Kdo je končni uporabnik?
Končni uporabniki so tisti ljudje, ki so odgovorni za ustvarjanje zahtev strank iz katerega koli vira, na primer iz centra za pomoč, Facebooka, e-pošte itd.
Stranke se imenujejo tudi končni uporabniki, saj izdelek uporabljajo po tem, ko je bil razvit in tržen. Končni uporabnik v smislu odjemalcev je lahko oseba ali organizacija.
Frequently asked questions
Kdo je končni uporabnik?
Končni uporabnik je oseba, ki na koncu uporablja ali namerava uporabljati kupljeni izdelek ali storitev. Končni uporabniki se razlikujejo od uporabnikov, kot so sistemski skrbniki, skrbniki baz podatkov, tehnološki strokovnjaki in razvijalci, ker niso tehnično usposobljeni. To so vsi tisti ljudje, ki sprašujejo po storitvah za stranke.
Kakšna je vloga končnega uporabnika?
Vloga končnih uporabnikov je najti hrošče ali pomanjkljivosti, ki jih razvijalci in strokovnjaki ne morejo izslediti. Poleg tega končni uporabniki dobro razumejo izboljšave, ki jih je mogoče narediti za dodano vrednost izdelkov. Zahvaljujoč temu se lahko razvijejo izdelki in storitve, morebitne napake pa se odkrijejo veliko hitreje.
Ali lahko v LiveAgent preverite, kdo je končni uporabnik?
Kdo je končni uporabnik, lahko preverite na plošči LiveAgent. Tam boste poleg seznama posameznih zahtevkov našli podatke o trenutnih uporabnikih. Redno lahko spremljate zgodovino vsakega uporabnika. Zahvaljujoč temu ste na tekočem s trenutnim stanjem.
Expert note
Končni uporabnik je oseba, ki na koncu uporablja izdelek ali storitev ter lahko pomaga pri detektiranju nepopolnosti, ki jih razvijalci morda ne bi opazili.

Prodajni zastopnik za vhodne zahtevke
Vhodni prodajni predstavniki prodajajo izdelke ali storitve potencialnim kupcem. Delujejo v vhodnih klicnih centrih ali drugih sedežih podjetij. Glavna odgovornost prodajne ekipe je sklepanje poslov z novimi strankami in negovanje odnosov z obstoječimi strankami. Veščine, ki jih mora imeti vhodni prodajni zastopnik, vključujejo odlične komunikacijske in upravljalne sposobnosti ter reševanje problemov in konfliktov medosebnih odnosov.
Klepet za pomoč je ključni komunikacijski kanal za stranke in mu mora organizacija posvetiti pozornost. Klepet bi moral ponuditi funkcije vodenja klepeta v realnem času, pošiljanja pripravljenih odgovorov, nalaganja datotek, prilagajanja lastne blagovne znamke in ocenjevanja storitev za stranke. Pomembna sta tudi čas razrešitve in izdelava načrta, ki pomaga organizacijam olajšati pot strank in odpraviti morebitne napake na spletnem mestu. Oddelki omogočajo razdelitev dela, avtoritete in odgovornosti ter povečanje učinkovitosti obdelave zahtevkov. Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja.
Podjetja naj se osredotočijo na razvoj dolgotrajnih odnosov s strankami prek komunikacije in z uporabo veščin, kot so empatija in specializirano znanje. Priporočeno je, da se vključijo večkanalne podpore strankam, kot so klepet v živo, stran s pogostimi vprašanji in baza znanja, da se zagotovi boljša uporabniška izkušnja in zbiranje dragocenih povratnih informacij. Izražanje hvaležnosti strankam je kritičen dejavnik uspeha, saj lahko to vodi v gradnjo dolgotrajnih in zvestih odnosov s strankami, kar ima za posledico povečano prodajo. Poleg tega je pomembno, da podjetja obvladajo spretnosti, kot so govorne sposobnosti, empatija, samokontrola in ciljno usmerjenost, da zagotovijo kakovostno storitev za stranke.
Uporaba službe za pomoč uporabnikom
Uporaba programske opreme službe za pomoč uporabnikom je lahko koristna za upravljanje SLA, shranjevanje podatkov o strankah in ustvarjanje portalov za stranke. Več kot 91% strank bi uporabljalo spletno bazo znanja, če bi bila na voljo in prilagojena njihovim potrebam. Stranke raje poskušajo samostojno reševati težave, preden se obrnejo na predstavnike za podporo strankam. Samopostrežni portali so ena najbolj iskanih funkcij službe za pomoč uporabnikom. 40% strank se obrne na klicni center, če ne najdejo odgovorov s samopostrežno storitvijo.