Kaj je brezplačen spletni klepet?
Brezplačni spletni klepet je vrsta komunikacije med dvema ali več ljudmi prek interneta. To je klepet v realnem času, ki uporablja spletne aplikacije. To je hitrejši način komunikacije kot prek internetnih forumov ali elektronske pošte. Ta vrsta klepeta je brezplačna za vse.
Frequently Asked Questions
Kako definirate brezplačen spletni klepet?
Ali podjetja potrebujejo brezplačen spletni klepet?
Podjetja vsekakor potrebujejo brezplačen spletni klepet. To je zato, ker se večini strank zdi najbolj privlačna oblika odziva v realnem času. Če vaše podjetje uporablja klepet v živo, ima konkurenčno prednost, prihrani denar, omogoča sledenje in analizo strank ter poveča produktivnost storitev za stranke.
Ali je v LiveAgent na voljo brezplačen spletni klepet?
LiveAgent ponuja brezplačen spletni klepet. Je ena najučinkovitejših oblik komunikacije s stranko, zato je zelo pomemben element programske opreme za pomoč strankam. Prednost LiveAgent je, da ni le funkcija klepeta v živo, ampak tudi celoten nabor službe za pomoč uporabnikom in klicnega centra.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.