Službe za pomoč uporabnikom kalkulator cene

Zagotovite si najboljšo vrednost za svoj denar s programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Prihranite več z LiveAgentom

Oglejte si nekaj ključnih funkcij LiveAgenta. Izboljšajte upravljanje znanja s portalom za stranke. Uporabite vstopnični sistem kot orodje za upravljanje odnosov s strankami. Bodite na tekočem z dostavo storitev za stranke z brezhibno distribucijo zahtevkov.
Prednosti kalkulatorja

Prednosti kalkulatorja cen v službi za pomoč uporabnikom

Oglejte si prednosti uporabe našega kalkulatorja cen službe za pomoč uporabnikom in ugotovite, kako vam lahko pomaga izboljšati podporo strankam
Helpdesk benefits
5

Preprosti koraki

Z našim kalkulatorjem cene poiščite svojo idealno rešitev za pomoč uporabnikom v 5 preprostih korakih.

70+

Pomoč za primerjavo

Primerjajte več kot 70 priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom in poiščite najboljšo ponudbo.

72 %

Znižanje stroškov

Z LiveAgentom zmanjšajte stroške in prihranite do 72 % pri programski opremi za pomoč uporabnikom.

Rešitev vse v enem

Kaj lahko zagotovi Live Agent?

Prejmite dostop do popolnoma zmogljivega vsekanalnega vstopničnega sistema, ki lahko upravlja najbolj priljubljene kanale strank. Zagotovite podporo prek e-pošte, klicev, klepeta v živo, portala za stranke z bazo znanja ali družbenih medijev, kot so Facebook, Instagram, Twitter ali Viber. Izkoristite 130+ funkcij in 150+ integracij.
  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Začnite uporabljati LiveAgent zdaj!

Preizkusite vse, kar vam ponujamo, z brezplačnim 14-dnevnim preizkusom
  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli

Primerjajte 5 najboljših služb za pomoč uporabnikom solutions

Oglejte si, kako se LiveAgent razlikuje od drugih vodilnih alternativnih rešitev na trgu. Popolnoma pregleden, brez skritih informacij.
Features LiveAgent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za pomoč uporabnikom! Kreditna kartica ni potrebna.
Zendesk
Zendesk konkurent.
Freshdesk
Freshdesk konkurent.
LiveChat
LiveChat konkurent.
Intercom
Intercom konkurent.
Ticketing
Povezuje se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center ali družbeni mediji), da poenostavi vsa sporočila in uporabnikom omogoči, da se nanje odzovejo s programsko opremo za izdajo zahtevkov.
Zahtevek
$15/month/agent Vključeno v načrt zahtevkov, ki stane 15 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Professional
$59/month/agent Vključeno v profesionalni načrt, ki stane 59 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Blossom
$19/month/agent Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Starter
$19/month/agent Vključeno v začetni načrt, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Zaganjalnik
$79/month/agent Vključeno v začetni načrt, ki stane 79 $ za prvega agenta na mesec. Vsak dodatni agent stane 19 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Klepet v živo
Domači pripomoček za klepet v živo, ki ga je mogoče namestiti na vaše spletno mesto in uporabiti za komunikacijo v realnem času z obiskovalci vašega spletnega mesta.
Zahtevek+klepet
$29/mesec/agenta Vključeno v načrt Zahtevek +Klepet, ki stane 29 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Add-on
$15-59/mesec/agenta Na voljo kot dodatna funkcija za 15-59 $ na mesec. Vse cene so v USD.
Garden
$45/mesec/agenta Vključeno v načrt Garden, ki stane 45 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Zaganjalnik
$19/month/agent Vključeno v začetni načrt, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Enterprise
Cene na zahtevo Vključeno v načrte s cenami na zahtevo.
Vgrajen klicni center
Virtualni klicni center s centralizirano nadzorno ploščo za opravljanje, sprejemanje in upravljanje klicev.
Vse vključeno
$39/mesec/agenta Vključeno v paket All-Inclusive, ki stane 39 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Add-on
$45/mesec/agenta Na voljo kot dodatna funkcija za 45 $ na mesec. Vse cene so v USD.
Estate
$85/mesec/agenta Vključeno v načrt nepremičnin, ki stane 85 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
LiveChat ne ponuja te funkcije
Interkom ne ponuja te funkcije
Facebook & Twitter
Integracija, ki pridobi vse Tweete, komentarje, omembe in Facebook sporočila ter jih pretvori v zahtevke, na katere je mogoče odgovoriti neposredno iz programske opreme.
Add-on
$39/mesec/account Na voljo kot dodatna funkcija za 39 USD na mesec na račun ali v paketu All-inclusive za 39 USD/mesec/agenta. Vse cene so v USD.
Team
$25/month/agent Vključeno v načrt ekipe, ki stane 25 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Blossom
$19/mesec/agenta Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
LiveChat ne ponuja te funkcije
Enterprise
On-demand pricing Vključeno v načrte s cenami na zahtevo.
Pravila in avtomatizacija
Pravila avtomatizacije, ki jih je mogoče implementirati za pospešitev procesov podpore strankam.
Zahteva
$15/mesec/agenta Vključeno v načrt zahtevkov, ki stane 15 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Team
$25/mesec/agenta Vključeno v načrt ekipe, ki stane 25 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Garden+Add-on
$45/mesec/agenta Vključeno v načrt Garden, ki stane 45 USD na agenta na mesec, ali pa ga je mogoče dodati. Vse cene so v USD.
LiveChat ne ponuja te funkcije
Enterprise
On-demand pricing Vključeno v načrte s cenami na zahtevo.
Delovni čas in SLA
Funkcija, ki vam omogoča upravljanje in spremljanje dnevnikov SLA, skladnost s SLA in nastavitev delovnega časa.
Zahteva
$15/mesec/agenta Vključeno v načrt zahtevkov, ki stane 15 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Professional
$59/mesec/agenta Vključeno v profesionalni načrt, ki stane 59 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Blossom
$19/mesec/agenta Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
LiveChat ne ponuja te funkcije
Interkom ne ponuja te funkcije
Audit Logs
Dnevnik dejavnosti, ki beleži vsa dejanja, izvedena v sistemu za pomoč uporabnikom.
All-inclusive
$39/mesec/agenta Vključeno v paket All-Inclusive, ki stane 39 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD
Zendesk te funkcije ne ponuja
Estate
$65/mesec/agenta Vključeno v načrt nepremičnin, ki stane 65 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
LiveChat ne ponuja te funkcije
Interkom ne ponuja te funkcije
Neomejena zgodovina
Neomejena zgodovina ogledov zahtevka. (Po določenem časovnem obdobju ne izgubite dostopa do zahtevkov.)
Zahtevek
$15/month/agent Vključeno v načrt zahtevkov, ki stane 15 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Team
$25/mesec/agenta Vključeno v načrt ekipe, ki stane 25 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Blossom
$19/mesec/agenta Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Team
$39/mesec/agenta Vključeno v načrt ekipe, ki stane 39 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Starter
$79/mesec/agenta Vključeno v začetni načrt, ki stane 79 $ za prvega agenta na mesec. Vsak dodatni agent stane 19 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Odstrani blagovno znamko
Možnost uporabe bele etikete (brez blagovne znamke).
Add-on
$19/month/agent Na voljo kot dodatna funkcija za 19 $ na mesec. Vse cene so v USD.
Zendesk te funkcije ne ponuja
Blossom
$19/mesec/agenta Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Business
$59/mesec/agenta Vključeno v poslovni načrt, ki stane 59 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Interkom ne ponuja te funkcije
24/7 Personalizirana ekipa za uspeh
Posebna skupina za uspeh strank, ki vam je dodeljena in je na voljo za pomoč 24 ur na dan 7 dni v tednu 365 po vseh komunikacijskih kanalih.
Zahtevek
$15/mesec/agenta Vključeno v načrt vstopnic, ki stane 15 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Zendesk te funkcije ne ponuja
Blossom
$19/mesec/agenta Vključeno v načrt Blossom, ki stane 19 $ na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Starter
$19/mesec/agenta Vključeno v začetni načrt, ki stane 19 USD na agenta na mesec. Vse cene so v USD.
Interkom ne ponuja te funkcije
Pričevanja

Spoznajte, zakaj naše stranke rade delajo z LiveAgentom

  • Roman Bosch
    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
    Hendrik Henze Spletno trženje HEWO
  • Razvan Sava
    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
    Razvan Sava Ponudbe WebMaster
  • Taras Baca
    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
    Andrej Ftomin Skupina TAZAR
  • Matt Janaway
    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
    Viviane Carter Izdelki CSI
  • Christian Lange
    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
    David Chandler Volterman

Pogosto zastavljena vprašanja

Če imate vprašanja, imamo odgovore. Oglejte si najpogostejša vprašanja o kalkulatorju cen službe za pomoč uporabnikom.
[nicefaqtitle1="Kaj je kalkulator cene?"question1="Kaj je kalkulator cen službe za pomoč uporabnikom?"answer1="Kalkulator cen službe za pomoč uporabnikom LiveAgenta je orodje, narejeno za primerjavo različnih rešitev službe za pomoč uporabnikom. Podpira več orodij in kombinacij funkcij, medtem ko vam omogoča izbiro števila agentov za podporo strankam. Na podlagi teh podatkov vam bo kalkulator pokazal ceno priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom. Lahko primerjate stroške za funkcije, ki jih potrebujete, in izberete najboljšo ponudbo. Kalkulator cen LiveAgent lahko primerjajte različne kombinacije naborov programske opreme za podporo strankam."title2="Kako lahko uporabljate kalkulator?"question2="Kako lahko uporabite kalkulator cen službe za pomoč uporabnikom?"answer2="Izberite število agentov službe za pomoč uporabnikom, ki jih boste potrebovali, in nato preprosto izberite orodja in funkcije, ki jih potrebujete. Nato uporabite podatke o cenah za primerjavo cen službe za pomoč uporabnikom. Izberite tiste, ki zagotavljajo največjo vrednost za vas in vaše podjetje. Kalkulator lahko primerja več kot 70 različnih rešitev službe za pomoč uporabnikom, tako da y lahko vidite razlike v ceni med njimi in programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent. Kalkulator cen LiveAgent lahko primerja več kombinacij orodij."title3="Kakšne so prednosti kalkulatorja"question3="Kakšne so prednosti uporabe kalkulatorja cen službe za pomoč uporabnikom?"answer3="Glavna prednost je, da vam ni treba preživite ure ali dneve v raziskovanju različnih programskih rešitev službe za pomoč uporabnikom in sami naredite primerjave. Zaradi priročnosti je možnost mešanja in usklajevanja komunikacijskih kanalov, funkcij in možnosti družbenih medijev. Izberite vse, kar potrebujete, in izpustite tisto, česar ne želite, da bi dobili pravilno primerjavo cen za določeno število agentov službe za pomoč uporabnikom. Uporabite izračunane podatke, da določite najboljšo ponudbo za vaš položaj in vaše podjetje."title4="Zakaj je cena pomembna?"question4="Zakaj je pomembna cena službe za pomoč uporabnikom?"answer4="Podpora strankam je bistven del vsakega sodobnega podjetja . Sodobne službe za podporo strankam običajno zahtevajo komunikacijo prek več kanalov za stranke in podporo različnih funkcij in avtomatizacije. Standardni komunikacijski kanali službe za pomoč uporabnikom vključujejo e-pošto, klepet v živo, klicni center, socialne medije in portal za stranke z bazo znanja in možnostmi foruma. Cene za ta orodja in funkcije so lahko visoke, zlasti če upoštevamo število agentov, ki jih bodo uporabljali. Vendar se morate izogibati tudi plačevanju funkcij, ki vam ne bodo pomagale pri vašem podjetju."title5="Zakaj je podpora strankam pomembna"question5="Zakaj je podpora strankam pomembna za podjetje?"answer5="Podpora strankam je bistvena vidik katerega koli posla. Lahko vam pomaga rešiti težave s strankami, učinkovito komunicirati s strankami in povečati zvestobo strank. Verjetneje je, da se bodo zveste stranke vrnile in vam pomagale ustvariti več prihodkov. Zato se lahko dobra podpora strankam izkaže za zelo koristno za vsako podjetje v kateri koli panogi."title6="Kako izboljšati svoje podjetje"question6="Kako lahko dobra služba za pomoč uporabnikom izboljša vaše podjetje?"answer6="Dobra programska oprema za pomoč uporabnikom je bistvenega pomena za zagotavljanje odlične podpore strankam, saj ponuja veliko orodij in sistemov za lažje in učinkovito delo. Pomaga skupinam za pomoč uporabnikom hitro in z odličnimi rezultati obravnavati stranke. Poleg tega programska oprema za pomoč uporabnikom prihrani čas, uporabnikom omogoča ustvarjanje avtomatizacije in ustvarjanje integriranih delovnih tokov z različnimi aplikacijami. Dolgoročno lahko programska oprema za pomoč uporabnikom pomaga podjetjem prodati več, pritegniti nove stranke in povečati njihovo zvestobo vašemu podjetju."title7="Kakšne so prednosti LiveAgenta"question7="Kakšne so prednosti uporabe LiveAgenta namesto tega drugih služb za pomoč uporabnikom?"answer7="LiveAgent ponuja dostop do najbolj uporabnih kanalov za stranke, ki jih je mogoče uporabiti v njegovem sistemu za izdajo vstopnic. To pomeni, da lahko službe za pomoč uporabnikom poenotijo ​​komunikacijo s strankami v enotno platformo. Sistem izdajanja vstopnic zagotavlja lažjo organizacijo, hkrati pa širi vaš doseg na kanale, ki jih vaše stranke radi uporabljajo."]
Ključne ugotovitve

Raziskave so ključne za podporo strankam

Preberite več o vplivu podpore strankam na stranke in vaše podjetje. Oglejte si statistiko podpore strankam in izkoristite ugotovitve. Glavna področja raziskav vključujejo vpliv na poslovanje, ključne statistike o kanalih za podporo strankam in vedenje strank v različnih situacijah.

Kaj se lahko naučiš?

  • Ključna statistika storitev za stranke
  • Statistični podatki o kanalih strank
  • Poslovni vpliv storitev za stranke
in še več…
Povprečni neto FCR za servisne mize po vsem svetu je približno

74%

MetricNet

Več o tem >

80%

agenti za klepet v živo potrebujejo več sistemov, da dobijo informacije, ki jih potrebujejo. CCW digitalno
Research multiple systems
Več o tem >
Povezani članki zKalkulator stroškov
Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!

Želite izvedeti več o bazi znanja LiveAgent? Oglejte si naš članek, če želite izvedeti, kako deluje in kako se je obnesel v naših testih.

Pregled baze znanja LiveAgent

LiveAgent je platforma za podporo strankam, ki omogoča klepet v živo preko več kanalov. Ponuja tudi mobilno aplikacijo za Android, ki omogoča klepetanje na poti in večopravilnost. Platforma je zanesljiva, razširljiva in prilagodljiva.

LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki se prilagaja potrebam različnih poslovnih modelov. Raziščite, kako LiveAgent ustreza vaši niši. Agencija Edu in nevladne organizacije se zanašajo na LiveAgent.

Prava izbira za vsako poslovanje

The text discusses various aspects of customer support and management, including the use of customer satisfaction surveys, incentives, and live chat for small businesses. It emphasizes the importance of building long-term relationships with customers and offers solutions, such as the LiveAgent software, to improve customer support and satisfaction. The text also encourages implementing learned knowledge for a better user experience and provides a list of free software for support and customer management.

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo za izjemno podporo. Povečajte prodajo z LiveAgentom že danes.

Ste zastali? Povečajte prodajo z LiveAgentom!

Podpora za klepet v živo je ključna za povečanje prodaje, saj pretvarja obiskovalce spletne strani v plačujoče stranke. LiveAgent ponuja več kot 180 naprednih funkcij, ki pomagajo zagotoviti najboljšo možno storitev za stranke.

Ali razmišljate o LiveAgentu kot programski opremi za upravljanje e-pošte? Oglejte si naš pregled in preverite, kako se je obnesel med našim splošnim testom.

Pregled programske opreme za upravljanje e-pošte LiveAgent

Zagovorniki blagovne znamke so lahko družbeni vplivniki. LiveAgent ponuja odlične funkcije upravljanja e-pošte, vključno z integracijami in vnaprej določenimi odgovori. Spletna stran uporablja piškotke.

Opraviti prodajni klic, ki privede do konverzije, je izziv. Ta kontrolni seznam prodajnih klicev to omogoča. Izpolnite ga in sklenite dogovor še danes.

Prodajni klic kontrolni seznam

Prehod na poslovno temo je ključen za varčevanje časa stranke. Predstavite sebe, podjetje in opišite vsebino klica. Postavljajte odprta vprašanja za boljše razumevanje potencialnih strank.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x