LiveAgent je odlična izbira. Čeprav ima Outlook veliko uporabnih funkcij za individualno upravljanje e-pošte, ima pri upravljanju več e-poštnih naslovov in sodelovanju s sodelavci določene omejitve.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Funkcije | Liveagent
Brezplačno poskusite najboljšo alternativo za samopostrežno podporo! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Outlook
|
---|---|---|
Neomejen prostor za shranjevanje
Neomejeno shranjevanje e-pošte.
|
Ima neomejeno shranjevanje.
|
Ima omejeno shranjevanje.
|
Šifriranje elektronske pošte
Šifriranje elektronske pošte zagotavlja, da hekerji ali druge osebe, ki niso prejemniki vašega sporočila, ne morejo prebrati njegove vsebine.
|
Ima vgrajeno šifriranje elektronske pošte.
|
Ima vgrajeno šifriranje elektronske pošte.
|
Možnosti prilagajanja
Prilagoditve zvoka, opozoril, barve in teme.
|
Ponuja možnosti prilagajanja.
|
Ponuja možnosti prilagajanja.
|
Večuporabniški dostop
Omogoča, da lahko več uporabnikov sočasno rešuje težave.
|
Ponuja večuporabniški dostop.
|
Ponuja večuporabniški dostop.
|
Ločen pogled zavihka elektronske pošte
Uporabnikom omogoča, da oprejo več e-poštnih zavihkov in jih po potrebi preklapljajo.
|
Ima ločen pogled zavihka elektronske pošte.
|
Ima ločen pogled zavihka elektronske pošte.
|
Izkušnja brez oglasov
Brez sponzoriranih oglasov v prejeti pošti.
|
Ponuja izkušnjo brez oglasov.
|
Ne ponuja izkušnje brez oglasov.
|
Pravila avtomatizacije
Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče uvesti za pospešitev postopkov podpore strankam.
|
Ponuja pravila avtomatizacije.
|
Ponuja pravila avtomatizacije.
|
Prilagodljive e-poštne predloge
Uporabnikom omogoča ustvarjanje popolnoma prilagodljivih e-poštnih predlog.
|
Ponuja prilagodljive e-poštne predloge.
|
Ponuja prilagodljive e-poštne predloge.
|
Brezplačna različica
Ponuja brezplačno različico.
|
Ponuja brezplačno različico.
|
Ponuja brezplačno različico.
|
Oznake
Dodajte oznake kateremukoli zahtevku, da si na hitro ogledate njegovo vsebino ali ga lažje najdete.
|
Ponuja možnost oznak.
|
Ne ponuja možnosti oznak.
|
Delitev/združevanje elektronske pošte
Razdelite e-poštna sporočila na dva dela, da zagotovite hitrejše reševanje težav, ali združite skupaj več e-poštnih sporočil ene stranke.
|
Ponuja funkcijo delitve/združevanja.
|
Ne ponuja funkcije delitve/združevanja e-pošte.
|
Zasebne opombe
Delite zasebne opombe s sodelavci. Uporabite jih kot opomnike ali za shranjevanje dodatnih informacij.
|
Ponuja funkcijo zasebnih opomb.
|
Ne ponuja funkcije zasebnih opomb.
|
CRM
Vgrajeno orodje za upravljanje odnosov s strankami.
|
Ima vgrajen CRM.
|
Ne vsebuje vgrajenega CRM sistema.
|
Integracije
Integracije s priljubljeno programsko opremo, orodji in omrežji, kot so družbeni mediji, CRM-ji ali plačilni procesorji.
|
Ponuja integracije tretjih ponudnikov.
|
Se ne povezuje z integracijami tretjih ponudnikov.
|
Pametnejša različica programa Outlook, ki podpira večuporabniški dostop in poenostavi e-poštna sporočila z več e-poštnih naslovov in komunikacijskih kanalov v en poštni predal.
Naša alternativa Outlooku ponuja več zavihkov zahtevkov za hitrejše reševanje težav ter enostavno vstavljanje in odstranitev zavihkov.
Outlookovi nadomestni programi, kot je LiveAgent, ponujajo nešteto možnosti prilagajanja, vključno z e-poštnimi predlogami.
Predloge lahko izdelate s preprostim WYSIWYG urejevalnikom ali pa napišete kodo HTML po meri.
Ste prejeli zahtevek, ki vsebuje več različnih prošenj? Razdelite zahtevek na dva dela, da zagotovite hitrejšo rešitev težave.
Lahko pa dva ali več zahtevkov združite v enega, da ne boste izgubljali časa z večkratnim reševanjem iste zahteve.
Naša Outlookova alternativa ponuja brezplačne interne in-app klepete in klice.
Za še večje udobje lahko email ID delite s sodelavci, da jim ne bo treba iskati e-pošte, na katero se sklicujete.
Z ustvarjanjem vnaprej pripravljenih odgovorov na pogosto zastavljena vprašanja v obliki pripravljenih sporočil svojim zastopnikom prihranite več kot 15 ur dela na teden.
Naša Outlookova alternativa ponuja bogate integracije z več kot 130 sistemi tretjih oseb.
Izboljšajte učinkovitost svojega delovnega procesa tako, da račun LiveAgent povežete s Twitterjem, Facebookom ali Instagramom, neštetimi ponudniki VoIP, plačilnimi procesorji ali programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami (CRM), kot je PipeDrive.
Outlookovi nadomestni programi, kot je LiveAgent, zagotavljajo globok vpogled v vaša prizadevanja za podporo.
Ugotovite, koliko e-poštnih sporočil prejmete vsak mesec, na koliko ste jih odgovorili pravočasno, kateri sporazumi za zagotavljanje storitev niso bili izpolnjeni in kdo je bil zanje odgovoren.
Dajte Outlookovim alternativam priložnost, da izboljšajo vašo podporo s funkcijami za sledenje času. Iz enega samega vmesnika odkrijte, katere naloge so najbolj zapletene ali kateri agenti potrebujejo več usposabljanja.
Naša Outlookova alternativa ponuja priročne hibridne prenose zahtevkov, ki zagotavljajo, da se ne boste izgubili v gneči komunikacij s strankami, ki prihajajo iz različnih kanalov./span>
LiveAgent, popolna Outlookova alternativa, zagotavlja, da lahko več agentov za podporo dela skupaj, ne da bi brisali delo drug drugega. Ko agenti odprejo določen zahtevek, ki je že v obdelavi, so na to opozorjeni./span>
LiveAgent ima najbogatejša pravila za avtomatizacijo, zato je popoln Outlookov nadomestek. Z avtomatizacijo vsakdanjih opravil, kot so dodeljevanje oznak in odgovornosti ali spremljanje e-poštnih sporočil, poenostavite procese.
Outlookove alternative samodejno dodelijo oznake vsakemu prejetemu e-poštnemu sporočilu, da si lahko na hitro ogledate njegovo vsebino, ne da bi ga morali odpreti. Tako je iskanje e-poštnih sporočil hitrejše in priročnejše.
Ustvarite mape in podmape v obliki oddelkov. Poskrbite, da bo vsako e-poštno sporočilo samodejno preusmerjeno v pravi oddelek s pravili avtomatizacije ali z ročnimi prerazporeditvami.
Oddelkom in agentom dodelite jasne odgovornosti. Zagotovite, da nobeno e-poštno sporočilo ne bo padlo v vodo in ostalo brez odgovora, zahvaljujoč novi Outlookovi alternativi.
Medtem ko odgovarjate na elektronsko pošto, poglejte, uredite in dodajte informacije v naš vgrajeni CRM sistem iz enega vmesnika. Dodajte polja po meri, kot sta velikost čevljev ali časovni pas, da bo vaša storitev za stranke bolj osebna.
Razkritje več informacij o določenem e-naslovu, stranki ali postopku reševanja. Vaši sodelavci si lahko te opombe ogledajo kadarkoli med reševanjem določenega e-poštnega sporočila/zahtevka.
Za spremljanje in odgovore emailov in obvestila novih ali potencialnih strank preko socialnih omrežij uporabljamo Outlook. Vsakodnevno se soočamo s številnimi težavami, kot so po nesreči izbrisani emaili ali neodgovorjena sporočila, emailov ne moremo najti, ista sporočila odgovorjena s strani več agentov ali imamo sporočila brez referenčne številke. LiveAgent je rešil vse te težave.
Mike S. – Direktor – 5/5
Urejanje zahtevkov strank je bilo z Outlook zelo težko delo v ekipi zaposlenih, ki delijo en nabiralnik, uporaba LiveAgent zagotavlja učinkovitost.
Uporabnik v informacijskih tehnologijah in storitvah – 4.5/5
V primerjavi z deljenim Outlook nabiralnikom lahko z oznakami dodeljujemo in izpostavimo ne le, komu je email dodeljen, kaj je naslov, temveč tudi ključne besede za iskanje. To nam je pomagalo ustvariti več nabiralnikov za manjša poslovna področja in povečati učinkovitost pri pomoči našim strankam.
Michael B – 4.5/5
Všeč mi je, kako LiveAgent omogoča kategorizacijo zahtevkov, dodeljuje čase za spremljanje in avtomatizira veliko stvari, ki so časovno zelo zahtevne v Outlooku.
Anonimni ocenjevalec – Logistika in dobavna veriga – 5/5
Enostaven za uporabo in nastavitve, ima veliko uporabnih funkcij – zame osebno še posebna avtomatizacija oznak (pravila in časovna pravila), ki pomagajo upravljati z zahtevki. Prej sem uporabljal Outlook + ZOHO + Zoiper (za telefonske klice), zdaj uporabljam le LiveAgent za vse 3 plus lahko dodajam zaznamke in dobivam telefonske zapise za zahtevek.
Anonimni ocenjevalec – Administrator v HR – 5/5
Zažel sem s sistemom na osnovi Outlook in iskanje emailov za en teden nazaj je bila agonija. Z LiveAgent je zmogljivost organizacije z emaili, oznakami, osebami, mapami, filtrov po meri, obarvanih terminov itd, je upravljanje z emaili veliko lažje. Redko moram iskati več kot eno minuto, da najdem, kar iščem.
Robert S. – Pomočnih nadzornika za storitve za kupce – 4.5/5
LiveAgent, najboljša Outlookova alternativa na trgu, je najbolj komentirana in #1 ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja v letu 2021.
Pridružite se podjetjem, kot so Yamaha, BMW in Huawei, pri zagotavljanju vrhunskih storitev za stranke. Z LiveAgentom je to enostavno.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
LiveAgent, primerjavi z Outlookom, ponuja naslednje dodatne funkcije: funkcije za izdelavo zahtevkov, 24/7 podporo, klepet v živo, klicni center, in integracije družbenih medijev.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih