Predloge za odgovore na vprašanja o odpiralnem času storitev - kako obvestiti stranke o urah delovanja vašega podjetja na družbenih omrežjih in kako dosegljive smo med delovnim časom ter izven njega.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Zagotavljanje izjemnih storitev za stranke je lahko dejavnik, ki prispeva k pridobivanju več strank in potencialnih strank, ki so zvesti vašemu podjetju in ga priporočajo drugim.
Z vzponom družbenih medijev je ena od dejavnosti, ki so nedvomno najbolj donosne za podjetja, razširitev pomoči pri storitvah za stranke na kanale družbenih medijev. To prinaša številne prednosti, kot so optimizacija virov, hitrost, samodejni odzivi in drugo.
Vendar pa storitev za stranke družbenih medijev deluje dobro le, če je sestavljena iz procesov, ki so logično organizirani. Ne gre samo za pošiljanje splošnih pripravljenih odgovorov, kot je “hvala za vaše sporočilo, kmalu se vam bomo vrnili.”
Delo predstavnikov storitev za stranke družbenih medijev mora potekati v vnaprej določenih urah, uporabniki družbenih medijev pa morajo biti obveščeni o tem, kdaj je ta dostopnost. Eden najhujših grehov storitev za stranke je, da stranko pustite na miru, ne da bi jo obvestili, kdaj lahko pričakujejo odgovor.
Če se odločite svojim strankam nuditi pomoč prek družbenih medijev in to storite pravilno, lahko pričakujete številne koristi. Spodaj jih je nekaj.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Da – če so vaši servisni časi omejeni, morate svoje stranke obvestiti o urah, ko jim lahko pomagate. Najbolje je, da te podatke navedete v opisu profila. Te čase lahko vključite tudi v okno za sporočila na Facebooku. Če je kakršen koli kanal za pomoč strankam na voljo izven delovnega časa vaših družabnih medijev, lahko stranke o tem obvestite in jim sporočite, kako naj dosežejo to razpoložljivo kontaktno metodo.
Za to ni univerzalnega pravila. To odločitev morate sprejeti na podlagi razpoložljivosti vašega osebja (daljše delovne ure pomenijo višje plače za agente za pomoč strankam) in aktivnosti vaših strank. Če na primer opazite, da so vaši sledilci najbolj aktivni v “rednih” uradnih urah od 9. do 5. ure, je logično, da v tem času zagotovite pomoč družbenih medijev.
Če pa vaše stranke zvečer raje stopijo v stik z vašo blagovno znamko prek družbenih omrežij in zjutraj ne oddajo veliko povpraševanj, bi bilo bolj smiselno in bolj priročno za vaše uporabnike, da zvečer nudijo pomoč družbenih medijev.
Za večino podjetij to ni potrebno. Če pa vaša blagovna znamka deluje globalno in so vaše stranke v različnih časovnih pasovih, bi bilo pametno imeti vsaj nekaj predstavnikov službe za stranke, ki delajo v različnih izmenah. Nedolgo nazaj je ena mednarodna letalska družba svoje uporabnike presenetila z navedbo, da storitve za stranke na družbenih omrežjih zagotavljajo le med 8. in 16. uro v časovnem pasu EDT, kar pa za tovrstno globalno poslovanje v resnici ni sprejemljivo.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ali naj napišem delovni čas v svoj profil na družbenih omrežjih? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da – če so vaši servisni časi omejeni, morate svoje stranke obvestiti o urah, ko jim lahko pomagate. Najbolje je, da te podatke navedete v opisu profila. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšne so tipične ure storitve za stranke v družbenih medijih?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Za to ni univerzalnega pravila. To odločitev morate sprejeti na podlagi razpoložljivosti vašega osebja in dejavnosti vaših strank.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ali moram zagotoviti 24-urno storitev družbenih medijev?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Za večino podjetij to ni potrebno. Če pa vaša blagovna znamka deluje globalno in so vaše stranke v različnih časovnih pasovih, bi bilo pametno imeti vsaj nekaj predstavnikov službe za stranke, ki delajo v različnih izmenah.” } }] }Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih