Kaj je klepet v realnem času?
Klepet v živo je orodje za takojšnjo komunikacijo z obiskovalci vaše spletne strani. Klepet v realnem času lahko omogoča priročen odgovor, ki ga želijo stranke, omogoča pa tudi pomembno prednost osebju in prav na koncu celotnemu podjetju. Klepet v živo s strankamive gradi zaupanje strank med nakupovanjem in izboljša celotno izkušnjo strank.
Ali ste vedeli: ” 63% strank se bo raje vrnilo na spletno stran, ki omogoča klepet v živo? ”
Dodajanje človeškega faktorja vaši spletni trgovini med klepetom v živo s strankami lahko odloča o poslovnem uspehu.
Poslovne prednosti klepeta v živo:
- Dostopno
- Priročno v realnem času za stranke
- Povečano zadovoljstvo strank
- Prednost pred konkurenco
- 23% povprečno povečanje konverzij
- Izboljšana uporabniška izkušnja (CX)
- Manj stroškov s telefonsko podporo
- Uporabniku prijazno
LiveAgent funkcije za klepet v živo:
Povabite agenta h klepetu
Med aktivnim klepetom z obiskovalcem lahko povabite kolega, da vam pomaga, če na primer glede težave niste prepričani, kako jo rešiti. V klepet lahko povabite toliko agentov, kot je potrebno. Povabljeni agenti lahko neposredno pošiljajo sporočila v klepetu ali pišejo opombe, ki jih vidi samo drug agent.
Simultan klepet z več strankami
Preprosto preklapljajte med zavihki v programu za pomoč strankam in učinkovito obravnavajte zahtevke strank.
Mobilni klepet v živo
Druga odlična lastnost spletnega klepeta LiveAgent je ta, da lahko na poti enostavno zagotovite podporo za klepet v živo. LiveAgent ima klepet v živo z mobilno aplikacijo za Android in iOS. Bodite vedno na voljo za klepet preko LiveAgent klepeta v živo z mobilnikom in si zagotovite prednost pred konkurenco.
Opombe v klepetu
V klepet lahko preprosto dodate opombo (beležka je vidna samo vam in drugim agentom).
Povleci & spusti datoteko v klepet
Omogočite strankam enostavno oddati datoteke med klepetom z vašimi predstavniki. Celoten proces naredite hitrejši in enostavnejši.
Povratna informacija o klepetu
Izogibajte se slabi podpori strankam in strankam dovolite, da ocenijo odziv in odgovore agentov za podporo. Nagradite vaše najboljše agente in podprite tiste, ki kvalitete trenutno ne dosegajo. Identificirajte negativne trende v podpori vašim strankam in ustrezno reagirajte.
Avtomatska povabila na klepet
Privabite obiskovalce spletne strani s povabilom na klepet z vašimi agenti v realnem času. Vzpostavite povabila na klepet za poljuben URL na vaši spletni strani (npr. vaša stran s cenami).
Če želite izvedeti več, preberite Proactivna vabila na klepet.
Enostavna integracija
Preprost sistem omogoča enostavno ustvarjanje prilagojenih gumbov za klepet, ki jih je enostavno vgraditi v vaše spletno mesto. Preprosto kopirajte & prilepite kratko HTML kodo.
Predpripravljeni gumbi za klepet v živo
LiveAgent omogoča različne prednastavljene & prilagodljive gumbe za klepet v živo. Niste našli prave oblike za vaš gumb za klepet v živo? Ne skrbite, ustvarite lahko gumb po meri s svojo HTML kodo.
Preverite vse naše LiveAgent prilagodljive gumbe – Galerija gumbov za klepet v živo.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Oblika in nastavitve klepeta v živo:
Oblika okna za klepet v živo
Lahko izbirate med predefiniranimi 4 možnostmi oblike:
- Klasičen klepet
- Kvadraten klepet
- Sentimentalen klepet
- Klepet v mehurčku
Definirajte velikost, pozicijo in barvo vašega okna za klepet.
Možne spremembe v obliki okna:
- Naslov
- Pozdravno sporočilo
- Pozicija
- Omogočite pojavno okno
- Velikost
- Barva obrobe
- Barva gumba
- Barva statusa
- Barva agentovih sporočil
- Barva obiskovalčevih sporočil
Lahko tudi definirate poljubno CSS kodo za fine nastavitve videza in občutka za vsako kontaktno okno.
Nastavitve&Usmerjanje klepeta
Za zagotovitev hitre in zanesljive komunikacije LiveAgent dodeljuje klepete Agentom, ki so predhodno sodelovali v klepetih s strankami.
Poleg naključne dodelitve so še 3 druge možnosti za napredno usmerjanje klepetov.
Naključna dodelitev
Nov klepet bo naključno dodeljen enemu od agentov, ki so na voljo za klepet. Ta strategija vam pomaga, da vsakemu agentu dodelite enako količino klepetov.
Povprečni izkoristek
Nov klepet bo dodeljen agentu z najmanjšim številom aktivnih klepetov, da se ohrani enakomeren izkoristek vseh razpoložljivih agentov. Ta strategija vam pomaga voditi uravnoteženo število sočasnih klepetov med vsemi razpoložljivimi agenti.
Največji izkoristek
Nov klepet bo dodeljen agentu z največjim številom klepetov, da bo še naprej dobro izkoriščen. Ko agent nima prostega termina za spletni klepet, bo nova zahteva za klepet preusmerjena na naslednjega razpoložljivega agenta. Ta strategija vam pomaga povečati obremenitev agentov v klepetu in drugim agentom omogočiti, da delajo na drugih zahtevkih.
Zvonjenje vsem
Nove zahteve za klepet bodo obveščali vse agente, dokler se ne bo eden izmed njih javil.
Koliko stane implementacija klepeta v živoza mojo spletno stran?
LiveAgent ponuja več naročnin, med katerimi lahko izbirate. Če niste prepričani, katera je za vas prava, je tukaj 14-dnevna poskusna možnost.
Stroški klepeta v živo se lahko razlikujejo glede na to, koliko ima vaše podjetje agentov. LiveAgent je kompleksna rešitev, zato vključuje več kot le klepet v živo. Izvedite več o cenah LiveAgent tukaj.
Cene klepeta v živo so prikazane spodaj:
Viri Baze znanja:
Želite implementirati klepet v živo na vašo spletno stran?
Tukaj je vodnik korak za korakom, kako integrirate gumb za klepet v živo na vašo apletno stran.
Želite izvedeti več?
Prberite 10 razlogov za implementacijo gumba za klepet v živo.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Upoštevajte protokole klepeta in vljudnega pogovora. Spoznajte komunikacijski bonton klepeta v živo in se seznanite s pravili za storitve za stranke.
Bonton klepeta v živo za podporo strankam
Agenti klepeta morajo zveneti kot blagovna znamka in ljudje, sicer izgubijo namen. Proaktivni pristop je ključen, prav tako uporaba vljudnih besed in strukturiranje klepeta. Pomembno je tudi uporabljati prednastavljene odgovore in se ustrezno obnašati pri problematičnih klepetih. Nadaljnje spremljanje in zaključek klepeta sta ključna za izboljšanje odnosov s strankami. Bonton klepeta v živo je pomemben za izboljšanje izkušenj strank.