Kaj je interni klepet?
LiveAgent interni klepet vam omogoča, da se povežete s sodelavci, ne da bi morali uporabljati katero koli drugo aplikacijo. Skupinski klepet vam omogoča takojšnje pošiljanje besedilnih sporočil in prilog (podprte so vse običajne vrste datotek). Poleg tega je komunikacija vidna samo vam in prejemniku vašega sporočila.
Kako začnete interni klepet?
Za začetek poiščite agena , s katerim želite vzpostaviti stik, v razdelku “Spletni agenti” na nadzorni plošči. Kliknite zeleno (spletno) ali sivo (brez povezave) piko in izberite “Pošlji takojšnje sporočilo”. Upoštevajte, da lahko pošiljate sporočila tudi, ko so vaši kolegi brez povezave (lahko jih preberejo pozneje).
Lahko pa začnete interno komunikacijo neposredno z zahtevkom ali iz obstoječega klepeta. Postopek je enak. Preprosto kliknite zeleno piko in izberite “Pošlji takojšnje sporočilo”. Ko začnete komunikacijo na ta način, bo klepet vseboval številko zahtevka, s katerim ste začeli pogovor.

Katere druge funkcije podpira interni klepet?
Če želite prositi za podporo, lahko kopirate in prilepite identifikacijsko številko zahtevka v interni klepet ekipe, ki takoj ustvari povezavo, ki jo je mogoče klikniti. Prejemnik vašega sporočila lahko klikne na povezavo in se takoj preusmeri na zahtevek.

Koliko oken za klepet podpira interni klepet?
Interno okno za klepet podpira več pogovorov hkrati. Velikost okna lahko spremenite glede na vaše želje in ga postavite kjer koli znotraj uporabniškega vmesnika LiveAgent.
Zakaj bi uporabljali interni klepet?
Prednosti:
- Prihranite čas – brez preklapljanja med platformami
- Gradi pozitivno organizacijsko vzdušje
- Izboljša ekipno delo
- Boljša izkušnja s storitvami za stranke
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Druge funkcije klepeta v živo:
Ogled tipkanja v realnem času
Ogled tipkanja v realnem času je v bistvu predogled sporočila obiskovalca v klepetu v živo. Ustvarjen je bil, da bi vašim agentom pomagal hitreje rešiti težavo in izboljšati izkušnje strank.

Vgrajeno sledenje klepetu
LiveAgent ponuja brezplačen vtičnik, ki vam omogoča povezati pomembne podatke iz vašega klepeta v živo z Google Analitiko. Tako lahko hitro analizirate splošni vpliv storitve za klepet v živo na vaše konverzije

Pregled klepetov
Pridobite pregled in hitro analizirajte trenuten klepet v živo s funkcijo pregleda klepetov. Lahko si ogledate; država obiskovalca, obiskovalci v čakalni vrsti, obiskovalci v klepetu, razpoložljivi agenti in še več.
Želite vedeti več?
Odkrijte vse v Live Chat funkcije – LiveAgent.
Viri za bazo znanja:
Še niste prilagodili gumba za klepet?
Tukaj so navodila korak za korakom, kako ustvarite gumb za klepet v LiveAgent.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.