Kdo je končni uporabnik?
Končni uporabniki so tisti ljudje, ki so odgovorni za ustvarjanje zahtev strank iz katerega koli vira, na primer iz centra za pomoč, Facebooka, e-pošte itd.
Stranke se imenujejo tudi končni uporabniki, saj izdelek uporabljajo po tem, ko je bil razvit in tržen. Končni uporabnik v smislu odjemalcev je lahko oseba ali organizacija.
Frequently Asked Questions
Kdo je končni uporabnik?
Končni uporabnik je oseba, ki na koncu uporablja ali namerava uporabljati kupljeni izdelek ali storitev. Končni uporabniki se razlikujejo od uporabnikov, kot so sistemski skrbniki, skrbniki baz podatkov, tehnološki strokovnjaki in razvijalci, ker niso tehnično usposobljeni. To so vsi tisti ljudje, ki sprašujejo po storitvah za stranke.
Kakšna je vloga končnega uporabnika?
Vloga končnih uporabnikov je najti hrošče ali pomanjkljivosti, ki jih razvijalci in strokovnjaki ne morejo izslediti. Poleg tega končni uporabniki dobro razumejo izboljšave, ki jih je mogoče narediti za dodano vrednost izdelkov. Zahvaljujoč temu se lahko razvijejo izdelki in storitve, morebitne napake pa se odkrijejo veliko hitreje.
Ali lahko v LiveAgent preverite, kdo je končni uporabnik?
Kdo je končni uporabnik, lahko preverite na plošči LiveAgent. Tam boste poleg seznama posameznih zahtevkov našli podatke o trenutnih uporabnikih. Redno lahko spremljate zgodovino vsakega uporabnika. Zahvaljujoč temu ste na tekočem s trenutnim stanjem.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.