Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kaj je storitev za stranke?

“Služba za stranke je del organizacije, ki odgovarja na vprašanja strank, izmenjuje blago, ki ni zadovoljivo itd.” Cambridge slovar

Zakaj je storitev za stranke pomembna?

Microsoftovo poročilo o stanju globalne storitve za stranke je pokazalo, da podjetja zaradi slabih storitev za stranke izgubijo več kot 75 milijard dolarjev na leto. Poročilo razkriva tudi, da stranke po vsem svetu pravijo, da je storitev za stranke »odločilna pri izbiri zvestobe blagovni znamki«. Poleg tega so izkušnje s storitvami za stranke postale tako pomembne, da študije napovedujejo, da bodo prehitele ceno in izdelek kot ključno razlikovalno točko med blagovnimi znamkami.

Kako lahko izboljšate storitve za stranke?

Na odločitev stranke o nakupu močno vpliva njihovo splošno uživanje v izkušnjah s tem podjetjem. Zato morajo biti podjetja opremljena z najboljšimi orodji za izpolnitev te zahteve. Ker kupci uporabljajo različne kanale za komunikacijo z blagovnimi znamkami, je povsem smiselno, da za zbiranje podatkov za analitiko uporabljamo programsko opremo za pomoč strankam in zagotovimo, da so na vse zahteve odgovorjene.

Osnove programske opreme za pomoč strankam

V zadnjih letih opažamo porast naprednih aplikacij, kot je chatbot. Chatboti so le en primer programske opreme za pomoč strankam. Te programe pogosto poganja umetna inteligenca in opravljajo funkcije, ki so jih prej izvajali ročno agenti za pomoč strankam. Posledično so programi za pomoč strankam kot nalašč za zmanjšanje stroškov storitev za stranke in zbiranje dragocenih informacij. In zato je njihova uporaba v porastu.

Trenutno je v Facebook Messenger več kot 300,000 klepetalnic. Povečanje uporabe klepetalnic kaže, da vse več podjetij resno razmišlja o svojih prizadevanjih za avtomatizacijo storitev za stranke.

Vendar so chatboti le en primer programske opreme za pomoč strankam. V tej kategoriji je veliko različnih aplikacij. Zato poglejmo podrobneje, kaj je programska oprema za pomoč strankam.

Kakšna je definicija?

Po besedah Jacha Jefferyja (vodje službe za stranke iz Assignment Helper);

“Programska oprema za storitve za stranke je digitalno orodje, ki podjetjem pomaga obravnavati zahteve po storitvah za stranke. Pomaga jim pri komunikaciji s strankami in pri reševanju vseh vprašanj ali pomislekov. Srce večine sistemov programske opreme za stranke je sistemov z zahtevki. Oblikujejo objave strank v družabnih medijih, telefonske klice, e-pošto in sporočila v klepetu v posamezen zahtevek.”

Dodaja njegov kolega Greg Watson (specialist za podporo strankam iz A-Writer);

“Danes so ekipe za pomoč strankam zelo zaposlene. Zato je imeti takšno programsko opremo bistvena zahteva za reševanje podpornih zahtevkov in upravljanje kar največjega števila zahtev. Zaradi večjega števila potencialnih strank in kupcev je povsem smiselno uporabljati to programsko opremo za ohranjanje zadovoljstva strank.”

Vrste programske opreme za pomoč strankam

Obstajajo štiri temeljne vrste, ki bi jih verjetno morali zelo dobro poznati;

  • služba za pomoč je programska oprema, ki obravnava skoraj vsa vprašanja strank,
  • klepet v živo je najbolj priljubljena možnost strank, saj nudi pomoč v realnem času,
  • informacijska služba ima poleg obravnavanja zahtev za nakup tudi vse funkcije službe za pomoč uporabnikom,
  • Klicnegi center s programsko opremo je bodisi samostojen sistem bodisi del večjega programskega paketa, ki agentom omogoča opravljanje storitev strankam prek glasovnih in video klicev.

Značilnosti kakovostne programske opreme za pomoč strankam, ki temelji na zahtevkih

Vpogled na stranke

Prvič, sistem kakovosti bi moral uporabniku omogočiti, da zbere veliko zahtevkov, nato pa z analitiko odkrije vzorce, trende, prepozna najpogostejša vprašanja in najučinkovitejše rešitve.

Automatizacija procesov

Programska oprema bi morala uporabnikom omogočiti avtomatizacijo ponavljajočih se procesov, kot so rutinsko poročanje, razvrščanje zahtevkov, preusmerjanje, čakanje v vrstah in druga s tem povezana opravila.

Kakovostna programska oprema za pomoč uporabnikom bi vam morala omogočiti integracijo drugih trženjsko-prodajnih platform, saj bodo vašemu podjetju pomagale pri zbiranju vpogledov v nastavitve strank, težave in potrebe,

Snemanje klicev

Verjetno ste to že večkrat slišali; “Ta klic se lahko posname za namene kakovosti in usposabljanja.” Dobra programska oprema za podporo strankam mora podpirati snemanje klicev za kakovost, usposabljanje in pravne namene.

Povratne informacije

Sistemi za pomoč strankam bi morali biti sposobni samodejno ustvariti obrazec za povratno informacijo po vsaki interakciji s stranko. Posledično vašemu podjetju pomaga zbrati povratne informacije strank o zastopnikih in splošno kakovost njihove podpore.

24/7 podpora

Ustrezna rešitev za pomoč uporabnikom ponuja tudi bazo znanja in forum, ki vašemu podjetju omogoča pomoč strankam 24/7.

Inovacije programske opreme za stranke

Imeti dobro programsko opremo za storitve za stranke je postalo nujno za sodobna podjetja, ki si prizadevajo zgraditi pozitivne odnose s strankami. Poleg tega je ob naraščajočem povpraševanju po umetni inteligenci in programski opremi za storitve za stranke smiselno domnevati, da bo storitev za stranke v bližnji prihodnosti eden od glavnih ciljev podjetij.

Bi radi izvedeli več? Preberite o razlikah med storitvami za stranke in podporo za stranke.

Odkrijte sami

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam z več kot 180 funkcijami. Poleg tega sistem zbira, avtomatizira in poroča. Če želite izvedeti več, si oglejte spodnji videoposnetek ali se za dodatne informacije obrnite na našo podporo za stranke.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj je storitev za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Storitve za stranke so pomoč, ki jo vaši zaposleni nudijo strankam pred, med in po nakupu izdelka/storitve.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakšna je glavna vloga storitev za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Glavna vloga storitev za stranke je pomagati strankam. Na primer pri vprašanjih, težavah ali izdelkih/storitvah ali za posredovanje potrebnih informacij.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kateri so 3 najpomembnejši vidiki storitev za stranke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “3 najpomembnejši vidiki storitev za stranke so proaktivno poslušanje, asertivnost in empatija. Če ima vaš predstavnik službe za pomoč strankam vse te sposobnosti, se lahko učinkovito in uspešno spopade s katero koli stranko.” } }] }
Nazaj na Akademijo Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.