Kaj je odmik zahtevkov?
Odklon zahtevkov je izraz, ki se uporablja, ko podjetje uporablja portal za stranke ali bazo znanja, da strankam posreduje odgovore, tudi če njihovi agenti niso povezani. Baza znanja je popoln način za zmanjšanje obremenitve zahtevkov – na najpogostejša vprašanja lahko odgovorite v razdelku s pogostimi vprašanji ali v kateri koli drugi kategoriji, ki jo ustvari podjetje.
Baza znanja je popolnoma prilagodljiva potrebam podjetja.
Preberite več o tem, kako lahko vaše podjetje izkoristi uporabo Portalov za stranke in Baze znanja.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija odmika zahtevkov?
Preusmeritev zahtevka pomeni, da se zmanjšano število zahtevkov zaradi uporabe portala za stranke ali zbirke znanja pošlje agentom za pomoč strankam. Razmerje odklona zahtevkov ali ocena samopostrežnosti je skupno število interakcij med samopostrežbo strank, deljeno s skupnim številom uporabnikov, ki so oddali zahtevke za podporo. Višje, bolje.
Kako lahko izvedete odmik zahtevkov?
Za odklon zahtevkov mora podjetje vzdrževati portal za stranke ali bazo znanja. Nato lahko stranke prejmejo odzive tudi, ko so agenti brez povezave. To je odličen način za zmanjšanje dohodnih klicev, še posebej, če so povezani s pogosto ponavljajočimi se vprašanji.
Kakšne so prednosti odmika zahtevkov?
Višje kot je odstopanje zahtevkov, bolje je. To pomeni, da ima baza znanja ali portal za stranke dovolj temeljnega znanja in da lahko kupec sam reši težavo, ne da bi se bilo treba obrniti na servis.
Expert’s note
Izogibanje zahtevkom je ključno za uspeh podjetij. Pravilno orodje za podporo strankam je osnovni del odlične uporabniške izkušnje in zadovoljstva strank.
Samodejno dodeljevanje zahtevkov
Samodejno zasukajte dolžnost telefona in po potrebi nastavite čas premora za svoje agente. Preberite več o samodejnem dodeljevanju zahtevkov LiveAgent.
Pripomoček za povratne informacije
I'm sorry, but it seems like the TEXT is missing. Can you please provide the TEXT that you would like me to summarize?
Pripomoček za povratne informacije
Pripomoček za povratne informacije je orodje za zbiranje povratnih informacij od strank in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletni strani ali aplikaciji. Lahko ima različne oblike, kot so ankete ali ocenjevanje zadovoljstva strank. LiveAgent omogoča enostavno nastavitev pripomočka za povratne informacije.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.