Kaj je baza znanja?
Baza znanja je del vašega centra za pomoč, ki ponuja samopostrežne vsebine. Strankam posreduje dokumentacijo o vaših izdelkih.
Baza znanja je lahko koristna tako za stranke kot za agenta. Stranke lahko tukaj najdejo svoje rešitve, ne da bi se morale obrniti na skupino za podporo. Agenti lahko delajo z manj zahtevki in jih vidijo neposredno v bazi znanja.
Izvedite več o Bazi znanja v LiveAgent.

Frequently asked questions
Kaj je baza znanja?
Baza znanja je spletna samopostrežna knjižnica, ki vsebuje informacije o izdelkih in storitvah, posebnih vprašanjih in drugih temah, značilnih za blagovno znamko. Pomaga strankam, pa tudi zaposlenim pri pridobivanju znanja, ki ga nimajo in morajo rešiti težavo.
Kaj vsebuje baza znanja?
Kaj vsebuje zbirka znanja, je odvisno od njenega namena. Če je to potrebno za notranjo uporabo podjetja, vsebuje informacije o posameznih procesih kadrovske službe ali pravne službe, natančno razlaga, kako izdelek deluje in kako rešiti težavo stranke. Lahko je tudi za zunanjo uporabo, v tem primeru bo vsebovala informacije o izdelkih in storitvah, ki so lahko uporabne za stranke.
Kako deluje baza znanja v LIveAgent?
Baza znanja v LiveAgent vam omogoča ustvarjanje kategorij na portalu za stranke glede na vaše izdelke in storitve ter vrste strank. Stranke imajo dostop do vsebine (v obliki člankov, videoposnetkov, navodil itd.), Ki jim lahko pomaga pri reševanju težav, do katerih lahko pride pri uporabi izdelkov ali storitev, ki jih ponuja vaše podjetje. Lahko jo prilagodite glede na razpoložljive predloge ali prilagodite svojim potrebam.
Expert note
Baza znanja je ključno orodje za sodobne poslovne spletne strani, ki strankam omogoča enostaven dostop do informacij o izdelkih in storitvah ter izboljša izkušnjo uporabnikov.

KnowledgeOwl je specializirana programska oprema za upravljanje znanja, ki nudi obširen nabor funkcij za ustvarjanje različnih vrst baz znanja. Primerna je za kadrovske službe in oddelke za pomoč strankam v podjetjih različnih velikosti. Programska oprema ima enostaven vmesnik za krmarjenje, popolnoma opremljeno bazo znanja ter samodejno shranjevanje in druge funkcije. Lahko se registrirate s svojim e-poštnim naslovom in začnete brezplačni preizkus. Vendar pa je programska oprema precej draga.
LiveAgent je platforma za podporo strankam, ki vključuje bazo znanja. Ta spletna samopostrežna knjižnica vsebuje informacije o izdelkih in storitvah ter drugih temah, značilnih za blagovno znamko. Strankam pomaga pri reševanju težav, agentom pa omogoča bolj učinkovito delo. LiveAgent vam omogoča, da ustvarite neomejeno število ločenih portalov za podporo strankam in prilagodite bazo znanja glede na vaše potrebe. Programska oprema LiveAgent ponuja različne funkcije za podporno dokumentacijo, brezplačno preizkusno različico in predloge za začetek dela z bazo znanja.
Zaradi zahtev sodobnih potrošnikov je spletna baza znanja postala nujna in Microsoftova raziskava je pokazala, da 90 % svetovnih potrošnikov pričakuje, da bodo blagovne znamke in organizacije ponudile spletni portal za samopostrežno storitev. Baza znanja vsebuje članke, podrobne informacije o izdelkih in storitvah ter razdelek s pogostimi vprašanji. Za pisanje učinkovitih člankov v bazi znanja je priporočljivo ohraniti enotno strukturo, dodati vizualne elemente ter uporabiti preprost in razumljiv jezik.
Baza znanja: Predloge za začetek
Baza znanja postaja pomembna za podjetja, saj sodobni kupci radi sami iščejo informacije. Vse več podjetij ustvarja baze znanja s ključnimi informacijami o izdelku ali storitvi. Začetek storitve LiveAgent v bazi znanja je lažje napisati, če je uporabljen enostavni jezik, pregledna struktura in koristne informacije. Stran s pogostimi vprašanji je obvezna na skoraj vsakem poslovnem spletnem mestu in pomaga pri samopostrežbi in izboljša navigacijo ter izkušnjo strank.