Kaj je programska oprema za upravljanje storitev?
Programska oprema za upravljanje storitev, znana tudi kot upravljanje storitev informacijske tehnologije, je program, ki ga podjetja uporabljajo za upravljanje storitev, ki jih ponujajo svojim strankam. Tovrstna programska oprema je v veliko pomoč vsakemu podjetju – pomaga pri analiziranju, odpravljanju težav, upravljanju naročil, odločanju in pri številnih drugih dejavnostih. Vse dejavnosti se izvajajo tako, da ustrezajo potrebam strank. Vsaka programska oprema ponuja različne funkcije in značilnosti.
Service management software is a great way of how to optimize the company’s technology. It reduces costs and saves time.
Frequently asked questions
Kako definirate programsko opremo za upravljanje storitev?
Programska oprema za upravljanje storitev je programska oprema, ki podjetjem omogoča upravljanje načina zagotavljanja storitev svojim strankam. Storitve vključujejo upravljanje naročil, vzdrževanje strojne opreme, vzdrževanje programske opreme, diagnostiko in odpravljanje težav ter rutinske operacije.
Kakšne so vrste programske opreme za upravljanje storitev?
Programska oprema za upravljanje storitev vam omogoča upravljanje dejavnosti, povezanih s pravnimi predpisi, upravljanje s človeškimi viri, odločanje o uvedenih spremembah ali nadzor nad različico aplikacije. Vsaka vrsta ponuja podoben nabor funkcij - podporo za več mest, načrtovanje, predložitev in poročanje.
Ali je LiveAgent programska oprema za upravljanje storitev?
LiveAgent deluje kot programska oprema za upravljanje storitev. To vam omogoča optimizacijo tehnologije podjetja, zmanjšanje stroškov in prihranek časa.
Expert note
Programska oprema za upravljanje storitev pomaga podjetjem pri upravljanju načina zagotavljanja storitev za stranke, kar vodi k izboljšanju produktivnosti ter zmanjšanju stroškov.

Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.
Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom
Ta besedilni niz vsebuje veliko strokovne terminologije, ki se nanaša na storitve za stranke in podporo uporabnikom. Naštevane so različne funkcije, orodja in platforme, kot so klicalniki, klepetalnice, programska oprema za podporo in sledenje zahtevkom ter storitve za stranke v živo. Prav tako vsebuje opisovano terminologijo, ki je povezana s klicnimi centri in njihovimi operativnimi postopki, kot so prioriteta zahtevkov, časi reševanje in spremljanje klicev.
Programska oprema kot storitev (SaaS)
Spoznajte več o programski opremi kot storitvi – SaaS. Razumeti poglobljeno s pojasnili strokovnjakov.
Klepeta v živo so odličen način za izboljšanje komunikacije s strankami in zagotavljanje vrhunske storitve. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Pomembno je prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. LiveAgent omogoča enostavno upravljanje strank in ponuja številne dodatne funkcije.