Več zbirk znanja* vam omogoča, da ustvarite neomejeno količino ločenih portalov za stranke, kjer ima lahko vsak posamezen svoj edinstven dizajn, nastavitve in vsebino. To je zelo koristno za tista podjetja, ki želijo ločiti svoje portale za podporo strankam in upoštevati njihove smernice za blagovno znamko.
Kako omogočiti Več BZ
Prvi korak za ustvarjanje novih portalov dodatne zbirke znanja je, da odprete nastavitve LiveAgent: Konfiguracija-> Sistem-> Vtičniki na plošči in funkcijo vklopite s klikom na stikalo. Prepričajte se, da je stikalo zeleno – to vas bo opozorilo, da je aktivno. Drugi korak je ustvarjanje dodatne baze znanja. Ko na svoji skrbniški plošči odprete »Portal za stranke«, boste tam videli nov gumb – »Ustvari«. S klikom nanj se bo postopek sprožil. Sledite našemu vodniku po korakih za najboljši možni pregled.
Vsaka baza znanja vsebuje enake vrste razpoložljive vsebine: članke, forume, oglasne deske, pripomočke.
*Vsaka dodatna zbirka znanja je ocenjena na 19 USD.
Viri baze znanja
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
LiveAgent programska oprema za pomoč uporabnikom ima pozitiven vpliv na trženje in telekomunikacije. Uporabniki navajajo, da pomaga izboljšati podporo strankam, povečati zadovoljstvo strank in povečati prodajo. LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je brezplačno dostopno brez obveznosti kreditne kartice. Programska oprema LiveAgent lahko pomaga izboljšati CX vaše spletne trgovine. LiveAgent ponuja brezplačno preskusno različico. Ta tekst ponuja primerjave različnih rešitev za pomoč uporabnikom in upravljanje zahtevkov na tržišču, ocenjenih s strani uporabnikov Capterre glede na ceno, funkcionalnost in enostavnost uporabe.
Orodje Klepet v živo LiveAgent ponuja 15 funkcij klepeta v živo, ki pomagajo izboljšati kakovost storitev strankam, povečati zadovoljstvo in zvestobo. Omogoča skoraj takojšnje odgovore, pomoč v realnem času, vključuje integracije z drugimi aplikacijami ter sistem upravljanja pritožb in VoIP telefonske sisteme. Klepet v živo je pomemben kanal za pridobivanje informacij o izdelkih in storitvah ter povečanje konverzij in zmanjšanja stresa strank.