Predloge elektronske pošte portala za stranke omogočajo strankam samopostrežno platformo za izmenjavo informacij, iskanje rešitev in postavljanje poizvedb. V tem članku boste našli primere različnih vrst sporočil za različne situacije ter predstavljeni bodo nasveti za pisanje in oblikovanje učinkovitih e-poštnih predlog za vaše stranke.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Vsakič, ko stranka odda prijavo o uporabi enega od vaših izdelkov ali storitev, mora vaše osebje odgovoriti in izgubiti dragoceni čas, ki bi ga lahko porabili za druga opravila. Vendar pa ni nujno, da je tako. Zakaj?
Vse poizvedbe o izdelkih niso tako zapletene, da bi zahtevale pozornost agenta za pomoč strankam. Obstoječi uporabniki lahko rešijo veliko težav, če ima organizacija vzpostavljen portal za stranke.
Portal za stranke je samopostrežna platforma, ki strankam omogoča izmenjavo informacij, iskanje rešitev za svoje težave kadar koli in samostojno postavljanje poizvedb. Strankam ponuja dostop do spletnega mesta, na katerem lahko odprejo ustvarjanje niti, posodobijo svoje kontaktne podatke, si ogledajo bazo znanja, prenesejo vire, brskajo po zgodovinskih objavah ali delijo znanje z drugimi uporabniki.
Ko pa zgradite ta portal, ga morate promovirati med svojimi strankami, jih voditi skozi proces ustvarjanja računa portala za stranke in na koncu spodbujati stranke, da postanejo aktivni uporabniki.
Pošiljanje skrbno oblikovane e-pošte je najučinkovitejši način za:
Uporaba e-poštnih predlog portala za stranke vam bo pomagala doseči svoje stranke in jih prepričati, da se pridružijo portalu za stranke, ki ste ga zgradili zanje. V tem članku so zbrani primeri različnih vrst sporočil iz vsake faze učinkovite komunikacije s storitvami za stranke, dopolnjeni z zmogljivimi primeri zadeve e-pošte za storitve za stranke.
E-poštna predloga je e-poštno sporočilo v obliki HTML, ki ga lahko uporabite za ustvarjanje lastnega sporočila, tako da predlagano vsebino spremenite s svojo. SendPulse ponuja več kot 130 brezplačnih predlog, ki so pripravljene za uporabo.
Predloga e-pošte vam omogoča ustvarjanje e-poštnih kampanj z zamenjavo slik, besedila, pisav in drugih elementov. Galerija e-poštnih predlog v SendPulse je razdeljena na tematske dele, tako da lahko najdete predlogo, ki vam najbolj ustreza.
Namesto da bi e-poštno predlogo ustvarili iz nič, lahko preprosto naložite svoje slike, spremenite besedilo in izberete novo ustrezno vsebino za svoje naročnike. Ni vam treba izgubljati časa za načrtovanje in ugotavljanje, kateri format je najboljši.
Vsakič, ko ustvarite novo e-poštno predlogo iz nič, jo morate preveriti za napake. Vedno obstaja tveganje, da boste izpustili pomembne razdelke ali naredili napake pri oblikovanju. Uporaba predloge zagotavlja, da je vaša e-pošta videti popolnoma enaka kot predogled.
Kratka e-poštna predloga za preverjanje 1
You’ve registered for [company name] customer portal. Before you can use your account, you need to verify that this is your email address by clicking the following link: [link]
Kind Regards, [company]
Kratka e-poštna predloga za preverjanje 2
We just need to verify your email address before you can access your customer portal account.
Verify your email address here [verification link]
Thanks! – The [company] team
Kratka e-poštna predloga za preverjanje 3
You’re almost ready to start enjoying our customer portal.
Simply click the big [color] button below to verify your email address.
[button]
Best, [company]
Predloga e-poštnega sporočila za preverjanje, ki poudarja vrednost
Are you ready to get access to all the useful info that we’ve prepared for you?
Complete your registration by clicking on the button below!
[button]
This link will verify your email address, and then you’ll officially be a part of our customer portal community.
See you there!
Best regards, the [company] team
Predloga e-pošte za preverjanje s potrditveno povezavo
Thanks for registering for our customer portal!
We need a little more information to complete your registration, including a confirmation of your email address.
Click below to confirm your email address:
[link]
If you have problems, please paste the above URL into your web browser.
Thanks, the [company] team
Preprosta predloga za dobrodošlico
Thank you for joining our customer portal community!
We are [one sentence that describes your organization best]. We’re happy that you will get [the value a recipient will get by learning more about your product/service].
We believe that our customer portal will make your life easier. We hope you enjoy it!
If you need anything from us, remember that we’re at your disposal.
Best,
The [company] team
Predloga e-pošte dobrodošlice s pozivom k dejanju
I’m absolutely thrilled that you’ve decided to give our customer portal a try. If you need to contact the team or me, feel free to do so at any time.
The best way to start using our customer portal is to [the next step users should take].
So if you haven’t done that already, get started now!
[CTA]
Have a great day,
The [company] Team
Informativna predloga za dobrodošlico
Welcome to [company] customer portal. Our platform is powered by [unique characteristics of your customer portal, e.g. knowledge from our top-notch experts in customer service] to help you with [user pain point].
Here’s a quick look at what to expect:
• [Link to customer portal article/manual 1]
• [Link to customer portal article/manual 2]
• [Link to customer portal article/manual 3]
We share the latest news about our [product/service], tips and tricks for customers, our experiments, and battle-tested solutions.
Zero spam, just our best content.
Best,
The [company] team
Kratka potrditvena e-poštna predloga
Thank you for joining our customer portal.
We’d like to confirm that your account was created successfully, and you can now start accessing it.
If you have any issues with logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Hvala, ker ste izpolnili e-poštno predlogo za potrditev registracije
Thank you for completing your customer portal registration.
This email is t to confirm that your account is active and that you are now officially part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
“Veselimo se …” potrditvena e-poštna predloga
Thank you for creating a [customer portal] account. We look forward to reading your first posts.
See you around!
The [customer portal] team
Predloga za potrditveno e-pošto s povezavami do virov
We’re happy that another incredible person (you) joined our community.
To get started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [for example, login]
Task 2 [for example, create an entry]
Task 3 [for example, use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 lessons on how to use the [customer portal] platform.
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 1
Reset my password [link]
If you did not forget your password, you can safely ignore this email.
Best,
The [company] team
Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 2
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below.
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 3
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
Predloga e-pošte za ponastavitev gesla 4
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions, then don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Yours,
The [company] team
Predloga e-poštnih sporočil s povratnimi informacijami 1
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Give us a rating by clicking on the stars below:
[*****]
Kind regards,
The [customer portal] team
Predloga e-poštnih sporočil s povratnimi informacijami 2
Thanks for using [customer portal].
Please tell us about your experience by completing this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Let us know how it goes!
– The [customer portal] team
Predloga e-poštnih sporočil s povratnimi informacijami 3
Your feedback means a lot to us. We constantly strive to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
With that in mind, we would really appreciate it if you could take a minute to share your feedback on the portal.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Predloga e-poštnih sporočil s povratnimi informacijami 4
Help us shape the [customer portal] experience by taking this survey.
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take a few minutes to answer our questions.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
Predloga e-poštnih sporočil z vabilom 1
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
Predloga e-poštnih sporočil z vabilom 2
How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [sector] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love it if you create a customer portal account to join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
Predloga e-poštnih sporočil z vabilom 3
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
…
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
[Register now]
Best,
The [customer portal] team
Najbolj uporabne meritve za spremljanje uspešnosti glasila so stopnje dostave, odprtost, razmerja med prikazi in kliki ter stopnja obiskov ene strani.
Običajno so dobri rezultati:
Vendar se lahko te stopnje in referenčne vrednosti razlikujejo od industrije do industrije. Najpomembnejša elementa, ki vplivata na te rezultate, sta kakovost podatkov kampanje in vrednost vsebine.
E-poštno sporočilo z navadnim besedilom vsebuje besedilo brez oblikovanja. Prav tako vam omogoča, da v e-poštno kopijo vdelate preproste vizualne slike ali GIF-e. E-poštno sporočilo HTML lahko vsebuje slike, barve pisave in druge možnosti oblikovanja besedila. Prava oblika e-pošte je odvisna od vaše strategije e-poštnega trženja, blagovne znamke in slogovnega vodiča.
Če pošiljate kratko e-pošto, kot je e-poštno sporočilo za preverjanje ali e-poštno sporočilo za ponastavitev gesla, se lahko držite različice z navadnim besedilom. Vendar pa e-poštna sporočila, katerih namen je prejemnika spodbuditi k dejanju, na primer e-poštno sporočilo s povabilom ali e-pošto s povratnimi informacijami, lahko naredijo sporočilo bolj privlačno, če ga pošljejo v obliki HTML.
Res je odvisno od vrste elektronske pošte, ki jo pošljete. Najbolje je, da pošljete potrditvena e-poštna sporočila takoj, ko uporabnik izvede dejanje, da lahko nadaljuje postopek, ki zahteva preverjanje. Na primer, ko uporabnik ustvari račun s svojim e-poštnim naslovom, bi moral takoj prejeti potrditveno e-poštno sporočilo, lahko potrdi svojo e-pošto in izvede naslednje korake.
Enako velja za dobrodošla in potrditvena e-poštna sporočila, ki jih je treba poslati takoj po tem, ko uporabnik ustvari račun na portalu strank in ga uspešno preveri, da lahko nadaljuje postopek prijave in čim prej dostopa do portala.
E-poštni naslov za ponastavitev gesla ni nič drugačen. E-poštno sporočilo za ponastavitev gesla morate poslati takoj, ko uporabnik portala za stranke poda zahtevo ali vas prosi za pomoč pri nastavitvi novega gesla. Če mora uporabnik čakati več kot nekaj sekund na e-poštno sporočilo za ponastavitev gesla, lahko odneha in ostane brez dostopa do portala za stranke.
Ko gre za povratno e-pošto, je res odvisno od tega, kako stranke uporabljajo vaš portal za stranke. Vendar ne čakajte predolgo, preden jih vprašate za mnenje. Pošiljanje tega e-poštnega sporočila do 10 dni po tem, ko je stranka začela uporabljati portal za stranke, je dobra ideja.
Pravilo je skoraj enako, ko želite poslati e-pošto s povabilom. V idealnem primeru bi morali e-pošto poslati nekaj dni (ali tednov, odvisno od kompleksnosti vašega izdelka/storitve) po tem, ko stranka začne uporabljati vaš izdelek/storitev. Najprej jih vodite skozi postopek onboardinga, jim dovolite, da spoznajo vaš izdelek in absorbirajo vse razpoložljive podatke, nato pa jih obvestite o možnosti pridružitve portalu za stranke.
Ready to create your customer portal?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Skrivnosti optimalne storitve za stranke
LiveAgent je podjetje, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Imajo več izdelkov in storitev ter ponujajo integracije, glosar, blog in spletni seminarji. Obstaja možnost sodelovanja in brezplačnega preizkusa. Cultural factors influence customer service standards worldwide. Services are considered a priority in some countries while not in others.
Nove e-poštne predloge za objave v spletnem dnevniku
Priporočena programska oprema za klicni center je LiveAgent, ki omogoča napredne storitve za stranke. Ponuja rešitve za izboljšanje komunikacije s strankami. Stanje namestitve je trenutno 0%.
Izkušnja strank je ključ do uspeha podjetij. Boljše izkušnje prinašajo večje prihodke in večjo zvestobo strank. Pomembno je slediti pričakovanjem, zagotavljati podporo prek digitalnih medijev in ohranjati hitrost ter udobje. Investiranje v uporabniško izkušnjo je dolgoročno cenejše za podjetja. Programska oprema za pomoč strankam, kot je LiveAgent, omogoča izboljšano komunikacijo in boljšo storitev strankam.
Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah
Baza znanja je ključnega pomena za promocijo podjetja in olajšanje uporabe izdelkov in storitev za stranke. Pomaga zmanjšati stroške in izboljšati zadovoljstvo strank.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih