Več zbirk znanja* vam omogoča, da ustvarite neomejeno količino ločenih portalov za stranke, kjer ima lahko vsak posamezen svoj edinstven dizajn, nastavitve in vsebino. To je zelo koristno za tista podjetja, ki želijo ločiti svoje portale za podporo strankam in upoštevati njihove smernice za blagovno znamko.
Kako omogočiti Več BZ
Prvi korak za ustvarjanje novih portalov dodatne zbirke znanja je, da odprete nastavitve LiveAgent: Konfiguracija-> Sistem-> Vtičniki na plošči in funkcijo vklopite s klikom na stikalo. Prepričajte se, da je stikalo zeleno – to vas bo opozorilo, da je aktivno. Drugi korak je ustvarjanje dodatne baze znanja. Ko na svoji skrbniški plošči odprete »Portal za stranke«, boste tam videli nov gumb – »Ustvari«. S klikom nanj se bo postopek sprožil. Sledite našemu vodniku po korakih za najboljši možni pregled.
Vsaka baza znanja vsebuje enake vrste razpoložljive vsebine: članke, forume, oglasne deske, pripomočke.
*Vsaka dodatna zbirka znanja je ocenjena na 19 USD.
Viri baze znanja
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
LiveAgent: Predstavitev programske opreme za prodajo vstopnic
Videos - Liveagent Predstavitev Programske Opreme Za Zahtevke
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
LiveAgent | Pregled programske opreme Quick Help Desk
Videos - Liveagent Pregled Programske Opreme Quick Help Desk