Kaj je upravljanje storitev za stranke?
CRM je upravljanje, ki ga vodijo stranke, poslovni pristop, za katerega je značilno aktivno ustvarjanje in vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami. Ti odnosi morajo biti v korist tako kupcu kot podjetju, kar odpravlja neetično vedenje do strank.
Upravljanje storitev za stranke se včasih obravnava kot tehnologija zbirke podatkov, ki jo podpira proces zbiranja, obdelave in uporabe informacij o strankah podjetja.
Frequently asked questions
Kaj pomeni upravljanje storitev za stranke?
Upravljanje storitev za stranke je proces upravljanja vseh vidikov, povezanih s storitvami za stranke. Za nadzor nad njim je dobro imeti sistem, ki bo zagotovil nadzor nad vsakim korakom stranke. Je vir podatkov o strankah, njihovem številu in na primer zadovoljstvu z nakupi in storitvami za stranke.
Ali je mogoče avtomatizirati upravljanje storitev za stranke?
Seveda je mogoče avtomatizirati upravljanja storitev za stranke. Na trgu je veliko načinov, ki podpirajo dejavnosti, ki jih ne izvajajo zgolj ljudje, ker jih je mogoče avtomatizirati. Zahvaljujoč temu pridobivamo čas, ki ga lahko namenimo upravljanju virov, ki niso primerni za avtomatizacijo - bolj človeških in čustvenih.
Kako izboljšati kakovost upravljanja storitev za stranke?
Če želite izboljšati kakovost upravljanja storitev za stranke, je vsekakor vredno uvesti rešitve, ki avtomatizirajo upravljanje storitev za stranke. Druga pomembna točka je poslušanje agentov, ki so na prvem mestu pri ravnanju s strankami. Zaradi boljšega upravljanja delujejo bolje. Prav tako morate prisluhniti strankam, katerih povratne informacije so izredno pomembne, saj gre za storitve za stranke.
LiveAgent je spletne pomoči in podpore. Njihove storitve vključujejo sistem IT zahtevkov, storitev klepeta, programsko opremo za upravljanje storitev in opremo za pomoč uporabnikom. Ponujajo tudi različne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Stranke lahko stopijo v stik s prodajnimi stiki in najnovejšimi novicami Naročite se.
Služba za podporo strankam je pomembna za ugled podjetja, zvestobo strank in prihodke. Slabost v storitvah za stranke lahko privede do izgube več kot 75 milijard dolarjev na leto. Programska oprema za pomoč strankam, kot so chatbots, lahko zmanjša stroške in poveča zadovoljstvo strank. Obstajajo štiri temeljne vrste programske opreme za pomoč strankam, ki vključujejo vpogled na stranke, avtomatizacijo procesov, enostavno integracijo in snemanje klicev. Povratne informacije in 24/7 podpora sta prav tako pomembni za dobro storitev uporabnikom.
Programska oprema za upravljanje storitev
LiveAgent programska oprema ponuja celovite rešitve za IT službe za pomoč uporabnikom in storitve, vključno s sistemom IT zahtevkov, servisno službo za IT, in programska podpora. Poleg tega ponuja tudi učinkovite storitve za stranke in je najboljša programska oprema za servisne storitve za leto 2022. Med funkcijami vključujejo cenik lastnosti, integracije in alternativne rešitve, podporo strankam, VoIP telefonske sisteme, ter samopostrežno in odjemalsko podporo. Podjetje ponuja tudi demo različico.
Izboljšanje storitve za stranke je ključnega pomena za uspeh podjetja, kar vključuje poznavanje izdelkov, poslušanje strank in prijazen jezik. Uporaba programske opreme za pomoč strankam lahko olajša delo agentov in avtomatizira procese. LiveAgent ponuja rešitve za večkanalnost storitev ter samopostrežne portale za stranke. Integracije in alternative so na voljo, LiveAgent pa ima tudi cenik in lastnosti. Večkanalna storitev za stranke omogoča dosledno skrb za stranke, vodi k povečanju donosnosti naložb in izboljša prepoznavnost blagovne znamke. LiveAgent ponuja tudi podporo, portal za podporo, stanje sistema, dnevnik sprememb in kalkulator stroškov.