Kaj je spletna storitev za stranke?
Spletna pomoč, ki odgovarja na povpraševanja in vprašanja strank. To je spletna pomoč, ki jo podjetje nudi svojim strankam, ki uporabljajo njihove izdelke. Službe za pomoč strankam uporabljajo določena orodja. Običajno gre za klepet v živo, telefonske klice, e -pošto ali družabne medije.
Frequently Asked Questions
Kako definirate spletno storitev za stranke?
Spletna podpora strankam je vsaka storitev, ki strankam pomaga pri reševanju težav in služi za podporo stranki. To se lahko zgodi po e -pošti, klepetu v živo ali družabnih medijih.
Kaj so osnove spletne storitve za stranke?
Osnova spletne podpore strankam je predvsem razpoložljivost komunikacijskih kanalov, pa tudi učinkovitost in utemeljenost ponujenih odgovorov. Poleg tega so spretnosti ekipe za pomoč uporabnikom izjemno pomembne, tako komunikacija kot delovanje programske opreme, kar je tudi ključno.
Kako lahko z LiveAgentom izboljšate spletno storitev za stranke?
Spletno storitev za stranke je mogoče razviti z LiveAgentom. To je programska oprema za pomoč strankam, ki vam omogoča, da na enem mestu integrirate številne komunikacijske kanale. Posledično agentu ni treba preklapljati med programi in zahtevami. To avtomatizira njegovo delo. LiveAgent ponuja tudi možnost ustvarjanja e-poštnih predlog, ustvarjanja makrov in baz znanja. Poleg tega imate dostop do poročil in analiz, ki vam omogočajo stalno analizo kakovosti storitev za stranke.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.