Kaj je spletna storitev za stranke?
Spletna pomoč, ki odgovarja na povpraševanja in vprašanja strank. To je spletna pomoč, ki jo podjetje nudi svojim strankam, ki uporabljajo njihove izdelke. Službe za pomoč strankam uporabljajo določena orodja. Običajno gre za klepet v živo, telefonske klice, e -pošto ali družabne medije.
Frequently asked questions
Kako definirate spletno storitev za stranke?
Spletna podpora strankam je vsaka storitev, ki strankam pomaga pri reševanju težav in služi za podporo stranki. To se lahko zgodi po e -pošti, klepetu v živo ali družabnih medijih.
Kaj so osnove spletne storitve za stranke?
Osnova spletne podpore strankam je predvsem razpoložljivost komunikacijskih kanalov, pa tudi učinkovitost in utemeljenost ponujenih odgovorov. Poleg tega so spretnosti ekipe za pomoč uporabnikom izjemno pomembne, tako komunikacija kot delovanje programske opreme, kar je tudi ključno.
Kako lahko z LiveAgentom izboljšate spletno storitev za stranke?
Spletno storitev za stranke je mogoče razviti z LiveAgentom. To je programska oprema za pomoč strankam, ki vam omogoča, da na enem mestu integrirate številne komunikacijske kanale. Posledično agentu ni treba preklapljati med programi in zahtevami. To avtomatizira njegovo delo. LiveAgent ponuja tudi možnost ustvarjanja e-poštnih predlog, ustvarjanja makrov in baz znanja. Poleg tega imate dostop do poročil in analiz, ki vam omogočajo stalno analizo kakovosti storitev za stranke.
Klepeta v živo so odličen način za izboljšanje komunikacije s strankami in zagotavljanje vrhunske storitve. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Pomembno je prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. LiveAgent omogoča enostavno upravljanje strank in ponuja številne dodatne funkcije.
Večkanalna storitev za stranke
Da bi gradili močne odnose s strankami, je pomembno zagotoviti prilagojeno podporo po kanalih, ki jo stranke že uporabljajo. Močna blagovna znamka in ciljno usmerjeno sporočanje pomagata povečati zaupanje strank. Analiza podatkov o strankah lahko zmanjša operativne stroške, medtem ko pravila avtomatizacije in pozornost na mobilne naprave in družabna omrežja prispevajo k boljši uporabniški izkušnji. Klepet v živo in tradicionalne oblike storitev za stranke so še vedno pomembni, vendar zahtevajo dobro usposobljeno osebje.
Večkanalna storitev za stranke omogoča podjetjem dosledno skrb za stranke prek različnih kanalov, kar vodi v povečano donosnost naložbe, izboljšano izkušnjo strank in prepoznavnost blagovne znamke. Redno poročanje o storitvah za stranke je ključno za izboljšanje storitve, LiveAgent pa ponuja 11 funkcij za to, vključno z analitičnim pregledom, poročili o uspešnosti agentov in obvestili po e-pošti. Najboljša storitev za stranke se osredotoča na izgradnjo dolgoročnih odnosov in ne le na prodajo.
Odgovori na vprašanja o izdelkih/storitvah
Baza znanja je vitalnega pomena za uporabnike, ki imajo vprašanja o izdelkih in storitvah. Stranke naj bodo obveščene o možnosti samopostrežnega preverjanja, da bi olajšale navigacijo in dnevno rabo izdelka. Odličnost uporabe baze znanja s strani vaših strank pomeni manj dela za vaše storitvene agente. Študija podjetij Oracle in Forrester Consulting navaja, da je spletna samopostrežba najcenejša, saj stane le $0.10 na kontakt.