Nešteto načinov za izboljšanje z
le enim orodjem

Uporabite socialno poslušanje s pomočjo LiveAgent-a.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Iščete orodja za socialno poslušanje?

Če še vedno ne uporabljate orodja za socialno poslušanje kot del strategije trženja in podpore strankam, je čas, da ga pridobite.

Socialno poslušanje je predvsem spremljanje tega, kar govorijo o vašem podjetju v spletu. Oglejte si, kaj mislijo vaše stranke, preverite konkurenco, če vas odvračajo, ali odgovorite na vprašanja, ki jih imajo potencialne stranke.

Socialno poslušanje je nujno!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of social listening tools

Kaj je družabno poslušanje?

Socialno poslušanje, znano tudi kot socialno spremljanje, je postopek spremljanja digitalnih pogovorov ali spletnih omemb vaše blagovne znamke.

To je učinkovita strategija za zbiranje povratnih informacij in spremljanje mnenja strank o vaši blagovni znamki, podjetju, izdelkih ali storitvah.

LiveAgent kot orodje za družabno poslušanje

LiveAgent se poveže z vsemi vašimi kanali v družabnih omrežjih in vse komentarje, sporočila in omembe vaše blagovne znamke pridobi neposredno v LiveAgent.

LiveAgent se poveže z:

LiveAgent suitable tool for social listening

Zakaj so orodja za socialno poslušanje pomembna?

Woman on phone in shopping cart

Težave rešujte proaktivno

Orodja za socialno poslušanje so odlična za proaktivno reševanje težav. Potrdite, da so vaše stranke razočarane, preden njihove slabe izkušnje postanejo virusne in škodujejo vašemu poslovanju.

Feedback & suggestions

Kot pričevanja uporabite pozitivne omembe

Socialno poslušanje ni zgolj slaba izkušnja. Predstavite pozitivne stvari, ki jih imajo stranke o vašem poslu. Nič ni vredno toliko kot resnično pričevanje!

Learn from customer analytics and insights

Pridobite vpogled v zadovoljstvo strank

Socialno poslušanje je odlično orodje, s katerim lahko dobite splošen pregled tega, kar govorijo o vašem podjetju na spletu. Spremljajte, kaj imajo povedati vaše stranke, pa tudi vaši konkurenti.

Real-time customer support

Preprosto komunicirajte s strankami

Odgovarjajte na tvitere strank, Facebook sporočila ali komentarje Instagrama neposredno iz vašega orodja za družabno poslušanje. Ne zapravljajte časa za prijavo in odjavo iz različnih družbenih računov.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Socialno poslušanje na Facebooku

Orodje LiveAgent za poslušanje v družabnih omrežjih poenostavi vsa Facebook sporočila in komentarje vaših objav in jih potisne neposredno na nadzorno ploščo LiveAgent. Od tam lahko preprosto odgovorite, všečkate in celo ustvarite nove objave na svoji Facebook strani.

Socialno poslušanje na Twitterju

Spremljajte ključne besede in se odzivajte na tvite, ki omenjajo vaš račun. Z orodjem socialnega poslušanja družbe LiveAgent za Twitter nikoli več ne boste zamudili tvita o svojem podjetju.

Preprosto nastavite ključne besede, ki jih želite spremljati, in vsi tviti, ki vsebujejo to ključno besedo, bodo samodejno preneseni v vaš račun LiveAgent v obliki zahtevka.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Socialno poslušanje na Instagramu

Vsi komentarji na vaše objave ali objave, ki omenjajo vaš račun, bodo samodejno potisnjeni v LiveAgent. Odzovite se neposredno iz LiveAgent-a, ne da bi morali v telefonu brskati po tisočih obvestilih.

LiveAgent organizira vsa vprašanja glede na pomembnost in prejeti čas.

Več kot le orodje za socialno poslušanje

Vstopnični sistem

Poenostavite vse poizvedbe iz več komunikacijskih kanalov v eno mapo “Prejeto”.

Klepet v živo

Klepetajte s strankami in obiskovalci spletnega mesta v realnem času. Izkoristite proaktivna povabila na klepet in še več.

Portal za podporo

Ustvarite osupljive portale strank in baze znanja kot samopostrežne rešitve za vaše stranke.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

Razlogi, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Zakaj je LiveAgent pravo orodje za socialno poslušanje primerno za vas?

Most reviewed and number 1

Najbolj pregledan in ocenjen # 1

LiveAgent je bila najbolj pregledana in ocenjena kot prva programska oprema za pomoč malim podjetjem v obdobju 2019–2020.

Preferred by 21k businesses

21.000 podjetij mu daje prednost

Več kot 21.000 podjetij v različnih panogah je izbralo LiveAgent za potrebe podpore strankam.

Packed with features

Z več kot 180+ funkcijami, več kot 40+ integracijami  in neskončnimi prilagoditvami se orodje enostavno prilagodi vašim poslovnim zahtevam.

Cloud based and secure help desk

V oblaku in varno

Popolnoma v oblaku, varen, enostaven za namestitev in uporabo. Začnite uporabljati LiveAgent v nekaj minutah.

Pregledne in ugodne cene

Prejmite našo profesionalno rešitev za socialno poslušanje po fiksni mesečni ceni, brez skritih stroškov in dolgoročnih obveznosti. Prijavite se na 14-dnevno brezplačno preskusno različico, da boste imeli popoln dostop do vseh razpoložljivih funkcij.

Kaj še čakate? Začnite s socialnim poslušanjem že danes!

Package Name

Zahtevek+klepet

Idealno za mala in srednje velika podjetja

$29 /mo
Package Name

Vse vključeno

Idealno za podjetja vseh velikosti in velike organizacije

$39 /mo
Povezani članki zSocialno poslušanje
Čas zadrževanja je čas, ko mora stranka počakati na klic, da se poveže z agentom. S spremljanjem časa zadrževanja lahko podjetje upravlja svoje osebje.

Čas zadrževanja

Čas zadrževanja je ključnega pomena za upravljanje podpornega osebja. Izboljšanje časa zadrževanja je mogoče z izobraževanjem zaposlenih in raznolikimi komunikacijskimi kanali. Ustvarite račun za brezplačno preizkusitev LiveAgent.

Za zastopnike delujejo kot opomnik o zahtevku, ki so ga ustvarili, vendar ga je treba rešiti. To jim pomaga pri boljšem delu.

E-mail obvestila

E-poštna obvestila v programski opremi LiveAgent so pomembna za komunikacijo s strankami in agenti ter zagotavljanje doslednih izkušenj. Omogočajo takojšnje obvestilo in hiter odziv, kar je ključno v primeru tehničnih težav. Za stranke delujejo kot odgovor na zahtevek, za zastopnike pa kot opomnik o zahtevku, ki ga je treba rešiti. V LiveAgent lahko nastavite različne vrste e-poštnih obvestil, odvisno od želenih informacij.

Migracija iz Kustomerja? LiveAgent vam lahko pomaga urejati vse, od elektronske pošte do socialnih medijev in baze znanja. Migrirajte brezplačno še danes.

Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?

Programska oprema LiveAgent omogoča večkanalno rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje strank, vzpostavljanje pogovorov in ustvarjanje ločenih baz znanja glede na jezik, izdelek ali blagovno znamko.

Podjetja za storitve strankam so zunanja podjetja, ki nudijo popolno podporo strankam. Podjetja za storitve strankam lahko nudijo storitve 24 ur na dan.

Podjetja za storitve strankam

Izberite podjetje za storitve strankam, ki ustreza vašim pričakovanjem in proračunu. LiveAgent ponuja različne orodja za podporo strankam in brezplačen preizkus. Andrej Saxon priporoča njihovo uporabo za povečanje zadovoljstva in lojalnosti kupcev.

Selitev LiveAgent je enostavna z enim od naših vnaprej vgrajenih vtičnikov. LiveAgent je na voljo v 43 različnih jezikih in podpira jezikovno prilagodljive pripomočke. LiveAgent ponuja večno brezplačen načrt, pa tudi tri druge načrte po ugodni ceni.

Poslovite se od počasne, slabše programske opreme in pozdravite LiveAgent

LiveAgent ponuja več kot 179 funkcionalnosti za podporo strankam in je dopolnjen z več kot 40 integracijami. Prav tako je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih. Stranke uživajo vrhunsko storitev, stabilnost in enostavno uporabo. Uporabniki prehajajo na LiveAgent zaradi izjemne vrednosti, podpore strankam in mobilnih funkcij.

Ali potrebujete konkretne odgovore na specifična vprašanja v zvezi z našo programsko opremo? Kontaktirajte nas in mi vam zagotovimo odgovor.

Želite ponudbo?

LiveAgent ponuja odlično programsko opremo za podporo strankam preko več kanalov, vključno s klepetom v živo, orodji za samopostrežno podporo in bazo znanja. Članek ponuja 15 nasvetov za izboljšanje službe za pomoč uporabnikom, kot so usposabljanje zaposlenih, izkoristitev analitike in redno izvajanje raziskav zadovoljstva strank. LiveAgent je edinstvena in dostopna programska oprema, ki združuje več komunikacijskih kanalov pod eno streho ter izboljšuje odzivni čas, zadovoljstvo in prodajo strank.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Rezervirajte si demo različico

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Rezervirajte si demo različico
Start Free Trial x