Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Izogibanje zahtevkom

Kaj je odmik zahtevkov?

Odklon zahtevkov je izraz, ki se uporablja, ko podjetje uporablja portal za stranke ali bazo znanja, da strankam posreduje odgovore, tudi če njihovi agenti niso povezani. Baza znanja je popoln način za zmanjšanje obremenitve zahtevkov – na najpogostejša vprašanja lahko odgovorite v razdelku s pogostimi vprašanji ali v kateri koli drugi kategoriji, ki jo ustvari podjetje.

Baza znanja je popolnoma prilagodljiva potrebam podjetja.

Preberite več o tem, kako lahko vaše podjetje izkoristi uporabo Portalov za stranke in Baze znanja.

Izogibanje zahtevkom

Pogosta vprašanja

Kakšna je definicija odmika zahtevkov?

Preusmeritev zahtevka pomeni, da se zmanjšano število zahtevkov zaradi uporabe portala za stranke ali zbirke znanja pošlje agentom za pomoč strankam. Razmerje odklona zahtevkov ali ocena samopostrežnosti je skupno število interakcij med samopostrežbo strank, deljeno s skupnim številom uporabnikov, ki so oddali zahtevke za podporo. Višje, bolje.

 

Kako lahko izvedete odmik zahtevkov?

Za odklon zahtevkov mora podjetje vzdrževati portal za stranke ali bazo znanja. Nato lahko stranke prejmejo odzive tudi, ko so agenti brez povezave. To je odličen način za zmanjšanje dohodnih klicev, še posebej, če so povezani s pogosto ponavljajočimi se vprašanji.

 

Kakšne so prednosti odmika zahtevkov?

Višje kot je odstopanje zahtevkov, bolje je. To pomeni, da ima baza znanja ali portal za stranke dovolj temeljnega znanja in da lahko kupec sam reši težavo, ne da bi se bilo treba obrniti na servis. 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico