Ali primerjate programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa na trgu.

  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Iščete primerjavo programske opreme službe za pomoč uporabnikom?

Stotine alternativnih rešitev vam omogoča podporo vašim strankam, le nekaj pa jih ponuja več kot 175 funkcij za pomoč uporabnikom. Pripravili smo spisek potrebnih delov programske opreme za pomoč uporabnikom, ki vključuje e-poštno izdelavo zahtevkov, klepet v živo, klicni center, podpora družbenih medijev in dodatne najbolj priljubljene funkcije. Predlagamo, da sami preizkusite LiveAgenta in vidite, kako ustreza vašemu poteku dela. Je brezplačen in nastavitev traja do 5 minute.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Primerjajte 5 najboljših programskih oprem za pomoč uporabnikom

Poglejte, kako se LiveAgent odreže napram drugim vodilnim alternativnim rešitvam. Popolnoma pregleden, brez skritih informacij.
Funkcije LiveAgent Zendesk
Tekmec Zendesk.
Freshdesk
Freshdesk konkurent.
Klepet v živo
Tekmovalec LiveChat.
Domofon
Tekmec za interkom.
Vstopnice
Povezuje se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center ali družabni mediji), da poenostavi vsa sporočila in uporabnikom omogoči, da se nanje odzovejo iz programske opreme za izdajo vstopnic.
Vstopnica
15 $/mesec/agent Vključeno v načrt vstopnic, ki stane 15 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Profesionalec
59 $/mesec/agent Vključeno v načrt Professional, ki stane 59 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Cvet
19 $/mesec/agent Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Začetek
19 $/mesec/agent Vključeno v začetni načrt, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Začetek
79 $/mesec/agent Vključeno v začetni načrt, ki stane 79 USD za prvega agenta na mesec. Vsak dodatni agent stane 19 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Klepet v živo
Domorodni pripomoček za klepet v živo, ki ga je mogoče namestiti na vaše spletno mesto in uporabiti za komunikacijo v realnem času z obiskovalci vašega spletnega mesta.
Vstopnica+klepet
29 $/mesec/agent Vključeno v načrt vstopnice + klepet, ki stane 29 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Dodatek
15-59 $/mesec/agent Na voljo kot dodatna funkcija za 15–59 $ na mesec. Vse cene so v USD.
Vrt
45 $/mesec/agent Vključeno v načrt Garden, ki stane 45 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Začetek
19 $/mesec/agent Vključeno v začetni načrt, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Podjetje
Cene na zahtevo Vključeno v načrte s cenami na zahtevo.
Vgrajen klicni center
Navidezni klicni center s centralizirano nadzorno ploščo za opravljanje, sprejemanje in upravljanje klicev.
Vse vključeno
49 $/mesec/agent Vključeno v paket All-Inclusive, ki stane 49 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Dodatek
45 $/mesec/agent Na voljo kot dodatna funkcija za 45 $ na mesec. Vse cene so v USD.
Posestvo
85 $/mesec/agent Vključeno v načrt nepremičnin, ki stane 85 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
LiveChat ne ponuja te funkcije
Domofon ne ponuja te funkcije
Facebook in Twitter
Integracija, ki pridobi vse tvite, komentarje, omembe in Facebook sporočila ter jih pretvori v vstopnice, na katere je mogoče odgovoriti neposredno iz programske opreme.
Dodatek
39 $/mesec/račun Na voljo kot dodatna funkcija za 39 USD na mesec na račun ali v paketu All-inclusive za 49 USD/mesec/agenta. Vse cene so v USD.
Ekipa
25 $/mesec/agent Vključeno v načrt ekipe, ki stane 25 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Cvet
19 $/mesec/agent Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
LiveChat ne ponuja te funkcije
Podjetje
Cene na zahtevo Vključeno v načrte s cenami na zahtevo.
Pravila in avtomatizacija
Pravila za avtomatizacijo, ki jih je mogoče implementirati za pospešitev postopkov podpore strankam.
Vstopnica
15 $/mesec/agent Vključeno v načrt vstopnic, ki stane 15 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Ekipa
25 $/mesec/agent Vključeno v načrt ekipe, ki stane 25 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Vrt+dodatek
45 $/mesec/agent Vključeno v načrt Garden, ki stane 45 USD na agenta na mesec ali pa ga je mogoče dodati. Vse cene so v USD.
LiveChat ne ponuja te funkcije
Podjetje
Cene na zahtevo Vključeno v načrte s cenami na zahtevo.
Delovni čas in pogodbe o ravni storitev
Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje dnevnikov SLA, skladnost s SLA in nastavitev delovnega časa.
Vstopnica
15 $/mesec/agent Vključeno v načrt vstopnic, ki stane 15 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Profesionalec
59 $/mesec/agent Vključeno v načrt Professional, ki stane 59 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Cvet
19 $/mesec/agent Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
LiveChat ne ponuja te funkcije
Domofon ne ponuja te funkcije
Revizijski dnevniki
Dnevnik dejavnosti, ki beleži vsa dejanja, izvedena v sistemu za pomoč uporabnikom.
Vse vključeno
49 $/mesec/agent Vključeno v paket All-Inclusive, ki stane 49 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Zendesk ne ponuja te funkcije
Posestvo
65 $/mesec/agent Vključeno v načrt nepremičnin, ki stane 65 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
LiveChat ne ponuja te funkcije
Domofon ne ponuja te funkcije
Neomejena zgodovina
Neomejena zgodovina ogledov vstopnic. (Po določenem časovnem obdobju ne izgubite dostopa do vstopnic.)
Vstopnica
15 $/mesec/agent Vključeno v načrt vstopnic, ki stane 15 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Ekipa
25 $/mesec/agent Vključeno v načrt ekipe, ki stane 25 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Cvet
19 $/mesec/agent Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Ekipa
39 $/mesec/agent Vključeno v načrt ekipe, ki stane 39 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Začetek
79 $/mesec/agent Vključeno v začetni načrt, ki stane 79 USD za prvega agenta na mesec. Vsak dodatni agent stane 19 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Odstrani blagovno znamko
Možnost uporabe bele oznake (brez blagovne znamke).
Dodatek
19 $/mesec/agent Na voljo kot dodatna funkcija za 19 USD na mesec. Vse cene so v USD.
Zendesk ne ponuja te funkcije
Cvet
19 $/mesec/agent Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Posel
59 $/mesec/agent Vključeno v poslovni načrt, ki stane 59 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Domofon ne ponuja te funkcije
24/7 Personalizirana ekipa za uspeh
Posebna skupina za uspeh strank, ki vam je dodeljena in je na voljo za pomoč 24/7 365 po vseh komunikacijskih kanalih.
Vstopnica
15 $/mesec/agent Vključeno v načrt vstopnic, ki stane 15 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Zendesk ne ponuja te funkcije
Cvet
19 $/mesec/agent Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Začetek
19 $/mesec/agent Vključeno v začetni načrt, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Domofon ne ponuja te funkcije

Izgubljate svoj Zen? Se ne počutite dovolj svežega?

Vaše omizje ne dosega več svojega namena? Vrnite poslu življenje nazaj z LiveAgentom. Preizkusite ga z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Prihranite več z LiveAgentom

Izračunajte razliko v ceni med LiveAgentom in njegovimi alternativami ter ugotovite, katera programska rešitev na najboljša za vaše podjetje.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Pogosta vprašanja

Kaj so primerjave programskih oprem za pomoč uporabnikom?

Primerjave programskih oprem za pomoč uporabnikom so možnosti programske opreme s podobnimi temeljnimi funkcijami. A vendar so tu razlike v ceni, oblikovanju, funkcijah in več. Ker ima vsako podjetje svoje potrebe, je trenutno na trgu veliko alternativ za pomoč uporabnikov.

Kako lahko izbereš programsko opremo za pomoč uporabnikov?

Da izbereš programsko opremo za pomoč uporabnikom, naprej ocenite potrebe in preference vašega podjetja. Potem obiščite našo alternativno spletno stran za primerjavo različne programske opreme. Svetujemo, da upoštevate funkcije, ceno in oblikovanje, ki ga preferira vaše podjetje in je z njim kompatibilno.

Related Articles to Alternative
Danes napredujte s programsko opremo za interakcijo s strankami. Bodite na tekočem z vsemi zahtevami strank in izboljšajte izkušnjo strank na vseh kanalih.

Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami

Izjave uporabnikov kažejo, da je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami, saj omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo. Uporabniki poročajo o povečanju zadovoljstva strank, prodaji, izboljšani podpori in prihranku časa. LiveAgent omogoča integracijo različnih kanalov komunikacije in ponuja veliko funkcionalnosti za uporabne funkcije poročanja.

LiveAgent je prva ocena programske opreme za SMB v letih 2019 in 2020. Bi radi prešli z Bitrix24 na LiveAgent? Imamo te!

Selitev iz Bitrix24 v LiveAgent?

LiveAgent je orodje za upravljanje storitev za stranke, ki ponuja 24-urno podporo in več kot 175 funkcij. Prejmite brezplačno različico ali izberite enega od treh plačljivih paketov z 43 različnimi prevodi. LiveAgent je najbolj cenjena programska op, ki jo lahko uporabljate za povečanje prihranka in donosnosti naložb, skupaj s selitvijo iz Bitrix24.

Sedeži zastopnikov, ki so del običajnega obračunskega cikla, se imenujejo tudi osnovni agenti. Bazni agenti se upirajo začasnemu agentu.

Osnovni agent

LiveAgent ponuja profesionalno programsko opremo za pomoč strankam, ki poskrbi za učinkovito in kvalitetno komunikacijo. Poleg tega podjetje nudi tudi različne vrste programske opreme, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in sistem upravljanja pritožb. LiveAgent je odlično orodje za zagotavljanje najboljše storitve za stranke in zadovoljstvo strank.

Spremljajte razpoložljivost svojih agentov. Preizkusite funkcijo LiveAgent - razpoložljivost agenta. Pridobite pregled nad vašimi agenti na spletu. Preberite več o tem.

Razpoložljivost agentov

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja portal za podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb in zahteva za predlog. Podjetje ima tudi blog, glosar in predloge, ponuja funkcije službe za pomoč uporabnikom in je tudi programska oprema za bazo znanja s podporno dokumentacijo, ki omogoča samopostrežno storitev strankam 24/7. LiveAgent ponuja demo različico in podporo strankam prek kontaktnih številk ali e-pošte ter je na voljo brezplačna preizkusna različica. Organizacija FrëschKëscht je z uporabo LiveAgent namesto elektronskega nabiralnika izboljšala organizacijo in odzivnost ter prispevala k povečanju prodaje.

Izvedite več o metriki cene na kontakt. Poglobljeno razumite koncepte podpore strankam s preprostimi razlagami strokovnjakov.

Cena na kontakt

Ključni kazalnik uspešnosti za klicne centre je cena na kontakt, ki meri stroške interakcije s stranko. Obstajajo različni načini, kako lahko znižate stroške na stik v vašem klicnem centru, vključno z uporabo integrirane programske opreme klicnega centra, storitvami v oblaku in učinkovitim načrtovanjem klicev. Strokovnjaki svetujejo uporabo profesionalnega tona in tehnike aktivnega poslušanja za izboljšanje čustvenega dojemanja stranke in blagovne znamke. Formula za izračun stroškov na kontakt je enostavna: skupne stroške delite s številom stikov strank v določenem časovnem obdobju. Povprečna cena na stik v panogi je približno 7,16 USD.

Zahtevke lahko v času svojega življenjskega cikla prerazporedite (prenesete) iz enega agenta na drugega. Razlogi za to so lahko različni.

Prerazporeditev

Spodbude in programi zvestobe pomagajo pri pridobivanju in ohranjanju dolgoročnih odnosov s strankami. Ponudba cenovnih spodbud, daril, in popustov lahko izboljša promocijo blagovne znamke in spodbuja povratne informacije in impulzivne nakupe. Prav tako se lahko uporabijo za opravičila za napake pri storitvah in izdelkih ter za vzpostavljanje zaupanja z dolgoletnimi strankami. LiveAgent ponuja več programov in funkcij za pomoč strankam.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico