Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oddelki

Kaj so oddelki službe za pomoč uporabnikom?

Služba za pomoč uporabnikom je del organizacije, ki jo sestavljajo določeni ljudje, ki so predani reševanju določenih težav. Običajno imajo agenti v vsakem oddelku različne ravni znanja o izdelkih/storitvah in različne odgovornosti.

Kot primer so agenti, ki so del prodajnega oddelka, običajno odgovorni za prodajna vprašanja, agenti iz tehničnega oddelka pa za reševanje kupčevih težav z izdelki/storitvami.

Oddelki
Pregled oddelkov

Čemu so namenjeni oddelki služb za pomoč uporabnikom?

Na splošno so oddelki služb za pomoč uporabnikom ustanovljeni za organizicijo službe za pomoč uporabnikom. Primerjamo jih lahko z nalepkami nabiralnika, ki jih najdete v Gmailu. Tako kot te oznake v Gmail tudi službe za pomoč uporabnikom zagotavljajo, da lahko z lahkoto najdete poizvedbe strank.

Oddelki

Oddelki so odlični tudi za določanje poteka dela za različne sklope agentov.

Kaj še lahko počnete z oddelki?

  • Omejite dostop do zahtevkov (zahtevke svojega oddelka si bodo lahko ogledali samo agenti znotraj tega oddelka).
  • Prilagodite predloge za e-poštno komunikacijo.
  • Konfigurirajte razpoložljivost storitev klepeta, klicev in sporočil.
  • Določite filtre in pravila avtomatizacije (pravila za usmerjanje zahtevkov).
  • Navedite različne e-poštne podpise, pravila odgovarjanja po telefonu in klepetu.
  • Oglejte si, koliko novih, odprtih in razrešenih zahtevkov je v posameznem oddelku.
  • Navedite različne postopke podpore.
  • Konfigurirajte e-poštne naslove za podporo.
  • Določite storitvene sporazume  in delovni čas.

Primeri oddelkov služb za pomoč uporabnikom

  • Poslovni/organizacijski oddelki, ki so odgovorni za reševanje poizvedb na različnih področjih, kot so človeški viri, IT, računovodstvo, prodaja, trženje ali pravna področja.
  • Oddelki, ki so odgovorni za vprašanja o različnih izdelkih/storitvah, kot so  programska oprema za pomoč uporabnikom, partnerski marketing ali programska oprema za upravljanje odnosov s strankami.
  • Oddelki, ki so odgovorni za ravnanje z različnimi vrstami strank, kot so prodajalci, podružnice, VIP-ji ali partnerji.
  • Oddelki, ki so odgovorni za storitve strankam na različnih geografskih lokacijah, kot so Severna Amerika, Evropa ali Azija.
Oddelki-funkcija-LiveAgent

Kako lahko izkoristim ustanovitev oddelkov služb za pomoč uporabnikom?

Ustvarjanje oddelkov znotraj službe za pomoč uporabnikom je lahko zelo koristno iz več razlogov:

  • Oddelki služb za pomoč uporabnikom poskrbijo, da je vaša univerzalna mapa Prejeto organizirana.
  • Oddelki prikazujejo jasno lastništvo zahtevkov.
  • Zagotavljajo, da agenti odgovarjajo samo na zahtevke, za katere so najbolje opremljeni.
  • Oddelki služb za pomoč uporabnikom zmanjšajo raven stresa.
  • Oddelki olajšajo iskanje preteklih zahtevkov.
  • Izboljšajo učinkovitost agentov in potek dela.

Streamline tickets into departments

Organize all incoming tickets by assigning them to specific departments. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Kako v storitvi LiveAgent ustvariti oddelke

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona zobnika v levi menijski vrstici.)
  3. Kliknite Oddelki.
  4. Kliknite Ustvari oddelek.
  5. Poimenujte svoj oddelek.
  6. Izbirno: potrdite polje omogočeno za rešitev.
  7. Kliknite Shrani.
Oddelki

Kako v oddelke dodati agente

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona zobnika v levi menijski vrstici.)
  3. Kliknite Oddelki.
  4. Izberite oddelek, v katerega želite dodati agente, in kliknite Uredi.
  5. Kliknite Agenti.
  6. S klikom izberite agente, ki jih želite dodati. Ko zasveti zeleno, je bil dodan vaš agent. Ponavljajte ta korak, dokler ne dodate vseh želenih agentov. Če želite izbrati vse agente, preprosto kliknite DODAJ VSE.
  7. Kliknite Shrani.
Oddelki

Kako usmerjati zahtevke do določenih oddelkov

  1. Prijavite se v LiveAgent.
  2. Kliknite Konfiguracija (ikona zobnika v levi menijski vrstici).
  3. Kliknite Avtomatizacija.
  4. Kliknite Pravila.
  5. Kliknite Ustvari.
  6. Potrdite polje Aktivni status.
  7. Ustvarite ime za svoje pravilo, na primer “Trženje usmerjanja zahtevkov”.
  8. Razdelek Opombe lahko pustite prazen, pravilo pa lahko podrobneje opišete. To polje je preprosto namenjeno vam in vašemu udobju. Primer opombe bi lahko bil “To pravilo velja za vse zahtevke za družbene medije v oddelku za trženje”.
  9. Izberite spremenljivko, na primer Uporabi, ko je zahtevek ustvarjen.
  10. Kliknite Dodaj skupino pogojev.
  11. Izberite pogoje po svojih željah, na primer vir zahtevkov IF (in izberite želene vire. Lahko so na primer Facebook, Twitter, Instagram, Viber.)
  12. Izberite polja za izvedbo dejanj v skladu z vašimi željami, na primer Prenos zahtevkov v oddelek za trženje in Dodelitev za nedodeljene zahtevke.
  13. Kliknite Shrani.

Spremljanje uspešnosti vašega oddelka s pomočjo poročil oddelkov

LiveAgent ponuja robustne funkcije poročanja in analitike. Uporabniki LiveAgent si lahko ogledajo in ustvarijo poročila oddelkov, ki prikazujejo uspešnost vsakega posameznega oddelka na podlagi števila sprejetih zahtevkov, klepetov, klicev, ocen agentov, in še več.

Vsako poročilo je mogoče segmentirati po dnevu, tednu, mesecu, letu ali določenem časovnem obdobju. Posamezne vnose lahko razvrstite po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu.

Nenazadnje je mogoče vsa poročila oddelkov izvoziti v datoteke CSV.

Možnosti prikaza oddelka poročila (stolpci):

  • Oznaka
  • Odgovor
  • Nov odgovor povprečen čas
  • Odprti odgovor povprečen čas
  • Klici
  • Neodgovorjeni klici
  • Klicne minute
  • Sporočila v klepetu
  • Klepeti
  • Neodgovorjeni klepeti
  • Povprečni čas prevzema klepeta
  • Povprečni čas klepeta
  • Ni ocenjeno
  • Ni ocenjeno %
  • Pozitivne ocene
  • Pozitivna ocena%
  • Negativne ocene
  • Negativna ocena %
  • Dohodna sporočila
  • Dohodni klici
  • Končani klici
  • Vhodni klepeti
  • Končani klepeti
  • Ustvarjeni zahtevki
  • Razrešeni zahtevki

Izbira načina prikaza podatkov

Poročila oddelka LiveAgent si lahko ogledate kot:

  • Območni diagram
  • Črtni grafi
  • Črtkasti grafi
  • Tortni grafikoni
Poročila-Liveagent-funkcija

Uporaba poročil oddelkov z API-jem

Uporabite LiveAgent REST API za pridobitev vrednosti iz poročil o oznakah.

API

Ali potrebujem oddelke služb za pomoč uporabnikom, če vodim samostojno podjetje?

Če ste samostojni podjetnik ali zelo majhna organizacija, vam ni treba ustanavljati oddelkov (če tega ne želite.) Če tega ne storite, bodo vsi vaši zahtevki “prišli v roke” agenti/članom vašega podjetja.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo, da lahko našim strankam nudimo izjemno podporo.

Peter Komornik, direktor
logo slido black

Prednosti oddelkov služb za pomoč uporabnikom

Bolj usposobljeni odgovori in bolj zadovoljne stranke

Ko zahtevke preusmerimo do pravega agenta v ustreznem oddelku, vse stopi na svoje mesto. Agenti, ki so dobro obveščeni in lahko nudijo visokokakovostne storitve, lahko izboljšajo izkušnje in zadovoljstvo vaše stranke. To pa vodi k večji prodaji, bolj zvestim strankam in pozitivnemu prenosu informacij od ust do ust.

Hitrejši odzivni čas

Ko pravi agent v pravem oddelku prejme zahtevek v službi za pomoč uporabnikom, ne bo izgubljal časa z odgovorom. Namesto da bi iskali odgovore ali se posvetovali s sodelavci, bodo takoj vedeli, kaj bodo rekli in rešili težavo. To izboljša ločljivost in odzivni čas, kar posledično izboljša zadovoljstvo strank.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Jasno začrtane odgovornosti in učinkovitejši potek dela

Ko so zahtevki dodeljeni določenim oddelkom, se vsak zahtevek obračuna. Noben zahtevek ne ostane neodgovorjen ali pozabljen. Poleg tega, ko je vsak zahtevek dodeljen oddelku, nobenemu agentu ni treba iskati po nabiralniku, da bi našel zahtevek, na katerega lahko odgovori. Oddelki ustvarjajo jasne odgovornosti glede zahtevkov in izboljšujejo potek dela agentov in njihovo učinkovitost.

Viri baze znanja

LiveAgent Product Tour

Ste pripravljeni izkoristiti prednosti oddelkov?

Organizirajte vse dohodne zahtevke tako, da jih danes dodelite določenim oddelkom. Izdelava lastnih oddelkov z našim 14-dnevnim brezplačnim preizkusom je enostavna. Preizkusite še danes. Kreditna kartica ni potrebna.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kaj so oddelki služb za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Služba za pomoč uporabnikom je del organizacije, ki jo sestavljajo določeni ljudje, ki so predani reševanju določenih težav. Običajno imajo agenti v vsakem oddelku različno raven znanja o izdelkih/storitvah in imajo različne odgovornosti. ” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Čemu so namenjeni oddelki služb za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Na splošno so oddelki služb za pomoč uporabnikom ustanovljeni, da organizirajo službe za pomoč uporabnikom. Oddelki so odlični tudi za določanje poteka dela za različne sklope agentov.” } }, { “@type”: “Vprašanje”, “name”: “Kateri so primeri oddelkov služb za pomoč uporabnikom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Poslovni/organizacijski oddelki, ki so odgovorni za reševanje različnih poizvedb na različnih področjih, kot so človeški viri, IT, računovodstvo, prodaja, trženje ali pravna področja.” } }] }

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico