Če še vedno ne uporabljate orodja za socialno poslušanje kot del strategije trženja in podpore strankam, je čas, da ga pridobite.
Socialno poslušanje je predvsem spremljanje tega, kar govorijo o vašem podjetju v spletu. Oglejte si, kaj mislijo vaše stranke, preverite konkurenco, če vas odvračajo, ali odgovorite na vprašanja, ki jih imajo potencialne stranke.
Socialno poslušanje je nujno!
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Socialno poslušanje, znano tudi kot socialno spremljanje, je postopek spremljanja digitalnih pogovorov ali spletnih omemb vaše blagovne znamke.
To je učinkovita strategija za zbiranje povratnih informacij in spremljanje mnenja strank o vaši blagovni znamki, podjetju, izdelkih ali storitvah.
LiveAgent se poveže z vsemi vašimi kanali v družabnih omrežjih in vse komentarje, sporočila in omembe vaše blagovne znamke pridobi neposredno v LiveAgent.
LiveAgent se poveže z:
Orodja za socialno poslušanje so odlična za proaktivno reševanje težav. Potrdite, da so vaše stranke razočarane, preden njihove slabe izkušnje postanejo virusne in škodujejo vašemu poslovanju.
Socialno poslušanje ni zgolj slaba izkušnja. Predstavite pozitivne stvari, ki jih imajo stranke o vašem poslu. Nič ni vredno toliko kot resnično pričevanje!
Socialno poslušanje je odlično orodje, s katerim lahko dobite splošen pregled tega, kar govorijo o vašem podjetju na spletu. Spremljajte, kaj imajo povedati vaše stranke, pa tudi vaši konkurenti.
Odgovarjajte na tvitere strank, Facebook sporočila ali komentarje Instagrama neposredno iz vašega orodja za družabno poslušanje. Ne zapravljajte časa za prijavo in odjavo iz različnih družbenih računov.
Orodje LiveAgent za poslušanje v družabnih omrežjih poenostavi vsa Facebook sporočila in komentarje vaših objav in jih potisne neposredno na nadzorno ploščo LiveAgent. Od tam lahko preprosto odgovorite, všečkate in celo ustvarite nove objave na svoji Facebook strani.
Spremljajte ključne besede in se odzivajte na tvite, ki omenjajo vaš račun. Z orodjem socialnega poslušanja družbe LiveAgent za Twitter nikoli več ne boste zamudili tvita o svojem podjetju.
Preprosto nastavite ključne besede, ki jih želite spremljati, in vsi tviti, ki vsebujejo to ključno besedo, bodo samodejno preneseni v vaš račun LiveAgent v obliki zahtevka.
Vsi komentarji na vaše objave ali objave, ki omenjajo vaš račun, bodo samodejno potisnjeni v LiveAgent. Odzovite se neposredno iz LiveAgent-a, ne da bi morali v telefonu brskati po tisočih obvestilih.
LiveAgent organizira vsa vprašanja glede na pomembnost in prejeti čas.
Poenostavite vse poizvedbe iz več komunikacijskih kanalov v eno mapo “Prejeto”.
Klepetajte s strankami in obiskovalci spletnega mesta v realnem času. Izkoristite proaktivna povabila na klepet in še več.
Ustvarite osupljive portale strank in baze znanja kot samopostrežne rešitve za vaše stranke.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
“Je tako poln funkcij in presega mojo 5-letno zendesk naročnino. Zato sem zamenjal. Zelo dobra vrednost zame, kot majhnega podjetnika.” Albert
“Sprva sem poizkusil z Zendeskom, ampak po urah konfiguracije in razumevanje cenovnega modela, sem ugotovil, da to ni za mene. Namesto tega, sem začel uporabljati LiveAgent in moram povedati, da sem do sedaj zelo zadovoljen. Sistem ima natanko pravo mero konfiguracij, ki jih hočem in za zdaj še nisem našel nečesa, česar ne bi bilo možno narediti.” Erik
“Od Zendeska smo prešli k LiveAgentu … in ne bi več zamenjali … Njihove izjemno dostopne cene in vedno ustrežljiva podporna ekipa, ki so tam, da nam pomagajo 24/7. Potem, napreden nivo avtomatizacije, ki je dobesedno nadomestil potrebo po Zapieru, kajti imamo zadostno število integracij. Prav tako dajo ogromno e-poštnih vzdevkov, s katerimi se z lahkoto povežemo.” Aaron
“Mi in naše stranke smo vedno imeli težave z Zendeskom, ampak, ko smo pregledali druge možnosti, smo izbrali LiveAgent, glede na prejšnje ocene in ceno.” Adam
“Zendesk sem uporabljal leta in bil sem naveličan teh “vstopničnih” e-pošte in da k e-pošti nisem mogel dodati datotek, možno je bilo samo pošiljanje povezav. Kaj mi je všeč pri LiveAgentu: pošilja e-pošto (ne vstopnice), lahko dodam datoteke, tok e-pošte organiziram lažje kot pri Zendesku, lahko se pogovarjam in urejam e-pošto iz istega okna. Prav tako, LiveAgent v svoji e-pošti podpira razpredelnice in ima odlično podporno ekipo.” Vlad
“Na ta sistem smo preklopili po mnogih letih uporabljanja Zendeska. Funkcionalnost je odlična: kontaktni obrazci, klepet v živo, baze podatkov, integracija s socialnim omrežjem – vse kot ena storitev in vsi ti moduli so dobro premišljeni in delujejo kot celota. Všeč mi je, da je storitev stabilna tudi na mobilnih platformah (po Zendesku je to za nas velik plus).” Olga
“Poskusil sem s številnimi rešitvami, vključno z Zendeskom, Feshdeskom in drugimi. Potem sem našel LiveAgent. Super orodja, dobra vrednost za denar, enostavna uporaba, super izvedba podpore in pomoči. In sedaj, po nekaj letih uporabe, je še vedno najboljša izbira za podporno orodje, ki ga je moč narediti.” Michal
“Uporabljala sem številne druge podporne sisteme, kot so LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent jih je vse premagal, v vseh pogledih, zaradi cene, funkcij, podpore strankam in mobilnih funkcij.” Harrison
LiveAgent je bila najbolj pregledana in ocenjena kot prva programska oprema za pomoč malim podjetjem v obdobju 2019–2020.
Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah je izbralo LiveAgent za potrebe podpore strankam.
Z več kot 180+ funkcijami, več kot 40+ integracijami in neskončnimi prilagoditvami se orodje enostavno prilagodi vašim poslovnim zahtevam.
Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite uporabljati LiveAgent v nekaj minutah.
Prejmite našo profesionalno rešitev za socialno poslušanje po fiksni mesečni ceni, brez skritih stroškov in dolgoročnih obveznosti. Prijavite se na 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da boste imeli popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.
Kaj še čakate? Začnite s socialnim poslušanjem že danes!
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Orodja za družabno poslušanje spremljajo spletne pogovore o vaši blagovni znamki in ključnih besedah, povezanih z vašim podjetjem, nato pa sledijo omembam in ključnim besedam, da vas opozorijo.
LiveAgent spremlja in zbira komentarje, omembe in sporočila na več platformah, kot so Facebook, Instagram, Twitter in Viber. Posledično lahko vaši agenti ostanejo posodobljeni in na eni nadzorni plošči rešujejo vsa potrebna vprašanja.
Spremljanje spletne prisotnosti vaše blagovne znamke in pogovorov, ki jih imajo vaši potencialni kupci ali stranke na kanalih v družabnih omrežjih, je odličen način za hitro prepoznavanje in reševanje težav.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih