E-poštne predloge za povabilo strankam, ki jih spodbujajo k uporabi vašega portala za stranke. Vključuje prednosti in pozive k dejanju ter priporoča pravi čas za pošiljanje. Prilagodljive predloge za različne situacije.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Kako lahko promovirate portal za stranke in spodbudite svoje stranke, da se mu pridružijo? Eden najučinkovitejših načinov je, da jim preprosto pošljete e-pošto in jih obvestite o obstoju platforme.
Ne pozabite našteti prednosti pridružitve portalu za stranke in vključiti jasen poziv k dejanju za doseganje najboljših rezultatov.
E-poštno sporočilo s povabilom je sporočilo, ki vaše stranke ali uporabnike obvešča o razpoložljivosti vašega portala za stranke in jih spodbuja, da se pridružijo platformi. To vrsto e-pošte morate poslati vsaki stranki, ki je upravičena do pridružitve portalu za stranke.
Bistveno je, da strankam pošljete e-pošto s povabilom. V nasprotnem primeru morda ne vedo, da platforma obstaja in da se lahko pridružijo in jo izkoristijo.
Glede na količino dela, ki ga stane izdelava portala za stranke, in kako dragocen je ta vir za stranke in uporabnike, se je vredno potruditi za njegovo promocijo.
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Povabilo, da se pridruži portalu za stranke, mora takoj pritegniti pozornost prejemnika in ga prepričati, da se potrudi za ustvarjanje računa. Zato je dobra ideja narediti vizualno privlačno z uporabo e-poštne predloge, ki temelji na HTML.
Dva naknadna pregleda, poslana v enem tednu, sta več kot v redu. Vendar ne pozabite biti preveč nasilni in opazujte reakcije prejemnikov. Če vas prosijo, da jim prenehate pošiljati sporočila, samo to storite.
Če se nova stranka ne pridruži vašemu portalu za stranke, potem ko ste ji poslali eno ali dve sporočili, lahko to pomeni, da ne sporočate uspešno vrednosti platforme.
V idealnem primeru bi morali poslati e-pošto z vabilom po nekaj dneh (ali tednih, odvisno od kompleksnosti vašega izdelka/storitve), potem ko stranka začne uporabljati vaš izdelek/storitev. Najprej jih vodite skozi postopek vključitve, nato jim dovolite, da spoznajo vaš izdelek in absorbirajo vse razpoložljive informacije. Ko je nova stranka bolj seznanjena z vašimi izdelki, jo povabite, da se pridruži vašemu portalu za stranke, ki ga lahko uporabi za reševanje kompleksnejših izzivov, povezanih z vašim izdelkom/storitev, in deli svoje znanje z drugimi uporabniki.
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet
Razumevanje klepeta v živo je ključno za podporo strankam. Spletni seminarji LiveAgent podjetjem omogočajo optimizacijo te funkcije.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih