Kdo je agent brez omejitev?
Agent brez omejitev je vloga agenta, ki agentom omogoča popoln dostop do vseh zahtevkov. Sposobni so upravljati vse brez omejitev, saj niso omejeni na določeno skupino ali organizacijo. V LiveAgentu se imenuje Admin. Skrbnik lahko upravlja vse in tudi konfigurira sistem.
Frequently Asked Questions
Kako definirate agenta brez omejitev?
Agent brez omejitev je agent, ki ima dostop do vseh zahtevkov, ki so na voljo v programski opremi za pomoč strankam. To pomeni, da imajo agenti dostop do vseh zahtevkov. Vse skrajne skupine zahtevkov so lahko skrite.
Kakšna dovoljenja ima agent brez omejitev?
Agent brez omejitev ima dostop do vseh zahtevkov, torej ni omejitev. Takšna sredstva so še posebej uporabna pri ustvarjanju sprožilcev.
Ali lahko v LiveAgentu nastavite agenta brez omejitev?
Agent brez omejitev je na voljo v LiveAgentu. Ta vloga se prodaja pod skrbniškim imenom. Skrbnik lahko med drugim upravlja vse zahtevke in konfigurira sistem. Ni omejitev, omejenih le na določeno skupino zahtevkov.
Strokovna opomba
Agent brez omejitev je vloga skrbnika v LiveAgentu, ki omogoča dostop do vseh zahtevkov brez omejitev. S tem vam omogoča, da upravljate vse brez omejitev.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.