potrdila o naročilu. V LiveAgent sistemu za elektronsko pošto so prilagodljive predloge seveda na voljo.

predloge-eposte

Spoznajte več o predlogah elektronske pošte.

CRM in prilagodljiva CRM polja

Da je pa celotna zadeva še bolj zanimiva, pa ima urejevalnik elektronske pošte tudi funkcije za upravljanje odnosa s strankami (CRM). Poleg vgrajenega CRM, ki je vedno pri roki, lahko shranjujete posamezne informacije o vaših strankah, ki vam bodo pomagale ponuditi boljšo in bolj osebno podporo.

CRM

Spoznajte več o CRM.

Več zavihkov vstopnic/elektronskih spročil

Vas skrbi, da boste ostali brez možnosti več zavihkov? Naj vas ne. Urejevalnik elektronske pošte ponuja tudi to funkcijo. Omogoča vam odgovarjati na več sporočil naenkrat z menjavanjem zavihkov. To je uporabno predvsem, ko pošiljamo prednastavljena sporočila in odgovore več strankam naenkrat.

Urejevalnik elektronske pošte

Spoznajte več o  večih zavihkih vstopnic.

Email oznake

Še ena funkcija, ki ni na voljo v klasičinih programih in klientih za elektronsko pošto, so oznake. Uporabljajo se za lažje filtriranje, organizacijo in pregled vsebine elektronskih sporočil.

Urejevalnik elektronske pošte

Spoznajte več o oznakah.

Upravitelji opravil in pregled pogodb o stopnji podpore

Napredni urejevalniki elektronskih sporočil vsebujejo funkcije, ki služijo kot upravitelji opravil in obveščajo agente o kritičnih/nujnih elektronskih sporočilih, ki morajo biti razrešena. Elektronska sporočila (vstopnice), ki se znajdejo v upravitelju opravil so bila dolgo časa neodgovorjena ali pa so vezana na pogodbe o stopnji podpore.

help-desk-software-features-LiveAgent-SLAs

Spoznajte več o gumbu Za rešiti.

Zasebni zapiski

Zasebni zapiski v urejevalniku elektronskih sporočil vam omogočajo beleženje dodatnih informacij o sporočilu, stranki ali procesu razrešitve. Vidni bodo tudi vašim kolegom, ki bodo reševali težavo. Če želite, lahko zasebne zapiske uporabljate tudi kot opomnik.

Ticket-Notes-LiveAgent

Spoznajte več o zapiskih.

Pripravljena sporočila in predpripravljenii odgovori

Pripravljena sporočila so še ena od odličnih funkcij, ki so del urejevalnika elektronskih sporočil. Omogočajo vam ustvarjanje predpripravljenih odgovorov na najbolj pogosta vprašanja strank. Ko dobite elektronsko sporočilo, na katerega lahko odogovorite z generičnim odgovorom, lahko prihranite čas in le pritisnete na gumb za pripravljena sporočila ter izberete primeren odgovor.

Posneta sporočila
Primer vnaprej pripravljenih sporočil

Spoznajte več o pripravljenih sporočilih.

Razrez/sestavljanje vstopnic

Urejevalniki elektronskih sporočil, kot je LiveAgent, omogočajo razrez in sestavljanje vstopnic. To je pose bna funkcija, ki lahko skrajša čas reševanja težave in izboljša učinkovitost agentov. V primeru, da je v določenem sporočilu navedenih več težav, ki jih morajo razrešiti različni oddelki (prodaja, IT…), se lahko sporočilo razdeli in dodeli pristojnim agentom.

Če vam pa stranka pošlje več sporočil z enako težavo, pa lahko ta sporočila združite v eno samo.

Razrez vstopnic

Spoznajte več o razrezu in sestavljanju vstopnic.

Integracije zunanjih aplikacij

Večina urejevalnikov elektronskih sporočil omogoča integracije zunanjih aplikacij. Ta funkcija zagotavlja nemoten potek dela. Največkrat gre za integracije procesnih sistemov plačil, sistemov za upravljanje odnosov s strankami, aplikacij družbenih omrežij in več.

S temi integracijami je agentom prihranjen čas, ker se jim ni treba vpisovati v ostale aplikacije in večkrat vnašati enakih podatkov.

Urejevalnik elektronske pošte
LiveAgent integracije

Poglejte si vse integracije.

Notranja baza znanja in neomejen prostor za shranjevanje

Omejitev prostora je težava, s katero se soočamo vsakodnevno, kajne? Te težave pri urejevalniku elektronskih sporočil ni. Orodja, kot je LiveAgent, ponujajo neomejeno zgodovino elektronskih sporočil. Brisanje starih sporočil ni potrebno, lahko pa tudi shranite neomejeno število dokumentov in vodičev.

Urejevalnik elektronske pošte

Spoznajte več o upravljanju z interno bazo znanja.

Try LiveAgent

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Start free trial

Kako najti pravi urejevalnik elektronskih sporočil

Ste se prepričali, da je urejevalnik elektronskih sporočil prava izbira za vas in vaše podjetje? Odlično, berite naprej in ugotovite, kako izbrati pravo orodje za urejanje elektronskih sporočil.

Napišite si vaše zahteve in raziščite to področje

Prvi korak pri iskanju prave programske opreme je, da poznate svoje zahteve in svoj proračun, kajti vsak ponudnik ima drugačen nabor funkcij. Želite le orodje za preprosto urejanje elektronskih sporočil? Ali želite orodje, ki bo usmerjalo tudi ostala sporočila v skupni predal? Kakšne dodatne funkcije potrebujete? Je to e-mail storitev z možnostjo razširitve?

Ko boste naredili seznam zahtev, bo čas za raziskavo. Svetujemo vam, da si ogledate vsakega ponudnika:

LiveAgent Review - Unitied Inbox, Ticket Desk, Phone System, Live Chat, Video Chat & More

Ko boste pregledali lastnosti vseh platform in vedeli, katero želite testirati, je čas za brezplačni preizkus.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Ustvarite račune za brezplačni preizkus in testirajte

Ko ste izbrali najboljše, je čas za brezplačen preizkus. Priporočamo, da preizkusite vse ključne funkcije in se dodobra spoznate z njimi. Preizkusite:

  • Povezavo več elektronskih naslovov s predalom vaše ekipe
  • Nastavitev integracije
  • Povabiti agente/uporabnike e-naslovov v vašo platformo
  • Ustvariti oddelke za vaše IT, marketinške in prodajne ekipe
  • Nastaviti avtomatizacijska pravila za idealen potek dela
  • Nastaviti predloge odgovorov na kritična elektronska sporočila

Med testiranjem si ustvarjajte zapiske o tem, kaj vam je všeč in kaj ne. Kmalu boste ugotovili katera platforma je najprimernejša za vas. Če se vam preizkusno obdobje prekmalu konča in bi želeli več časa za testiranje vseh funkcij, se ne obotavljajte in kontaktirajte podporo strankam.

Večina ponudnikov vam bo z največjim veseljem za nekaj tednov podaljšala brezplačno preizkusno obdobje.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Dogovorite se za predstavitev/govorite z vodjo prodaje

Če se ne morete odločiti med dvema platformama, se dogovorite za predstavitev in govorite s prodajno ekipo. Predstavite jim seznam vaših želja, postavljajte vprašanja in si delajte zaznamke o povratnih informacijah.

Obnašanje vodje prodaje bo dober pokazatelj, kako se bo ponudnikova ekipa za podporo strankam obnašala do vas, ko boste enkrat njihova stranka. Če boste imeli občutek, da vedo vse podrobnosti o izdelku in so resnično pripravljeni pomagati kadarkoli, ste lahko prepričani, da ste se odločili pravilno.

Če pa imate občutek, da ne morejo odgovoriti na vsa vaša vprašanja in jih vaš uspeh resnično ne zanima, pa se raje odločite za drugo platformo.

Kakšna je dobra cena za urejevalnik elektronskih sporočil?

To je težko vprašanje. Večina platform bazira na naročniških razmerjih, zato vam enkrat mesečno pošljejo račun za uporabo. Je pa vsaka platforma različna, ko govorimo o funkcijah, integracijah in številu uporabnikov.

Če pogledamo ocenjevalne spletne strani, lahko rečemo, da je normalen razpon cen od 15 do 39 dolarjev mesečno (na uporabnika).

Če je to za vas predrago, razmislite o brezplačnem urejevalniku elektronskih sporočil.

Kateri brezplačni urejevalniki elektronskih sporočil so dobri?

Čeprav so brezplačna orodja te vrste najpogostejša, so tudi funkcionalno omejena.

Ne, da bi se hvalili, ampak LiveAgent ponuja precej dobro brezplačno rešitev, ki še vedno ponuja velik nabor funkcij. Na primer:

  • 1 integracija elektronskega naslova
  • Osnovno poročanje
  • Upravljanje z bazo znanja
  • 7-dnevna zgodovina vstopnic
  • Integracija 1 gumba za klepet in 1 telefonske številke
  • Razrez in združitev elektronskih sporočil
  • Prilagodljiva CRM polja vstopnic
  • Upravljanje z opravili
  • Oznake
  • Zasebni zaznamki
  • Prenos elektronskih sporočil
  • Več zavihkov za elektronska sporočila
  • 24/7 podporna služba
LiveAgent Product Tour

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je urejevalnik elektronskih sporočil?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Urejevalnik elektronske pošte je orodje, ki se uporablja za urejanje velike količine prejetih elektronskih sporočil. Programska oprema deluje skozi vstopnični sistem, ki vsako sporočilo opremi s serijsko številko, ki jo poznamo tudi kot ID vstopnice. Program na osnovi predpripravljenih avtomatiziranih pravil dodeli vsako sporočilo določenemu agentu ali oddelku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What’s the difference between an email client/webmail and email management software?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Programi in klienti so manj napredni in ponujajo manj ključnih funkcij. V osnovi so ti programi in klienti narejeni za osebno rabo, medtem ko je urejevalnik elektronskih sporočil namenjen samostojnim podjetnikom, podjetjem in organizacijam, ki dnevno dobivajo več tisoč elektronskih sporočil in potrebujejo pomoč pri urejanju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Who can benefit from using email management software?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Urejevalnik elektronske pošte je primeren za vsakogar, ki dnevno prejme na stotine elektronskih sporočil — neodvisno od velikosti podjetja. Če ste samostojni podjetnik ali pa veliko podjetje, je upravljalnik elektronske pošte nujno orodje. Ogromno poročil je potrdilo, da uporaba orodij za upravljanje z elektronsko pošto povečuje produktivnost, zmanjšuje stres in dolgoročno prihrani čas in denar.” } }] }
Poskusite zdaj

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico