LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki omogoča različne integracije in nadzor nad podatki. Ponuja funkcije, vključno s cenikom, integracijami in podporo, ter različnimi programi za pomoč strankam in upravljanje pritožb. LiveAgent ima tudi funkcije deljenega zahtevka ter prenosa zahtevkov med oddelki in/ali agenti ter možnost za razrešitev zahtevka. Podjetje ima portal za podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb, kalkulator stroškov ter številne druge koristne funkcije.
LiveAgent je več-kanalna programska rešitev za podporo strankam, ki ponuja klepet v živo v realnem času, možnost prenosa zahtevkov in skupno rabo ter vstopnični sistem. Spodbude in programi zvestobe lahko izboljšajo promocijo blagovne znamke, gumbi za klic pa povečajo zadovoljstvo strank. Klepet v živo je postal obvezna funkcija na poslovnih spletnih mestih. LiveAgent ponuja več funkcij, vključno z zaznavanjem hkratnega dela agentov.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki vključuje klepet v realnem času, upravljanje pritožb, e-poštni sistem, telefoniranje in VoIP telefonske sisteme. Ponuja brezplačno različico in podporo v različnih jezikih. Stran s pogostimi vprašanji pa omogoča samopostrežbo in tako zmanjšuje breme ekipe za podporo strankam. LiveAgent ponuja poročilo o izpolnjenih in neizpolnjenih pogodbah ter dnevnik izpolnjenih in neizpolnjenih SLA, kar lahko poveča učinkovitost in zadovoljstvo strank.
CRM sistem omogoča podjetjem konkurenčno prednost s segmentacijo strank, pregledom informacij in boljšo komunikacijo. LiveAgent ponuja hitro podporo prek e-pošte, klepeta v živo, družbenih omrežij, baze znanja in klicnega centra, poleg tega pa podpira tudi družabne medije. Za brezplačno upravljanje strank je na voljo odlična programska oprema, med plačljivimi paketi pa so najboljša orodja za olajšanje dela vaše podporne službe.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
To improve efficiency and results for businesses, LiveAgent recommends focusing on customer service and experiences. Benchmarking customer service is essential, as quality and price are no longer the main factors in consumer purchases. Testimonials from satisfied customers are important in building trust and increasing sales. Multichannel support is necessary for gathering feedback and improving the user experience. Training agents is crucial for success in all aspects of business. Overall, LiveAgent is a recommended solution for businesses looking to improve their customer service.
Iščete alternativo Customerly?
LiveAgent is a powerful customer support tool that offers easy support through email, live chat, social media, knowledge base and call center. The service is stable, has good functionality and high value for money. It includes excellent customer support and mobile functionality. It offers advanced automation and integration compared with its competitors and is a great alternative to other support systems such as Vocalcom, Zopim and Vision.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih