Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami
Izjave uporabnikov kažejo, da je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami, saj omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo. Uporabniki poročajo o povečanju zadovoljstva strank, prodaji, izboljšani podpori in prihranku časa. LiveAgent omogoča integracijo različnih kanalov komunikacije in ponuja veliko funkcionalnosti za uporabne funkcije poročanja.
Selitev iz Bitrix24 v LiveAgent?
LiveAgent je orodje za upravljanje storitev za stranke, ki ponuja 24-urno podporo in več kot 175 funkcij. Prejmite brezplačno različico ali izberite enega od treh plačljivih paketov z 43 različnimi prevodi. LiveAgent je najbolj cenjena programska op, ki jo lahko uporabljate za povečanje prihranka in donosnosti naložb, skupaj s selitvijo iz Bitrix24.
LiveAgent ponuja profesionalno programsko opremo za pomoč strankam, ki poskrbi za učinkovito in kvalitetno komunikacijo. Poleg tega podjetje nudi tudi različne vrste programske opreme, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je odlično orodje za zagotavljanje najboljše storitve za stranke in zadovoljstvo strank.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja portal za podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb in zahteva za predlog. Podjetje ima tudi blog, glosar in predloge, ponuja funkcije službe za pomoč uporabnikom in je tudi programska oprema za bazo znanja s podporno dokumentacijo, ki omogoča samopostrežno storitev strankam 24/7. LiveAgent ponuja demo različico in podporo strankam prek kontaktnih številk ali e-pošte ter je na voljo brezplačna preizkusna različica. Organizacija FrëschKëscht je z uporabo LiveAgent namesto elektronskega nabiralnika izboljšala organizacijo in odzivnost ter prispevala k povečanju prodaje.
Ključni kazalnik uspešnosti za klicne centre je cena na kontakt, ki meri stroške interakcije s stranko. Obstajajo različni načini, kako lahko znižate stroške na stik v vašem klicnem centru, vključno z uporabo integrirane programske opreme klicnega centra, storitvami v oblaku in učinkovitim načrtovanjem klicev. Strokovnjaki svetujejo uporabo profesionalnega tona in tehnike aktivnega poslušanja za izboljšanje čustvenega dojemanja stranke in blagovne znamke. Formula za izračun stroškov na kontakt je enostavna: skupne stroške delite s številom stikov strank v določenem časovnem obdobju. Povprečna cena na stik v panogi je približno 7,16 USD.
Spodbude in programi zvestobe pomagajo pri pridobivanju in ohranjanju dolgoročnih odnosov s strankami. Ponudba cenovnih spodbud, daril, in popustov lahko izboljša promocijo blagovne znamke in spodbuja povratne informacije in impulzivne nakupe. Prav tako se lahko uporabijo za opravičila za napake pri storitvah in izdelkih ter za vzpostavljanje zaupanja z dolgoletnimi strankami. LiveAgent ponuja več programov in funkcij za pomoč strankam.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih