Quality Unit, s. r. o. (v nadaljevanju »Quality Unit«) vam ponuja svojo storitev (kot je opredeljena spodaj) prek svojega spletnega mesta na naslovu www.qualityunit.com (»Spletno mesto«) in *.ladesk.com (URL vašega računa), v skladu s tem sporazumom o pogojih storitve (»Pogoji storitve«). S sprejetjem teh pogojev storitve ali z dostopom do storitve ali spletnega mesta ali njihovo uporabo potrjujete, da ste prebrali, razumeli in se strinjate, da vas ti pogoji poslovanja zavezujejo. Če te pogoje poslovanja sklepate v imenu podjetja ali druge pravne osebe, izjavljate, da imate pooblastilo, da takšno osebo in njene podružnice zavežete k tem pogojem poslovanja, pri čemer se izraza »vi« ali »vaš« nanašata na takšno osebo in njene podružnice. Če nimate takega pooblastila ali če se s temi pogoji poslovanja ne strinjate, teh pogojev poslovanja ne smete sprejeti in storitve ne smete uporabljati.
Quality Unit lahko te pogoje poslovanja občasno spremeni brez predhodnega obvestila. Spremenjeni pogoji uporabe bodo začeli veljati ob objavi in če boste Storitev uporabljali po tem datumu, bomo vašo uporabo šteli za sprejetje spremenjenih pogojev uporabe. Če kakršna koli sprememba teh pogojev uporabe za vas ni sprejemljiva, je vaše edino pravno sredstvo, da prenehate dostopati do Storitve in jo uporabljati.
»Storitev« vključuje (a) Spletno mesto, (b) službo za pomoč uporabnikom in klepetalni sistem LiveAgent, orodja in storitve, ki so na voljo prek Spletnega mesta in prek LiveAgent API-ja, ki je na voljo prek Spletnega mesta, in (c) vso programsko opremo, podatke, besedilo, slike, zvoke, videoposnetke in vsebino, ki je na voljo prek Spletnega mesta ali storitev ali razvita prek LiveAgent API-ja (skupaj imenovani »Vsebina«). Vse nove funkcije, dodane Storitvi ali jo dopolnjujejo, so prav tako predmet teh Pogojev uporabe.
V skladu s pogoji teh pogojev uporabe lahko do storitve dostopate in jo uporabljate le za svoje interne poslovne namene, kot je predvideno v pogodbi. Storitve ne smete (a) licencirati, podlicencirati, prodajati, preprodajati, dajati v najem, dajati v zakup, prenašati, dodeljevati, distribuirati, časovno deliti ali kako drugače komercialno izkoriščati ali dajati na voljo tretjim osebam, razen če je to izrecno dovoljeno v teh pogojih uporabe; (b) uporabljati storitve za obdelavo podatkov v imenu katere koli tretje osebe ali (c) uporabljati storitve na kakršen koli nezakonit način ali na kakršen koli način, ki posega v integriteto ali delovanje storitve in njenih komponent.
Ob upoštevanju omejene pravice do dostopa in uporabe storitve, ki vam je izrecno podeljena v skladu s temi pogoji uporabe, bodo vse pravice, lastništvo in deleži v storitvi in njenih komponentah ostali v izključni lasti enote za kakovost. Storitve ne smete spreminjati, prilagajati ali vdirati v Storitev, da bi lažno namigovali na kakršno koli sponzorstvo ali povezavo s Quality Unit, ali kako drugače poskušati pridobiti nepooblaščen dostop do Storitve ali z njo povezanih sistemov ali omrežij.
Odgovorni ste za vse informacije, podatke, besedila, sporočila ali drugo gradivo, ki ga objavite ali kako drugače prenesete prek Storitve. Odgovorni ste za ohranjanje zaupnosti svojih prijavnih podatkov in računa ter ste v celoti odgovorni za vse dejavnosti, ki se zgodijo pod vašimi prijavnimi podatki ali računom. Strinjate se in potrjujete, da lahko vaše prijavne podatke uporablja samo ena (1) oseba – ena sama prijava, ki si jo deli več oseb, ni dovoljena. Sistem bo samodejno zaznal takšno vedenje in strinjate se, da vam lahko Quality Unit za to zaračuna dodatno mesečno pristojbino. Ustvarite lahko ločene prijave za toliko oseb, kot to dovoljuje vaš paket.
Quality Unit si pridržuje pravico do dostopa do katerega koli ali vseh vaših računov, da bi odgovoril na vaše zahteve za tehnično podporo. Vzdrževali bomo ustrezne administrativne, fizične in tehnične zaščitne ukrepe za zaščito varnosti, zaupnosti in celovitosti vaših podatkov. Vaših podatkov ne bomo razkrili, razen če nas to zavezuje zakon ali če nam to dovolite.
Razumete, da lahko tehnična obdelava in prenos Storitve, vključno z Vašo vsebino, vključuje (a) prenose prek različnih omrežij; (b) spremembe za uskladitev in prilagoditev tehničnim zahtevam povezovalnih omrežij ali naprav in (c) prenos tretjim ponudnikom in partnerjem za gostovanje enote Quality Unit, da zagotovijo potrebno strojno in programsko opremo, mreženje, shranjevanje in sorodno tehnologijo, potrebno za delovanje in vzdrževanje Storitve. Enota Quality Unit si bo razumno prizadevala, da na spletnem mestu objavi ali Vas obvesti o vseh načrtovanih izpadih Storitve.
Če Quality Unit ne uveljavi ali uveljavi katere koli pravice ali določbe teh pogojev uporabe, to ne pomeni odpovedi tej pravici. Potrjujete, da so ti pogoji uporabe pogodba med vami in Quality Unit, čeprav je elektronska in je niste fizično podpisali vi in Quality Unit, ter da urejajo vašo uporabo storitve in nadomeščajo vse predhodne dogovore med vami in Quality Unit.
Do storitve lahko dostopate in jo uporabljate le za svoje interne poslovne potrebe in namene, kot je predvideno v teh pogojih uporabe. Storitve ne smete (a) licencirati, podlicencirati, prodajati, preprodajati, oddajati v najem, dajati v zakup, prenašati, dodeljevati, distribuirati, časovno deliti ali komercialno izkoriščati ali dajati na voljo tretjim osebam, razen če je to izrecno dovoljeno v teh pogojih uporabe; (b) uporabljati Storitev na kakršen koli nezakonit način ali na kakršen koli način, ki posega v integriteto ali delovanje Storitve in njenih komponent.
Vaš nakup Storitve (»Paket«) pri AppSumo, kupljen na uradni strani appsumo.com/liveagent/, vam omogoča dostop do funkcij za enkratni nakup v vrednosti 59 USD, obdelan na uradnih straneh AppSumo. En (1) nakup vam omogoča dostop do ene (1) kode kupona (»Koda«), ki jo morate unovčiti na URL-naslovu Storitve: liveagent.com/appsumo-signup. (ni več na voljo). Ob registraciji morate izpolniti potrebne podatke, da uspešno dokončate registracijo. Ti potrebni podatki vključujejo (a) Vašo kodo; (b) Vaše polno ime; (c) Vaš e-poštni naslov; in (d) ime podjetja/organizacije, ki se uporablja za ustvarjanje edinstvenega URL-naslova Vašega računa.
Vsako kodo, kupljeno na strani AppSumo, je mogoče unovčiti samo enkrat (1-krat). Vsaka nadaljnja unovčitev iste kode je strogo v nasprotju s temi Pogoji in določili. V primeru večkratnega unovčenja iste kode izgubite dostop do storitve in vaši dodatni računi bodo začasno ukinjeni.
Kodo(-e) morate unovčiti pred 1. decembrom 2019. Vsaka zahteva (pisna ali ustna), poslana po tem roku enoti za kakovost, bo zavrnjena. Vaša pravica do unovčenja kod(-e) preneha veljati 30. novembra 2019 ob 23:59. Enota za kakovost si pridržuje pravico, da po tem roku ne naredi nobenih izjem.
Z nakupom paketa vam omogočite doživljenjski dostop do dveh (2) agentskih sedežev (»uporabnikov«) paketa All-Inclusive (Vse v enem) storitve v vrednosti 59 USD. Dva (2) sedeža agenta vključujeta en sedež, dodeljen vam (»lastniku« računa), in en (1) sedež za »Agenta« ali »Administratorja«.
Za vsakega dodatnega uporabnika, dodanega vašemu računu storitve, velja starejši cenovni model »Vse v enem«: vključena agenta 2, vključene funkcije: razvrščanje agentov, dnevnik nadzora, klepet, integracija Facebooka, GeoIP, sledenje Google Analytics, služba za pomoč uporabnikom, integracija Instagrama, baza znanja, telefon, proaktivna povabila, pravila, iskanje in zamenjava, integracija Slacka, konfiguracija zvoka, poročanje o času, integracija WhatsAppa. Funkcije, ki NISO vključene: vse funkcije, izdane po 1. 1. 2024, odkar je paket »Vse v enem« postal starejši, LDAP, MultiKB, SSO, oznake, brezplačno blagovno znamko. Omejitve obstoječih funkcij: Oddelki 20, Računi za dohodno in odhodno pošto 16, Pravila dogodkov 160, Časovna pravila 30, Pravila SLA 10.
Znesek plačila se pomnoži s številom dodatnih uporabnikov, dodanih v vaš račun storitve.
O tem, da ste v svoj račun dodali dodatne uporabnike, boste obveščeni prek e-poštnega obvestila, ki ga bo poslalo podjetje. To e-poštno obvestilo bo vsebovalo opozorilo, da ste presegli število uporabnikov, vključenih v vaš paket AppSumo.
Dodatni agenti, dodani v vaš račun, se zaračunavajo mesečno. Ob prvem bremenitvi boste morali vnesti veljavne podatke za obračun, ki vsebujejo (a) pravo ime in priimek; (b) veljaven e-poštni naslov; (c) veljavno ime vašega podjetja; (d) veljaven naslov (ime ulice, mesto, poštna številka in država) (e) dodatne podatke o vašem podjetju v skladu z vašo lokalno zakonodajo. Vnesti morate le veljavne, resnične, točne in preverjene podatke.
Ob prvem obračunu uporabe dodatnih uporabnikov boste morali izbrati želeni način plačila. Quality Unit ponuja dva (2) načina plačila na podlagi (a) podatkov o kreditni kartici (b) podatkov o računu PayPal.
Podatke o kreditni kartici ali računu PayPal morate posredovati le v primeru dodajanja dodatnih uporabnikov v svoj račun.
Če ob obračunu dejanske uporabe dodatnih uporabnikov zavrnete posredovanje podatkov o kreditni kartici ali računu PayPal, izgubite dostop do storitve. Dostop do vašega računa storitve bo dovoljen, ko boste posredovali potrebne podatke za obračunavanje in izbrali želeni način plačila. Quality Unit si pridržuje pravico do izjem.
Več kod ni dovoljeno »združevati« in uporabljati za en (1) račun storitve. Vsak račun storitve sprejme samo eno (1) kodo. Paket ni združljiv.
Pravilnik poštene uporabe
Kot del naše zavezanosti zagotavljanju odlične kakovosti in zanesljive storitve imamo pravilnik o pošteni uporabi storitev LiveAgent.
Želimo zagotoviti, da lahko vse naše stranke uživajo v naši storitvi in jo uspešno uporabljajo ne glede na kakršne koli pogoje.
Če nekatere stranke porabijo toliko podatkov ali kršijo pravila, da bi to lahko vplivalo na druge uporabnike, se lahko obrnemo na te kršitelje in se z njimi pogovorimo o spremembi njihove uporabe in omejitev ali preklicu njihovih računov.
Pridržujemo si pravico do spremembe omejitev računa brez predhodnega obvestila.
Pridržujemo si pravico do občasnega spreminjanja pogojev tega pravilnika o pošteni uporabi.
Ta pravilnik dopolnjuje in ne omejuje nobenega od glavnih pogojev in določil LiveAgent. Pogoji.
Dodatne zahteve za dostavo po meri lahko oddate tako, da pošljete zahtevo enoti za kakovost v obliki e-pošte na naslov support@liveagent.com. Enota za kakovost si pridržuje pravico, da zavrne zahtevo za dostavo po meri. Če je zahteva za dostavo po meri sprejeta, se na podlagi zahteve sklene sporazum med vami in enoto za kakovost, ki podrobno opisuje zahteve in specifikacije dostave po meri. Sporazum je pisna odobritev, sklenjena v obliki e-pošte. Rezultat dostave po meri postane izključna intelektualna lastnina enote za kakovost in strinjate se, da se rezultat lahko v prihodnosti uporabi za nadaljnjo uporabo tretjih strank enote za kakovost. Cena dostave po meri se dogovori vnaprej in bo določena za vsak primer posebej.
Preizkusi in plačilaStoritev se zagotavlja na podlagi plačila po porabi, naročnik pa se zaračuna na začetku izbranega naročniškega obdobja, ki je lahko mesečno ali letno. Vsak naročniški načrt vključuje začetno brezplačno preizkusno obdobje 30 dni.
Če naročnik v brezplačnem preizkusnem obdobju ne posreduje podatkov za obračun in plačilo ter se nato odloči, da ne bo nadgradil na nobenega od plačljivih načrtov, se njegov brezplačni preizkusni račun samodejno začasno ukine, kar povzroči izgubo dostopa. Za začasno ponovno aktivacijo računa za omejen čas, največ 2 dni, se mora naročnik v 30 dneh od začasne ustavitve računa obrniti na skupino za podporo strankam z zahtevo za ponovno aktivacijo računa in dodajanje zahtevanih podatkov za obračun in plačilo. Če naročnik v 30 dneh od začasne blokade računa ne stopi v stik s podporno službo, se njegov račun ukine in do njega ne bo mogel dostopati.
Ko so podatki za obračun in plačilo posredovani, se poskusno obdobje takoj konča, naročnikov paket pa se ustrezno spremeni v izbrani plačljivi paket in naročniku se izstavi ustrezen račun.
Spremembe paketov in cenČe se odločite za nadgradnjo paketa ali števila agentov med izbranim naročniškim obdobjem, bodo vsi dodatni stroški sorazmerno porazdeljeni glede na preostalo obdobje naročniškega obdobja in zaračunani na vaš račun. Posledično bo vaša kreditna kartica samodejno zaračunana po prilagojeni ceni v naslednjem obračunskem ciklu po sorazmernem obračunavanju. Izjema pri obračunavanju obstaja, če ste v mesečnem obračunskem ciklu, kjer v tekočem mesecu ne boste videli sorazmernega bremenitve ali dobropisa, vendar se bo vaša nova obračunska cena odražala na vašem naslednjem mesečnem računu. Ne glede na vaš obračunski cikel ni vračil ali dobropisov za delne mesece storitve, znižanja paketa ali vračil za neizkoriščene mesece, če zaprete svoj račun pred koncem naročniškega obdobja. Izjeme ne bodo dovoljene, da bi vse obravnavali enako in ohranili nizke administrativne stroške v končno korist naše baze strank. Znižanje ravni paketa lahko povzroči izgubo vsebine, funkcij ali zmogljivosti vašega računa, Quality Unit pa ne prevzema nobene odgovornosti za takšno izgubo. Cene vseh paketov in storitev LiveAgent se lahko spremenijo z 30-dnevnim predhodnim obvestilom. Takšno obvestilo lahko posredujete kadar koli. Poleg tega si Quality Unit pridržuje pravico, da vas kontaktira glede posebnih cen, če imate izjemno veliko število končnih uporabnikov ali nenavadno visoko mesečno razmerje med naročili in zastopniki. V takem primeru je za vas morda primernejša pogodba o naročnini za podjetja (opisana spodaj).
Obračunavanje s kreditno kartico, potrdila in zasebnost Lastnik računa bo ob vsaki bremenitvi kreditne kartice prejel e-poštno potrdilo. Quality Unit zagotavlja vmesnik, ki lastniku računa (kot je opredeljeno v postopku prijave) omogoča spreminjanje podatkov o kreditni kartici (npr. ob podaljšanju kartice). Quality Unit za upravljanje obdelave kreditnih kartic uporablja zunanjega posrednika, ki nima dovoljenja za shranjevanje, hrambo ali uporabo vaših podatkov za obračun, razen za obdelavo podatkov o vaši kreditni kartici za Quality Unit. Za več informacij o tem, kako Quality Unit zbira in uporablja osebne podatke, obiščite /politika-zasebnosti/.
Spremembe obračunavanja in Posodobitve Imetnik računa ima pravico zahtevati posodobitev podatkov za obračun, ki so navedeni na računih za uporabo storitve. Posodobitev je treba zahtevati po e-pošti, poslani na naslov support@liveagent.com, v prvih 15 dneh od izdaje zadnjega računa. Izdali vam bomo dobropis in posodobljen račun z novimi podatki za obračun. Zahteve, oddane po 15 dneh od zadnje izdaje, bodo zavrnjene in počakati boste morali na izdajo novega računa na naslednji datum obračuna.
Upravljanje z ID za DDVČe je bila stranki dodeljena ustrezna in veljavna ID za DDV (v skladu z evropsko zakonodajo), je stranka izključno odgovorna za uporabo ID za DDV v zahtevanem polju v svojem profilu stranke. Enota za kakovost ne bo povrnila denarja strankam, ki same ne uporabijo svoje ID za DDV.
Letni predplačniški dobropis, dodan na račun stranke na podlagi medsebojnega dogovora, velja 12 mesecev le, če število agentskih sedežev ostane enako v celotnem časovnem obdobju. To obdobje se lahko poveča ali zmanjša glede na število agentskih sedežev, dodanih ali odstranjenih na računu stranke v času veljavnosti dobropisa.
V primeru, da se stranka odloči prenehati uporabljati storitev, preden porabi ves svoj dobropis ALI pred koncem časovnega obdobja, je upravičena do povračila preostale neporabljene vrednosti. Quality Unit si pridržuje pravico do povračila le 50 % preostalega zneska kot stroške odpovedi.
Odgovorni ste za pravilno preklic svojega računa. Lastnik računa (kot je opredeljeno v postopku prijave) lahko račun kadar koli prekliče z e-poštnim sporočilom, poslanim na naslov support@qualityunit.com, z zahtevo za preklic računa. Quality Unit bo odgovoril na to e-poštno sporočilo in preklical vaš račun v enem delovnem dnevu. Druga možnost za preklic vašega računa je gumb »Ustavi račun«, ki se nahaja v razdelku »Moj račun«. Z preklicem računa boste ob preklicu izgubili dostop do vse vsebine, Quality Unit pa jo bo izbrisal v svojem običajnem poslovanju. Teh podatkov ni mogoče obnoviti, ko je račun preklican. Če svoj račun prekličete v razdelku »Moj račun« storitve pred koncem trenutnega plačanega obdobja naročnine, bo preklic začel veljati takoj in vam ne bo več zaračunan. V primeru zahteve za preklic, poslane po pošti, vas prosimo, da počakate na potrditev Quality Unit.
Quality Unit si pridržuje pravico, da (i) začasno ali trajno spremeni ali prekine Storitev (ali kateri koli njen del) in (ii) zavrne kakršno koli trenutno in prihodnjo uporabo Storitve, začasno ustavi ali ukine vaš račun (kateri koli njegov del) ali uporabo Storitve ter odstrani in zavrže katero koli vašo vsebino v Storitvi iz kakršnega koli razloga, vključno s tem, če Quality Unit meni, da ste kršili te Pogoje uporabe. Quality Unit si bo po najboljših močeh prizadevala, da vas bo pred začasno ustavitvijo ali ukinitvijo vašega računa neposredno kontaktirala po e-pošti ali telefonu. Vsak sum goljufive, zlorabne ali nezakonite dejavnosti, ki bi lahko bile razlog za prekinitev vaše uporabe Storitve, se lahko predloži pristojnim organom pregona. Quality Unit ne odgovarja vam ali kateri koli tretji osebi za kakršno koli spremembo, začasno ustavitev ali prekinitev Storitve.
Quality Unit si pridržuje pravico, da ukine vaš račun zaradi daljše neaktivnosti. Quality Unit se mora držati protokolov za prekinitev tako, da pred ukinitvijo uporabniškega računa izda opozorilno e-pošto. Po 4 tednih neaktivnosti bo uporabniku poslano opozorilno e-poštno sporočilo, v katerem bo obveščen o prihajajoči ukinitvi računa in ukrepih, ki jih je mogoče sprejeti za preprečitev ukinitve računa. Po 8 tednih neaktivnosti bo račun izbrisan skupaj z vsemi njegovimi podatki.
Storitev, vključno s spletnim mestom in vsebino ter vsemi strežniškimi in omrežnimi komponentami, je na voljo »kot je« in »kot je na voljo« brez kakršnih koli jamstev, v največjem obsegu, ki ga dovoljuje zakonodaja, in Quality Unit izrecno zavrača vsa jamstva, bodisi izrecna bodisi implicitna, vključno z, vendar ne omejeno na, implicitna jamstva za prodajnost, lastništvo, primernost za določen namen in nekršitev pravic. Potrjujete, da Quality Unit ne jamči, da bo storitev neprekinjena, pravočasna, varna, brez napak ali virusov, in da nobena informacija ali nasvet, ki ga pridobite od Quality Unit ali prek storitve, ne ustvarja nobenega jamstva, ki ni izrecno navedeno v teh pogojih.
Quality Unit vam ali kateri koli tretji osebi v nobenem primeru in na podlagi nobene pravne teorije (bodisi pogodbene, odškodninske ali drugačne) ne odgovarja za kakršno koli posredno, naključno, posebno, zgledno, posledično ali kazensko škodo, vključno z izgubljenim dobičkom, izgubljeno prodajo ali poslom, izgubljenimi podatki ali prekinitvijo poslovanja. Poleg tega Quality Unit ne odgovarja za kakršno koli neposredno škodo, stroške, izgube ali obveznosti, ki presegajo mesečno pristojbino za storitev, ki ste jo plačali ali jo morate plačati za en mesec pred časom kakršnega koli zahtevka za denarno odškodnino ali sto (100) ameriških dolarjev. Določbe tega oddelka razdelijo tveganja v skladu s temi pogoji in določili med strankama, stranke pa so se pri odločanju o sklenitvi te pogodbe zanašale na te omejitve.ent.
Nekatere države ne dovoljujejo izključitve implicitnih jamstev ali omejitve odgovornosti za naključno ali posledično škodo, kar pomeni, da nekatere od zgornjih omejitev morda ne veljajo za vas. V teh državah bo odgovornost Quality Unit omejena v največjem obsegu, ki ga dovoljuje zakonodaja.
Quality Unit lahko te pogoje storitve v celoti ali delno dodeli ali prenese brez omejitev.
Odgovorni ste za upoštevanje vseh veljavnih zakonov, pravil ali predpisov, ki urejajo izvoz storitve ali katere koli od njenih komponent.
Te pogoje storitve urejajo zakoni države Delaware brez upoštevanja načel kolizijskega prava. S tem se izrecno strinjate, da se boste za reševanje kakršnih koli sporov v zvezi z vašim dostopom do storitve ali njeno uporabo podredili izključni osebni pristojnosti zveznih in državnih sodišč zvezne države Delaware.
LiveAgent je zavezan zasebnosti, varnosti, skladnosti in preglednosti. Ta pristop vključuje podporo našim strankam pri skladnosti z zahtevami EU glede varstva podatkov, vključno s tistimi, ki so določene v Splošni uredbi o varstvu podatkov (»GDPR«), ki je začela veljati 25. maja 2018.
Vsebina
Obdelovalec podatkov je podjetje, ki izbere namen in vire obdelave podatkov. Za namene trženja je obdelovalec podatkov Quality Unit, s. r. o.
Obdelujemo naslednje vrste podatkov: ime, naslov, telefonska številka, e-poštni naslov, IP-naslov, podatki o kupljenih izdelkih, podatki o uporabi izdelkov, podatki, zbrani iz telefonskih pogovorov, telefonski posnetki, podatki, zbrani iz drugih vrst stikov z nami (e-pošta, klepet, sporočila na Facebooku, tviti), podatki, posredovani naši podporni ekipi za reševanje težav z vašimi računi, podatki o geolokaciji, podatki o brskalniku, sistemski podatki.
Podatki, navedeni v prejšnjem razdelku, se zbirajo izključno od vas. Do podatkov je mogoče dostopati iz pogovorov med vami in podjetjem Quality Unit, s.r.o. ali pa so navedeni v vašem profilu stranke. Podatke je mogoče zbirati tudi iz javno dostopnih virov, kot so imeniki podjetij in drugi. Podatki se lahko zbirajo tudi od tretjih oseb, ki imajo dovoljenje za njihovo obdelavo.
Vaše soglasje za obdelavo podatkov je bilo podano za naslednje namene: trženjske storitve, storitve podpore strankam.
Vaše soglasje je bilo podano za obdobje uporabe naših storitev (LiveAgent) in za naslednjih 5 let po prenehanju uporabe oziroma do trenutka, ko prekličete svoje soglasje. Če niste stranka in ne boste postali stranka podjetja Quality Unit s.r.o., bo vaše soglasje veljavno 5 let oziroma do trenutka, ko ga prekličete. Po 5 letih bodo vaši podatki izbrisani.
Dali ste soglasje našim podobdelovalcem in podizvajalcem, ki imajo lahko dostop do izbranih podatkov. Naši podobdelovalci in podizvajalci so predmet rednih pregledov in revizij, da se zagotovi najvišja raven zasebnosti in varnosti.
Pravilna obdelava podatkov nam je izjemnega pomena in v podjetju Quality Unit s.r.o. smo ponosni na visoko raven varnosti, zasebnosti in obdelave podatkov.
Spodaj so navedene vaše pravice glede obdelave podatkov:
Informacije o obdelavi podatkovInformacije vključujejo predvsem: kontaktne podatke o obdelovalcu, njegovih podrejenih ali pooblaščeni osebi za obdelavo podatkov ali osebi, odgovorni za obdelavo podatkov, namen obdelave podatkov, kategorije podatkov, naslovnika/prejemnika podatkov in kategorije prejemnikov podatkov, informacije o prenosih podatkov v tretje države, obdobje obdelave podatkov, seznam vaših pravic, pravico do obrnitve na lokalni organ za obdelavo podatkov, vir obdelave podatkov, informacije o profiliranju in avtomatizaciji podatkov.
Pravica do dostopa do podatkovImate pravico potrditi, ali se vaši podatki obdelujejo ali ne, in kategorije podatkov, ki se obdelujejo.
Pravica do popravka Po potrebi imate pravico do popravka podatkov.
Pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«) V nekaterih primerih, ki jih dovoljuje zakon, smo dolžni izbrisati vse vaše podatketa na podlagi vaše zahteve.
Pravica do omejitev obdelaveNekatere stranke imajo raje omejeno obdelavo podatkov. Če imate posebne zahteve glede omejitev obdelave podatkov, se obrnite na nas.
Pravica do migracije podatkovNa podlagi vaše zahteve lahko vaše podatke prenesemo k drugemu obdelovalcu podatkov, če za to ni pravnih ali drugih ovir.
Pravica do ugovoraČe menite, da vaši podatki niso pravilno obdelani, lahko uveljavljate ugovor tako, da se obrnete na nas z namenom rešitve težave.
Pravica do stika z lokalnim organom za obdelavo podatkovV primeru dodatnih pomislekov ali težav se lahko obrnete na lokalni organ za obdelavo podatkov. Lokalni organ za obdelavo podatkov za Quality Unit s.r.o. je Úrad na zaščito osebnih podatkov Slovenskej republike z naslovom Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovaška republika, Evropska unija.
Vaše soglasje za obdelavo podatkov je prostovoljno. Prekličete ga lahko kadar koli.
Kako lahko oddam zahtevo za preklic obdelave podatkov?Prosimo, navedite ime svojega podjetja, posameznika in obdelovalca podatkov, pisno zahtevo za preklic obdelave podatkov in svoj podpis. Zahtevo naslovite na andrej@liveagent.com
Če se želite odjaviti z našega poštnega seznama, lahko za izpolnitev zahteve uporabite naš obrazec tukaj.
Odkrijte, kako samodejni klicalnik LiveAgent poveča produktivnost vaše prodajne ekipe z avtomatizacijo klicev in odpravo ročnega dela. Izkoristite brezplačno preizkusno obdobje in izkusite vrhunske funkcije klicnega centra, ki so zaupane najboljšim. Preberite več o prednostih in nastavitvah samodejnega klicanja ter izboljšajte učinkovitost vaših marketinških kampanj.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.