Kaj je upravljanje storitev za stranke?
CRM je upravljanje, ki ga vodijo stranke, poslovni pristop, za katerega je značilno aktivno ustvarjanje in vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami. Ti odnosi morajo biti v korist tako kupcu kot podjetju, kar odpravlja neetično vedenje do strank.
Upravljanje storitev za stranke se včasih obravnava kot tehnologija zbirke podatkov, ki jo podpira proces zbiranja, obdelave in uporabe informacij o strankah podjetja.
Frequently asked questions
Kaj pomeni upravljanje storitev za stranke?
Upravljanje storitev za stranke je proces upravljanja vseh vidikov, povezanih s storitvami za stranke. Za nadzor nad njim je dobro imeti sistem, ki bo zagotovil nadzor nad vsakim korakom stranke. Je vir podatkov o strankah, njihovem številu in na primer zadovoljstvu z nakupi in storitvami za stranke.
Ali je mogoče avtomatizirati upravljanje storitev za stranke?
Seveda je mogoče avtomatizirati upravljanja storitev za stranke. Na trgu je veliko načinov, ki podpirajo dejavnosti, ki jih ne izvajajo zgolj ljudje, ker jih je mogoče avtomatizirati. Zahvaljujoč temu pridobivamo čas, ki ga lahko namenimo upravljanju virov, ki niso primerni za avtomatizacijo - bolj človeških in čustvenih.
Kako izboljšati kakovost upravljanja storitev za stranke?
Če želite izboljšati kakovost upravljanja storitev za stranke, je vsekakor vredno uvesti rešitve, ki avtomatizirajo upravljanje storitev za stranke. Druga pomembna točka je poslušanje agentov, ki so na prvem mestu pri ravnanju s strankami. Zaradi boljšega upravljanja delujejo bolje. Prav tako morate prisluhniti strankam, katerih povratne informacije so izredno pomembne, saj gre za storitve za stranke.
- CRM storitve [Pojasnjeno]
- Storitev za stranke [Pojasnjeno]
- Kaj je integracija CRM? (+Brezplačna preizkusna različica) | LiveAgent
- CRM [Pojasnjeno]
- Upravljanje z zahtevki [Pojasnjeno]
- Služba za storitve (Pojasnjeno)
- Kaj je poročanje o storitvi za stranke? (+Brezplačna preizkusna različica) | LiveAgent
- Podporna služba (Pojasnjeno)