Vstopnični sistem software

Zagotovite brezhibno pomoč
strankam na vsakem kanalu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Programska oprema za pomoč pri vstopničnem sistemu LiveAgent

Ste naveličani dolgočasne programske opreme vstopničnega sistema? Tudi mi smo. Z LiveAgentom bodo vaša e-poštna sporočila, klepeti, klici, omembe družbenih medijev in drugi kanali končali v enem univerzalnem nabiralniku in s pomočjo naprednih pravil avtomatizacije in integracij se bo vaša nočna mora za storitve za stranke končala s preprostim klikom na gumb »Prijava«. gumb.

Demo programske opreme vstopničnega sistema

00:00/03:20

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent

Kaj je programska oprema vstopničnega sistema?

Vstopnični sistem pretvori zahteve strank v vstopnice, ki jih je mogoče enostavno razdeliti med skupino za podporo strankam. To lahko močno izboljša upravljanje zahtevkkov, saj lahko agenti službe za pomoč uporabnikom na enem mestu dostopajo do poizvedb strank in jih učinkovito rešujejo.

Ogled izdelkov LiveAgent

00:00/02:24

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Vstopnični sistem z intuitivnim uporabniškim vmesnikom

Programska oprema vstopničnega sistema LiveAgent samodejno sledi in pretvori vse težave vaših strank v zahtevke. Vsaka dohodna oblika komunikacije se pretvori v karte za boljše udobje in upravljanje opravil. Uporabniški vmesnik je prilagodljiv in intuitiven.

Programska oprema vstopničnega sistema za boljše zadovoljstvo strank

Izboljšajte svoje spletno mesto in začnite pogovore z obiskovalci zahvaljujoč sodobni programski opremi za sporočanje. Povečajte zvestobo strank s hitrim odzivom na zahteve za klepet zahvaljujoč zmogljivemu orodju. Oglejte si, kaj dobijo vaše stranke in ekipe za pomoč strankam z LiveAgentom.

Izboljšajte pot stranke z:

  • Zanesljive in hitre storitve klepeta
  • Podaljšan odzivni čas
  • Hitrejša rešitev poizvedb strank
LiveAgent's ticketing system - support team view

LiveAgent presega programsko opremo vstopničnega sistema

LiveAgent je programska oprema IT za izdajo zahtevkov, ki združuje več kanalov, kot so e-pošta, klepeti, klici in družbeni mediji, za zagotavljanje celovite storitve za stranke vašim strankam. Vendar se tu ne ustavi. LiveAgent ponuja portal za stranke s podporo za bazo več znanja, forume in povratne informacije strank & predlogi. Odkrijte, kaj najnaprednejši vstopnični sistem ponuja vaši organizaciji.

Ključne značilnosti učinkovite programske opreme službe za pomoč uporabnikom

Rešitev vse v enem

Univerzalna mapa Prejeto

  • Ni vam treba spremljati vsakega komunikacijskega kanala posebej. Univerzalni skupni nabiralnik zbere vsa vaša sporočila na enem mestu in jih spremeni v zahtevke. Pridobite svoj e-poštni nabiralnik in odgovorite na e-pošto, telefonske klice, sporočila družbenih medijev, sporočila v klepetu v živo in zahtevki za bazo znanja na enem osrednjem mestu.
  • Vsak kos komunikacije s strankami na enem mestu
  • Priročna nadzorna plošča z enostavno organizacijo
LiveAgent help desk ticketing
LiveAgent's omnichannel ticketing

Hibridni vstopnični sistem

Organizirane interakcije s strankami

Dohodni zahtevek lahko pride iz katerega koli kanala vsakič, ko stranka stopi v stik s podporo. LiveAgent organizira vso komunikacijo, tako da vam ni treba dolgo iskati. Vsako povpraševanje strank ohranite v eni temi zahtevkov službe za pomoč uporabnikom, ne glede na to, ali prihaja iz e-pošte, klepeta v živo ali družbenih medijev.

  • Vso komunikacijo imejte organizirano ne glede na kanale
  • Zmanjšajte odzivni čas agenta in zagotovite hitrejše odgovore
  • Izboljšajte potek dela in preprosto poiščite vstopnice za stranke

Ekipna komunikacija

Interni zahtevki in beležke

  • Ustvarite zahtevke, ki so vidne samo vašim agentom za podporo strankam. Uporabite jih kot opombe za zapisovanje pomembnih informacij, opomnike, ki si jih morate zapomniti, ali za ustvarjanje posebnih nalog v niti za vstopnice. Vse pomembno delite s sodelavci neposredno v vstopnicah.
  • Naredite si zapiske in opravila za agente.
  • Zapišite pomembne informacije o strankah
  • Ustvarite si opomnike neposredno v vstopnicah
LiveAgent internal tickets and notes
LiveAgent canned messages

Učinkovit potek dela

Vnaprej sestavljena sporočila

Uporabite pripravljene odgovore za odgovore na pogosta vprašanja v prijavnicah strank in skrajšajte odzivni čas agenta. Skupina službe za pomoč uporabnikom lahko bistveno hitreje reši pogoste težave in se osredotoči na bolj izpopolnjene poizvedbe strank. Ostanite osredotočeni na tisto, kar zahteva vašo pozornost.

  • Vnaprej napisani odgovori za različne scenarije
  • Hitrejši čas reševanja s pogostimi vprašanji
  • Izboljšana produktivnost in osredotočenost agenta

Upravljanje znanja

Baza znanja kot del vstopničnega sistema

  • Ustvarite baze znanja za stranke, ki imajo raje samopostrežne možnosti, namesto da se obrnejo na službo za stranke. LiveAgent ponuja prilagodljiv portal za stranke z zbirko znanja, ki podpira blagovno znamko po meri. Dodajte pogosta vprašanja in forume za pogovore. Dovolite svojim strankam, da si pomagajo, ko so agenti brez povezave.
  • Popolnoma predstavljene možnosti samopostrežnega portala
  • Portal za stranke, baza znanja, forumi in pogosta vprašanja
LiveAgent - knowledge base software

Kako lahko programska oprema za spletni vstopnični sistem pomaga vašemu podjetju?

Raziščite, kako vam lahko izdajanje zahtevkov pomaga pri obravnavi zahtev strank, povečanju zadrževanja strank ali izboljšanju zadovoljstva strank

Zadovoljite stranke

Zadovoljite svojo stranko s vstopničnim sistemom, ki vam lahko pomaga zagotoviti hitrejše in bolj obveščene odgovore. Ponudite udobje za svoje stranke in odgovarjajte na več kanalov, hkrati pa ohranite vse organizirano.

  • Zadovoljite stranke s hitrimi in informativnimi odgovori
  • Zagotovite podporo na več komunikacijskih kanalih
Chart

80 %

potrošniki pričakujejo hitrost in udobje

Večina strank meni, da so hitrost, strokovno pomoč, udobje in prijaznost pomembne elemente storitev za stranke.

Povečaj donosnost naložbe

Stranke cenijo dobro storitev za stranke v vsakem podjetju. Povečajte svoj zaslužek s hitrejšo in zanesljivo podporo, hkrati pa zmanjšajte stroške službe za pomoč strankam z enim namenskim sistemom za izdajo vstopnic v službi za pomoč uporabnikom.

  • Zmanjšajte stroške storitev za stranke z LiveAgentom
  • Povečajte zaslužek z zagotavljanjem zanesljive podpore
Chart

86 %

so pripravljeni plačati za dobro storitev

Zmanjšajte stroške in hkrati zaslužite več. Stranke so vedno pripravljene plačati več za odlično izkušnjo storitev za stranke.

Pridobite zvestobo

Hvaležne stranke vedno cenijo dobro storitev in strokovno pomoč agentov za podporo strankam. Izboljšajte svojo storitev za stranke v času velike količine vstopnic in zgradite močno zvestobo strank z odličnimi interakcijami.

  • Gradite zvestobo strank na katerem koli želenem kanalu
  • Pridobite zveste stranke, ki se bodo vrnile in znova kupile
Chart

73%

Višje stopnje zadovoljstva

Zagotovite prilagojene pogovore in osrečite svoje stranke. Naša popolnoma opremljena programska oprema za klepet v živo vam lahko pomaga pri zadovoljstvu strank in odlično izkušnjo agenta.

Prihranite več s vstopnični sistem software

Izboljšajte upravljanje storitev za stranke po dostopni ceni. Zagotovite si prave funkcije za interakcijo s strankami in prihranite denar pri vstopnični sistem software.

Pričevanja

Pridobite
programska oprema za stopničninega sistema LiveAgent in se pridružite 7000 zadovoljnim strankam

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Pregledne in poštene cene

Brez pogodb, brez skritih stroškov – samo mesečno zaračunavanje. Popolnoma pregledne cene, zaračunane samo za dejansko uporabo vsak mesec. Izberite pravi načrt in začnite zagotavljati najboljšo podporo strankam.

14-dnevni preizkus
Kreditna kartica ni potrebna
in še veliko več
9 $ mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 e-poštni naslovi
  • 3 kontaktni obrazci
  • 1 API ključ
$29 mesec

Medium business

  • Vse v malem, plus
  • 10 elektronskih naslovov
  • 3 gumbi za klepet v živo
  • Vodstvo oddelkov
0 $ mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 kontaktni obrazec

Popoln vodnik po najboljši programski opremi vstopničnega sistema

Zagotovite najboljšo pomoč strankam in organizirajte svoje poizvedbe z vstopničnim sistemom

Kako izbrati najboljšo programsko opremo vstopničnega sistema

Zaveze

Seznanite se z vstopničnega sistema in spoznajte obveznosti programske opreme. Ti vključujejo osnovne cene, zahteve po programski ali strojni opremi, vgrajene funkcije, integracije, podprte komunikacijske kanale s strankami in celo podporo strankam za uporabnike službe za pomoč uporabnikom. Ko dobite vse pomembne informacije, se lahko informirano odločite, katera programska oprema je najboljša za vašo situacijo.

Cene

Najpogostejše težave pri izbiri najboljše programske opreme vstopničnega sistema za vaše podjetje vključujejo možnosti oblikovanja cen. Cene programske opreme za zahtevke so odvisne od nekaj dejavnikov, kot so osnovne funkcije, integracije po meri, zanesljivost in drugo. Upoštevajte vse te možnosti in primerjajte cenovne stopnje, da zagotovite, da boste dobili programsko opremo, ki jo potrebujete, brez preplačila.

Podpora

Vsaka programska oprema za pomoč uporabnikom bi morala zagotavljati odlično podporo svojim uporabnikom. Zato so uporabniku prijazne možnosti samopostrežbe in možnosti neposrednega stika nujne. Stranke LiveAgenta lahko kadar koli stopijo v stik z našo linijo za podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu po e-pošti, klepetu v živo ali po telefonu. Za samopostrežne možnosti lahko brskate tudi po naši zunanji bazi strank.

Navedene možnosti stika

Zagotovite vrhunsko storitev za stranke z izbiro orodij, ki vam pomagajo doseči vse pomembne kanale strank. Na primer, dajte svojim strankam možnosti, da vas kontaktirajo po e-pošti, klepetu v živo, klicih ali celo prek družabnih medijev. Z dodatkom portala za stranke in zunanje baze znanja lahko zagotovite, da bodo vaše stranke našle želeno možnost.

Možnost povečanja/zmanjšanja

Ali se počutite preobremenjeni s dohodnimi zahtevami? Vsaka dobra programska oprema vstopničnega sistema vam lahko pomaga povečati, kadar koli je to potrebno, in vam pomaga ustvariti prostor za več zastopnikov za podporo strankam. Deluje tudi obratno. Če se vam zdi, da preplačujete za funkcije, ki jih ne uporabljate, lahko preklopite na nižjo različico.

Omejitve programske opreme

Vaša skupina za podporo strankam mora imeti vse potrebno za zagotavljanje podpore. Omejitve programske opreme niso nujno slaba stvar, zlasti za službe za pomoč uporabnikom, ki ne zahtevajo vseh orodij in funkcij, ki jih lahko ponudi programska oprema. Razmislite o vsem, kar potrebujete, in izberite najboljše možnosti za pošteno ceno.

Možnosti sodelovanja

Predstavniki službe za stranke bi morali delovati kot enota. Izkoristite orodja za sodelovanje službe za pomoč uporabnikom, delite profile strank in preprosto sodelujte pri vprašanjih strank. Vsakdo se lahko prijavi. LiveAgent vam lahko pomaga z zapiski, oznakami, kontaktne informacije in po potrebi razdelitev zahtevk strank.

8 najboljših ponudnikov programske opreme za prodajo vstopnic

1. LiveAgent

Priporočeno za vse, ki želijo zagotoviti odlične storitve za stranke na vseh kanalih

LiveAgent je odličen sistem za pomoč uporabnikom splošnega namena, ki je sposoben obravnavati skoraj vse vrste podpore strankam. Na voljo je s podporo e-pošte, klepeta v živo, klicnega centra, družbenih medijev in portala za stranke z bazo znanja. LiveAgent ponuja tudi številne funkcije za produktivnost, analitiko in veliko število izvorne integracije z drugo koristno programsko opremo. Poleg tega so agenti za podporo strankam LiveAgent na voljo vsem 24 ur na dan.

Stranke LiveAgenta

Stranke LiveAgenta vključujejo nekatera zelo znana podjetja, kot so BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar in Airbus.

Cene LiveAgent

LiveAgent ponuja štiri načrte z različnimi funkcijami in dostopom do komunikacijskih kanalov. Izberite tistega, ki ustreza vašim potrebam za pošteno ceno. Poleg tega lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi nadgradili svoj načrt.

Free 0 USD na agenta/mesec
Naš brezplačni račun ponuja funkcije izdajanja zahtevkov, ki vam bodo dobro služile, če ne želite zagotavljati obsežne podpore strankam.
Small 9 $ na agenta/mesec
Prodaja vstopnic LiveAgent, ki lahko upravlja vso vašo e-poštno komunikacijo. Načrt je opremljen s uporabnimi funkcijami vstopničnega sistema, ki vam lahko pomagajo pri vsakodnevnih dejavnostih, ter portalom za stranke z zunanjo in notranjo bazo znanja.
Medium 29 USD na agenta/mesec
Dodajte najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu kot dodatek svojemu spletnemu mestu. Pridobite hiter in priljubljen komunikacijski kanal kot dodatek k izdaji zahtevkov. Dobite tudi zmogljivo sledenje spletnemu mestu in druge odlične funkcije klepeta.
Large  49 USD na agenta/mesec
Naš paket Large vsebuje vse, kar je omenjeno v prejšnjih načrtih, in dodaja zmogljivosti klicnega centra z neomejenimi posnetki klicev, drevesi IVR in video klici. Vključena je tudi večkanalna podpora družbenih medijev, tako da lahko dodate svoje račune Facebook, Instagram, Twitter in Viber.

Ključne informacije o LiveAgentu

LiveAgent ima na tisoče strank z različnih poslovnih področij in panog po vsem svetu. Stranke so posamezniki in podjetja vseh velikosti. LiveAgent je večkanalna služba za pomoč uporabnikom, ki vam omogoča podporo prek vseh pomembnih kanalov strank. Naša programska oprema vstopničnega sistema vam lahko pomaga pri obvladovanju e-pošte, klepeta v živo, klicev, družbenih medijev in portala za stranke z bazo znanja. Vse podpira več kot 130 funkcij, ustvarite pa lahko več kot 195 integracij z drugo programsko opremo. LiveAgent ponuja tudi 24-urno podporo strankam za vsako stranko.

2. Zoho pisalna miza

Priporočeno za vse, ki iščejo dobro zaokroženo programsko opremo za pomoč uporabnikom z enostavno uporabo

Tako kot LiveAgent tudi Zoho Desk ponuja rešitev za podporo strankam vse v enem za dostopno ceno. Manjka mu nekaj funkcij, kot je geografsko ciljanje ali sledenje obiskovalcem spletnega mesta, vendar se odlikuje po vsem, kar ponuja strankam. Zoho Desk je ena najbolj uveljavljenih in najbolj zanesljivih služb za pomoč uporabnikom, ki so danes na voljo. Stranke Zoho Deska so Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins in Lycamobile.

Cene Zoho Desk

Brezplačno 0 USD/mesec
Brezplačni načrt vključuje tri agente in ponuja funkcije izdajanja vstopnic in podporne funkcije, kot so pogodbe o ravni storitev, zasebna baza znanja, center za pomoč in mobilne aplikacije.
Standardno 14 USD/mesec
Vključuje napredno ključno funkcijo za izdajo vstopnic, socialne & amp; kanali skupnosti in dostop do integracij. Ima tudi številne dodatne funkcije, ki izboljšajo podporo službe za pomoč uporabnikom.
Profesionalni 23 $/mesec
Profesionalni načrt vključuje izdajanje vozovnic za več oddelkov, telefonijo, sledenje časa, zaznavanje trkov agentov in druge dragocene funkcije, ki dodatno izboljšajo vašo Zoho Desk.
Podjetje 40 $/mesec
Najdražji načrt vključuje klepet v živo in podporo Zie - umetne inteligence. Ta načrt je sestavljen iz vseh razpoložljivih funkcij Zoho Desk, kot so večnivojski IVR, funkcije po meri, več delovnih ur in še veliko več.

Ključne informacije o Zoho Desk

Zoho Desk je ena izmed najbolj uporabljanih služb za pomoč uporabnikom na svetu. Pomaga na tisoče služb za pomoč pri zagotavljanju fantastične podpore. Zoho Desk je primeren za podjetja večine velikosti in ponuja odlično rešitev za večino služb za pomoč uporabnikom. Načrti vključujejo različne uporabne funkcije in ločene kanale strank, ki jih lahko podjetja uporabijo glede na to, kaj potrebujejo. Poleg tega Zoho Desk ponuja poštene cene in zanesljivost. Primerjava LiveAgent in Zoho Desk

3. HappyFox

Priporočeno za tiste, ki iščejo službo za pomoč uporabnikom s poudarkom na klepetu v živo

HappyFox naredi službo za pomoč uporabnikom in namensko poslovno programsko opremo za klepet v živo z različnimi funkcijami. Aplikacija je na voljo tako za operacijske sisteme Mac in Windows, kot tudi za naprave Android, iPhone in iPad. HappyFox se lahko uporablja za upravljanje vstopnic, klepetanje z obiskovalci spletnega mesta in spremljanje aktivnosti njihove strani. Stranke HappyFoxa vključujejo Sennheiser, Whirlpool, M4Research, svetovalce za kakovost električne energije, ORD Capital in Univerzo Rockhurst.

Cene HappyFox

Cene za HappyFox se začnejo pri 29 USD na mesec. Lahko se poveča glede na načrt, za katerega se odločite. HappyFox ponuja štiri načrte, med katerimi lahko izbirate.

Mogočni
Načrt Mighty ponuja funkcije, kot so ustvarjanje vstopnic za vse kanale, baza znanja, pomoč pri selitvi in ​​upravljanje SLA.
Fantastično
Načrt Fantastic ponuja vse od načrta Mighty, plus dodajanje službe za pomoč uporabnikom več blagovnih znamk, čakalne vrste vstopnic po meri, e-poštno podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, izbirni podatkovni center EU in obvestilo o kršitvi SLA.
Podjetje
Poleg vsega iz prejšnjih dveh načrtov načrt Enterprise ponuja proaktivno trčenje agentov, upravljanje nalog in sredstev, 24-urno podporo po e-pošti in klepetu ter SLA za neomejeno delovanje.
Enterprise Plus
Načrt Enterprise Plus ponuja vse možne funkcije iz prejšnjih načrtov in dodaja skripte agenta, 2 TB shrambo za priloge, zgodovino poročanja ves čas, podporo 24 ur na dan, 7 dni v tednu po e-pošti, klepetu in telefonu, pa tudi upravitelja uspeha strank.

Ključne informacije o HappyFoxu

HappyFox je dobro znana aplikacija za pomoč uporabnikom in klepetalnice, primerna za podjetja, ki potrebujejo zmogljivosti klicnega centra. Uporablja se po vsem svetu in nudi udobje in zanesljivost pri uporabi. HappyFox ponuja na stotine funkcij z vmesnikom, ki je enostaven za uporabo v vsakem načrtu. Uporablja ga več kot 12 000 podjetij po vsem svetu. Primerjava LiveAgent in HappyFox

4. Zendesk

Priporočeno za ljudi, ki iščejo prilagodljivo in zanesljivo rešitev za pomoč uporabnikom

Zendesk je še ena dobro uveljavljena in ena najbolj zaokroženih rešitev za pomoč uporabnikom, ki so na voljo na trgu. Po nekoliko višji ceni je Zendesk narejen za službe za podporo strankam, ki pričakujejo vrhunsko storitev ne glede na ceno. S strankami lahko ostanete v stiku prek vseh pomembnih kanalov, ki jih podpirajo vrhunske funkcije. Stranke Zendesk vključujejo Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Center za pomoč, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper ali Ultimate Ears Help Center.

Cene Zendesk

Temeljska podpora 19€ na agenta/mesec
Vključuje bistveno podporo za e-pošto, Facebook in Twitter.
Suite team 49 € na agenta/mesec
Načrt ekipe Suite ponuja sistem izdajanja vstopnic in sporočil prek spleta, mobilnih in družbenih medijev. Poleg tega imate med drugimi uporabnimi funkcijami dostop do avtomatizacije, delovnih tokov, do 50 avtomatiziranih odgovorov, ki jih poganja umetna inteligenca, enotnega delovnega prostora agenta, aplikacij in integracij.
Rast paketa 79 € na agenta/mesec
Poleg funkcij iz prejšnjega načrta imate med drugimi funkcijami dostop do portala za stranke, upravljanja znanja, ki ga poganja umetna inteligenca, prilagodljive postavitve vstopnic, upravljanja SLA in večjezične podpore.
Suite Professional 99 € na agenta/mesec
Profesionalni načrt Suite vključuje vse funkcije iz prejšnjih načrtov in dodaja usmerjanje pogovorov na podlagi spretnosti agenta, forumov skupnosti, niti zasebnih pogovorov, naprednih glasovnih zmogljivosti, prilagodljivih nadzornih plošč in še veliko več.

Ključne informacije o Zendesku

Zendesk uporablja približno 170 000 strank po vsem svetu. So podjetja katere koli velikosti ali panoge, ki potrebujejo zanesljivo rešitev za pomoč uporabnikom. Zendesk je ena izmed najbolj bogatih rešitev, ki jih lahko dobite za višjo ceno. Zagotavlja vrhunsko storitev, odlično uporabnost in izkušnjo brez težav. Primerjava LiveAgent in Zendesk

5. Timska podpora

Priporočeno za tiste, ki imajo raje preprostost s standardnimi funkcijami službe za pomoč uporabnikom

Teamsupport je orodje za izdajo vstopnic z zmožnostmi upravljanja strank in številnimi integracijami. Je odlična programska oprema za sodelovanje in timsko delo, upravljanje izdelkov in zalog ter za analitiko.

Stranke ekipe podpore so Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell ali RealPlus.

Cene za ekipno podporo
Cene Teamsupport ponujajo načrte, ki temeljijo na ponudbi, s cenami od 50 USD na mesec. Poleg tega lahko izbirate med načrti Essential, Professional in Enterprise, ki zagotavljajo različne funkcije za vsak del Teamsupport.
Podpora strankam Načrti vključujejo upravljanje vstopnic, samopostrežno storitev za stranke, bazo znanja, sodelovanje, CSAT, podporo strankam, API, upravljanje SLA in številne druge uporabne funkcije. Klepet v realnem času Ne glede na to, kateri načrt izberete, ima lahko klepet v realnem času integracijo CRM in službe za pomoč uporabnikom, varnost, večkanalno upravljanje incidentov in standardno podporo kot bistvene funkcije. Dodatne funkcije lahko dobite z višjimi načrti in pridobite klepetalnice, napredno varnost, storitve vkrcanja ali celo vrhunsko podporo. Uspeh strank Funkcije v načrtu vključujejo upravljanje prihodkov od naročnin, zdravstveni profil strank, segmentacijo strank, integracijo e-pošte, spremljanje produktivnosti CSM in drugo. Primerjava LiveAgent in Teamsupport

6. Freshdesk

Priporočeno za ljudi, ki želijo prilagodljivo programsko opremo za pomoč uporabnikom za splošne namene

Freshdesk je še eno dobro zaokroženo orodje za pomoč uporabnikom, ki ima zmogljive funkcije in možnost dodajanja vseh pomembnih kanalov strank v en sam sistem. Je ena najbolj priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom, ki se uporabljajo po vsem svetu. Stranke Freshdesk vključujejo Bridgestone, Lesley University, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired ali 360training.com.

Freshdesk cene

Brezplačno
Brezplačni načrt vključuje e-pošto & družabno izdajanje vstopnic, odprema vstopnic, baza znanja, poročilo o trendu vstopnic, lokacija podatkovnega centra in funkcije skupinskega sodelovanja.
Rast 15€ na agenta/mesec
Ta načrt vključuje vse od brezplačnega načrta in dodatnih funkcij. Avtomatizacija, zaznavanje trkov, tržne aplikacije, poročilo službe za pomoč uporabnikom, SLA & delovni čas in druge uporabne funkcije.
Pro 49 € na agenta/mesec
Vse iz prejšnjih načrtov in dodaja poročila po meri & nadzorne plošče, razširljive omejitve API-ja, ankete CSAT, aplikacije po meri, večjezična baza znanja, več izdelkov in še več.
Podjetje 79 € na agenta/mesec
Podjetniški načrt vključuje vse omenjeno in dodaja usmerjanje na podlagi spretnosti, peskovnik, revizijski dnevnik, premike agentov, omejitev obsega IP, e-poštni bot, pomočni bot, samodejno triažo, predlagatelj člankov, robotsko pomoč in še veliko več.

Ključne informacije Freshdesk

Freshdesk uporabljajo mala in srednja podjetja po vsem svetu, zahvaljujoč popolni službi za pomoč uporabnikom, ki podpira skoraj vse pomembne kanale strank. Prav tako je zelo prilagodljiv in se prilagaja delovnemu toku agenta. Primerjava LiveAgent in Freshdesk

7. HubSpot Service Hub

Priporočeno za ljudi, ki iščejo zmogljivo programsko opremo za vstopnice CRM in službo za pomoč uporabnikom v eni rešitvi

HubSpot Service Hub je del širšega paketa ločenih poslovnih orodij podjetja HubSpot. Ponuja podporo za vse glavne komunikacijske kanale v eni platformi za pomoč uporabnikom z vsem, od izdajanja vstopnic do VoIP klicev. Stranke HubSpota vključujejo Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest ali Niswey.

Cene HubSpot Service Hub

Starter 41€ na mesec
Začetni načrt odstrani blagovno znamko iz klepeta v živo, načrtovanja sestankov, dokumentov in e-pošte 1 proti 1. Načrt vključuje skupni nabiralnik, e-pošto ekipe, cevovode za vstopnice, preprosto avtomatizacijo vstopnic, osnovne bote, klicanje, integracijo brez težav, predloge in druge uporabne funkcije.
Professional 331€ na mesec za pet plačanih uporabnikov
Načrt Professional dodaja avtomatizacijo službe za pomoč uporabnikom, usmerjanje vstopnic, zunanjo bazo znanja, gostovanje videoposnetkov, standardno točkovanje kontaktov, napovedovanje, ankete strank, poročanje po meri in še veliko več.
Podjetje 1104€ na mesec za deset plačanih uporabnikov
Načrt Enterprise vključuje vse iz prejšnjih načrtov in dodaja uporabniške vloge, hierarhične skupine, dovoljenja na ravni polja, izračunane lastnosti, prilagajanje zapisov, obveščanje o pogovorih, cilje, priročnike in drugo.

Ključne informacije Hubspot Service Hub

Hubspot ponuja široko paleto rešitev, vključno s marketinško rešitvijo, središčem za komuniciranje s strankami in prodajno rešitvijo. Hubspot ni rešitev vse v enem, saj svoje izdelke prodajajo z ločenimi naročniškimi načrti. Hubspot Service Hub je namenska platforma za storitve za stranke, ki lahko uporabnikom pomaga pri upravljanju vstopnic in povezovanju z drugimi rešitvami, če to želijo. Primerjava LiveAgent in HubSpot Service Hub

8. Sončni vetrovi

Priporočeno za tiste, ki želijo zmogljivo orodje za upravljanje IT z zmožnostmi službe za pomoč uporabnikom

Solarwinds ponuja široko rešitev za upravljanje IT z lastno platformo za pomoč uporabnikom, ki se osredotoča na portal za izdajo vstopnic in klepet. Je idealen paket za podjetja, ki se morajo osredotočiti na upravljanje omrežja, spremljanje infrastrukture in druge tehnične storitve. Stranke Solarwindsa so AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross in Blue Shield.

Cene Solarwinds

Ekipa 19 $ na uporabnika/mesec
Ta načrt vključuje upravljanje incidentov, portal storitev in neomejeno število prosilcev.
Podjetje 39 USD na uporabnika/mesec
Poleg funkcij iz prejšnjega načrta poslovni načrt vključuje katalog storitev, upravljanje sprememb, SLA, skupine, vloge po meri, internacionalizacijo in podporo za klepet v realnem času 24/7.
Profesionalni 69 USD na uporabnika/mesec
Profesionalni načrt dodaja več funkcij, kot so polja in obrazci po meri, napredne avtomatizacije, odkrivanje omrežja, upravljanje pogodb, skladnost z licencami, načrtovana poročila, dostop do API-ja in dodatne možnosti podpore prek klepeta, telefona ali e-pošte.
Enterprise 89 USD na uporabnika/mesec
Načrt Enterprise vključuje vse omenjene funkcije iz prejšnjih načrtov in dodaja vizualni CMDB in preslikavo odvisnosti, večfaktorsko preverjanje pristnosti, storitve vklopa in do 1500 klicev API na uporabnika na minuto.

Ključne informacije o Solarwinds

Solarwinds ponuja platformo za storitve za stranke s primarnim poudarkom na podjetjih, ki se ukvarjajo z upravljanjem omrežja in IT infrastrukturo. Zaradi tega je idealen za ekipe storitev IT, ki morajo obravnavati težave z omrežjem in IT infrastrukturo z uporabniki. Primerjava LiveAgent in Solarwinds

Katera je najboljša programska oprema za prodajo vstopnic?

LiveAgent ponuja najsodobnejši sistem, ki lahko obravnava vsak pomemben kanal strank. Vsak kanal strank in zmogljivo orodje je podprt z naprednimi funkcijami, ki vam pomagajo hitro in zanesljivo reševati dohodne karte. Povežite druge aplikacije z LiveAgentom zahvaljujoč našim integracijam in ustvarite vrhunsko središče za storitve za stranke za svoje agente. Skrbimo za zvestobo strank, zato se lahko z našo ekipo za podporo strankam pogovorite o vsem 24 ur na dan. Pridobite dostop do naše rešitve za pošteno ceno in si zagotovite najboljšo vrednost za svoj denar.

Napake, ki se jim je treba izogniti pri nakupu programske opreme za prodajo vstopnic  h2>

Brez usposobljenega osebja

Razen če se želite osredotočiti samo na vnaprej pripravljene odgovore, bi morali biti vaši zaposleni usposobljeni tako za osnove kot za napredne strani izdajanja vozovnic in podpore strankam. Zato bi morala biti programska oprema za izdajo vstopnic enostavna za učenje, tudi v zapletenih scenarijih dogodkov, in pomagati vašim agentom, da se naučijo uporabljati popolnoma opremljeno programsko opremo za pomoč uporabnikom. Sistem LiveAgent ponuja priročen vodnik za zagon, ki bo vsakogar naučil, kako vse nastaviti in začeti. Naše spletno mesto vključuje tudi akademijo. Polno je člankov, ki pokrivajo celoten spekter sistemov za pomoč uporabnikom, kot so prodaja vstopnic, klepet v živo, klicni center in drugo. Poleg tega lahko vašim agentom pomaga, da se naučijo, kako postati polnopravni strokovnjaki v službi za pomoč uporabnikom in zanesljivi agenti za pomoč strankam.

Več funkcij ni enako boljšemu izdelku

Interakcija s strankami ne zahteva vedno vsakega orodja, kanala ali funkcije, ki so vam na voljo. Različna podjetja zahtevajo različne rešitve v zvezi z izzivi pri izdaji vozovnic. Preplačilo za funkcije, ki jih ne boste nikoli uporabljali, lahko zmanjša produktivnost agentov in povzroči zaplete s platformo za storitve za stranke. Poskrbite, da boste v celoti izkoristili brezplačne preizkuse in ugotovili, kaj vam ustreza in kaj ne.

Neizkoriščanje prednosti preizkusa v celoti

Preizkusi so pomembni, ker nam omogočajo, da preizkusimo sistem in njegov vmesnik s funkcijami. Ne preskočite brezplačnega preizkusa zaradi domišljije samo zato, ker ste prebrali informacije na spletnem mestu. Brezplačni preizkusi vam omogočajo, da preizkusite osnovne funkcije in vam pokažejo, kako ravnati s kompleksnimi dogodki in situacijami v vsakodnevni podpori strankam.

Ne razmišljam vnaprej o širitvi

Vmesnik službe za pomoč uporabnikom s funkcijami, ki jih trenutno plačujete, je morda dovolj, toda ali ste razmišljali, kaj se bo zgodilo, ko boste nadgradili? Večina sistemov za izdajo vozovnic ponuja različne plačljive načrte, ki so na voljo z nekaterimi funkcijami ali brez njih. Ne pozabite izbrati rešitve s prilagodljivim uporabniškim vmesnikom, ki vam bo omogočil nadgradnjo in zadovoljitev vaših potreb, kadar je to potrebno.

Stroški programske opreme za izdajo vstopnic

Cene programske opreme za pomoč pri prodaji vozovnic se lahko gibljejo od brezplačne do zelo drage. To je odvisno od številnih dejavnikov. Vedno morate upoštevati nekaj stvari, preden se odločite za izbiro sistema. Stroški se lahko razlikujejo zaradi funkcij in njihove kakovosti, števila integracij, priljubljenosti izbrane blagovne znamke, uporabnosti v različnih scenarijih, razširljivosti in številnih drugi dejavniki. Obstaja nekaj modelov oblikovanja cen, ki jih je treba upoštevati, da se prepričate, da je sistem službe za pomoč uporabnikom vreden tega in ustreza vašemu poslovnemu modelu.

Modeli cen programske opreme za prodajo vstopnic

Na vstopnico
Modeli cen na vstopnico vam omogočajo, da plačate tisto, kar potrebujete. Ta cenovni model je idealen za službe za pomoč uporabnikom z majhnim številom zahtevkov za stranke.Največja slabost je lahko pomanjkanje motivacije za agente za obravnavo podpore, saj je vsaka obravnavana vstopnica enaka večjemu znesku, plačanemu ponudniku storitev.
Na licenco
Modeli oblikovanja cen licenc lahko vključujejo licence za enega ali več uporabnikov. Vsi, ki jo imajo, lahko programsko opremo uporabljajo neomejeno, dokler je plačana cena. Cena licence je lahko pavšalna ali na podlagi naročnine.
Na napravo
Podobno kot pri modelu določanja cen licence lahko plačate pavšalni znesek ali naročnino, ki vam omogoča uporabo programske opreme za izdajo vstopnic na več napravah. Končna vsota se zloži za vsako napravo, uporabljeno v službi za pomoč uporabnikom.
Na agenta
Model, ki temelji na agentu, je najpogostejši in najbolj zaželen, saj vam zagotavlja poštene pogoje. Vaša cena je odvisna od števila uporabnikov programske opreme. Programsko opremo lahko uporabljajo z vsako plačljivo funkcijo brez omejitev, določenih z vstopnicami ali časom izvajanja.

Kaj vprašati pri predstavitvenem klicu o programski opremi za prodajo vstopnic

Poizvedbe strank

Obstaja nekaj ključnih stvari, ki jih na stotine organizacij sprašuje na predstavitvenih klicih. Najprej morate ugotoviti, za kaj boste plačali. Vprašajte o podprtih možnostih vozlišča za komunikacijo s strankami ali kanalih, pa tudi o funkcijah, vključenih v načrte ali podprtih integracijah z drugo programsko opremo. Potem pride cena. Skupni stroški lastništva so ena ključnih prioritet.

Implementacija programske opreme za prodajo vstopnic

Uvedba programske opreme za izdajo vozovnic je na splošno enostaven postopek, ki se lahko razlikuje v nekaterih pogledih . Glavna razlika je med spletno ali aplikacijsko programsko opremo. Na splošno preskočite postopek namestitve z spletnimi rešitvami in jih začnite uporabljati takoj. Vse kar potrebujete je, da navedete svoj e-poštni naslov in se registrirate za brezplačno preskusno različico. Ko potrdite svoj e-poštni naslov, se lahko prijavite in se seznanite s platformo za pomoč uporabnikom. Na primer, LiveAgent ponuja priročen vodnik za začetek že od samega začetka. Vsakega novega uporabnika vodi skozi nekaj preprostih korakov, ki mu pomagajo pri nastavitvi nove rešitve.

Sklep

Programska oprema za prodajo vstopnic je postala eno najpomembnejših orodij za podporo strankam. Upravljanje dohodnih zahtev strank prek izdajanja vstopnic vam lahko pomaga zagotoviti hitrejše in zanesljivejše nasvete, poleg tega pa agentom omogoči, da obravnavajo večje število zahtev strank. Sistemi za izdajo vstopnic lahko zagotovijo dodano vrednost vsaki službi za pomoč uporabnikom. To je odvisno od komunikacijskih kanalov s strankami, funkcij in integracij, na katere se odločite zanašati, ter od usposobljenih agentov za podporo strankam. Z lahkoto odgovorite na zahteve in si zagotovite pravo programsko opremo vstoppničnega sistema za svojo službo za pomoč uporabnikom.
Medal

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 30-dnevnim preizkusom

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Povezani članki zProgramska oprema vstopničnega sistema
"The TEXT discusses marketing strategies for a new product launch, emphasizing the importance of customer engagement and social media presence."

Vstopnični sistem

"The TEXT discusses marketing strategies for a new product launch, emphasizing the importance of customer engagement and social media presence."

Raziščite izbor najboljše programske opreme za pomoč uporabnikom na trgu. Izberite idealno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom za vaše spletno mesto in dvignite storitve za stranke na luno.

Programska oprema za pomoč uporabnikom

Ohranjanje vse komunikacije na enem mestu s programsko opremo za pomoč uporabnikom pomaga agentom za pomoč strankam bolje razumeti težave in hitreje odgovoriti. Izboljšajte učinkovitost z večkanalno rešitvijo za upravljanje celotne komunikacije s strankami z enega mesta.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x