Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klicni center za pomoč strankam

Sodobni potrošniki zahtevajo pravočasne rezultate, kakovostno interakcijo in takojšnje odzive v svetu, ki je osredotočenem na stranke. Eden največjih izzivov, s katerimi se soočajo podjetja, je slediti povpraševanju strank in presegati pričakovanja strank.

Čeprav obstaja veliko načinov, kako lahko podjetja osrečijo svoje stranke, je usposobljen klicni center za pomoč strankam najučinkovitejši način za zagotavljanje zadovoljstva strank in brezhibne uporabniške izkušnje. Večina podjetij, zlasti zagonskih podjetij, se zaradi nizkih proračunov in premajhnega števila zaposlenih trudi opravljati svoje storitvene storitve v klicnem centru.

Ker lahko interakcija s strankami in vodenje podjetja hkrati hitro postaneta izziv, so orodja, kot so klicni centri za pomoč uporabnikom, odlična rešitev za ravnanje z zahtevki strank. Preden začnete delovati v klicnem centru, morate vedeti naslednje.

Kateri so telefonski sistemi klicnega centra?   

Poslovni telefonski sistem je rešitev, ki pomaga upravljati dohodne in odhodne telefonske operacije ter podjetjem omogoča učinkovito upravljanje komunikacije s strankami. To je programska rešitev klicnega centra v oblaku, ki lahko opravlja vse vitalne funkcije, vključno z dohodnimi in odhodnimi klici, usmerjanjem, spremljanjem statistike delovanja agentov, in poročanjem. Nadzorniki in vodje podjetij lahko spremljajo ključne meritve poslovnih telefonskih klicev in izboljšajo zastopanost svoje ekipe za podporo strankam z rešitvijo telefonskega centra.

Usposobljeni in izkušeni predstavniki klicnega centra upravljajo vsak klic stranke in spremljajo vse transakcije, pogovore in odprte primere. Predstavnik klicnega centra skrbi za vprašanja in zahteve strank, nudi storitve, odgovarja na vprašanja, posreduje informacije in pomoč itd.

Najboljši način, da celotno okolje, ekipo in delovanje klicnega centra ohranite pod eno streho, je uporaba programska oprema za klicni center. Obstajata dve vrsti klicnega centra:

  • Dohodni klicni center – imenovan tudi reaktivni klicni center, ponuja tradicionalno podporo z odzivanjem na dohodne klice. Vhodni klicni centri zahtevajo usposobljene predstavnike pri reševanju problemov, komunikacijo in tehnično podporo za boljšo uporabniško izkušnjo.
  • Odhodni klicni center — imenovan tudi proaktivni klicni center, vam omogoča, da s ponudbami storitev dosežete ciljno publiko. Odhodni klicni centri podjetjem pomagajo graditi pozitivne odnose s strankami, zagotavljajo boljšo izkušnjo s strankami in povečujejo zvestobo blagovnim znamkam.
Call Center Software Demo | LiveAgent

Kako izbrati klicni center za pomoč strankam za svoje podjetje?

Ker obstaja toliko različnih kakovostnih programskih rešitev za storitve za stranke, je najboljši način, da dobite najboljšo rešitev za svoje podjetje, napreden klicni center z osnovo v oblaku. Takšna programska oprema mora vsebovati naslednje funkcije:

  • Dohodni klici
  • Odhodni klici
  • Interni klici
  • IVR tehnologija (Interaktivni glasovni odziv)
  • Klici v vrsti
  • Samodejni povratni klici
  • Prisotni prenosi
  • Samodejno preusmerjanje klicev
  • Samodejna distribucija klicev
  • Video klici
  • Neomejeno število posnetih klicev
  • Več podprtih klicnih naprav

Start your free trial today

Discover all of the features that LiveAgent has to offer and improve your customer service call center.

Free trial

Damo vam lahko tudi nekaj dragocenih nasvetov, ki vam bodo pomagali izbrati najboljšo rešitev klicnega centra za vaše podjetje.

Določite vrsto podpore

Preden kaj storite, premislite, kakšno podporo potrebujete. Nekatere rešitve so boljše za obravnavo sestankov in pogovore v spletnem klepetu, druge pa so bolj primerne za pogovore po e-pošti in 24-urno storitev.

Povezava s klicnim centrom

CRM integracija

Izberite možnost, ki vam omogoča integracijo CRM rešitve s podatki vašega kontaktnega centra. Sposobnost upravljanja baze podatkov strank je eden ključnih dejavnikov, ki določajo poslovni uspeh. S tem boste bolje razumeli ciljno publiko, njene težave in posebne preference.

Ticket_Customer-insights-CRM

Kakšna so delovna mesta klicnega centra za pomoč strankam?

Če želimo razumeti službe v klicnem centru za stranke, si moramo ogledati opis delovnega mesta predstavnika službe za stranke klicnega centra. Delo službe za stranke bi moralo pritegniti zastopnika klicnega centra, ki suvereno rešuje težave in je v celoti predan izboljšanju izkušenj strank z vašo blagovno znamko.

Agent za pomoč strankam bi moral biti sposoben zagotoviti ustrezno rešitev za vse težave. Biti morajo komunikativni, napredni in dovolj izobraženi, da bodo z vsako stranko imeli pravičen in individualen pristop.

Agenti v programski opremi za pomoč uporabnikom - LiveAgent

To vključuje dobro dozo prožnosti in tehnološkega znanja za obvladovanje različnih odgovornosti, od reševanja nepričakovanih vprašanj do prilagodljivosti pri poteku dela.

Kakšne so dolžnosti klicnega centra za pomoč strankam?

Poglejmo nekaj bistvenih nalog klicnega centra za pomoč strankam.

Pomagajte strankam po različnih komunikacijskih kanalih

Sodobne stranke uporabljajo številne različne platforme za komunikacijo in storitve za stranke, ki vključujejo družabne medije, klepet v živo, e -pošto itd. Najboljši način za obvladovanje tako velikega prometa in povečanje zadovoljstva strank je zagotoviti večkanalno pomoč strankam in odlične izkušnje.

LiveAgent | Call center software in your helpdesk

Zagotovite prilagojene rešitve za težave strank

Predstavniki službe za pomoč strankam morajo obravnavati dohodne klice strank in nuditi prilagojeno pomoč pri reševanju njihovih pravih težav. Izobraževanje agentov klicnega centra vključuje sprejemanje klicev strank, zagotavljanje tehničnih storitev in iskanje rešitev za težave.

Agent mora znati odgovarjati na vprašanja (po možnosti v več jezikih), saj sodobna podjetja raje zaposlujejo dvojezične predstavnike klicnih centrov za upravljanje interakcij s strankami po vsem svetu.

Zagotovite izjemno uporabniško izkušnjo

Če želite premagati konkurenco, morate zagotoviti odlične izkušnje strank, da izboljšate uporabniško izkušnjo. Le telefonska linija kot komunikacijski kanal ne bo dovolj v letu 2021. Morate se na pravi način približati svojim strankam in ponuditi prilagojene rešitve za njihove težave, da jih spremenite v zveste potrošnike.

Prilagodite uporabniško izkušnjo ciljnemu občinstvu

Vsaka stranka je edinstvena, s posebnimi cilji in potrebami. Pomembno je, da predstavniki vašega klicnega centra za pomoč strankam prepoznajo te razlike in prilagodijo njihov ton in vedenje določeni situaciji.

Katere so bistvene lastnosti predstavnika storitev za stranke?

Da bi stranki zagotovili izjemno storitev in pozornost, bi morali imeti vaši predstavniki klicnega centra naslednje lastnosti:

  • Sposobnost zagotavljanja vrhunskih storitev
  • Spretnost in znanje v službi za stranke
  • Komunikacijske sposobnosti
  • Upravne sposobnosti
  • Ekipa za pomoč strankam mora biti prilagodljiva in sestavljena iz okretnih reševalcev težav
  • Uporabite pozitiven jezik za spodbujanje interakcij s strankami
  • Spretnost aktivnega poslušanja ljudi
  • Tehnično znanje o izdelkih in storitvah
  • Zastopniki storitev za stranke bi morali poznati vrsto jezikov
  • Ohranjanje znanja
  • Fleksibilnost
  • Pozornost na detajle
  • Ustvarjalnost
  • Odlične organizacijske sposobnosti

Try LiveAgent Today

Provide and omnichannel customer experience with LiveAgent's call center software.

Free trial

Pogosta vprašanja

Kaj je klicni center za pomoč strankam?

Klicni center je pisarna ali oddelek, kjer skupina agentov klicnega centra obravnava dohodne in odhodne telefonske klice obstoječih strank in novih potencialnih strank.

Kako izbrati klicni center za pomoč strankam za svoje podjetje?

Najboljši način, da izberete klicni center za pomoč strankam, ki ustreza vašim poslovnim potrebam, je določiti pravo vrsto storitve klicnega centra. Poiščite rešitev, ki ponuja integracijo CRM in družbenih medijev ter funkcije, ki vam lahko pomagajo pri prilagajanju sodobnim potrošnikom.

Kakšna so delovna mesta klicnega centra za stranke?

Dela v klicnem centru za pomoč strankam vključujejo pomoč strankam pri njihovih težavah. Zastopniki klicnega centra uporabljajo več kanalov, vključno z družabnimi mediji, e-maili, klepetom in telefonom, za upravljanje interakcij s strankami, zagotavljanje informacij in pomoč pri vseh težavah, ki bi jih lahko imele stranke.

Kakšne so dolžnosti klicnega centra za pomoč strankam?

Dolžnosti klicnega centra za pomoč strankam vključujejo naslednje naloge:

  • Zagotavljanje večkanalne komunikacije in podpore strankam

  • Iskanje prilagojenih rešitev za težave določenih strank

  • Nudenje tehnične pomoči in informacij o izdelkih/storitvah

  • Naredite vse, da ustvarite pozitivno uporabniško izkušnjo za vsako stranko

  • Pri reševanju težav bodite prilagodljivi in zanesljivi

  • Za podporo strankam po vsem svetu uporabljajte številne jezike

Katere so najpomembnejše lastnosti predstavnika storitev za stranke?

Bistvene lastnosti predstavnika storitev za stranke vključujejo:

  • Odlično poslušanje in sposobnost reševanja težav

  • Ekipno delo

  • Ustvarjalnost, prilagodljivost, zanesljivost

  • Močne medosebne sposobnosti

  • Upravne in komunikacijske sposobnosti

  • Knowledge retention

  • Attention to detail

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico