Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Interni klepet

Kaj je interni klepet?

LiveAgent interni klepet vam omogoča, da se povežete s sodelavci, ne da bi morali uporabljati katero koli drugo aplikacijo. Skupinski klepet vam omogoča takojšnje pošiljanje besedilnih sporočil in prilog (podprte so vse običajne vrste datotek). Poleg tega je komunikacija vidna samo vam in prejemniku vašega sporočila.

Kako začnete interni klepet?

Za začetek poiščite agena , s katerim želite vzpostaviti stik, v razdelku “Spletni agenti” na nadzorni plošči. Kliknite zeleno (spletno) ali sivo (brez povezave) piko in izberite “Pošlji takojšnje sporočilo”. Upoštevajte, da lahko pošiljate sporočila tudi, ko so vaši kolegi brez povezave (lahko jih preberejo pozneje).

Lahko pa začnete interno komunikacijo neposredno z zahtevkom ali iz obstoječega klepeta. Postopek je enak. Preprosto kliknite zeleno piko in izberite “Pošlji takojšnje sporočilo”. Ko začnete komunikacijo na ta način, bo klepet vseboval številko zahtevka, s katerim ste začeli pogovor.

Funkcija internega klepeta na delovnem mestu v LiveAgent - primer
Kako začeti interni klepet

Katere druge funkcije podpira interni klepet?

Če želite prositi za podporo, lahko kopirate in prilepite identifikacijsko številko zahtevka v interni klepet ekipe, ki takoj ustvari povezavo, ki jo je mogoče klikniti. Prejemnik vašega sporočila lahko klikne na povezavo in se takoj preusmeri na zahtevek.

Interni-klepet-LiveAgent

Koliko oken za klepet podpira interni klepet?

Interno okno za klepet podpira več pogovorov hkrati. Velikost okna lahko spremenite glede na vaše želje in ga postavite kjer koli znotraj uporabniškega vmesnika LiveAgent.

Zakaj bi uporabljali interni klepet?

Prednosti:

  • Prihranite čas – brez preklapljanja med platformami
  • Gradi pozitivno organizacijsko vzdušje
  • Izboljša ekipno delo
  • Boljša izkušnja s storitvami za stranke

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br />

Free Trial

Druge funkcije klepeta v živo:

Ogled tipkanja v realnem času

Ogled tipkanja v realnem času je v bistvu predogled sporočila obiskovalca v klepetu v živo. Ustvarjen je bil, da bi vašim agentom pomagal hitreje rešiti težavo in izboljšati izkušnje strank.

Tipkanje v realnem času

Vgrajeno sledenje klepetu

LiveAgent ponuja brezplačen vtičnik, ki vam omogoča povezati pomembne podatke iz vašega klepeta v živo  z Google Analitiko. Tako lahko hitro analizirate splošni vpliv storitve za klepet v živo na vaše konverzije

Vgrajeno sledenje klepetu

Pregled klepetov

Pridobite pregled in hitro analizirajte trenuten klepet v živo s funkcijo pregleda klepetov. Lahko si ogledate; država obiskovalca, obiskovalci v čakalni vrsti, obiskovalci v klepetu, razpoložljivi agenti in še več.

Želite vedeti več?

Odkrijte vse v Live Chat funkcije – LiveAgent.

Viri za bazo znanja:

Še niste prilagodili gumba za klepet?

Tukaj so navodila korak za korakom, kako ustvarite gumb za klepet v LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico