Kaj je programska oprema za upravljanje storitev?
Programska oprema za upravljanje storitev, znana tudi kot upravljanje storitev informacijske tehnologije, je program, ki ga podjetja uporabljajo za upravljanje storitev, ki jih ponujajo svojim strankam. Tovrstna programska oprema je v veliko pomoč vsakemu podjetju – pomaga pri analiziranju, odpravljanju težav, upravljanju naročil, odločanju in pri številnih drugih dejavnostih. Vse dejavnosti se izvajajo tako, da ustrezajo potrebam strank. Vsaka programska oprema ponuja različne funkcije in značilnosti.
Service management software is a great way of how to optimize the company’s technology. It reduces costs and saves time.
Frequently Asked Questions
Kako definirate programsko opremo za upravljanje storitev?
Programska oprema za upravljanje storitev je programska oprema, ki podjetjem omogoča upravljanje načina zagotavljanja storitev svojim strankam. Storitve vključujejo upravljanje naročil, vzdrževanje strojne opreme, vzdrževanje programske opreme, diagnostiko in odpravljanje težav ter rutinske operacije.
Kakšne so vrste programske opreme za upravljanje storitev?
Programska oprema za upravljanje storitev vam omogoča upravljanje dejavnosti, povezanih s pravnimi predpisi, upravljanje s človeškimi viri, odločanje o uvedenih spremembah ali nadzor nad različico aplikacije. Vsaka vrsta ponuja podoben nabor funkcij - podporo za več mest, načrtovanje, predložitev in poročanje.
Ali je LiveAgent programska oprema za upravljanje storitev?
LiveAgent deluje kot programska oprema za upravljanje storitev. To vam omogoča optimizacijo tehnologije podjetja, zmanjšanje stroškov in prihranek časa.
Strokovna opomba
Programska oprema za upravljanje storitev pomaga podjetjem pri upravljanju načina zagotavljanja storitev za stranke, kar vodi k izboljšanju produktivnosti ter zmanjšanju stroškov.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.