Brezplačen preizkus
  • Predloge
  • Predloge elektronske pošte portala za stranke

Predloge elektronske pošte portala za stranke

Vsakič, ko stranka odda prijavo o uporabi enega od vaših izdelkov ali storitev, mora vaše osebje odgovoriti in izgubiti dragoceni čas, ki bi ga lahko porabili za druga opravila. Vendar pa ni nujno, da je tako. Zakaj?

Vse poizvedbe o izdelkih niso tako zapletene, da bi zahtevale pozornost agenta za pomoč strankam. Obstoječi uporabniki lahko rešijo veliko težav, če ima organizacija vzpostavljen portal za stranke.

Portal za stranke je samopostrežna platforma, ki strankam omogoča izmenjavo informacij, iskanje rešitev za svoje težave kadar koli in samostojno postavljanje poizvedb. Strankam ponuja dostop do spletnega mesta, na katerem lahko odprejo ustvarjanje niti, posodobijo svoje kontaktne podatke, si ogledajo bazo znanja, prenesejo vire, brskajo po zgodovinskih objavah ali delijo znanje z drugimi uporabniki.

Ko pa zgradite ta portal, ga morate promovirati med svojimi strankami, jih voditi skozi proces ustvarjanja računa portala za stranke in na koncu spodbujati stranke, da postanejo aktivni uporabniki.

Pošiljanje skrbno oblikovane e-pošte je najučinkovitejši način za:

  • Obveščanje strank o razpoložljivosti vašega portala za stranke
  • Promovirajte portal za stranke
  • Pomikajte stranke skozi postopek ustvarjanja računa portala za stranke

Uporaba e-poštnih predlog portala za stranke vam bo pomagala doseči svoje stranke in jih prepričati, da se pridružijo portalu za stranke, ki ste ga zgradili zanje. V tem članku so zbrani primeri različnih vrst sporočil iz vsake faze učinkovite komunikacije s storitvami za stranke, dopolnjeni z zmogljivimi primeri zadeve e-pošte za storitve za stranke.

Kaj je e-poštna predloga?

E-poštna predloga je e-poštno sporočilo v obliki HTML, ki ga lahko uporabite za ustvarjanje lastnega sporočila, tako da predlagano vsebino spremenite s svojo. SendPulse ponuja več kot 130 brezplačnih predlog, ki so pripravljene za uporabo.

Predloga e-pošte vam omogoča ustvarjanje e-poštnih kampanj z zamenjavo slik, besedila, pisav in drugih elementov. Galerija e-poštnih predlog v SendPulse je razdeljena na tematske dele, tako da lahko najdete predlogo, ki vam najbolj ustreza.

Prednosti uporabe e-poštne predloge

To vam prihrani čas in trud

Namesto da bi e-poštno predlogo ustvarili iz nič, lahko preprosto naložite svoje slike, spremenite besedilo in izberete novo ustrezno vsebino za svoje naročnike. Ni vam treba izgubljati časa za načrtovanje in ugotavljanje, kateri format je najboljši.

Predloge elektronske pošte portala za stranke
Shranite naše predloge portala za stranke v svojih pripravljenih sporočilih, da prihranite čas

Ni treba preverjati oblikovanja

Vsakič, ko ustvarite novo e-poštno predlogo iz nič, jo morate preveriti za napake. Vedno obstaja tveganje, da boste izpustili pomembne razdelke ali naredili napake pri oblikovanju. Uporaba predloge zagotavlja, da je vaša e-pošta videti popolnoma enaka kot predogled.

Zadeva e-pošte na portalu za stranke

E-pošta za preverjanje

  • Potrdite svoj elektronski naslov
  • Prosimo, preverite svoj e-poštni naslov za [company]
  • Preverite svoj e-poštni naslov za [customer portal name]
  • Dobrodošli na [customer portal], preverite svoj e-poštni naslov
  • [name], preverite svoj račun
  • [company] -preverjanje računa
  • [company] – preverjanje po e-pošti
  • [email address] -dokončajte registracijo za [company/customer portal]!
  • Aktivirajte svoj račun [company]
  • E-poštni naslov za preverjanje
  • Vaša potrditvena koda
  • Vaša varnostna koda [customer portal]: [code]
  • Preverite kodo za preverjanje za [company]
  • Prosimo, preverite svoj e-poštni naslov

Pozdravna e-poštna sporočila

  • Veseli smo, da vas vidimo tukaj!
  • Hvala za prijavo 🙂
  • Dobrodošli v skupnosti [customer portal]
  • Dobrodošli v družini [customer portal]
  • Dobrodošli na krovu
  • Hvala, ker ste se nam pridružili!
  • Dobrodošli v klubu!
  • Registrirani ste. Evo, kaj sledi …
  • Dobrodošli v vašem računu [customer portal]
  • Čakamo vas na [customer portal]
  • Hvala, ker ste izbrali [customer portal]

Potrditvena e-poštna sporočila

  • Potrditev: vaš račun je bil ustvarjen!
  • Potrjeno – dobrodošli
  • Vaš račun je vzpostavljen in deluje!
  • Woohoo! Dogaja se!
  • Vaš račun [customer portal name] je pripravljen
  • Zdaj lahko začnete uporabljati svoj račun [customer portal].
  • Zdaj lahko dostopate do svojega računa s [customer portal]
  • Račun za [name] je bil aktiviran
  • Hvala za registracijo, dostop do svojega računa
  • Vaša registracija je končana
  • E-poštno sporočilo za potrditev računa

Ponastavi e-poštna sporočila z geslom

  • [customer portal] ponastavitev gesla
  • Povezava za ponastavitev gesla
  • Potrebujete pomoč pri ponastavitvi gesla?
  • Tukaj je vaše novo geslo za [customer portal]
  • Vaše novo geslo je le nekaj klikov stran
  • Ste pozabili geslo?
  • Ponastavi geslo
  • Resetiranje gesla
  • [name], to e-poštno sporočilo vam bo pomagalo ponastaviti geslo
  • Izberite novo geslo za svoj račun [customer portal].
  • Spreminjanje gesla za [customer portal]

E-pošta s povratnimi informacijami

  • Radi bi izvedeli vaše mnenje o [customer portal]
  • Kaj menite o [customer portal]?
  • Pogovoriti se moramo o [customer portal], [name] …
  • Preglejte svojo izkušnjo s [customer portal]
  • Delite svoje povratne informacije na [customer portal]
  • Delite svoje misli o [customer portal]
  • Želimo slišati vaše mnenje
  • Hvala, ker ste aktiven uporabnik [customer portal]
  • Kakšne so vaše izkušnje s [customer portal]? 
  • Želimo izboljšati [customer portal]. Potrebujemo vašo pomoč!
  • Kako lahko izboljšamo [customer portal]?

E-poštna sporočila s povabili

  • Želite kar najbolje izkoristiti [product/service]? Pridružite se [customer portal]
  • Pridružite se [customer portal] zdaj. Ne bo vam žal.
  • [customer portal] čaka na vas
  • Ali ste vedeli, da je za vse naše stranke na voljo [customer portal]?
  • Čas je, da se pridružite [customer portal]
  • Nočemo se hvaliti, a uporabniki imajo radi naš [customer portal]
  • Tukaj je razlog, zakaj bi se morali pridružiti [customer portal]
  • Vabljeni, da se pridružite našemu portalu!
  • [customer portal] smo dodali nove module. Pridružite se jim zdaj in jih preverite!
  • Spoznajte vse funkcije in možnosti, ki jih prinaša [product/service]
  • Zgradili smo ga za vas, da rastete in se naučite novih stvari o [product/service]
  • Kaj se boste naučili …

Predloge e-poštnih predlog portala za stranke

Portal za stranke – Predloge e-poštnih sporočil za preverjanje

Kratka e-poštna predloga za preverjanje 1


Kratka e-poštna predloga za preverjanje 2


Kratka e-poštna predloga za preverjanje 3


Predloga e-poštnega sporočila za preverjanje, ki poudarja vrednost


Predloga e-pošte za preverjanje s potrditveno povezavo


Portal za stranke – predloge e-pošte dobrodošlice

Preprosta predloga za dobrodošlico


Predloga e-pošte dobrodošlice s pozivom k dejanju


Informativna predloga za dobrodošlico


Portal za stranke – Predloge e-poštnih sporočil s potrditvijo

Kratka potrditvena e-poštna predloga


Hvala, ker ste izpolnili e-poštno predlogo za potrditev registracije


“Veselimo se …” potrditvena e-poštna predloga


Predloga za potrditveno e-pošto s povezavami do virov


Portal za stranke – Ponastavi e-poštne predloge za geslo

Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 1


Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 2


Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 3


Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 4


Portal za stranke – predloge e-poštnih sporočil s povratnimi informacijami

Predloga e-poštnih sporočil s povratnimi informacijami 1


Predloga e-poštnih sporočil s povratnimi informacijami 2


Predloga e-poštnih sporočil s povratnimi informacijami 3


Predloga e-poštnih sporočil s povratnimi informacijami 4


Portal za stranke – predloge e-poštnih sporočil z vabilom

Predloga e-poštnih sporočil z vabilom 1


Predloga e-poštnih sporočil z vabilom 2

Predloga e-poštnih sporočil z vabilom 3

Predloge e-poštnih sporočil portala za stranke – pogosto zastavljena vprašanja

Kako lahko izmerim uspešnost svoje elektronske komunikacije?

Rešen zahtevek

Najbolj uporabne meritve za spremljanje uspešnosti glasila so stopnje dostave, odprtost, razmerja med prikazi in kliki ter stopnja obiskov ene strani.

  • Stopnja dostave je razmerje med e-poštnimi sporočili, ki niso odskočila, in številom poslanih e-poštnih sporočil.
  • Stopnja odprtja je razmerje med naročniki, ki so odprli vaše glasilo, in številom dostavljenih e-poštnih sporočil.
  • Razmerje med prikazi in kliki je razmerje med ljudmi, ki so kliknili povezave, in številom dostavljenih e-poštnih sporočil.
  • Stopnja obiskov ene strani je razmerje med e-poštnimi naslovi na vašem seznamu glasil, ki niso prejeli vašega sporočila, ker so jih njihovi poštni strežniki ali odjemalci vrnili, in skupnim številom e-poštnih naslovov na vašem seznamu.

Običajno so dobri rezultati:

  • 95 % ali več za stopnjo dostave
  • 30%+ za odprto stopnjo
  • Več kot 10 % za razmerje med prikazi in kliki
  • Manj kot 2 % za stopnjo obiskov ene strani

Vendar se lahko te stopnje in referenčne vrednosti razlikujejo od industrije do industrije. Najpomembnejša elementa, ki vplivata na te rezultate, sta kakovost podatkov kampanje in vrednost vsebine.

Ali naj napišem e-pošto z navadnim besedilom ali pošljem e-pošto v HTML-ju?

Predloge elektronske pošte portala za stranke

E-poštno sporočilo z navadnim besedilom vsebuje besedilo brez oblikovanja. Prav tako vam omogoča, da v e-poštno kopijo vdelate preproste vizualne slike ali GIF-e. E-poštno sporočilo HTML lahko vsebuje slike, barve pisave in druge možnosti oblikovanja besedila. Prava oblika e-pošte je odvisna od vaše strategije e-poštnega trženja, blagovne znamke in slogovnega vodiča.

Če pošiljate kratko e-pošto, kot je e-poštno sporočilo za preverjanje ali e-poštno sporočilo za ponastavitev gesla, se lahko držite različice z navadnim besedilom. Vendar pa e-poštna sporočila, katerih namen je prejemnika spodbuditi k dejanju, na primer e-poštno sporočilo s povabilom ali e-pošto s povratnimi informacijami, lahko naredijo sporočilo bolj privlačno, če ga pošljejo v obliki HTML.

Čas razrešitve

Res je odvisno od vrste elektronske pošte, ki jo pošljete. Najbolje je, da pošljete potrditvena e-poštna sporočila takoj, ko uporabnik izvede dejanje, da lahko nadaljuje postopek, ki zahteva preverjanje. Na primer, ko uporabnik ustvari račun s svojim e-poštnim naslovom, bi moral takoj prejeti potrditveno e-poštno sporočilo, lahko potrdi svojo e-pošto in izvede naslednje korake.

Enako velja za dobrodošla in potrditvena e-poštna sporočila, ki jih je treba poslati takoj po tem, ko uporabnik ustvari račun na portalu strank in ga uspešno preveri, da lahko nadaljuje postopek prijave in čim prej dostopa do portala.

E-poštni naslov za ponastavitev gesla ni nič drugačen. E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla morate poslati takoj, ko uporabnik portala za stranke poda zahtevo ali vas prosi za pomoč pri nastavitvi novega gesla. Če mora uporabnik čakati več kot nekaj sekund na e-poštno sporočilo za ponastavitev gesla, lahko odneha in ostane brez dostopa do portala za stranke.

Ko gre za povratno e-pošto, je res odvisno od tega, kako stranke uporabljajo vaš portal za stranke. Vendar ne čakajte predolgo, preden jih vprašate za mnenje. Pošiljanje tega e-poštnega sporočila do 10 dni po tem, ko je stranka začela uporabljati portal za stranke, je dobra ideja.

Pravilo je skoraj enako, ko želite poslati e-pošto s povabilom. V idealnem primeru bi morali e-pošto poslati nekaj dni (ali tednov, odvisno od kompleksnosti vašega izdelka/storitve) po tem, ko stranka začne uporabljati vaš izdelek/storitev. Najprej jih vodite skozi postopek onboardinga, jim dovolite, da spoznajo vaš izdelek in absorbirajo vse razpoložljive podatke, nato pa jih obvestite o možnosti pridružitve portalu za stranke.

Ready to create your customer portal?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kako lahko izmerim uspešnost svoje elektronske komunikacije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Najbolj uporabne meritve za spremljanje uspešnosti glasila so stopnje dostave, odprtost, razmerja med prikazi in kliki ter stopnja obiskov ene strani.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj vaše podjetje napiše e-pošto z navadnim besedilom ali pošlje e-pošto v HTML-ju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če pošiljate kratko e-pošto, kot je e-poštno sporočilo za preverjanje ali e-poštno sporočilo za ponastavitev gesla, se lahko držite različice z navadnim besedilom. Vendar pa e-poštna sporočila, katerih namen je prejemnika spodbuditi k dejanju, na primer e-poštno sporočilo s povabilom ali e-pošto s povratnimi informacijami, lahko naredijo sporočilo bolj privlačno, če ga pošljejo v obliki HTML.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kdaj naj pošljem e-pošto, povezano s portalom za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Odvisno od vrste elektronske pošte, ki jo pošljete. Na primer, ko uporabnik ustvari račun s svojim e-poštnim naslovom, bi moral takoj prejeti potrditveno e-poštno sporočilo.” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico