Kaj je odnos s strankami?
Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.
Odnos s strankami je posebna vrsta odnosa. Začne se, ko stranka stopi v stik z vašim podjetjem. Vsako podjetje je odgovorno za krepitev zadovoljstva in zvestobe strank. Vsaka interakcija strank s podjetjem vpliva na stranke. Odnos vključuje prodajno podporo, tehnično podporo in tržno komuniciranje. Odnose s strankami lahko merimo z zadovoljstvom strank.
Prednosti dobrega odnosa s strankami:
- Prednost pred konkurenco
- Zadrževanje strank
- Zvestoba strank
- Povečani prihodki
- Nove stranke
- Prepoznavnost blagovne znamke
- Zadovoljstvo strank
Kakšna so načela dobrih odnosov s strankami?
- Aktivno poslušanje
- Izkazovanje empatije
- Prilagojena uporabniška izkušnja
- Razumevanje/poznavanje vaših strank – CRM sistem
Kako zgraditi odnos s strankami?
Avtomatiziran proces
Če želite obdržati stranke, mora vaše podjetje vzpostaviti avtomatizirane procese.
Za to razlago jih razdelimo v kategorije. Obstajata lahko “notranja avtomatizacija” in “zunanja avtomatizacija”. Notranja avtomatizacija omogoča, da notranji procesi nemoteno delujejo. Na primer, za različne oddelke/agente lahko v LiveAgentu nastavite samodejno distribucijo zahtevkov. To pomaga vašim agentom, da so učinkoviti.
Po drugi strani pa vam lahko ustvarjanje »zunanje avtomatizacije«, na primer trženje prek e -pošte, pomaga ohranjati stik s strankami. Oba procesa avtomatizacije imata eno skupno stvar, to je, da vam pomagata zadržati stranke na različne načine.
Delite podatke o strankah z različnimi oddelki
Za varno izmenjavo podatkov strank lahko uporabite programsko opremo za pomoč strankam. Ta programska oprema vam bo pomagala ustvariti SLA, pravila in drugo. Tako se bodo podatki o strankah delili le z zaposlenimi/oddelki, ki jim je to dovoljeno.
Prilagodite vsako uporabniško izkušnjo
Nekaj načinov za ustvarjanje osebne izkušnje strank:
- Pokličite stranko po njenem imenu
- Za boljšo uporabniško izkušnjo uporabite podatke strank
- Bodite pozitivni
- Možnost samopostrežbe/samopostrežna izkušnja
Komunicirajte
Komunikacija je ključna v vsakem odnosu. Zato vas ne sme presenetiti, da se ne razlikuje od odnosov s strankami. Če jih želite vzpostaviti, morate komunicirati s strankami na številnih platformah. Na primer; Facebook, Twitter, e -pošta ali v resničnem življenju. Priložnost imate povsod! Tu običajno nastopi vaša služba za stranke.
Kako lahko programska oprema za pomoč strankam pomaga vašim odnosom s strankami?
Služba za stranke ima lahko težave z odgovarjanjem na vsa vprašanja strank. Poleg tega se morajo s strankami ukvarjati na različnih objavah v družabnih medijih. Tako jim lahko programska oprema za storitve za stranke pomaga pri določanju pomembnosti zahtevkov. Poleg tega pa še vedno uspevajo odgovarjati na objave iz družabnih medijev ali drugih platform.
Programska oprema storitev za stranke, na primer LiveAgent, lahko samodejno razdeli zahtevke. Vaše podjetje lahko nastavi svoje želje glede na njihove potrebe. To zagotavlja, da sodelujete s svojimi strankami, hkrati pa odgovarjate na redna vprašanja strank.
Če želite izvedeti več o LiveAgentu, preberite o vseh funkcijah.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Kaj je odnos s strankami?
Odnos s stranko je odnos med stranko in podjetjem. Začne se, ko stranka stopi v stik s podjetjem. Ni nujno, da gre za nakup - lahko, da je videla oglas in strankina prva misel o podjetju in njegovih izdelkih. Za vzpostavitev tega odnosa je odgovorno vsako podjetje.
Kako zgraditi odnos s strankami?
Komunikacija je osnova za izgradnjo dobrih, kakovostnih odnosov s stranko. To je ključ. Vsebuje jezik in način, kako podjetje komunicira s stranko. Drugo pomembno vprašanje je preseganje pričakovanj strank. Če se to zgodi, je kupec zadovoljen in pripravljen postati stalna stranka. Tretja ideja je, da stranki zastavite vprašanja o podjetju in povprašate za njeno mnenje. Stranka takrat razume, da je za podjetje pomembna. Zelo pomembno je tudi spoštovanje strank.
Kako izboljšati odnos s strankami?
Da bi izboljšali odnos s stranko, najprej prilagodite komunikacijo z njo. Stranka se mora počutiti kot posameznik in ne kot "ena izmed mnogih". Stranka mora čutiti, da z njo ravnajo kot s človekom. Izjemno pomembna točka ni le uresničevanje obljub, danih naročniku, ampak tudi preseganje njegovih pričakovanj. Pomemben plus je tudi preglednost dejavnosti podjetja.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.