E-poštna obvestila v programski opremi LiveAgent so pomembna za komunikacijo s strankami in agenti ter zagotavljanje doslednih izkušenj. Omogočajo takojšnje obvestilo in hiter odziv, kar je ključno v primeru tehničnih težav. Za stranke delujejo kot odgovor na zahtevek, za zastopnike pa kot opomnik o zahtevku, ki ga je treba rešiti. V LiveAgent lahko nastavite različne vrste e-poštnih obvestil, odvisno od želenih informacij.
Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?
Programska oprema LiveAgent omogoča večkanalno rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje strank, vzpostavljanje pogovorov in ustvarjanje ločenih baz znanja glede na jezik, izdelek ali blagovno znamko.
Poslovite se od počasne, slabše programske opreme in pozdravite LiveAgent
LiveAgent ponuja več kot 179 funkcionalnosti za podporo strankam in je dopolnjen z več kot 40 integracijami. Prav tako je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih. Stranke uživajo vrhunsko storitev, stabilnost in enostavno uporabo. Uporabniki prehajajo na LiveAgent zaradi izjemne vrednosti, podpore strankam in mobilnih funkcij.
LiveAgent ponuja odlično programsko opremo za podporo strankam preko več kanalov, vključno s klepetom v živo, orodji za samopostrežno podporo in bazo znanja. Članek ponuja 15 nasvetov za izboljšanje službe za pomoč uporabnikom, kot so usposabljanje zaposlenih, izkoristitev analitike in redno izvajanje raziskav zadovoljstva strank. LiveAgent je edinstvena in dostopna programska oprema, ki združuje več komunikacijskih kanalov pod eno streho ter izboljšuje odzivni čas, zadovoljstvo in prodajo strank.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.