Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programska oprema za klepet v živo za agencije

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Klepet v živo je ena najhitrejših in najbolj zanesljivih podpornih storitev, ki jih agencije lahko ponudijo svojim strankam. V današnjem tehnološko naprednem svetu zgolj ni mogoče sedeti in čakati, da se stranke obrnejo. Naša sedanjost je doba samoraziskav in mnogi uporabniki bodo podrobno raziskali vsako spletno stran, preden se bodo prijavili.

Vendar tudi najbolj usposobljeni tehnični uporabniki od časa do časa potrebujejo pomoč. Pričakujemo, da bi podjetja morala po potrebi zagotoviti pomoč takoj, po možnosti v realnem času. In prav to lahko prinese klepet v živo.

Klepet v realnem času
Primer klepeta v živo

Zakaj bi vaša agencija ponujala klepet v živo?

Agencije in njihova prizadevanja so raznolika – oglaševanje, trženje, človeški viri itd. Skupna jim je dinamična stranka, ki obupno potrebuje hiter in neposreden odgovor.

Sodobni uporabniki so nestrpni. Ena raziskava trdi, da je priložnost za sodelovanje približno 10 minut. Ta 10-minutni časovni okvir je vse, kar potrebujete, da izgubite potencialne stranke. Tukaj pride na vrsto klepet v živo.

Razlog za uporabo klepeta v živo je nedvoumen. Zagotavlja najboljši ROI kot kateri koli drug komunikacijski kanal in najvišjo stopnjo zadovoljstva potrošnikov, ki znaša 92%.

Zahteva strank številka ena je izbira za pogovor z dejansko osebo na spletu ob hkratnem brskanju po spletnem mestu ali dokončanju naloge.

Brskanje po spletni strani je lahko izjemno. Klepet v živo nudi tako aktivne kot proaktivne rešitve. S proaktivnimi povabili lahko stranko odkloniš nepripravljenosti za pogovor s skupino za podporo. Telefon in e-pošta sta še vedno dragoceni komunikacijski možnosti, vendar boste lahko zmanjšali potrebo po njihovi uporabi s klepetom v živo. Posledica je manjši obseg dohodnih poizvedb, saj jih agenti lahko rešijo med aktivno sejo klepeta.

Univerzalna mapa Prejeto LiveAgent omogoča dostop do vseh komunikacijskih vprašanj in zahtev, ne glede na platformo, s katere so bili poslani.

Klepet v živo je bil v preteklosti napačno interpretiran kot preprost pripomoček nekje na spletnem mestu, ki ga stranke lahko uporabljajo, če tako želijo. V zadnjih letih pa so številna podjetja začela prepoznavati njegovo funkcionalnost kot orodja za trženje in pretvorbo.

Try it out

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

Kako je klepet v živo bolj koristen v primerjavi s telefonom in e-pošto?

Učinkovita podpora strankam ima veliko izzivov. Na primer, za telefon je to lahko dolgi čakalni čas v čakalni vrsti. Glede e-pošte, težko jo je napisati, pošiljati in nato na koncu čakati na odgovor.

Kaj klepet v živo izboljša?

  • Povprečni čakalni čas
  • Zmanjšana količina e-pošte
  • Višja stopnja pretvorbe
  • Zmanjšana stopnja obiskov ene strani
  • Priročna komunikacija
  • Povečana zavzetost
  • Višja ocena zadovoljstva strank

Kako zagotoviti, da so agenti pripravljeni na klepet v živo?

Življenjski cikel podpornega agenta ima tri faze:

  • Začetnik
  • Kvalificiran delavec
  • Mojster strokovnjak

Pri službi za pomoč se podporni agenti na splošno začnejo odzivati na telefonska vprašanja, da pridobijo izkušnje. Poizvedbe v klepetu v živo, če je le mogoče, bi morali obravnavati le agenti z odličnimi pisnimi sposobnostmi. Pisanje za klepet v živo se bistveno razlikuje od e-pošte. Pri sestavljanju e-pošte agenti običajno niso omejeni s časom. Po drugi strani pa ravno to razlikuje klepet v živo od e-pošte. Pisanje poteka kar na kraju samem. Če je mogoče, je vedno dobro imeti na voljo lektorirano skripto.

Katere funkcije lahko pričakujete od klepeta v živo?

Število razpoložljivih funkcij se približuje impresivni številki 200.

Vse vrste korespondence med vašimi agencijami in strankami so shranjene v primarnem nabiralniku v skupni rabi v obliki zahtevkov. Klepetalnica lahko z nekaj kliki v hibridnem sistemu zahtevkov sproži vsak prejšnji pogovor. Profil in zgodovina vsake stranke sta takoj dostopna.

Univerzalna-mapa-funkcije-LiveAgent
Primer univerzalne mape Prejeto

Večkratna izbira pripomočka za klepet in okna za priklop, da ustvarite ali izberete vnaprej določeno predlogo iz galerije.

Galerija gumbov za klepet
Primer galerije gumbov za klepet

Zdi se, da stranke potrebujejo pomoč, vendar so preveč sramežljive, da vprašale? Ni treba čakati, da začnejo klepet. Klepet v živo skrajša čakalno dobo in aktivno nudi pomoč v obliki proaktivnega vabila na klepet.

Galerija povabil na klepet
Primer povabila na klepet

Prednastavljeni odgovori na pogosta vprašanja ali za uporabo med potekom promocijske kampanje.

Posneta sporočila
Primer vnaprej pripravljenih sporočil

Prenos klepetov na razpoložljive agente ali samodejno usmerjanje klepetov z izbiro med tremi vnaprej določenimi možnostmi poti: naključna dodelitev, zvonjenje vsem, največja uporaba.

Distribucija klepeta
Primer distribucije klepeta

Poročanje in spremljanje prispevata k jasni sliki osnovnega vedenja, potreb in zahtev vaših strank ali porabe za brskanje po vašem spletnem mestu.

Spremljanje spletnih strani - pregled klepeta
Primer spremljanja klepeta

Ker se svet zmanjšuje pri komunikacijskih omejitvah, lahko uporabite večjezično možnost klepeta v živo. Trenutno je podprtih 45 jezikov in redno se dodaja več prevodov.

Programska oprema za klepet v živo za agencije
Primer jezikovno prilagodljivih gradnikov

Omogoča odjemalcem pošiljanje sporočil prek obrazca za stik zunaj delovnega časa ali kadar določen agent ni povezan.

Kontaktni obrazci
Primer obrazca brez povezave

Omogoča vnos in povratne informacije strank ter razvrstitev učinkovitosti klepeta ali agenta.

Funkcija razvrščanja agentov v programski opremi za pomoč uporabnikom - LiveAgent

Create instant connections

Handle all customer inquiries and discover all that LiveAgent has to offer

Try LiveAgent

Prednosti programske opreme za klepet v živo za določene agencije

Mreže agencij so običajno precej obsežne in pogostost prejetih poizvedb je precejšnja. Ugodnosti klepeta v živo se za različne agencije razlikujejo, rezultat pa je vedno enak – srečne in zadovoljne stranke.

Storitev za stranke je prostovoljno dejanje, ki dokazuje resnično željo, da bi zadovoljili, če ne tudi navdušili stranko.

Oglaševalske agencije

Zamislite si scenarij: Za kampanjo porabite veliko časa in sredstev, samo da ljudje kliknejo spletno mesto in nato odidejo. Razlogov je lahko veliko. Mogoče ne najdejo navodil, kako uporabiti kodo za popust, ali poziv k dejanju ni jasno opredeljen. S klepetom v živo lahko proaktivno ponudite pomoč, kar pomeni višjo stopnjo konverzije.

Trženja ne podpirajo samo e-poštni ali telefonski klici. Klepet v živo oglaševalcem omogoča, da promovirajo ali obvestijo stranke s prvim klikom na gumb. Za bolj oseben pristop lahko priložite tudi slike. Funkcija spremljanja vam omogoča ciljanje na vsakega obiskovalca spletnega mesta in sodelovanje z njim glede na njegovo vedenje ali lokacijo. Poročanje omogoča poročilo o konverziji klepeta, da vidite, koliko klepetov je bilo pretvorjenih.

Digitalne agencije

V kombinaciji s proaktivno programsko opremo za klepet v živo vodi generacija marketinga v dragoceno platformo za čezkanalno trženje. V digitalnem svetu lahko stranke naletijo na brezlične in samodejne klepetalnice. Če na svoj gumb za klepet položite sliko agenta, boste zagotovili, da je oseba, s katero klepeta, resnično človek.

Promocijske agencije

Klepet v živo je stroškovno učinkovit, zaradi česar je idealno komunikacijsko orodje za promocijsko kampanjo. Agenti lahko ponudijo kupone za popust, navdušijo svoje občinstvo z novimi izdelki med pogovorom ali ga objavijo v delu klepeta z zahtevami za povratne informacije. Ta način napredovanja je zelo produktiven za mala podjetja pri povečevanju njihovega seznama stikov.

Agencije za socialne medije

Socialni mediji so postali ne le zabavna pretekla dejavnost, temveč tudi dragoceno tržno orodje. Implementacija klepeta v živo na strani v družabnih medijih omogoča agenciji, da bolje upravlja spletno prisotnost svojih strank ter aktivno vzpostavi stik in se poveže s potencialnimi stranmi. Iz klepeta lahko pridobite e-poštni naslov, ki ga želite uporabiti za tržne namene, in sledilce spremenite v plačljive naročnike. LiveAgent ponuja integracijo z vsemi standardnimi platformami socialnih medijev, kot sta Facebook ali Twitter.

Marketinške agencije na podlagi računov (ABM)

Računsko trženje je osredotočeno na ciljanje določenih računov ali blagovnih znamk in B2B trženje. Zato lahko s proaktivnimi povabili spremenjenega klepeta v živo z ustreznimi sporočili dosežete ključne račune in znatno povečate donosnost naložbe. Druga prednost je uporaba klepeta v živo v tržni strategiji, ki temelji na vašem računu, za oblikovanje tesnega odnosa s prodajo za prepoznavanje ciljnih računov in oblikovanje bolj konkretne baze podatkov in možnosti.

Agencije za odnose z javnostmi

Gradnja podjetja zahteva veliko truda. Toda temelj vsakega uspešnega podjetja temelji na zaupanju. Za utrditev zaupanja med podjetjem in njegovimi strankami stopijo v stik odnosi z javnostmi. Komunikacija s trgom in uporabniki ni nič bolj očitna kot v sektorju odnosov z javnostmi. Osebe so namerne in obsežne, saj želijo doseči čim več strank. Klepet v živo v tangenti s PR agencijo je fantastično orodje za širitev poslovanja.

Potovalne in turistične agencije

Držite se navodil in vodite svoje stranke brez stresa kjer koli na svetu. Potujte po spletu in svetu s podporo za stranke v klepetu v živo. Odprte klepetalnice v živo za potovalne aranžmaje so rešitev za svetovanje strankam o vseh potrebnih informacijah o njihovem potovanju. Če vprašanja postanejo podobna ali enaka, klepet v živo ponuja možnost nastavitve vnaprej določenih odgovorov in pripravljenih sporočil.

Večjezična funkcija klepeta v živo vam omogoča sodelovanje s komer koli na svetu v jeziku, ki ga izbere, in pripomoček za klepet prilagodite določenemu tržnemu jeziku. LiveAgent trenutno podpira 45 jezikov, novi prevodi pa se redno dodajajo. Če ne najdete določenega jezika, se obrnite na nas s predlogom in v zameno vam bomo podelili dobropis za račun vašega LiveAgent-a.

Freelancerji

Število freelancerjev se je v zadnjem desetletju ali približno tako znatno povečalo, saj so možnosti za delo na daljavo od doma postale bolj pogoste. Ne glede na to, ali delate samostojno ali kot del začasne agencije, lahko klepet v živo pomaga razširiti vaše omrežje. Profesionalni samostojni ustvarjalci, ustvarjeni na področju ustvarjanja, bodo cenili visoko stopnjo prilagodljivosti, ki je na voljo.

Druge agencije

Brez skrbi, če vaše agencije ni na seznamu. Klepet v živo je vsestransko orodje, primerno za širok spekter agencij. Primarni namen ostaja – priročna interakcija s strankami takoj, ko se to zahteva. Univerzalna funkcija mape “Prejeto” omogoča oddajanje podpore za klepet, saj so lahko vse vaše stranke v istem računu LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk

Kako upravljati stranke agencije z LiveAgent?

Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent je zmogljiv sistem podpore, katerega klepet v živo je ena od njegovih glavnih značilnosti. Kakšne možnosti pa lahko agencije ponujajo strankam v smislu upravljanja njihovih računov s pomočjo LiveAgent-a?

En račun za vse oddelke:

Uporabno za agencijo, ki skrbi za oblikovanje spletnih strani in razvoj blagovnih znamk ali pogosto naroča zunanje izvajanje. Vendar se stranka morda ne strinja, da v svoj račun vključi neznano komunikacijo z računom, vendar vseeno predstavlja priročno možnost.

Več računov z domeno po meri:

Agencija lahko oblikuje eno ali celo več domen strank po meri glede na njihove želje. Pomanjkljivost te nastavitve je lahko v tem, da so pravice do modela v lasti agencije namesto stranke. Nasprotno, lahko gre za vrsto storitve, ki je del ponudbe agencije.

Račun, nastavljen za stranko:

Za morebitno plačilo za vzpostavitev ali vzdrževanje računa lahko stranke dovolijo dostop agencije do računa. Ta možnost je predvsem koristna za stranko kot za podjetje, saj se stranka lahko odloči, da gre morda za enkratni posel. Strankam ne nič ne preprečuje, da bi se kadar koli odločili za prekinitev vezi z agencijo ali prehod na drugo agencijo.

Integracija in nastavitev

Preprosta in popolnoma podprta izvorna integracija. Samo na hitro kopirajte in prilepite kodo HTML v svoj račun LiveAgent, ki se prikaže na vašem ali na spletnem mestu vaše stranke in lahko takoj začnete klepetati. Nadaljnja prednost je  integracija s programsko opremo ali aplikacijo tretje osebe.

Baza znanja

Bi radi izvedeli več? Pojdite do naše baze znanja.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial and start exploring LiveAgent today

Try LiveAgent

FAQ

Kaj je klepet v živo?

Klepet v živo je komunikacijsko orodje, ki podpira sprotno interakcijo med B2B ali B2C komunikacijami. Gumb za klepet, znan tudi kot pripomoček za klepet, je strateško postavljen na spletno mesto, da se odzove in povabi stranke, da se povežejo s klepetom v živo agent.

Zakaj je klepet v živo za agencije pomemben?

Zagotavlja najvišjo donosnost naložbe kot kateri koli drug komunikacijski kanal. Zmanjša potrebo po uporabi e-pošte in telefonskih storitev. Poveča možnost konverzije, hkrati pa potencialnim strankam pomaga pri navigaciji po spletnem mestu.

Katere agencije lahko koristijo klepet v živo?

Uporaba klepeta v živo lahko izkoristi več agencij: 1. Oglaševalske agencije 2. Digitalne agencije 3. Promocijske agencije 4. Agencije za družbene medije 5. Marketinške agencije na podlagi računov (ABM) 6. Agencije za odnose z javnostmi 7 . Potovalne in turistične agencije 8. Samostojni podjetniki 9. Druge agencije.

Kako integrirati klepet v živo?

Popolnoma podprta izvorna integracija. Hitro kopirajte in prilepite kodo HTML in lahko začnete klepetati takoj.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico