Kaj je upravljanje storitev za stranke?
CRM je upravljanje, ki ga vodijo stranke, poslovni pristop, za katerega je značilno aktivno ustvarjanje in vzdrževanje dolgoročnih odnosov s strankami. Ti odnosi morajo biti v korist tako kupcu kot podjetju, kar odpravlja neetično vedenje do strank.
Upravljanje storitev za stranke se včasih obravnava kot tehnologija zbirke podatkov, ki jo podpira proces zbiranja, obdelave in uporabe informacij o strankah podjetja.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni upravljanje storitev za stranke?
Upravljanje storitev za stranke je proces upravljanja vseh vidikov, povezanih s storitvami za stranke. Za nadzor nad njim je dobro imeti sistem, ki bo zagotovil nadzor nad vsakim korakom stranke. Je vir podatkov o strankah, njihovem številu in na primer zadovoljstvu z nakupi in storitvami za stranke.
Ali je mogoče avtomatizirati upravljanje storitev za stranke?
Seveda je mogoče avtomatizirati upravljanja storitev za stranke. Na trgu je veliko načinov, ki podpirajo dejavnosti, ki jih ne izvajajo zgolj ljudje, ker jih je mogoče avtomatizirati. Zahvaljujoč temu pridobivamo čas, ki ga lahko namenimo upravljanju virov, ki niso primerni za avtomatizacijo - bolj človeških in čustvenih.
Kako izboljšati kakovost upravljanja storitev za stranke?
Če želite izboljšati kakovost upravljanja storitev za stranke, je vsekakor vredno uvesti rešitve, ki avtomatizirajo upravljanje storitev za stranke. Druga pomembna točka je poslušanje agentov, ki so na prvem mestu pri ravnanju s strankami. Zaradi boljšega upravljanja delujejo bolje. Prav tako morate prisluhniti strankam, katerih povratne informacije so izredno pomembne, saj gre za storitve za stranke.
Vloga storitve za stranke v izkušnjah s strank
Ker je storitev za stranke sestavni del uporabniške izkušnje, izboljšanje izboljša izkušnjo vaših strank, zadrževanje in prihodek.
Avtomatizirane storitve za stranke
Avtomatizacija storitev za stranke prinaša številne koristi, kot so hitrejši odzivni čas, večja učinkovitost in zadovoljstvo strank. Uporaba prednastavljenih sporočil, e-poštnih predlog, organizacija čakalnih vrst, članki z znanjem in avtomatizacija delovnih procesov so le nekateri primeri avtomatizacije storitev za stranke. LiveAgent pa predstavlja platformo za avtomatizacijo storitev za stranke.
Večkanalna storitev za stranke
Optimalna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetja LiveAgent, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Culturalni faktorji vplivajo na standarde storitev strank, saj so v nekaterih državah storitve prioriteta, v drugih pa ne. Napredne programske rešitve, kot je LiveAgent, omogočajo učinkovito delo z analizo podatkov in izboljšujejo zadovoljstvo strank. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Partnerski program in spletni seminarji so na voljo.
Programska oprema za upravljanje storitev
Areto Systems ponuja visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov. LiveAgent pa ponuja številne funkcije za podporo strankam in 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje. Programska oprema za upravljanje storitev je ključna za optimizacijo poslovnih procesov in zagotavlja hitrejšo ter bolj učinkovito obravnavo naročil ter odpravljanje težav strank. LiveAgent deluje kot programska oprema za upravljanje storitev, ki omogoča optimizacijo tehnologije podjetja, zmanjšanje stroškov in prihranek časa.