Kdo je predstavnik za stranke?
Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.
Predstavnik za stranke je zaposleni, ki v imenu organizacije komunicira s strankami podjetja. Predstavniki za stranke predstavljajo podjetje, njegove izdelke ali storitve.
Ko stranka kliče/piše, razreši svoja vprašanja, poizvedbe ali pritožbe. Stranke se lahko povežejo s predstavniki po telefonu, e-pošti, klepetu v živo ali drugih kanalih.
Predstavniki za stranke so ustrezno usposobljeni. Vendar pa morajo imeti nekaj pomembnih veščin (na primer govorjenje, poslušanje). V vsakem podjetju imajo zelo pomembno vlogo – so glas podjetja.
Kaj počne predstavnik službe za stranke?
- se odziva na pritožbe strank
- daje znanje/informacije
- komunicira s strankami po več kanalih
- pomaga pri odpovedi, vračilu ali menjavi
- odgovarja na vprašanja strank
Kako lahko programska oprema za pomoč strankam pomaga agentom za stranke?
Tu je nekaj prednosti:
- sposobnost obravnave vseh poizvedb strank iz enega vmesnika
- hitrejši odzivni čas
- organizira zahtevke v ustrezne oddelke
- vsi podatki o strankah v enem sistemu
Programska oprema za storitve za stranke, kot je LiveAgent združuje odličen klepet v živo, vstopnice in avtomatizacijo, ki omogočajo izjemno podporo strankam.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kako postati predstavnik službe za stranke?
Običajno ni posebnih kvalifikacij za predstavnika za stranke. Čeprav je diploma srednje šole v večini podjetij nujna. V procesu zaposlovanja so pomembnejši dejavniki. Običajno iskalci zaposlitve iščejo določene naravne spretnosti. Najpomembnejše so vaše komunikacijske sposobnosti.
No, pa razčlenimo še malo. Obstajata dve pomembni kategoriji spretnosti, ki bi jih moral imeti vsak agent za pomoč strankam. Prva in najpomembnejša je, da ima mehke spretnosti. Druga pomembna veščina je tehnična. Podjetje vas lahko nauči o tehnični plati izdelka/storitve. Vendar vas ne morejo naučiti mehkih veščin. Vsaka stranka/situacija je edinstvena. Zato mora biti razumevanje stranke ali situacije intuitivno.
Kot smo omenili, obstaja tehnična plat dela, ki se jo bo treba naučiti. Običajno v obliki usposabljanja. Usposabljanje običajno vključuje znanje o izdelkih/storitvah, podjetju, internih programih in še več. Lahko traja nekaj tednov, čeprav v nekaterih podjetjih lahko traja tudi do nekaj mesecev.
Pomemben vidik usposabljanja je učenje v senci. Poslušanje/učenje od zastopnikov višjih strank je na začetku koristna taktika. Delo pa se običajno začne sredi usposabljanja, zato se učite na poti.
Podjetje vam ponavadi poskuša dati “lahke” stranke. Vendar pa ni mogoče predvideti, kakšno stranko bo dobil novi zaposleni. Ampak brez skrbi, okrog sebe imate nadzornike, ki vam pomagajo na vsakem koraku. Po usposabljanju lahko poiščete pomoč pri starejšem predstavniku za stranke ali vodji.
Po končanem usposabljanju učni del ni končan. Učite se na poti. Vedno obstajajo različne vrste edinstvenih situacij. Kljub temu pa boste morda čez nekaj časa še vedno deležni dodatnega usposabljanja o izdelkih ali novih postopkih. Vedno je prostor za izboljšave.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija predstavnika za stranke?
Predstavnik strank je zaposleni, ki v njegovem imenu vzpostavi stik s strankami podjetja. Je povezava med potrošnikom in podjetjem. Predstavniki strank predstavljajo podjetje, njegove izdelke in storitve. So vodja podjetja za stranke.
Kakšne so odgovornosti predstavnika za stranke?
Naloge predstavnika strank vključujejo komunikacijo s strankami podjetja po različnih komunikacijskih kanalih. Izjemno pomembno je, da predstavnik strank poskuša ohraniti pozitiven odnos s strankami - in če odnos ni optimističen, mu poskuša poiskati dobre strani. Izjemno pomembno je, da predstavnik strank zelo dobro pozna podjetje in natančno pozna izdelke in storitve, ki jih ta ponuja. Predstavnik bi moral obravnavati tudi dokumentacijo, povezano s strankami.
Kako v LiveAgent dodati predstavnika za stranke?
Če želite v LiveAgent dodati predstavnika stranke, kliknite ’Konfiguracije’, nato ’Agenti’ in kliknite ’Ustvari agenta’. Tu lahko natančno določite, kakšen obseg pooblastil mora imeti določen agent in kakšno vlogo mora imeti v sistemu.
Strokovna opomba
Predstavnik za stranke je ključni člen vsakega uspešnega podjetja. Zagotavljanje izjemne storitve strankam je ključ do dolgoročnega uspeha.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.