Ali ste vedeli, da več kot polovica vseh strank raje klepeta z nekom v realnem času in na spletu, kot da pokliče podjetje za podporo? Uporaba brezplačne programske opreme za klepet v živo ima številne prednosti za vaše stranke in zastopnike. Povečajte zadovoljstvo strank, izboljšajte odzivne čase, povečajte produktivnost agentov in ROI. Po podatkih CrazyEgg je 38 % potrošnikov bolj verjetno, da bodo kupili pri podjetju, če ponuja podporo za klepet v živo.
Preizkusite našo brezplačno rešitev za klepet v živo še danes. Naša brezplačna aplikacija za klepet v živo se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet na trgu, ki je popolnoma prilagodljiv in jezikovno prilagodljiv.
The FREE account is free forever, but it comes with limited features.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team