Odkrijte najboljšo alternativo za klepet v živo
LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki ga priporočajo uporabniki v različnih panogah. Podjetja opažajo boljšo podporo strankam, povečane prodaje in zadovoljstvo strank z uporabo LiveAgenta. LiveAgent omogoča klepet z strankami in statističen pregled kategorij vstopnic. Izboljša produktivnost, odzivni čas in učinkovitost storitve za stranke. Cena LiveAgenta je cenovno ugodna in strokovno podprta.
Iščete uporabniško podobno alternativo?
CRM sistem omogoča podjetjem različnih velikosti konkurenčno prednost pri upravljanju odnosov s strankami s pomočjo e-pošte, klicev, klepeta v živo in združevanja/razdeljevanja zahtevkov. LiveAgent je zmogljivo orodje za podporo strankam, ki omogoča enostavno nudenje podpore prek e-pošte, klepeta in družbenih omrežij ter podpira tudi Facebook, Twitter, Instagram in kmalu tudi Viber. Po registraciji na platformi LiveAgent bo na vaš e-poštni naslov poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Iščete alternativo ConnectWise?
LiveAgent je prva platforma za klepet v živo in podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po svetu ter je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam. Z uporabo LiveAgenta lahko podjetja povečajo svoje prihodke, zadovoljstvo strank ter ohranijo zvestobo strankam. Sprememba poslovnih ciljev v resničnost je mogoča s pomočjo LiveAgenta, ki omogoča produktivno in učinkovito izvajanje podpore za stranke.
LiveAgent je program, namenjen pomoči strankam in podpira pripomočke v 43 jezikih. Primeren je za mala in srednja podjetja ter velike korporacije. All-inclusive načrt stane $39 na mesec, vse funkcije pa lahko preizkusite brezplačno. Izdelek je najbolj cenjena programska op, ki jo lahko uporabljate za povečanje prihranka in donosnosti naložb, skupaj s selitvijo iz Bitrix24. Našli boste tudi informacije o izdelavi vašega LiveAgenta in njegovi pripravi za uporabo. Poleg tega lahko rezervirate klepet v živo ali klic ena na ena, da izveste več.
Ali iščete boljšo alternativo LivePerson?
LiveAgent ponuja različne funkcije in integracije za večjo učinkovitost pri podpori strankam, z vključevanjem avtomatizacije, samodejnih odgovorov, video klicev in analitike. Kljub izboljševanju tehnologije ima bot za klepet svoje omejitve, zato je pomembno, da agenti ponudijo več kot le komunikacijo. Prikrojitev po želji omogoča boljšo komunikacijsko izkušnjo in izpolnitev pričakovanj strank. Podjetje si prizadeva zadovoljiti stranke in jim ponuditi odlično podporo.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih