Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Svojim strankam ponudite samopostrežbo

Ker so današnji potrošniki postali bolj zahtevni in samozavestni kot kdaj koli prej, samopostrežba za podjetja ni več neobvezna. Dejansko 70% potrošnikov raje išče odgovore na spletu, preden se za pomoč obrne na službo za pomoč strankam.

S službo za pomoč uporabnikom in samopostrežno programsko opremo LiveAgent lahko razširite svoje podporne možnosti in strankam omogočite, da težave rešujejo same – 24 ur na dan, kadar koli in kjer koli. Ko svojim strankam nudite pomoč, ki jo potrebujejo s samopostrežbo, jim in svojim agentom za storitve strankam naredite veliko uslugo.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Čudovita baza znanja za vašo publiko

Knowledge Base Software by LiveAgent
undraw analyze 17kw

Kaj je samopostrežna programska oprema?

Samopostrežna programska oprema strankam omogoča dostop do informacij o izdelkih/storitvah, iskanje odgovorov na njihova vprašanja in reševanje težav brez interakcije s predstavnikom storitve. Samopostrežni portali lahko vključujejo članke iz zbirke znanja, strani s pogosto zastavljenimi vprašanji (FAQ), vodnike za odpravljanje težav, video vadnice, forume skupnosti strank, oddajo in sledenje zahtevkov itd.

Ker bo 90% svetovnih potrošnikov pričakovalo, da bodo blagovne znamke in organizacije ponudile spletni portal za samopostrežne storitve, naj bi trg samopostrežne programske opreme do leta 2024 dosegel 18,12 milijarde USD.

Ključne samopostrežne ugodnosti za podjetja

Ko so stranke pooblaščene, da si pomagajo – stvari se izboljšajo za vse. Najbolj napredna podjetja so že prepoznala številne prednosti, ki jih nudijo samopostrežne storitve svojim strankam.

Tachometer icon

Izboljšana produktivnost agentov

Samopostrežba izboljša učinkovitost in produktivnost agentov. Namesto da bi porabili čas za reševanje manjših ponavljajočih se vprašanj, se agenti lahko osredotočijo na bolj kritična poizvedbe z višjo vrednostjo.

Stars

Okrepljeno zadovoljstvo strank

Z neprekinjenim dostopom do ustreznih informacij samopostrežni portali povečujejo zadovoljstvo, tako da strankam na enostaven način poiščejo rešitve, kadar je to zanje najbolj primerno.

dollar in zoom

Zmanjšani stroški podpore

Naložbe v samopostrežbo pomagajo zmanjšati operativne stroške, saj dobesedno podpirate stranke tudi izven delovnega časa in s tem odpravite potrebo po najemu dodatnih uslužbencev.

All-in-one samopostrežni portal za stranke, ki ga izvaja LiveAgent

Strankam omogočite nadzor nad lastnimi servisnimi izkušnjami. Naj se sklicujejo na članke o bazi znanja, sodelujejo na forumih skupnosti, pustijo povratne informacije, predložijo in spremljajo zahtevke – vse na enem samopostrežnem portalu.

undraw book lover mkck

Baza znanja in pogosto zastavljena vprašanja

V 4 preprostih korakih postavite obsežno bazo znanja. Kupcem zagotovite vse koristne informacije, ki jih potrebujejo – vodniki za začetek, članki s smernicami, nasveti za odpravljanje težav, pogosta vprašanja in drugo. Vaše stranke se lahko zlahka sklicujejo nanje, ko je po vašem delovnem času in ko vaši agenti niso povezani. Ustvarite več baz znanja – vsaka z edinstveno zasnovo, nastavitvami in vsebino. Če vaše podjetje prodaja več izdelkov ali upravljate več blagovnih znamk, bodo vaše notranje baze znanja dostopne le vašim agentom.

Forumi skupnosti strank

Razširite svojo samopostrežno ponudbo s forumom skupnosti skupnosti, ki spodbuja interakcijo med vašimi strankami in povečuje njihovo vključenost. Spodbujajte stranke, da si medsebojno pomagajo z odgovarjanjem na vprašanja drug drugega, izmenjavo njihovega znanja, vpogledov, nasvetov in najboljših praks. Vsak prispevek na forumu se spremeni v zahtevek, tako da lahko vaši podporni agenti vedno stopijo in po potrebi ponudijo pomoč.

undraw online discussion 5wgl
undraw to do list a49b

Zbiranje povratnih informacij & amp; predlogi

Ali veste, katere lastnosti vaše stranke najbolj cenijo in želijo videti v vaših izdelkih? Povejte svojim strankam, da so njihova mnenja pomembna – dovolite jim, da delijo povratne informacije in predloge, glasujejo za obstoječe predloge in spremljajo napredek pri njihovi izvedbi. Postavite gumb za povratne informacije kamor koli na svojem spletnem mestu in ga prilagodite svojemu poslovnemu slogu, da pričnete prejemati povratne informacije.

Poročajte o težavah & amp; spremljajte njihov napredek

Poskrbite, da bodo stranke, ki same iščejo pomoč, nemoteno oddajale prošnje za pomoč (če prek razpoložljivih virov za samopostrežbo niso mogle najti tistega, kar so iskale).

Viri, kot je portal za stranke, strankam omogočajo upravljanje lastnih zahtevkov ter spremljanje njihovega napredka in stanja.

undraw progress overview 2dik

LiveAgent lahko ponudi še več

Samopostrežba je le vrh ledene gore, kar ponuja LiveAgent. Z uporabo vseh zmogljivosti in funkcij, zasnovanih za zagotavljanje večkanalne podpore in nemoteno servisno izkušnjo, dvignite svoje storitve za stranke na novo raven.

undraw email campaign qa8y

Robustno upravljanje zahtevkov

LiveAgent ponuja zmogljive funkcije zahtevkov – vključno s pametno distribucijo zahtevkov, avtomatizacijo poteka dela, upravljanjem SLA, pripravljenimi odzivi, razdelitvijo in združevanjem zahtevkov, orodji za skupinsko sodelovanje, poročanjem in analitiko. Vso komunikacijo s strankami hranite pod več kanali pod eno streho in hitro in učinkovito rešite zahtevke.

Glasovni in video klici

Kljub hitremu porastu samopostrežnih in digitalnih kanalov ima ogromno potrošnikov še vedno raje telefonsko podporo. LiveAgent vključuje vgrajeni klicni center v oblaku, ki vam omogoča centraliziranje klicev s spletnega mesta ali stacionarnega omrežja na enem mestu. Oblikujte drevesa IVR po meri, avtomatizirajte usmerjanje klicev, neomejeno snemajte klice in še veliko več.

undraw video call kxyp
quick quality customer service through live chat

Klepet v živo v realnem času

Omogočite svojim strankam, da vas dosežejo v nekaj kliki, tako da zagotovite takojšnjo sprotno podporo s klepetom v živo. Orodje za klepet LiveAgent združuje tako skupne kot edinstvene funkcije, vključno z več možnostmi usmerjanja in distribucije klepeta, proaktivnimi povabili k klepetu, spletnim nadzorom obiskovalcev, prikazom tipkanja v realnem času in še več.

Povežite svoje socialne medije

Povežite svojo službo za pomoč z najbolj priljubljenimi kanali za družabna omrežja, kot so Facebook, Twitter in Instagram. Preprosto lahko spremljate in odgovorite na vsa vaša sporočila v družabnih omrežjih, komentarje in omembe blagovnih znamk, ko se pretvorijo v zahtevke. Upravljajte vse z ene nadzorne plošče in prihranite svoj dragoceni čas pred preklopom med več računi.
undraw social notifications ro8o

Zakaj je služba za pomoč uporabnikom in samopostrežna rešitev LiveAgentja prava rešitev?

Group 370 icon

Več kot samopostrežna storitev

To je vse na enem mestu za vse vaše potrebe po storitvah za stranke z zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom in podporo socialnih medijev.

1st place icon

Najbolj pregledan & amp; # 1 ocenjen

LiveAgent je bila najbolj pregledana in ocenjena kot prva programska rešitev za pomoč malim podjetjem v obdobju 2019–2020.

Statistic icon

Bogat nabor funkcij in prilagodljiva

Orodje je opremljeno z več kot 179 funkcijami, več kot 40 integracijami in skoraj neskončnimi možnostmi prilagajanja, da se prilagodi vašim potrebam.

undraw Savings dwkw

Samopostrežna programska oprema po pošteni ceni

Brez dolgoročnih pogodb ali skritih provizij LiveAgent zagotavlja najboljšo vrednost za vaš denar s popolnoma preglednimi in poštenimi možnostmi določanja cen, ki se zaračunajo samo za dejansko uporabo vsak mesec. Zmogljivosti samopostrežbe so vgrajene v vsak načrt – razen v brezplačni

FAQ

Kako ustvarite samopostrežne izkušnje za stranke in zaposlene?

Samopostrežba je danes skoraj nujna. Če iščete samopostrežne izkušnje tako za stranke kot za zaposlene, razmislite o samopostrežni programski opremi ali programski opremi za pomoč uporabnikom s portalom za stranke. Portal za stranke omogoča ustvarite več baz znanja, tako zasebnih kot javnih.

Kaj je samopostrežni portal?

Samopostrežni portal ali odjemalski portal je portal za stranke, kjer lahko najdejo dodatne informacije, ne da bi se morali obrniti na predstavnika stranke. To je lahko v obliki članka iz baze znanja ali foruma.

Kakšne so prednosti samopostrežbe?

Prednosti samopostrežbe vključujejo manj stroškov storitve za stranke, večjo prodajo, izboljšano izkušnjo strank in zadrževanje strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico