Postanite eno s svojo ekipo z orodji za sodelovanje. Orodja za sodelovanje prihajajo bodisi izvirno bodisi z našimi integracijami za različne aplikacije in programsko opremo. LiveAgent je opremljen z orodji, kot so deljeni zahtevki, oznake, opombe, notranji zahtevki in še veliko več. Vedno lahko naredite korak dlje in integrirate aplikacije, kot je Slack, da še izboljšate potek dela. Bodite ustvarjalni in ugotovite, kaj potrebujete vi in vaša ekipa za boljše delo.
Orodja za sodelovanje so bistvenega pomena za enoten potek dela znotraj ali med različnimi skupinami. Pomagali vam bodo pri skrbi za komunikacijo, reševanje zahtevkov in še veliko več. Posebej so v pomoč skupinam, ki delajo na oddaljenih lokacijah ali v različnih državah, vendar jih lahko celo ekipe, ki sodelujejo, v veliki meri izkoristijo in izboljšajo svoj potek dela.
Orodja za sodelovanje prihajajo z LiveAgent, vendar lahko z različnimi aplikacijami naredite korak naprej. Integrirajte Slack z LiveAgent, da omogočite boljšo komunikacijo, poskrbite za nadaljnjo avtomatizacijo e-pošte ActiveCampaign ali celo dodajte nekaj preprostih podpor za Instagram ali Facebook. Izbira je vaša.
Free data migration? Say no more!
LiveAgent offers free data migration from the most popular help desk solutions out there. Ready to make the switch?
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.