Partner
Kaj je Facebook?
Facebook je platforma družbenih medijev, ki jo uporabljajo ljudje po vsem svetu. Uporablja se za povezovanje s prijatelji, klepet v realnem času, spremljanje novic ali memov. Podjetja ga uporabljajo tudi za pomoč pri interakciji s strankami, zagotavljanju posodobitev, prodaji izdelkov ali storitev ali podpori strankam.
Kako ga uporabljati?
Poleg svojega osebnega življenja lahko Facebook uporabite tudi za promocijo svojega podjetja s prilagojeno stranjo na Facebooku. Delite novice, posodobitve prek objav, ustvarjajte zgodbe, promovirajte svoje izdelke ali storitve, komunicirajte prek Messengerja in ustvarjajte oglaševalske akcije. Veliko teh dejanj lahko izvedete v svoji programski opremi vstopničnega sistema LiveAgent in se osredotočite na delo iz ene programske opreme.
Prednosti
- Priljubljeni družabni mediji kot podporni kanal
- Spremljajte svoje račune in strani pri LiveAgentu
- Upravljajte objave, sporočila in drugo
- Komunicirajte prek Facebook Messengerja iz LiveAgent
Kako integrirati Facebook z LiveAgentom?
LiveAgent ima domačo integracijo s Facebookom, ki je na voljo vsem strankam. Vse kar morate storiti je, da ga povežete. Ko povežete svoj Facebook račun in stran, boste lahko komunicirali s svojimi strankami iz LiveAgent.
Pojdite na Konfiguracija vašega LiveAgent> Facebook. Ko ste tam, kliknite gumb OMOGOČI FACEBOOK.

Odvisno od tega, ali ste že imeli Facebook račun ali ne, se boste morali prijaviti in omogočiti dostop do svojih podatkov.
Čas je, da svojo stran povežete, ko omogočite dostop do Facebooka. Pojdite na drugi razdelek Facebook strani.

Kliknite oranžni gumb Connect v zgornjem levem kotu. Vnesite svoje podatke za prijavo in geslo. Po tem boste morali izbrati Facebook strani, ki jih želite povezati z LiveAgentom. Izberite jih in nadaljujte.

Izberete lahko, katera dejanja strani bo lahko upravljal LiveAgent. V tem razdelku nastavitve prilagodite svojo izkušnjo integracije s Facebookom. Ko končate, kliknite Končano.

To je to. Uspešno ste integrirali svoje Facebook strani z LiveAgentom.

Preizkusimo, kako deluje. Pošljimo sporočilo na našo testno stran na Facebooku. Nato lahko preverimo, ali je bilo sporočilo dostavljeno v naš vstopnični sistem LiveAgent.

Sporočilo je prispelo v vaš vstopnični sistem. Integracija deluje.
Kako povezati LiveAgent s Facebook stranmi prek Zapierja
Zapier vam omogoča, da v nekaj minutah povežete dve aplikaciji brez kodiranja. Deluje tako, da poveže sprožilec iz ene aplikacije in posledično dejanje sprožilca v drugi aplikaciji. Najprej boste potrebovali račun Zapier. Ustvarite ga lahko tukaj. Če ga že imate, se preprosto prijavite in pojdite na stran za integracijo strani LiveAgent + Facebook.

Pomaknite se navzdol, dokler ne vidite razdelka Connect LiveAgent + Facebook Pages v minutah. Tu lahko izberete sprožilec in dejanje. Za primer smo uporabili Facebook strani, ki so sprožile novo objavo vas, in dejanje LiveAgent Ustvari pogovor.
Izberite tisto, kar vam ustreza, in nadaljujte s klikom na modri gumb spodaj.

Zdaj morate nastaviti sprožilec. Povežite se s svojim računom Facebook in dovolite Zapierju dovoljenje za obdelavo vaših podatkov. Ko končate, kliknite Shrani in nadaljuj.

Po tem lahko preizkusite sprožilec. Ta korak ni nujen, vendar ga toplo priporočamo, da preverite, ali sprožilec deluje tako, kot bi moral.

Po uspešnem preizkusu je čas, da nastavite dejanje LiveAgent. Ta nastavitev zahteva natančnejše podatke. Izpolnite zahtevana polja. Če želite sporočilo podrobneje določiti, lahko izpolnite polja, ki niso obvezna. Kliknite na nadaljevanje.

Zdaj je potreben zadnji preizkus integracije.

Čestitamo, uspešno ste integrirali Facebook strani z LiveAgentom. Preverimo, ali vstopnični sistem LiveAgent deluje. Pojdite do zahtevkov in preverite, ali je zahtevek prejet.

To je to, končali ste. Vrnite se v Zapier in ustvarite več integracij.
Frequently asked questions
Kako lahko uporabite integracijo Facebooka v LiveAgentu?
Vključitev Facebooka v LiveAgent bo vaši službi za stranke pomagala učinkovito obvladovati vse poizvedbe, objave in komentarje na Facebooku z enega mesta. Posledično ostajate na tekočem in ste vedno na voljo svojim strankam.
Kakšni so koraki za integracijo Facebooka z LiveAgentom?
1. Na nadzorni plošči LiveAgent pojdite na Konfiguracije
2. Poiščite Facebook -& gt; Facebook strani
3. Poveži se
Neposredna sporočila na družbenih omrežjih so zelo pomembna za podjetja, saj imajo visoko stopnjo odprtosti in uporabniki več časa preživijo na družbenih omrežjih kot preverjanju e-pošte. Podjetja morajo zagotavljati izjemne storitve na družbenih medijih in odgovarjati na vsako sporočilo. Obstajajo splošne predloge za odgovore, ki jih je priporočljivo uporabljati. Pri komuniciranju na družbenih medijih je treba biti dosleden, hitro se odzvati, paziti na slovnične napake in odgovarjati na vprašanja strank.
Stiki službe za pomoč Facebook
Stiki služb za pomoč Facebook - obstaja več načinov stika s Facebook ekipo za podporo strankam, vključno s podporo preko e-pošte, klepeta v živo in družbenih medijev. Facebook nima telefonske podpore za stranke, vendar imajo sporazume o ravni storitev za odzivnost. Na spletni strani so tudi povezave do baze znanja, foruma in družbenih medijev, kot so Instagram, Facebook stran in Twitter.
Asana je orodje za organizacijo dela v ekipi, ki omogoča odpiranje projektov, dodeljevanje opravil, postavljanje rokov in komunikacijo s sodelavci. Integracija Asane v LiveAgent preko Zapier storitev omogoča avtomatizacijo različnih opravil, kot je dodajanje novih strank, odstranjevanje/dodajanje strank v določene skupine ali odpiranje novih komunikacijskih kanalov. Vključitev Asane v LiveAgent omogoča povečanje učinkovitosti ekipe, prihranek časa in učinkovitejšo organizacijo dela.
LiveAgent je programska oprema, ki omogoča večkanalno storitev za stranke in samopostrežno uporabo ter upravljanje pritožb. Poleg tega ponuja 11 funkcij poročanja o storitvah za stranke, vključno z analitičnim pregledom, poročili o uspešnosti agentov in razvrstitvami agentov. Na voljo je tudi kontrolni seznam za uspešno delo na daljavo in klepet za pomoč, ki je ključni kanal za dostop do podpore prek spletnega mesta. Oddelki službe za pomoč uporabnikom lahko izboljšajo učinkovitost in skrajšajo čas odziva.