Prava programska oprema za pomoč
za vsak zagon

LiveAgent je namenska večkanalna pomoč
namizna programska oprema, primerna za podjetja vseh velikosti.

Uporablja

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Upravljajte svojo komunikacijo
z enega mesta

Naš sistem izdajanja vstopnic obravnava vse – e-pošto, klepet v živo, klicni center, družbene medije, aplikacije za sporočanje in portal za stranke z bazo znanja

LiveAgent - multichannel help desk

Prednosti uporabe LiveAgent
za vaš zagon

Odlična programska oprema službe za pomoč uporabnikom ponuja različna orodja za lažjo interakcijo s podporo strankam

Zadovoljstvo strank

Izboljšana interakcija s strankami

Naš sistem vstopnic vam lahko pomaga upravljati vse kanale za pomoč strankam z ene nadzorne plošče, tako da lahko zagotovite učinkovito podporo. Hitreje rešite vprašanja strank, osrečite stranke in povečajte bazo zvestih strank za svoj startup. LiveAgent ponuja številne funkcije, ki vam pomagajo izboljšati produktivnost in avtomatizirati opravila ter tako prihraniti vaš čas.

Poslovni uspeh

Pospešena rast

Zagotavljanje izjemne podpore strankam od zgodnjega začetka vam lahko pomaga pridobiti boljše povratne informacije strank, pridobiti zvestobo strank in postati uspešni. Poenostavite svojo prodajo in presezite pričakovanja strank z našim pripomočkom za klepet v živo in ga uporabite za svetovanje. Zagotavljanje ustreznih informacij lahko stranke spodbudi k nakupu.

Prepoznavnost blagovne znamke

Širši doseg in pametnejše trženje

LiveAgent vam lahko pomaga pri vseh straneh tržnega komuniciranja. Enostavno pošiljajte glasila zahvaljujoč e-poštnim predlogam in segmentaciji strank ali pa uporabite naše integracije družbenih medijev za obravnavanje zahtev po storitvah za stranke. Integrirajte Facebook, Instagram, Twitter, Viber ali WhatsApp in povečajte svojo spletno skupnost.

Produktivnost agenta

Učinkovit potek dela agenta

Ni vam treba podaljšati delovnega dne, da bi obravnavali posamezne stranke po delovnem času. Učinkovita orodja LiveAgent vam pomagajo obravnavati dohodne vstopnice in prihranijo vaš dragoceni čas. Poenostavite pot stranke brez povezave zahvaljujoč samopostrežnemu portalu in rešite preproste težave z vnaprej določenimi odgovori.

Kaj lahko LiveAgent ponudi vašemu podjetju?

Oglejte si, kaj dobite, ko se odločite za uporabo LiveAgenta kot namenske rešitve službe za pomoč za svoj zagon.

Večkanalna
pomoč

Zahtevki z e-pošto, klepeti, klici, portalom za stranke in družbenimi mediji – Facebook, Twitter, Instagram in Viber

Funkcije in
integracije

Izkoristite več kot 130 produktivnih funkcij in več kot 190 integracij z drugo uporabno programsko opremo

24/7
Podpora strankam

Ko potrebujete pomoč, se obrnite na nas 24/7 prek e-pošte, klica ali klepeta v živo. Lahko tudi brskate po našem portalu za stranke

Načrti za poštene cene

Naše cene ne bodo uničile vašega proračuna. Izberite enega od naših treh načrtov in pridobite pravi nabor orodij za svoje podjetje

Pridobite našo ekskluzivno ponudbo za startupe

Kvalifikacijski pogoji za našo posebno zagonsko ponudbo:

  • Morate biti nova stranka LiveAgent
  • Samo financiranje krogov Angel, Pre-seed, Seed in Series A
  • Vaše podjetje ima do 40 zaposlenih
  • Vaše podjetje ima do 1 milijon USD ARR
  • Morate biti zagon spletne/digitalne storitve

V naši posebni ponudbi dobite naslednje:

  • Brezplačnih 6 mesecev našega paketa All inclusive za 40 agentov
  • Popust za enega od naših načrtov za naslednjih šest mesecev

49 $

mesec

All-Inclusive

Vse v Zahtevek + klepet, plus:

  • Podpora klicnega centra
  • Videoklic
  • IVR
  • Usmerjanje in preusmeritev klicev
  • Strojna oprema IP telefona
  • Neomejeno število posnetkov klicev

Posebna ponudba za startupe

$0

za 6 mesecev

Paket All Inclusive

Več kot 190 CMS & PaymentGateways integracijez LiveAgent

Integrirajte, avtomatizirajte, inovirajte

Primeri uporabe

Idealen za vsako uporabo in priložnost

LiveAgent je odlična zagonska programska oprema za pomoč strankam za vse vrste niš. Ne glede na to, ali morate izboljšati odzivne čase, dati več komunikacijskih možnosti svojim prodajnim ekipam ali preprosto razširiti svoje podjetje, je LiveAgent tukaj za vas. Oglejte si, kako lahko uporabite LiveAgent za izboljšanje različnih področij svojega poslovanja.

Pogosti razlogi, zakaj podjetja preidejo na
programsko opremo za pomoč uporabnikom

Oglejte si nekaj najbolj koristnih razlogov, zakaj podjetja preklopijo na programsko opremo službe za pomoč uporabnikom.

Več strank

Boljša podpora strankam vodi do več strank z besedami. Večina strank bi po pozitivni izkušnji podjetje priporočila prijatelju. Povečajte svojo bazo strank zahvaljujoč pozitivnim priporočilom vaših zvestih strank.

  • Zagotovite pozitivne izkušnje in pridobite boljše povratne informacije strank
  • Povečajte svojo bazo strank zahvaljujoč izjemni podpori z LiveAgent
Chart

77 %

priporočite podjetja z odlično podporo

Razširite svojo bazo strank z LiveAgentom. Večina strank bi podjetje priporočila prijatelju po pozitivni izkušnji s podporo strankam.

Boljši zaslužki

Uporabite svojo platformo za povečanje prodaje z zagotavljanjem odlične podpore strankam, nakupovalnih nasvetov in priporočil glede izbire. Vaše stranke vam bodo hvaležne za kakovostno storitev in veliko bolj pripravljene pošiljati denar vam, ko bodo čutile podporo.

  • Poenostavite poti strank in izboljšajte svojo podporo
  • Prodajte več svojim strankam in povečajte svoj zaslužek
Chart

86 %

strank plača več za odlično podporo

LiveAgent vam lahko pomaga izboljšati zaslužek. Večina strank je pripravljenih porabiti več denarja, če v zameno dobijo odlično uporabniško izkušnjo.

Povečano zadrževanje

Večja je verjetnost, da bodo zadovoljne stranke, ki prejmejo zanesljivo podporo svojih priljubljenih podjetij, znova kupovale pri njih. LiveAgent vam lahko pomaga izboljšati zadrževanje strank in zgraditi močno zvestobo strank v vseh priročnih kanalih strank, ki so vam na voljo.

  • Zagotovite si močan položaj na trgu in ostanite pred konkurenco
  • Pomagajte strankam najti rešitve in zgradite močan občutek zvestobe vaši blagovni znamki
Chart

96 %

strank meni, da so storitve za stranke pomembne

Gradite zvestobo strank zahvaljujoč odlični podpori s funkcijami LiveAgent. Skoraj vse stranke menijo, da je storitev za stranke pomembna pri izbiri zvestobe blagovni znamki.

Medal

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli

Prihranite več brez kompromisov

Ne preplačujte za ključne funkcije, da povečate produktivnost agenta. Primerjajte programsko opremo službe za pomoč uporabnikom LiveAgent z alternativnimi
možnostmi in ugotovite, kako lahko prihranite več ne glede na velikost podjetja.

Izjave

Pridobite LiveAgent in se pridružite 7000 zadovoljnim strankam

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Najboljša vrednost za vaš denar

Skrbno smo izbrali funkcije v naših cenovnih paketih, tako da lahko izberete najugodnejši paket z najboljšo vrednostjo. Plačajte samo za tisto, kar uporabljate, ne da bi pri tem presegli proračun.

14-dnevni preizkus
Kreditna kartica ni potrebna
in veliko več
$9 mesec

Small business

  • Neomejena zgodovina zahtevkov
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management

Special offer for Startups

$0

for 6 months

Large plan

$0 mesec

Brezplačno

  • 7-dnevna zgodovina zahtevkov
  • 1 e-poštni naslov
  • 1 gumb za klepet
  • 1 contact form

Pogosto zastavljena vprašanja

Iščete nekaj odgovorov? Prebrskajte med najpogosteje zastavljenimi vprašanji o naši programski opremi službe za pomoč zagonskim podjetjem.

Kaj je programska oprema službe za pomoč zagonskim podjetjem?

Programska oprema službe za pomoč zagonskim podjetjem je rešitev službe za pomoč uporabnikom, katere cilj je zagotoviti prave vrste orodij, funkcij, storitev in cenovnih modelov za zagonska podjetja. Na splošno programska oprema službe za pomoč zagonskim podjetjem deluje na enak način kot druge običajne programske rešitve, vendar se lahko razlikujejo po razpoložljivih funkcijah in cenah.

Kakšne so prednosti uporabe programske opreme službe za pomoč za novoustanovljena podjetja?

Glavna prednost je, da bo vaša komunikacija s strankami postala učinkovitejša. Programska oprema službe za pomoč uporabnikom je znana po funkcijah produktivnosti, ki vam pomagajo hitreje komunicirati, avtomatizirati številna opravila in poenostaviti vso komunikacijo iz vseh kanalov na enem mestu, tako lahko ste na tekočem z vsakim sporočilom stranke.

Katera je najboljša programska oprema za pomoč za novoustanovljena podjetja?

LiveAgent je cenovno ugoden, razširljiv in ponuja vsa pomembna orodja za katero koli vrsto poslovanja - vključno z novoustanovljenimi podjetji. Njegove večkanalne zmogljivosti lahko obravnavajo e-poštne pogovore, sporočila v klepetu v živo, povezave s klicnimi centri in upravljanje družbenih medijev ter kot pomoč pri izgradnji lastnega portala za stranke z bazo znanja in drugimi funkcijami. LiveAgent lahko torej ponudi vse, kar je potrebno za novoustanovljeno podjetje za upravljanje podpore strankam, ne da bi preseglo proračun.

Ali startupi potrebujejo programsko opremo za pomoč uporabnikom?

Programska oprema za pomoč uporabnikom ne more koristiti vsakemu zagonskemu podjetju. Nekatera podjetja lahko delujejo dobro brez namenske programske opreme za pomoč uporabnikom. Zato je pomembno razmisliti o tem, kako pogosto morate s strankami sodelovati v spletni ali telefonski komunikaciji in kakšne vrste komunikacijske kanale s strankami, ki jih morate pokriti. Vendar pa lahko tudi podjetja, ki se ukvarjajo le z osnovno komunikacijo s strankami, izkoristijo brezplačen paket LiveAgent, ki vključuje osnovne funkcije, ki vam pomagajo učinkoviteje upravljati e-pošto strank.

Koliko stane programska oprema službe za pomoč zagonskim podjetjem?

LiveAgent ima cenovno ugodne načrte, ki se začnejo pri 15 USD na uporabnika na mesec. Izberete lahko naprednejše načrte, ko širite svoje podjetje in pridobite več prihodkov. Če pa ste v stiski, lahko vedno računajte na brezplačni paket LiveAgent, ki ponuja osnovne funkcije službe za pomoč uporabnikom. Ni skritih stroškov in ne bomo vas prisilili, da nadgradite na plačljivi paket.

Zadovoljne stranke so najboljše stranke​

Nudimo storitve selitve concierge iz večine priljubljenih rešitev službe za pomoč uporabnikom na trgu.

LiveAgent's award badges

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna
Related Articles to Startupi
Izvedite več o metriki cene na kontakt. Poglobljeno razumite koncepte podpore strankam s preprostimi razlagami strokovnjakov.

Cena na kontakt

Ključni kazalnik uspešnosti za klicne centre je cena na kontakt, ki meri stroške interakcije s stranko. Obstajajo različni načini, kako lahko znižate stroške na stik v vašem klicnem centru, vključno z uporabo integrirane programske opreme klicnega centra, storitvami v oblaku in učinkovitim načrtovanjem klicev. Strokovnjaki svetujejo uporabo profesionalnega tona in tehnike aktivnega poslušanja za izboljšanje čustvenega dojemanja stranke in blagovne znamke. Formula za izračun stroškov na kontakt je enostavna: skupne stroške delite s številom stikov strank v določenem časovnem obdobju. Povprečna cena na stik v panogi je približno 7,16 USD.

Ustvarite poročilo o delovnem času agenta, sprejetih zahtevkih, klepetih, klicih, prodaji, nagradah in še več. LiveAgent vam ponuja popolno poročilo agenta. Preberite več o tem.

Poročila o agentih

LiveAgent je platforma za upravljanje e-pošte in podpora za stranke, ki vključuje funkcije, kot so portal za podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb in zahteva za predlog. Programska oprema je primerna za pomoč strankam, upravljanje pritožb, odjemalski portal in upravljanje e-pošte. LiveAgent ponuja tudi integracije, alternative in vključuje podporo za VoIP partnerje in partnerski program. Podjetje ponuja spletne seminarje, testiranje tipkanja in kalkulator stroškov. Platforma LiveAgent je ustvarila Quality Unit, LLC.

Kako lahko sklenete več poslov s pogovorom s svojimi potencialnimi strankami? Naš kontrolni seznam za odkrivanje vam bo pomagal povečati prodajo.

Discovery call kontrolni seznam

Kontrolni seznam za klic odkrivanja je seznam elementov, ki jih je treba upoštevati, da bi uspešno klicali potencialne stranke. To lahko koristi prodajni in marketinški ekipi ter vodjem prodaje. Z uporabo kontrolnega seznama se lahko izkoristi čas in se zagotovi organiziranost med klicem.

Lahki agent je vloga omejenega agenta, ki jo lahko dodelite omejenemu številu svojih agentov. Lahki agenti ne smejo urejati vstopnic in jim niso dodeljene.

Lahki agent

LiveAgent je programska oprema, ki omogoča uporabo agentov za pomoč uporabnikom v podjetjih. Agenti nudijo tehnično podporo in odgovarjajo na vprašanja strank prek različnih kanalov. Vendar LiveAgent še ne podpira vzdevkov agentov ali anonimne komunikacije s strankami. Za vlogo agenta je potrebno dodeliti ime, e-poštni naslov in vlogo kot agent, skrbnik ali lastnik..Agenti lahko upravljajo druge uporabnike in nudijo pomoč prek različnih kanalov.

Izjave - Mzone

Izjave - Mzone

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča klepet s strankami, integracije in selitev podatkov. Podpira tudi VoIP telefonske sisteme in upravljanje pritožb. Podjetje ponuja različne storitve, vključno s portalom za podporo in spletnim seminarjem. LiveAgent je nagrajena programska oprema in ponuja 14-dnevno brezplačno preskušanje. Quality Unit, LLC je lastnik podjetja in ga vodi od leta 2004.

Izvedite več o meritvi cene na klic. Poglobljeno razumite koncepte podpore strankam s preprostimi razlagami strokovnjakov.

Cena na klic

Live chat support can increase sales and revenue for businesses by up to 60%. Offering live chat can also increase customer loyalty and trust. Companies should regularly update their FAQ pages to provide self-service options. Properly managing a call center involves setting the right KPIs and creating a friendly environment for employees. LiveAgent is a company that offers proactive live chat support services. Free virtual call center software can provide exceptional customer service. Overall, live chat support can bring many benefits, including increased sales and conversion rates.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico