Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predloge
  • Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah

Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah

V kontekstu storitve za stranke se baza znanja nanaša na bazo podatkov ali platformo, ki je spletna knjižnica za odgovore na vprašanja, povezana z izdelki ali storitvami. Njen primaren namen je shranjevanje informacij, povezanih z podjetjem, izdelki, procesi in oddelki, če naštejemo le nekatere.

Lojalnost in zadrževanje strank  - Baza znanja - LiveAgent

Podjetja investirajo čas, denar in druga sredstva v njihovo bazo znanja, da izboljšajo samostojno reševanje strank pri težavah z izdelki ali storitvami. S sproščanjem storitvenih agentov in zahtevkov, ki jih lahko stranke razrešijo same, lahko podjetje zmanjša tok zahtevkov in prihrani veliko denarja.

Ready to put our knowledge base article templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try building a knowledge base today with our free 14-day trial.<br /> No credit card required.

Try LiveAgent

Strošek storitev za stranke in možnosti prihranka

Študija podjetij Oracle in Forrester Consulting je razkrila strošek na kontakt na več kanalih. Strošek enega telefonskega klica je približno $11. Klepet v živo vas stane $5 na kontakt, email odgovor $2.50 in spletna samopostrežba $0.10.

Pa naredimo hiter matematični izračun: če vaš servisni agent obvlada 50 klicev na dan, to vaše podjetje stane $2,750 na teden! Dodajte nekaj konverzacij pogovora v živo in email odgovorov na dan in dobimo upoštevanja vreden strošek. To ni nujno slabo, ker si vaše stranke zaslužijo odlično storitev (in ta naj bo v interesu vašega podjetja.)

Vendar pa lahko uredite prostor, kjer lahko vaše stranke poiščejo rešitev za težave neodvisno, zakaj jim tega ne bi omogočili? Podatki Aspect Software nakazujejo, da je 73% voljnih reševati težave z izdelki ali storitvami neodvisno. Raziskava Stevena Van Belleghem je pokazala, da 70% anketiranih pričakuje tudi samopostrežno možnost pri skrbi za stranke. Še več, poročilo Accenture kaže, da bi podjetja lahko prihranila $1-3 milijone letno z vpeljavo samopostrežne ponudbe strankam.

Prilagoditev baze znanja

Videti je, da gradnja baze znanja lahko vašim strankam, agentom in podjetju prinaša veliko prednosti. Za začetek izgradnje baze znanja smo vam pripravili nekaj brezplačnih predlog , ki jih lahko uporabite za odgovore na vprašanja, povezana z izdelki ali storitvami. Zapomnite si, da če agent pravilno odgovori na en zahtevek stranke, lahko stotine in tisoče naslednjih strank dobi rešitev na vprašanje z branjem istega odgovora.

Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah

Odgovori na vprašanja o funkcijah v zvezi z izdelki/storitvami

Odgovori na vprašanja o popravilu izdelkov

Pogosta vprašanja

Ali naj bodo v bazi znanja odgovori na vsa vprašanja strank ali je v redu deliti povezavo na podobno temo namesto pisanja odgovora?

Celotna ideja za bazo znanja je minimizirati aktivnosti agentov. Zato priporočamo, da ne odgovarjate na podobna večkratna vprašanja, tudi, če zahteva zgolj kopiranje in lepljenje enakega odgovora na več mestih.

Najboljši pristop k taki situaciji je ustvarjanje internih pogostih vprašanj za vaše agente in vključitev in vzporejanje uporabnikovih vprašanj z odgovori. Agenti lahko zaprejo novo vprašanje, ki je že bilo vprašano in opozorijo avtorje, da pregledajo obstoječa vprašanja in odgovorijo nanje, preden ustvarijo nova vprašanja.

Kako informirati stranke in uporabnike o obstoju baze znanja?

Promocija baze znanja in njene razpoložljivosti strankam je vitalnega pomena. Bazo znanja je najbolje tretirati kot dodaten produkt in vzpostaviti za promocijo kompletno marketinško kampanjo.

Ko se stranke pridružijo vašemu podjetju ali začnejo uporabljati vaše izdelke in storitve, jih obvestite o bazi znanja in možnosti samopostrežbe strank. Ustvarite navodila in pogosta vprašanja, da uporabnikom olajšate navigacijo in dnevno rabo. Odličnost uporabe baze znanja s strani vaših strank pomeni manj dela za vaše servisne agente.

Preizkusi LiveAgent še danes​

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Should every customer question be answered in a knowledge base?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “The whole idea behind a knowledge base is to minimize the engagement of customer service agents. That’s why we recommend that you don’t answer multiple, similar questions one by one, even if it only requires an agent to copy and paste the same answer each time.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How should you inform your customers about the availability of a knowledge base?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Let customers know about the knowledge base when they join your company or start using your products or services and keep informing existing customers about this option of customer self-service. Create tutorials and FAQs to make it easier for users to navigate through your knowledge base and use it daily. ” } }] }
Nazaj na predloge Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico