Kaj je brezplačni preizkus?
Brezplačna preizkusna različica je izdelek ali storitev, ki je strankam na voljo za omejen čas brez kakršnih koli določil ali pogojev. Brezplačno naročniško obdobje ponuja ekskluziven vpogled in takojšen dostop do priljubljenih storitev LiveAgent, tako da lahko ugotovite, kako lahko to orodje pomagajo pri rasti vašega podjetja.
Z namizno programsko opremo LiveAgent vam za začetek ni treba vnesti podatkov o kreditni kartici brezplačni preizkus. Vse, kar potrebujete, je brskalnik in povezava z internetom. Zdaj ste pripravljeni, da začnete raziskovati različne možnosti, ki jih ponuja to orodje.
Možnost brezplačnega preizkusa vam omogoča uporabo vseh razpoložljivih funkcij. Ker ste brezplačni brez obveznosti, lahko kadar koli prekličete. Nato lahko preklopite na polno različico, če se odločite izkoristiti dodatne funkcije.
Za kaj se uporablja brezplačni preizkus?
Preden plačate celotno naročnino, lahko uporabite brezplačno obdobje naročnine, da v celoti razumete, kako deluje ta programska oprema v oblaku.
Ko iščete način za izboljšanje uporabniške izkušnje, lahko 14 dni brezplačno preizkušate funkcije in napredna orodja LiveAgent. Ko spoznate podrobnosti okolja za sodelovanje, lahko izboljšate odnose s svojimi strankami in njihove digitalne izkušnje.
Med uporabo preizkusne različice se boste seznanili z glavnimi funkcijami, ki jih ponuja storitev:
- Sistem izdajanja zahtevkov
- CRM
- Samodejna distribucija vstopnic
- Hibridni tok zahtevkov
- Integracija družbenih medijev
- Posnetki klicev in glasovne pošte
- Dodaten prostor za shranjevanje v oblaku
- Analitika za ekipe
To vam omogoča, da se odločite, ali želite vlagati v polno različico.
Discover LiveAgent's features
Improve your customer service and help your agents achieve higher productivity with LiveAgent. Curious about all the opportunities?
Kako lahko pridobim brezplačen preizkus?
Upoštevati morate samo dva preprosta koraka:
Preden se prijavite za brezplačno preizkusno obdobje naročnine na storitev v oblaku LiveAgent, preverite svoj računalnik zahteve za namizje in zanesljiv dostop do interneta.
Nadaljujte tako, da kliknete povezavo za prenos brezplačnega preizkusa. Vnesite zahtevane podatke, kot so vaše polno ime, e-poštni naslov in ime vašega podjetja. Namizna programska oprema LiveAgent bo samodejno namestila odjemalca.
Ali so brezplačni preizkusi res brezplačni?
Da, 14-dnevno preizkušanje LiveAgenta je popolnoma brezplačno brez prihodnjih stroškov.
Namizna programska oprema LiveAgent omogoča uporabnikom brezplačen dostop do njenih glavnih funkcij, ko se prijavijo za pilotno različico. To je brez skritih stroškov, na katere lahko naletite med preizkušanjem platforme in analitike.
Med preizkusom se lahko začnete učiti o različnih dodatnih funkcijah in orodjih za sodelovanje. Na primer, kako ustvariti vloge po meri za svoje agente ali kako nastaviti vaš klicni center. To bo močno izboljšalo uporabniško izkušnjo pri reševanju morebitnih težav.
Prakse LiveAgenta izobražujejo stranke o vseh možnostih, ki jih ponuja ta platforma, preden zahtevajo karkoli v zameno.
Kaj se zgodi po koncu brezplačnega preizkusa?
Po 14-dnevnem testiranju brezplačnega paketa se lahko odločite, ali je storitev, kot je namizna programska oprema LiveAgent, prava pot za vas in vaše podjetje.
Izbirate lahko med štirimi različnimi naročniškimi načrti, ki jih ponuja LiveAgent:
- Brezplačna uporaba
- Zahtevek
- Zahtevek + klepet
- Vse vključeno
Vsak paket ponuja edinstven nabor funkcij in integriranih orodij, ki so na voljo na spletu. Vendar pa obstaja brezplačna možnost za popoln dostop do vseh funkcij, ki so na voljo v LiveAgentu, najboljša možnost je paket vse vključeno.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Frequently asked questions
Kaj je brezplačni preizkus?
Brezplačno preskusno obdobje je časovno obdobje, v katerem lahko preizkusite vse razpoložljive funkcije, preden kupite katerega od plačljivih paketov. LiveAgent vam nudi 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje, preden se odločite, ali želite uporabljati njegove storitve za svoje podjetje.
Kaj naredi brezplačni preizkus?
Ko se prijavite za brezplačno preskusno različico namizne programske opreme LiveAgent, dobite vpogled v delovanje oblaka. Nauči vas, kako lahko izboljšate svoje podjetje in sistem podpore strankam. Tukaj boste odkrili, kako uporabiti vse njegove razpoložljive funkcije, ki vam bodo pomagale organizirati e-poštno komunikacijo, učinkovito rešiti zahteve in zagotoviti boljšo uporabniško izkušnjo.
Kako lahko pridobim brezplačen preizkus?
Prijava za testiranje namizne programske opreme LiveAgent je precej preprosta. Prenesete lahko brezplačno preskusno različico programske opreme, ki vas popelje do preprostega obrazca za prijavo. Tam boste navedli svoje osnovne podatke, kot so vaše polno ime, poslovni e-poštni naslov in ime podjetja.
Ali so brezplačni preizkusi res brezplačen?
Ko se prijavite za brezplačno preskusno različico namizne programske opreme LiveAgent, ste lahko prepričani, da ne boste naleteli na nobene skrite stroške in omejitve uporabe. Ne bo vam treba vnašati podatkov o kreditni kartici in v 14-dnevnem preizkusnem obdobju ni nevarnosti, da bi vam jo zaračunali. Kadar koli med brezplačnim preskusom lahko prekličete, poleg tega pa bo ekipa za podporo strankam, ki deluje 24/7, odgovorila na vsa vaša vprašanja.
Kaj se zgodi po koncu brezplačnega preizkusa?
Po 14-dnevnem preizkusnem obdobju bo namizna programska oprema LiveAgent ponujala štiri različne pakete. Vsak ima svoje funkcije in omejitve uporabe. Če se odločite, da je platforma prava za vas, jo lahko začnete uporabljati v polnem potencialu in povečate zadovoljstvo svoje ekipe za pomoč strankam in strank brez dodatnih vprašanj.
Različna priznanja so bila dodeljena vodilni programska opremi, ki se ukvarjajo s pomočjo uporabnikom, klepetom v živo in podporo strankam. Ta programska oprema je bila ocenjena kot najbolj vredna, priljubljena, visoko ocenjena in najhitreje rastoča. Tako je bila uvrščena v ožji izbor in postala vodilna v več kategorijah. Nekateri viri so jo tudi označili kot najboljšo vrednost in najboljšo za uporabo. Vodilna je na področju upravljanja pritožb, znanja in vstopničnih sistemov. Tudi uporabniki so z njo zelo zadovoljni.
Podjetje LiveAgent ponuja celovito rešitev za uspeh strank na vseh kanalih komunikacije, vključno s klepetom v živo, ki omogoča personalizirano interaktivno komunikacijo med stranko in agentom ter zmanjšuje nezadovoljstvo in izboljšuje učinkovitost podpore. Poleg klepeta v živo, programska oprema vključuje podporo strankam, VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, odjemalski portal in upravljanje e-pošte. Podjetje omogoča brezplačno preskusno različico ter kontakte za demo različice, vpogled v novice in popuste. Klepet v živo je dragocen pripomoček za mala podjetja, ki želijo učinkovito komunicirati s strankami v realnem času, poleg tega pa prispeva k povečanju obiska spletnih strani.
Brezplačna programska oprema za pomoč uporabnikom
LiveAgent is a customer relationship management software that offers email management, chat support, and other features for businesses. It also has a blog, academy, and webinars, as well as a partner program and a free trial version. The software helps manage customer relations and support, as well as VoIP phone systems and complaint management. The company provides support through contact numbers and offers a demo version. LiveAgent is owned by Quality Unit and follows privacy policies. Customers have given the software positive reviews.
LiveAgent ponuja številne funkcije za klepet v živo, vključno s samodejnim pozdravnim sporočilom, nadzorom obiskovalcev v realnem času in možnostjo ocenjevanja agentov. Poleg tega omogoča sledenje času odziva agentov na vsako vstopnico ter ustvarjanje čakalne vrste klicev za nove klicatelje. Funkcije IVR pa izboljšujejo izkušnjo strank v klicnih centrih. LiveAgent ponuja tudi možnost ustvarjanja in prilagajanja vlog z dovoljenji agentov.